Poslední přihlášení: 03.10.2018 Registrace: 17.02.2008
Raptor special edition s pár úpravami pro krásu a výkon :-D.. Laďák se svodem, nárazník, podložky, trhačka, blastry acerbis, nášlapy, přední zesílené disky, zadní hrazda made in home, tlumič řízení.. Do budoucna bych rád vyměnil ramena za podložky
Po 4 letý odmlce návrat a jak jinak než do sedla raptora. Moje srdcovka na kterou nedám dopustit.. výkon je pořád a na jakejkoliv stupeň.. Po koupi jsem vychytal pár dětských bolestí v podobě uložení ramene, vodící kladky sekundáru, vyrezlýho motůrku sahary, dodělaná hrazda na naučení po zadních.. Jinak olej vylejvám po 15-20mth, podle stylu jízdy.. 4/2016 dodělán tlumič řízení (super věcička)..
| Obecné | |
|---|---|
| Čtyřkolku mám | Ojetý |
| Moje závady | |
| Po přivezení domu (ač se o mašinu exmajitel staral opravdu přepečlivě) jsem po bližším zkoumání objevil vůli horního levého ramena (teď půjdou bronzový futra), rolna hnacího řetězu, byla potřeba seřídit geometrie a preventivně okouknu stav napnutí rozvoďáku, pač je vše údajně původní (najeto 220mth), dodělám maznici v excentru jinak bez chyb. | |
| Moje úpravy | |
| Mnou zatím žádné, momentálně vyléčím dětské nemoci a jediný co plánuju jsou širší řidítka, dodělám hrazdu na jízdu po zadních a časem bych rád obměnil podložky za širší ramena. | |
| Silné stránky | |
| Samozřejmě výkon a jeho průběh. Je jedno že podřadíte málo, prostě to motor zchramstne a vystřelí vpřed. Podvozek o proti serii vybaven tlumiči se štelováním na baňkách (26 poloh tuhosti protlumu) a samozřejmě možnost nastavení tvrdosti pružin pomocí šroubovice na tlumiči. Přední brzdy opravdu brzděj. Zřejmě zvoleny dobré destičky, pač můj bejvalý raptor takhle nebrzdil. A nádhernej nasr..ej vzhled :-) | |
| Slabé stránky | |
| Jízda ve dvou (ale na toto raptíka nemám :-D ) Slabší účinek zadní brzdy. Převod na 5 rychl. stupeň je zbytečně krátkej. Přední světla jako když nejsou (hodně mi přispěl i nárazník, kterej je částečně tlumí) | |
| Motor | |
| Brzdy | 9/10 |
| Průběh výkonu | 10/10 |
| Přenos vibrací | 8/10 |
| Převodovka | 9/10 |
| Mechanická hlučnost | 8/10 |
| Zvuk | 10/10 |
| Spolehlivost | 10/10 |
| Spotřeba paliva l/100km | 10 |
| Spotřeba oleje l/1000km | zatím nezjištěna |
| Podvozek | |
| Možnost nastavení | 9/10 |
| Těsnost tlumičů | 9/10 |
| Tuhost rámu | 10/10 |
| Typ rámu | |
| Trubkový | |
| Jízda | |
| Sport | 8/10 |
| Město | 6/10 |
| Cestování | 10/10 |
| Zázemí | |
| Ceny náhr. dílů | 7/10 |
| Dostupnost dílů | 9/10 |
| Nabídka doplňků | 10/10 |
| Servisní intervaly | 10/10 |
| Terén | |
| Brodivost | 7/10 |
| Výška sedla | 8/10 |
| Ochrana motoru | 7/10 |
| Skoky | 9/10 |
| Ochrana jezdce | 5/10 |
| Cestování | |
| Pohodlí jezdce | 7/10 |
| Pohodlí spolujezdce | 1/10 |
| Možnosti uchycení zavazadel | 1/10 |
| Ochrana spolujezdce | 2/10 |
| Světla | 1/10 |
| Dojezd na nádrž | 100 |
| Sport | |
| Úpravy motoru | |
| Titanový svody a koncovka whitebros. | |
| Úpravy podvozku | |
| Nastavitelné tlumiče tuhost a tvrdost. Podložky předek/zadek | |
Uživatel:Koldas, Vytvořeno: 11. Září
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.62s