QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Offline

Nick: Bartman
Město: Rychvald
Kraj: Moravskoslezský
Věk: 15 let
ICQ: 341583943
Web:

Poslední přihlášení: 01.01.1970 Registrace: 16.02.2008

Bashan Ostatní (2007)

Úvodní informace o čtyřkolce:

Mám ho od sprna 2007 a mám na něm nalítáno asi 3500 km. Kvalita je úměrná ceně. Řekl bych že pár věcí je už na tom oproti jiným čínám vychytaných. Přihlásit se to dá, ale kašlu na to. Bydlím na vesnici , kde se policajti skoro nejezdí.

Zkušenosti, recenze, popis:

Pravidělně všchno kontrolovat, jinak si říkáte o průser! Pokud se vám před jízdou, nebo chvíli po vyjetí něco zdát vraťte se domů, já se na to párkrát vysral a domů jsem jel na laně. Vrazil jsem už do toho dost peněz a hlavně času.

motor: 197ccm. Celkem solidní držák. Olej tam leju Mogul GX-FE Pro 10w-40. Je taky třeba dávat bacha na olejové sítko. Sice jsem v něm jěště žádný bordel neměl, ale člověk nikdy neví. Měl jsem problém s tím že nedržel stálé otáčky. Když jsem jel řekněme na 5 tisíc, tak to vynechávalo a občas špatně táhnul. To jsem vyřešil novými hadicemi, novým palivovým filtrem, kohoutem a svorkami. Šlo tam málo benálu. Aby se mu lépe dýchalo dostal nový vzduchový filtr hebo a novou trysku. Měl jsem tam 88 a dal jsem 108. Nedá se to s originálem porovnávat, jede to naprosto skvěle odspoda až dovrchu. Jěště by to chtělo laďák, protože originál má dokonce i kalatizátor. Jěště musím doladit karbec, protože mám svíčku úplně černou. Až našetřím nějakou škváru chtěl bych vyměnit svíčku za iridiovou, fajfku a kabel k svíčce, a jak už jsem psal laďák, potom bych tam zkusil dát trysku až 120.

podvozek: Jedním slovem - kostitřas. Strašně z toho bolí celé tělo. Ale co se dá s mým jízdím stylem - přes koleje od traktoru 70 čekat. Jízdní vlastnosti stojí celkem za hovno - je to moc vysoké. O prázdninách chci převařit uchycení tlumičů a půjdeme k zemi. Průchodnost terénem by se moc změnit neměla protože nejmenší je stejně u chrániče rozety a brzdového kotouče a ten zůstane tak, jak je. Taky bych chtěl vyměnit čepy, už to mají dávno za sebou. Nevím jestli to má s čepy nějakou spojitost, ale kurevsky mi ve vyšších rychlostech háže jedno kolo. Ony jako hážou všechny protože jsou jak křivé disky tak gumy. Ale to jedno háže fakt strašně. Taky se mi pořád povolují matky na jednom kole, nevím proč, kurvy jedny, asi to bude tím že mi po tom pořád chčije pes. Taky na tom maxi super tuning - chromované ventilky ny kolech. D

brzdy: Jestli to můžu říct tak je to jediná světlá vyjímka. Brzdí kurevsky dobře, dokážu to zastavit i v krpálu kde bych se neudržel ani na nohách. Ale mám s nima pořád problémy. Po tom co mi podruhé odešel brzdový válec jsem se nasral a dal jsem tam válec ze Škody 120. Od té doby no problemo. Ale pořád mám s tím že se mi seká zadní brzda. Vždycky musím hrubou silou zatačit brzdový píst zpět. Taky bych chtěl ty brzdy rozdělit, protože teď brzdí všechny naráz. A taky by nebylo od věci dát do předu větší kotouče, protože ty, co tam jsou teď jsou mírně řečeno malé.

elektro: Překvapil mě pěkný digitální display, který zobrazuje stav paliva, otáčky, zařazený kvalt, světla, blinkry a samozřejmně rychlost. Stav paliva nefunguje uř od začátku, prý stačí vyměnit těsnění u plováku, ale jěště jsem si na to nenašel čas. Taky mi už neukazuje neutrál, protože když mi spadnul řetěz tak rozseknul kryt a přeseknul kabel snímače. Na rychlost kterou ukazuje se taky nedá moc spolíhat. Světla jsou dobré, svítí dost, až moc. U blinkrů mi pořád praskají žárovky a teď jsem dokonce ztratil ten oranžový plast. Ani to kupovat nebudu a koupím si blinkry přímo do kastle. Jednak to vypadá dobře a snad přestanou i praskat žárovky a upadávat sklíčka. Sklo zádního světla mám taky ruplé, když to do mně ze zadu napáli kámoš mašinou. To jsem taky plánoval koupit nové, protože se mi nelíbí.

_



Je to na takové pohodové ježdění, ale já tomu dávám řádný záhul. Jak už jsem psal na začátku bydlím na vesnici. Je to tady taková ydilka. O víkendu se sejdem s kamarády. A když se podaří a sejde se víc mašin je to super.

Fotogalerie:

Hodnocení čtyřkolky (recenze,fotky)

Hodnoceno:6x
Hodnocení jen pro přihlášené

Vyjížďka

Journeyman Gladiator 530 RX-A

Pořád pracuje bez poruchy.

Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září

Journeyman Gladiator X5-A

Za tu dobu udělal spoustu práce.

Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec

Oprava

Čína Delta force 550 4x4

Rozvalený přední diferenciál. Rozlámal se kříž mezi pastorky, dvě hřídelky křížku odstředivou silou vyjely a probrousily víko skříně.Zatím neopraveno....

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Čína Delta force 550 4x4

08/2021 - Přestal pálit 1. válec. Motor demontován, bylo vysypané ložisko na vačkové hřídeli. Šikovný soustružník upravil vačku na jiné (normální) lož...

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Havárie

Linhai ATV 500 4x4

Dnes jsem zasahoval u havárie malotraktoru Kubota řada G, který se převrátil v prudkém kopci. Pomocí navijáku na mojí kolce a za asistence třech chlap...

Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen

Journeyman Gladiator X450

Tak moje uprava nevydržela při druhé vyjíždce mě praskla zadní nosič víc jak 1/2 kufru byla mimo nosič sice kufr držel jak přibitý ale nosič není tak ...

Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec

Montáž doplňku

Can-Am Outlander 1000R

Montáž výfuků od firmy RJWC POWERSPORTS...Fakt pecka zvuk..

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 11. Leden

Journeyman Gladiator X8

Dovolím si pochlubit se nápadem na Glada X8. Třeba někoho inspiruji s podobným dilema. Snažil jsem se sehnat nějaké rozumné držáky na nosič, abych mo...

Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden

Sraz

SMC Jumbo 720 R 4x4

Tak jsme už zjistili odkud jsou ty úlomky v motoru.

Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen

Linhai ATV 500 4x4

"Silvestrovská palačinka": Moje první svezení na úrovni těžšího terénu a kalužích které byly cca 70cm hluboké. No vyzkoušel jsem si to a už nikdy tako...

Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor

Dovolená

Can-Am Outlander 1000

Tak jsem 4kolu převlíkl do nového kabátu :-D

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor

CF Moto Gladiator X850

Albánie - Makedonie 2019

Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen

Údržba

Journeyman Gladiator X8

Výměna oleje v motoru, zadní rozvodovce, předním diferenciálu. Motorex

Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden

Polaris Sportsman X2 800 EFI

Výměna: motorového oleje - PS4, Kapalina přední diff - Demand drive fluid, Převodovkový olej zadní diff - AGL fluid, ADC kapalina - Demand, vzduc...

Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec

Přidat zápis do deníku

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.31s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce