QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Dutch500

Offline

Nick: Dutch500
Město: Ústí nad Labem-Severní terasa
Kraj: Ústecký
Věk: 31 let
ICQ: -
Web:

Poslední přihlášení: 07.05.2018 Registrace: 02.08.2015

Linhai ATV 500 4x4 (2015)

Úvodní informace o čtyřkolce:

Moje první čtyřkolka k domu a pro zábavu. Myslím, že v základní výbavě co je bude stačit

Zkušenosti, recenze, popis:

Nemám s čím toto čtyřkolku porovnat, ale z prvních dojmů jsem zatím nadšený. Co se týče jízdy a průchodnosti v terénu tak jsem spokojen. Čekám na zajetí a tedy první výměnu oleje a poté už zkusím nějaký ten vozík táhnou a pak uvidíme jestli je dobrá k domu. Jediné co zatím mám za menší problém, tak mi na displayi přestala ukazovat zařazená rychlost a to chci vyřešit, ale na funkci to nemá vliv...

Fotogalerie:

Uživatelské hodnocení:

Obecné
Čtyřkolku mámNový
Pořizovací cena115000
Moje závady
- zasekávání se startéru - výměna na záruku a vše funguje jak má

- špatně ukazovala zařazenou rychlost - výměna na záruku a vše funguje jak má
Moje úpravy
- upravil jsem uložení zadních ramen + mazničky

- vyhřívané rukojeti a palec

- zadní kufr
Silné stránky
- pořizovací cena vs. užitná hodnota

- solidní podvozek

- naviják

- 4x4 + uzávěrka diferenciálu

- dobré zastoupení v ČR (APS Goup)
Slabé stránky
- někdy na vyjížďkách chybí výkon, ale nic hrozného to není
Motor
Brzdy
8/10
Průběh výkonu
7/10
Přenos vibrací
9/10
Převodovka
9/10
Mechanická hlučnost
8/10
Zvuk
7/10
Spolehlivost
8/10
Spotřeba paliva l/100km10
Variátor
8/10
Podvozek
Možnost nastavení
5/10
Těsnost tlumičů
8/10
Tuhost rámu
8/10
Jízda
Cestování
8/10
Terén
9/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
10/10
Ceny servisu
8/10
Dostupnost dílů
10/10
Nabídka doplňků
8/10
Servisní intervaly
8/10
Terén
Brodivost
9/10
Výška sedla
9/10
Ochrana motoru
5/10
Ochrana jezdce
8/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8/10
Pohodlí spolujezdce
5/10
Možnosti uchycení zavazadel
9/10
Ochrana jezdce
8/10
Ochrana spolujezdce
8/10
Světla
9/10

Hodnocení čtyřkolky (recenze,fotky)

Hodnoceno:1x
Hodnocení jen pro přihlášené

Deník

Oprava

Vloženo: 24.4.2017, Datum konání: 20.4.2017

Oprava problému se startováním opět pokračuje. Po zhruba cca 3 měsících startování bez problému, přišel den, kdy opět startér nedokázal otočit startérem. Pravdou je to, že jsem celý den pracoval s kolkou a spiš vic stal a ona běžela na volnoběh něž jezdila. Potom co se mi to stalo, že nechtěla naskočit, jsem byl zrovna doma a tak jsem ji nechal do druhého dne vychladnout a že na to podívám. Druhý den ani když byla studená, tak startér nepootočil startérem. Baterii jsem vyndal a dal na nabíječku a hle byla lehce vybita. Za cca 1.5 hodiny dobito a kolka stratovala. Nicméně i tak jsem objednal baterii stejného označení akorát start proud byl 270A (original 250A). Musím uznat, že baterie startovala o poznaní lépe (startér točí rychle). Od té doby zatím vše v pořádku a to teď z jara pracuji hodně. K tomu všemu jsem vyměnil zadní dvouvláknovou žárovku v zadním světle za diodovou, kvůli zbytečnému odběru.

Oprava

Vloženo: 5.1.2017, Datum konání: 3.1.2017

Jak jsem psal na začátku měl jsem problém s tím, že mi asi po najetí 300km nechtěl startér nastartovat motor. Prostě cvakl a nic. Musel jsem několikrát cvaknout tlačítkem startéru, tedy startérem a pak to zase šlo normálně. Dle výrobce co jsem se dočetl byla chyba u prvních modelů se startéry a bezplatně je mění na servisu. Na servisu mi řekli, že pročistí kontakty i na relé a že uvidíme. Po pár nastartování ten samý problém, takže znovu do servisu a proběhla výměna startéru. Vše chvíli fungovalo a chyba se opakovala. Nebylo to nic co by úplně vadilo, ale štvalo mě to.

Takže jsem tomu sám pověnoval. Všiml jsem si, že při startu kolky je startér takový "unavený" prostě startoval, ale nebylo to ono. Říkal jsem si, že to vypadá, jak když má málo šťávy. Pročetl jsem fóra a zjistil, že někdy bývá problém u některých kolek v nekvalitní kabeláži k baterii a tak jsem ji prohlédl a opravdu se mi zdálo, že kabely jsou slabé. Vše jsem konzultoval s odborníky a řekl jim specifikace baterie, což je DTX20HL-BS (18AH 250A) s tím, že možná přijde i silnější pokud bude třeba YTX24HL-BS (21AH 350A). Doporučili mi silnoproudý vodič o průřezu 16mm2.

OK objednal jsem tedy:
- silnoproudý vodič o průřezu 16mm2
- oka průměr 6mm měděná lisovací 16mm
- stahovací bužírku
- ohranou trubici (husí krk)
- koncovky gumové na oka ve tvaru "L"
- nové start. relé (pro jistotu, staré má něco nacvakáno )
- měděné podložky 6mm

Starou kabeláž na kolce jsem rozmotal a to staré kabely od baterky na relé a z relé ke startéru a také mínusový kabel na motor (kostra). Síla kabelu byla hned znát, že je o skoro polovinu menší (u origo). Nové kabely jsem naměřil, nastříhal a nalisoval oka. Zatáhl jsem bužírku, dal gumové koncovky a nandal do husích krků. Do kolky jsem dal nové relé a kabely natahal a pořádně přichytil. Pod šrouby a matky co drží oka dal měděné podložky.

A výsledek?

Je pravda, že to mám zatím dva dny, ale u nás sněží a tak teď hodně startuji a chcípám a v těch X startů zatím žádný problém a startér točí jak blázen (rychle a sebejistě ). Tak doufám, že už bude klid!!!

PS: Baterie zůstala pořád origo DTX20HL-BS (18AH 250A)

Montáž doplňku

Vloženo: 2.11.2016, Datum konání: 1.11.2016

95MTH - pří těžbě dřeva jsem cítil na volnoběh, že motor neběží úplně hladce. Mrknul jsem do příručky a zde bylo doporučeno pří 100MTH vyměnit svíčku. Tak jsem objednal novou a rovnou jsem vyměnil i filtr benzínu na hadičce. Motor opět běží jak má.

Oprava

Vloženo: 19.2.2016, Datum konání: 18.2.2016

Tak jsem se po zimě dal do údržby kolky. No a samozřejmě jsem se dostal až k čepům řízené, tak si říkám, vše odpojím a sundám prachovky a klouby namažu. Po sundání prachovek na mě vykouklo bahno a písek ze Silvestrovské palačinky a samozřejmě to vydřelo čepy a byly načaté a jeden dokonce měl 1mm vůli ( ).
Tak jsem přemýšlel co tam dát, aby to bylo lepší. Našel jsem čepy na řazení z MANu a přemýšlel, že je tam dám, ale na fóru mě nahlodali, že to nebude to pravé ořechové, tak jsem si řekl, že tam dám železná kloubová oka s bronzovou vložkou a maznicema. Stálo mě to komplet asi necelých 1.500,-kč, ale myslím, že budu mít na nějakou dobu klid. Co se týče práce, tak to bylo vše ok, pouze jsem musel vlisovat do ok redukci z 12mm díry na 10mm aby to šlo do vidličky od řízení a nebyla tam vůle. U kol jsem vyndal železné vložky a převrtal je na 12.2mm a kupil nerezové šrouby a vše smontoval dohromady.

Vyjížďka

Vloženo: 11.2.2016, Datum konání: 24.1.2016

Tak napadl sníh a musel jsem vyzkoušet radlici a hle pár detailů jsem musel poupravit (lepší gumový břit a zaváží) a poté jsem hrnul sníh jak král...



Celý deník


Vyjížďka

Can-Am Outlander 850 XT-P MAX

Přežila první dvě myčky (ruční wapka bez mýdla nebo jiných čistících prostředků, jen oplach vodou). Známý, co má KingQuada mě vyvezl na projížďku, ...

Uživatel:EnzeCZ, Vytvořeno: 9. Červenec

Yamaha YFM 660 Raptor

Vyrazili jsme se synem na přesnočku na 4kolkách.Po vyrobení předního nosiče a malé úpravě prostoru za sedlem jsme se nabalili.Cíl naší cesty byl kemp ...

Uživatel:Bačiszx9r, Vytvořeno: 7. Červenec

Oprava

SMC Jumbo 720 R 4x4

Oprava vypáleného kabelu

Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 29. Květen

SMC Jumbo 720 R 4x4

Původní plastový spodní kryt dosloužil. Udělali jsme novy z 8 plastu.

Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 29. Květen

Havárie

Can-Am Outlander 850 XT-P MAX

Tak první poškození a první havárie - kolo na fotkách. Tenčí strom dokonale schovaný v trávě, ale nepřeletěl jsem přes řídítka, naštěstí. Všechno jina...

Uživatel:EnzeCZ, Vytvořeno: 9. Červenec

Polaris Sportsman 1000

Trošku se urvalo rameno ;)

Uživatel:TheWojtaZ15, Vytvořeno: 28. Květen

Montáž doplňku

Access Motor Max 700

Montáž vyhřívané rukojeti Symtec, vyhřívaný palec Symtec a výměna nový levý nášlap.

Uživatel:J-A-S-A, Vytvořeno: 21. Duben

Access Motor DRR 100

montáž motohodin

Uživatel:J-A-S-A, Vytvořeno: 28. Březen

Sraz

Can-Am Spyder ST

Pohodový sraz Spyderů (y)

Uživatel:1Pegas, Vytvořeno: 6. Červen

Linhai ATV 500 4x4

"Silvestrovská palačinka": Moje první svezení na úrovni těžšího terénu a kalužích které byly cca 70cm hluboké. No vyzkoušel jsem si to a už nikdy tako...

Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor

Dovolená

Journeyman Gladiator X8

Dovolená to není... Pokud by chtěl někdo místo KM a KM/H MÍLE a MPH, stačí když dlouze podrží tlačítko SET při zobrazeném tachometru

Uživatel:Zadek13, Vytvořeno: 13. Březen

Goes 625i Max

Tak jsme se s kolegou rozhodli na malou odpočinkovou dovolenou na čtyřkolkách. To jsme ještě nevěděli že ujedeme cca 350km za tři dni. Vydali jsme se ...

Uživatel:Kovářskej, Vytvořeno: 26. Září

Údržba

Journeyman Gladiator X450

Najeto 2000km.Výměna mot.oleje + filtru,kontrola vzduchového filtru,promazání zadní nápravy a předního náhonu,promazání zadních třmenů brzd a zabrouše...

Uživatel:v.d.k, Vytvořeno: 26. Květen

Access Motor DRR 100

Servisní prohlídka: výměna oleje v převodovce, čištění vzd. filtru a impregnace, kontrola brz. destiček a obložení, došponování a namazání řetězu + př...

Uživatel:J-A-S-A, Vytvořeno: 21. Duben

Přidat zápis do deníku


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2018 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.47s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce