QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


pirda

Offline

Nick: pirda
Město: Děčín I-Děčín
Kraj: Ústecký
Věk: 51 let
ICQ: -
Web:

Poslední přihlášení: 10.12.2023 Registrace: 06.03.2009

Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4 (2009)

Úvodní informace o čtyřkolce:

Nový stroj v červené barvě.Vyrobil jsem přední rám,koupil jsem zadní box Quadrax,chrániče rukou od Acerbisu,ještě uvažuji o zadních blatnících a zcela určitě naviják.

Zkušenosti, recenze, popis:

Zkušeností moc nemám,ale určitě se o ně podělím časem.Jediné co vím,že pneu Dunlop dodávané se strojem nestojí za nic.Tak jsem obul Duro powergrip,naviják (1600kg),zadní blatníky jsem naohýbal z plastu.Ještě chci rozšiřovací podložky,protože jsem to už dvakrát převrátil.Je po záruční opravě,hučelo ložisko variátoru,a po normální opravě-výměna ohnutého ramena řízení.Jinak pohoda.Tak jsem rozšiřoval ,celkem o 60mm,není to moc,ale stačí to ,taky jsem udělal zadní hrazdu,pomůže při opření na zadek,nebo opření o strom .Tak jsem dlouho nedoplnoval informace.Ted mám najeto 20000km.Vylomil jsem zuby v zadní rozvodovce(byla to zřejmě moje chyba)skoky pro takhle ustrojenou kolku nejsou to pravé.Dvakrát výměna čepů řízení a zadní gufera v rozvodovce.Ted mě asi čekají přední gufera v diferáku(Aliho způsobem)Jinak uložení ramen v pohodě.Několik řemenů,ale levných náhrad(kevlar).Nyní s kolegou zkoušíme Carlisle?!-je o dost lehčí.Kolku používám 50/50(silnice a terén)Občas brodění,tahání dřeva,ostřejší jízda na silnici.Olej používám 10W40 Midland .A rozvody mobilfluid 424.Tak po 26000km jsem zjistil ,,kovové,,cvakání.Zadní poloosy jsou už před smrtí,tak budu volit repasování.Taky jsem odkrytoval spodek,kvůli údržbě po zimě a zjistil jsem prasklý rám pod motorem-zavařilo se to a hotovo.Přejíždění kamenů a kmenů se hold podepsalo.Taky už budu muset řešit vůle v řízení v uložení tyče.Jen vymyslím způsob jak to co nejméně rozebírat.Pouzdra jsou silonová,tak si je vyrobím a pak napíšu.Pouzdro vyrobeno,vůle je v normálu.Přidal jsem oplechování spodku,abych to trochu ochránil.(polsko-6000,-)Poloosy jsem dal repliky místo repase(12000,-)Var.řemen origo-nejlepší.Tak řízení hotové,udělal jsem silonové pouzdro a hotovo.Výměna gufer předního difu a vývodu z motoru(32000km)Výměna dvou pouzder v horních ramenech vzadu a dvou v předním rameni-ostatní v pohodě.Tak po 33000km musím vyměnit spojku,brždění motorem s vozíkem plným dřeva asi urychlilo její opotřebení,cena z USA 6.000,-Výměna je jednoduchá.Tak ještě volnoběžka,měl jsem si nechat poradit a vyměnit to najednou.Volnoběžka vyměněna a taky nové brzd.kotouče(staré měli 1,2mm).Objednány silenbloky motoru.A vyměněno ložisko a gufera na LP kole.Tak mi umřel motor.Přidřelo se to na klice,ale spíš je to opotřebené,než nějaká vada.Do 40 000km chybí cca 70km.Udělám GO motoru a uvidíme.Jinak jsem stále spokojen.Tak GO motoru dopadlo v pohodě,šlape jak hodinky,ale jdu do CA renegade 800.Podvozek a výkon je prostě jinde,i když to bude asi jinak se servisováním,jsem rozhodnutý.King šel do světa za 95000,-což si myslím je slušná cenovka.

Fotogalerie:

Uživatelské hodnocení:

Obecné
Čtyřkolku mámNový
Pořizovací cena225000
Moje závady
Zadní rozvodovka KO ,ale bylo to skákáním,takže spíš moje vina,třikrát manžeta-mechanické poškození,dvakrát čepy řízení a po 22000km silenbloky motoru.Taky byly prorezlé zadní horní ramena,ale to přisuzuji usazené soli přez zimu(kolka se nemyje)Opraveno zavařením.trochu nabořený předek-vytaženo ,,hupcukem,,
Moje úpravy
Blastry,kufr,naviják,plexi,přední kufr,oka pod závěsem,vyhřívání,zlepšené ukostření,filtr KN,
Silné stránky
Spolehlivost,vzhled,
Slabé stránky
čepy řízení-životnost
Motor
Brzdy
8/10
Průběh výkonu
8/10
Přenos vibrací
9/10
Převodovka
10/10
Mechanická hlučnost
8/10
Zvuk
10/10
Spolehlivost
10/10
Spotřeba paliva l/100km10
Variátor
8/10
Spotřeba oleje l/1000km0,1
Podvozek
Možnost nastavení
10/10
Těsnost tlumičů
10/10
Tuhost rámu
10/10
Typ rámu
jsem spokojen-bez výhrad
Jízda
Cestování
10/10
Terén
8/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5/10
Ceny servisu
1/10
Servisní síť
10/10
Dostupnost dílů
10/10
Nabídka doplňků
10/10
Servisní intervaly
8/10
Terén
Brodivost
8/10
Výška sedla
10/10
Ochrana motoru
5/10
Ochrana jezdce
8/10
Cestování
Pohodlí jezdce
10/10
Pohodlí spolujezdce
8/10
Možnosti uchycení zavazadel
10/10
Ochrana jezdce
8/10
Ochrana spolujezdce
5/10
Světla
2/10
Dojezd na nádrž100-180

Hodnocení čtyřkolky (recenze,fotky)

Hodnoceno:16x
Hodnocení jen pro přihlášené

Vyjížďka

Journeyman Gladiator 530 RX-A

Pořád pracuje bez poruchy.

Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září

Journeyman Gladiator X5-A

Za tu dobu udělal spoustu práce.

Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec

Oprava

Čína Delta force 550 4x4

Rozvalený přední diferenciál. Rozlámal se kříž mezi pastorky, dvě hřídelky křížku odstředivou silou vyjely a probrousily víko skříně.Zatím neopraveno....

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Čína Delta force 550 4x4

08/2021 - Přestal pálit 1. válec. Motor demontován, bylo vysypané ložisko na vačkové hřídeli. Šikovný soustružník upravil vačku na jiné (normální) lož...

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Havárie

Linhai ATV 500 4x4

Dnes jsem zasahoval u havárie malotraktoru Kubota řada G, který se převrátil v prudkém kopci. Pomocí navijáku na mojí kolce a za asistence třech chlap...

Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen

Journeyman Gladiator X450

Tak moje uprava nevydržela při druhé vyjíždce mě praskla zadní nosič víc jak 1/2 kufru byla mimo nosič sice kufr držel jak přibitý ale nosič není tak ...

Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec

Montáž doplňku

Can-Am Outlander 1000R

Montaz variatoru RVS PERFORMANCE,nadhera

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: Včera

Can-Am Outlander 1000R

Montaz variatoru RVS PERFORMANCE,nadhera

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: Včera

Sraz

SMC Jumbo 720 R 4x4

Tak jsme už zjistili odkud jsou ty úlomky v motoru.

Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen

Linhai ATV 500 4x4

"Silvestrovská palačinka": Moje první svezení na úrovni těžšího terénu a kalužích které byly cca 70cm hluboké. No vyzkoušel jsem si to a už nikdy tako...

Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor

Dovolená

Can-Am Outlander 1000

Tak jsem 4kolu převlíkl do nového kabátu :-D

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor

CF Moto Gladiator X850

Albánie - Makedonie 2019

Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen

Údržba

Journeyman Gladiator X8

Výměna oleje v motoru, zadní rozvodovce, předním diferenciálu. Motorex

Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden

Polaris Sportsman X2 800 EFI

Výměna: motorového oleje - PS4, Kapalina přední diff - Demand drive fluid, Převodovkový olej zadní diff - AGL fluid, ADC kapalina - Demand, vzduc...

Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec

Přidat zápis do deníku

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.60s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce