Silentbloky motoru RX 510 -nutnost,14.11.09 jsem při přejíždění žel. kolejí rozštípnul vodní pumpu a uštípl část sedla olej. filtru,motor byl utržený s celou nosnou příčkou-důvod vibrace mot.Silentbloky (Š Favorit,rameno přední)naroubovány na nové udělané držáky (soustruženo-svářeno),siletbloky zkráceny o prolis na gumě,udělány nové (delší)kalibrované šrouby mot.,nové podložky tl.3mm použity na straně zkrácení silent.-navlékají se na trubku silent.,při stažení gumu napěchují do držáku,věřím že to bude OK + rám vystužen,byl poničen od kopanců zespoda.Motor opatřen duralovým mezikusem pod olej. filtr (soustruh) a zavařenou vodní pumpou,upraveným čidlem mazání (M6-soustruh) našroubovaným na víčko od vačky.
Tak tedy ty "šnórchly",jediné co mohu říct-už je chvíli mám.
Tak dne 21.3 sem se byl s Budulínem povozit,narazil jsem na jeden nezákeřný výjezd a tak sem to dal,krásná svíce z toho byla a tak jak sem rychle vystupoval tak sem si pěkně narazil žebra a Budulín zkončil na řidítkách a přední nosič na mém koleni,byl sem sám-pocit nic moc,žádný to brnění na záda nemám,tak to dopadlo ještě dobře,jinak řidítka mi připomínaly kámošovo CBR-no jezdit se s tím nedá-domů-rychlej servis,no ještě dopoledne sem ale opravdu luxusně stačil zapadnout,no a pak že se nedaří.Druhý den 22.3. sem vyrazil s kolegy,ale moc z toho nebylo,noha bolela jako sviňa,takže jen bláto a nějáký ten výjezd,foto moc nemám,bo nejsem ten fotograf a když sem sám tak nefotím.PS:u tý první tlamy sem ztratil telefon,který sem tam večer našel a 24.3. sem tady na noťase nalil kafe a on ho asi nepije,bo pak už nedělal vůbec nic-asi nesladí-no asi mám to plodný období...
Tak Budulínek už vrčí,takže dne 6.3. malá test jízda-vše proběhlo vzorně,příprava na sobotu OK.V sobotu 7.3. vyrážíme s kámošem na POLARU,já zajíždím nový píst, takže volíme něco lehčího jako obvykle při společný vyjížďce,trošku blátička,trošku výjezdy,zbytečky snížku,kde zapadáme a opět se vyhrabáváme oba dva,až mě polárka svým přednímpravým válcuje můj zadnílevý blatník až to lítá,zamáčknu slzu v oku,ale nebolí to-zadnípravý už taky nemám,takže to bude alespoň stereo.No už jenom trošíčku vodičky a pádíme domů.Než jsme dojeli stala se ještě jedna věc,to že jsem přehlédl stojící-stávkující polárku na zledovatělí asfaltce lesní a pěkně mu ji při cca 40km/h poslal,no super kolega si ustlal na zadním nosiči,jinak se nikomu nic nestalo.Polárka má takový pěkný 1" zábradlí na tom zadku a Budulínek má posunutou pravou stranu nosiče o 100mm vzad a s tím spojený polámaný plasty atd.Ani bych to neřekl,že to bude takový plodný zajíždění.PS:foto tý pusinky nemám,bo sem odmítl fotit vlastní blbost
Tak dnes Budulínek opět zavrčel od 14.2.-tuším.No nebyl čas,dopadlo to dobře na to jak to vypadalo.Zadřený pístní čep,to sem dokázal poprvé a stačilo jen asi 6km plnej-pospíchal sem a zkončil sem 500m od domova,podotýkám že sem dojel vlastní silou za jemného kovového zvuku,rozborka-zborka-největší problém vylisování pístního čepu a obava jak na tom bude ojnice.Ojnice+jemné začištění=OK,pak už jenom nový píst+čep+2ks těsnění.Tato paráda mě stála 2140Kč,tak teď uvidíme co spolu zase upečem.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.63s