Poslední přihlášení: 13.01.2021 Registrace: 23.08.2020
Stels Geupard 800 eps Kolka na práci, zábavu a pro radost. Ruská výroba
Tak jsem se po dlouhém rozmýšlení rozhodl a koupil jsem si Stelse.
Vím, že to je kontroverze.
Vím, že to je výzva.
Sledoval jsem tuto kolku dlouho a vím, že má hodně obdivovatelů a taky hodně ne-sympatizantů. Ale to je jedno.
Prostě se mě tento kousek líbil a chtěl jsem ho. Proto jsem si ho pořídil a budu jej provozovat a starat se o něj. A také se dělit o radosti a strasti, které nastanou.
Koupil jsem si funglovku. Takže jsem zajížděl motor. Do první garančky je kolka elektronicky škrcená a nejede víc jak 64 km/h. Ale to předbíhám. Prvních 20 motohodin jsem jezdil v nízkých otáčkách a měnil rozsah plynu. Potom jsem trošku zrychlil a začal s kolkou i pracovat. První garančka proběhla při nájezdu 500 km, kdy mi vyměnili olejové náplně a provedli celkovou kontrolu. Kolku projeli a odblokovali el. omezovač rychlosti. No a teď už mám plnohodnotného pracanta. Za mě super stroj s výbornou průchodností terénem. Zatím jsem při jízdě v lese a tahání nákladů a dřeva neměl sebemenší problém. Řeším jen takové blbosti jako je odpadlá zadní odrazka, když nevydržela oboustranná lepící páska, co s ní byla přilepená. Oprava na pár minut. A potom doladění zavírání přední skříňky řidiče. Taková blbost. Dotažení plastové matičky aby se gumička zavírání více sevřela. Opraveno za minutku. Jen jsem na to musel přijít.
. První tuning jsem provedl z ryze praktických důvodů a přidal nezávislou led rampu pro práci v lese. Na podzim bude dřív tma. Svítí parádně.
TAKŽE ZATÍM VELKÁ SPOKOJENOST.
| Obecné | |
|---|---|
| Čtyřkolku mám | Nový |
| Pořizovací cena | 250 000 |
| Moje úpravy | |
| -nezávislá led rampa | |
| Silné stránky | |
| -světlá výška | |
| Motor | |
| Brzdy | 7/10 |
| Průběh výkonu | 9/10 |
| Přenos vibrací | 8/10 |
| Převodovka | 8/10 |
| Mechanická hlučnost | 4/10 |
| Zvuk | 10/10 |
| Spolehlivost | 9/10 |
| Variátor | 9/10 |
| Podvozek | |
| Možnost nastavení | 9/10 |
| Těsnost tlumičů | 9/10 |
| Tuhost rámu | 8/10 |
| Typ rámu | |
| trubkový | |
| Jízda | |
| Cestování | 9/10 |
| Terén | 9/10 |
| Zázemí | |
| Ceny náhr. dílů | 7/10 |
| Ceny servisu | 6/10 |
| Servisní síť | 4/10 |
| Nabídka doplňků | 6/10 |
| Servisní intervaly | 5/10 |
| Terén | |
| Brodivost | 10/10 |
| Výška sedla | 10/10 |
| Ochrana motoru | 10/10 |
| Ochrana jezdce | 10/10 |
| Cestování | |
| Pohodlí jezdce | 10/10 |
| Pohodlí spolujezdce | 10/10 |
| Možnosti uchycení zavazadel | 9/10 |
| Ochrana jezdce | 8/10 |
| Ochrana spolujezdce | 8/10 |
| Světla | 6/10 |
Uživatel:Koldas, Vytvořeno: 11. Září
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.34s