Nick: | hejda11 |
Město: | Liberec V - Kristiánov |
Kraj: | Liberecký |
Věk: | 55 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 21.03.2023 Registrace: 22.11.2015
Přechod z 250,na 700 byl poměrně markantní. Koupeno na jaře 2017.
5.3.2017 jsem koupil toto SMC. Chtěl jsem něco silnějšího a víc než 500. Abych se po roce zase nekoukal po něčem větším. A taky aby při přejezdech se mohlo jed trochu rychleji,nebo pro delších výletech.
4.4.2017 učil jsem se na tom znovu jezdit. Velikost a výkon byl někde úplně jinde.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Ojetý |
Pořizovací cena | 105 tis |
Moje závady | |
Děravý svody výfuku,přehřívání(ucpany chladič)elektroinstalace (vyhraty konektor) Časté odejíti svicky | |
Moje úpravy | |
Vyvedení sání a chladič na přední nosič Kryty ramen. Předělání airboxu( filtr z x8)utěsnění | |
Silné stránky | |
Slušný výkon | |
Slabé stránky | |
Brzdy.Ruční parkovací brzda. Parkovací brzda P(po jejím zařazení je problém odparkovat) | |
Motor | |
Brzdy | 5/10 |
Průběh výkonu | 7/10 |
Přenos vibrací | 8/10 |
Převodovka | 5/10 |
Mechanická hlučnost | 7/10 |
Zvuk | 5/10 |
Spolehlivost | 5/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Variátor | 7/10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 7 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5/10 |
Těsnost tlumičů | 8/10 |
Tuhost rámu | 7/10 |
Typ rámu | |
7 | |
Jízda | |
Cestování | 8/10 |
Terén | 6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2/10 |
Ceny servisu | 5/10 |
Servisní síť | 5/10 |
Dostupnost dílů | 3/10 |
Nabídka doplňků | 6/10 |
Terén | |
Brodivost | 2/10 |
Výška sedla | 7/10 |
Ochrana motoru | 5/10 |
Ochrana jezdce | 7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6/10 |
Ochrana jezdce | 6/10 |
Ochrana spolujezdce | 6/10 |
Světla | 5/10 |
Dojezd na nádrž | Cca 200 |
Víkend se synem na Hamrů na Jezeře. Počasí nic moc ale užili jsme si to. Tam porce začlo zlobit chlazení (pumpa)
Tak jsme už zjistili odkud jsou ty úlomky v motoru.
Další konstrukční perla. Výměna brzdových desek na ruční brzdě není možný bez hrubého zásahu. Je to nedemontovatelny. Nebo cely novy kompletní brzdič, cca 2500kc.
Při výměně křížů se taky objevili perličky co se týče konstrukce stroje. Kardany nejdou demontovat cely. Na kolce se musí sundat kříže,horší to bude asi při montáži nových.
Po potížích s chlazením výměna čidla ventilátoru (nepomohlo). Problém s vodní pumpou.Příčina (spadli řetízek).Výměna kolečka,řetízku a termostat. Nutný stahovak magneta.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:9.92s