Poslední přihlášení: 20.06.2024 Registrace: 02.04.2011
China Kinroad 250ccm vodou chlazený jednoválec, z větší části shodná s bashan, shineray atd. kromě dizajnu:-)a za podstatně nižší pořizovací cenu
Mám ji zatím 2 roky, najeto necelých 4500km a 230mth. Jako nejvetší klad beru pořizovací cenu a ceny náhradních dílů a vůbec všeho co je třeba pro údržbu nebo menší opravy. Taky musím říct že sem zatím neměl vážnější problém, jen vadný zadní tlumič, a věci které se mění za kvalitní \"jen jednou\" jako ložiska, uložení, řetěz...
Zápory - vyrobeno celkově z nekvalitního materiálu, ale týká se hlavně šroubů a čepů, jinak rám zatím nepraskl ani nic podobného, takže vzhledem k té ceně...
| Obecné | |
|---|---|
| Čtyřkolku mám | Nový |
| Moje závady | |
| zadní tlumič, uložení ramen, kyvky, ložiska, zadní brzda | |
| Moje úpravy | |
| zadní tlumič Sachs, nášlapy CRD, blastry Acerbis, gripy Saito II, teploměr vody Stage6, filtr K&N, laďák, disky z TGB Target, pneu Maxxis razr2 + Duro Scorcher cestovní, řídítka Accel, nastavitelná spojková páčka... a spousta drobných funkčních úprav... | |
| Silné stránky | |
| - pořizovací cena + cena náhr. dílů, zároveň možnost nahradit vetšinu dílů kvalitnějšími za ještě nižší cenu než orig. china náhr. díly - velikost oproti ostatním china 250 - viz. srovnání s Bashanem 250ccm na 3. fotce:-) - nízké provozní náklady - šířka s origo disky = stabilita | |
| Slabé stránky | |
| - celkově nekvalitní materiály - vyšší spotřeba na silnici - hodila by se 5.rychlost:-) - nemusel by být okopírovaný dizajn, a jezdila by stejně:-) | |
| Motor | |
| Brzdy | 6/10 |
| Průběh výkonu | 8/10 |
| Přenos vibrací | 2/10 |
| Převodovka | 7/10 |
| Mechanická hlučnost | 3/10 |
| Zvuk | 9/10 |
| Spolehlivost | 5/10 |
| Spotřeba paliva l/100km | 6 |
| Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
| Podvozek | |
| Možnost nastavení | 5/10 |
| Těsnost tlumičů | 10/10 |
| Tuhost rámu | 4/10 |
| Jízda | |
| Sport | 7/10 |
| Město | 5/10 |
| Cestování | 3/10 |
| Terén | 6/10 |
| Zázemí | |
| Ceny náhr. dílů | 10/10 |
| Ceny servisu | 10/10 |
| Servisní síť | 1/10 |
| Dostupnost dílů | 8/10 |
| Nabídka doplňků | 3/10 |
| Servisní intervaly | 4/10 |
| Terén | |
| Brodivost | 4/10 |
| Výška sedla | 10/10 |
| Ochrana motoru | 3/10 |
| Skoky | 3/10 |
| Ochrana jezdce | 4/10 |
| Cestování | |
| Pohodlí jezdce | 4/10 |
| Pohodlí spolujezdce | 1/10 |
| Možnosti uchycení zavazadel | 3/10 |
| Ochrana spolujezdce | 3/10 |
| Světla | 7/10 |
| Dojezd na nádrž | 80 - 120 |
| Ochrana jezdce | 4/10 |
| Sport | |
| Použité destičky | TRW |
| Úpravy motoru | |
| filtr K&N, oz.kolečka JTF Sprockets 14,15, a 16 z., laďák | |
| Úpravy podvozku | |
| zadní tlumič Sachs, uložení grafitový silon, všechna ložiska SKF Explorer | |
| Použité pneumatiky | |
| Maxxis Razr2 Duro Scorcher | |
Uživatel:Koldas, Vytvořeno: 11. Září
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.51s