Poslední přihlášení: 08.11.2015 Registrace: 22.08.2010
Černo-červená, předtím originál komplet, až na výfuk ( Two Brothers )
Ještě ji nemám ani rok, ale mou nedbalostí se musel udělat nikasil (přidření na klice) A vysipala se ložiska v zadní ose. Ovšem od té doby nic, měním olej po 7mi motohodinách, kvalitní Castrol plnou synteticu, a vše je v pořádku.
Teď mám široká ramena (lonestar), Všechny tlumiče öhlins, tyč řízení tag a řídítka fasst (po pádu, předtím byly origo pro tapery na houser tyči), disky DWT , a nyní výfuk RP
Mám ještě jednu na díly s výfukem ALBA racing, otevřeným karbecem, a kyvkou houser, ta je celkem naprd, protože praská, je to jen dural, a origo yamaha, to je nejlepší, co můžete udělat, sice si řeknete, že je krátká, ale tím že tam dáte dlouhou tak zadní tlumič má větší páku, a proto praskne skoro hned. A navíc Origo yamaha má patent na lití hliníkových kyvek pod tlakem, to jsou jediní, kdo to dělá, např. Sizuki má železnou, a asi o 4 kila těžší, a je to znát.
| Motor | |
|---|---|
| Brzdy | 9/10 |
| Průběh výkonu | 10/10 |
| Přenos vibrací | 7/10 |
| Převodovka | 9/10 |
| Mechanická hlučnost | 7/10 |
| Zvuk | 10/10 |
| Spolehlivost | 10/10 |
| Podvozek | |
| Možnost nastavení | 9/10 |
| Těsnost tlumičů | 10/10 |
| Tuhost rámu | 9/10 |
| Typ rámu | |
| Trubkový, každému praská, jenom mě nic. | |
| Jízda | |
| Sport | 10/10 |
| Město | 9/10 |
| Cestování | 7/10 |
| Zázemí | |
| Ceny náhr. dílů | 7/10 |
| Ceny servisu | 6/10 |
| Servisní síť | 7/10 |
| Dostupnost dílů | 8/10 |
| Nabídka doplňků | 9/10 |
| Servisní intervaly | 10/10 |
| Terén | |
| Brodivost | 4/10 |
| Výška sedla | 5/10 |
| Ochrana motoru | 3/10 |
| Skoky | 9/10 |
| Ochrana jezdce | 8/10 |
| Cestování | |
| Pohodlí jezdce | 9/10 |
| Pohodlí spolujezdce | 8/10 |
| Možnosti uchycení zavazadel | 2/10 |
| Ochrana spolujezdce | 7/10 |
| Světla | 8/10 |
| Obecné | |
| Čtyřkolku mám | Ojetý |
| Moje závady | |
| Jednou přidřený motor. Při zajíždění jsem jel hned závod a podfouklo těsnění. | |
| Silné stránky | |
| Průběh motoru, kyvka (hliník litý tlakem),vyvážení stroje, úžasná ovladatelnost ve vzduchu. Převodovka, která vám sežere vše. | |
| Slabé stránky | |
| Údajně rám, ale já problémy nemám. Původní šířka čtyřkolky (v tomhle má náskok Suzuki, má už široká ramena i osu). Přístupy, šroubky jako z másla. | |
| Sport | |
| Úpravy podvozku | |
| Tlumiče Öhlins, ramena Lonestar racing, zadní osa lonestar racing. | |
| Úpravy brzd. systému | |
| Brzdové kotouče Braking. Nejsou potřeba, nepoznám rozdíl. | |
| Použité pneumatiky | |
| Itp, duro, maxxis. | |
Uživatel:Koldas, Vytvořeno: 11. Září
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s