Text: Marek Hrodek | Foto: Radek Žemlička | Datum: 23.06.2009 | Zobrazeno: 44207×
brzdy, která by měla pomoci k lehčímu přeřazení tak i bez ní, jen se stisklou levou páčkou brzdy, která je spojena důmyslným hydraulickým mechanismem s nožní pákou. Zde musím podotknout, že bez nožní páky to skoro nešlo vůbec. I když je kulisa řazení dobře čitelná a v podstatě se nemůžete splést, protože dráhy páky jsou dané, řazení H a P jde opravdu těžce. Spíš než posun páky po dráze mám namysli docvaknutí páky do dané polohy. Nedokážu potvrdit, jestli jde o vlastnost nebo jen nějakou chybku tohoto konkrétního stroje. Možná si řazení sedne s časem, protože stroj měl v době testu jen 175 km.
Motoricky je na tom Grizzly 700 natolik dobře, že tam, kde jsem měl na malém Grizzlíkovi 350 IRS zapnutý DIFF-lock, tady stačí mít aktivován pohon 2WD a pracovat s plynovou páčkou. Už musí jít o hodně velký krpál, aby bylo nutné mít aktivováno 4WD a v uzávěrku jsem nepoužil nikde - snad jen proto, abych vyzkoušel, že je funkční. Ano, ano už se dostávám k tolik opěvovanému EPS. Jde o posilovač řízení montovaný na tento typ a musím uznat, že to je jednoznačně velké plus. Na místě cítíte výraznou pomoc při otáčení řidítky a v rychlých pasážích to funguje i jako tlumič řízení. Nedostáváte žádné rány do řidítek, stroj vedete i přes hodně velké nerovnosti v naprostém klidu. Řidič není se při zdolávání trasy tolik neunaví, přestože na tomto stroji mi přišlo nastavení EPS o chlup tužší než na Grizzly 550.
Komu se líbí driftování, tomu Grizzly 700 nabídne nepřebernou paletu způsobů. V sedle nebo ve stoje, s vysednutím i bez něj. Motor má sílu na vše. Skoky a lety jdou tomuto stroji skoro samy, jen nesmíte moc tlačit na pilu, protože motoricky má Grizzly na to, aby se odpíchl od horní hrany výjezdu a vás na stroji katapultoval 2 m do vzduchu. Na to, že jde o pracovní allrounder, je na ní bezbřehé zábavy až až. Také musím pochválit brzdy. Tady je vidět, že jsou správně navrženy a fungují přesně tak, jak řidič chce. Při sjezdech je potřeba spolehnout se na „motorovou brzdu“, která řidiči pomáhá sjet svah, bez pomoci aktivace běžných brzd, což oceníte při dlouhých sjezdech kopců. 28.09.2011, Redakční testy
Píst Wiseco, ostřejší vačka, větší ventily se silnějšími pružinami. To vše sladěno s PwC páté generace s lambda sondou a...
03.12.2015, Redakční testy
Po celá léta byl nejprodávanější model od Yamahy Raptor 700 poháněn silným a spolehlivým kapalinou chlazeným motorem o o...
01.08.2013, Redakční testy
Bude stejnou rodinou ikonou jako Yamaha 700? No, uvidíme. Tento test pojmeme celý naruby, nejdřív se zaměříme na koupi o...
28.09.2011, Redakční testy
Píst Wiseco, ostřejší vačka, větší ventily se silnějšími pružinami. To vše sladěno s PwC páté generace s lambda sondou a...
01.05.2025, Redakční testy
Dávno neplatí, že pořádná mašina musí přijet z Ameriky. Čínští výrobci nám neustále ukazují, že už to není volba...
20.03.2025, Redakční testy
Čtyřkolka Snarler AT6, vybavená jednoválcovou šestistovkou, byla prvním ATV, s nímž americko-čínská značka Segway vstoup...
20.02.2025, Redakční testy
Kdybych měl vybrat tu čtyřkolku, která mi za řídítky dá co největší pocit sucha a bezpečí, dost pravděpodobně to bude ak...
Loncin Xwolf 1000i V-Twin EPS 4×4: Vlčí smečka si ...
Goes Terrox 500: Levný pracant s prověřenou technikou
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.40s