09.12.2010 12:57
Journeyman Gladiator 510 RX-A
Čendoslaf
Město: Zahrádčice
IP:213.226.250.xxx
Offline 1/1
Všechny vás zdravím,
mám pár proseb ohledně 510rx-a.
1, Motor při záteži vaří, při normlání jízdě ok. (ventilátor spíná a běží) Co s tím? těsnění pod hlavou?
2, Po výměně řemenu jde řadit pouze na rovině, ať je sebemenší kopeček, nejde řadit, řemen je prostě furt v tahu. Co s tím?
3, Jakou manžetu použít na zadní nápravě u difu? Všude se tu píše jen o tý ke kolu.
Díky moc
09.12.2010 14:24 #1 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
09.12.2010 15:26 #2 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Taky bych to tak viděl jak píše karel jinak pokud to bude těsnění tak by mohl být náznak i vody v oleji a naopak olejová emulze ve vodě.
manžetu seženeš bežně třeba v elitu podle rozměru co je v zadu nejsem si jistý ale asi tam máš tuto pokud je u kola i u difu stejný průměr http://www.e-cat.cz/...450748_450755_450757
09.12.2010 15:44 #3 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
To že motor při zátěži vaří znamená jako co ?? že ti vyvalí vodu ven ? pokud je v zátěži a ještě teďkom je další věc jak velká je ta zátěž ??? , tak určitě bude mít vyšší teplotu proč hned měnit těsnění? co Vám říká třeba to, že se málo otevírá termostat , zanesený chladič, poohýbané lamely na chladiči špatná vodní pumpa ježiš je tolik možností a hned lezete pod hlavu pokud jsi nenalil do horkého motoru studenou vodu, tak běž prve po jednodušších věcech a hlavně po levnějších ovšem za předpokladu, že nemáš výše zmíněnou emulzi buď v oleji nebo ve vodě.
09.12.2010 19:07 #4 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Dzejar
Město: Miličín
IP:84.242.101.xxx
Offline 1/931
09.12.2010 19:12 #5 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
09.12.2010 19:30 #6 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
09.12.2010 19:38 #7 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Jizva
Město: Dubnice
IP:88.101.223.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA
09.12.2010 23:51 #8 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
V případě fouklýho těsnění nemusí jít voda do oleje, už sem se s tím setkal, že tam byla malá štěrbinka a tlak z válce unikal do vodního kanálku, stačí desetinka a už to dělá neplechu. Právě když to jede jen na volnoběh, tak je to bezvýznamný, ale jak to dostane céres, tak to natlakuje vodní okruh a už to valí.... Předpokládal jsem, že v případě špatnýho čerpadla by se to hřálo po chvíli už na volnoběh no a chladič, tak to snad počítám, že se kouknul.....
10.12.2010 07:19 #9 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Čendoslaf
Město: Zahrádčice
IP:213.226.250.xxx
Offline 1/1
Mám najeto 5tis. Vysokej volnoběh nemám.
na rovině je to v klidu, ale jakmile je to trochu z kopce, tak to nejde.
A neptal jsem se proč vaří, ale co s tím...
Přece jenom už se s tím snad někdo setkal a na každém stroji může být nějaká chyba.
Taxe radši zeptám, jestli se s tím někdo nesetkal.
Vaří tím stylem, že žere vodu.
Takže to bude těsnění.
10.12.2010 18:47 #10 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
10.12.2010 19:38 #11 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
10.12.2010 19:40 #12 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
10.12.2010 19:44 #13 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
10.12.2010 19:50 #14 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
Dzejar> to si pleteš z autem Já píšu o tom co jsem zažil a tohle co píšeš, jsem ještě u jednoválce nezažil...V těsnění je většinou netěsnost opravdu setinka, desetinka a tama ti to opravdu nenasaje...ale tlak z válce tudy odejde... No a pokud by to valilo takovou dírou, že by to i nasálo vodu, věř mi, přestane to pálit.....Co tam máš dále???
10.12.2010 19:53 #15 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
10.12.2010 19:57 #16 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
11.12.2010 00:32 #17 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
No žere vodu je ještě jedna věc, pokud je fouklé těsnění tak by ti dost hodně narůstal tlak v chladící soustavě a tím pádem by ti to vyhazovalo vodu přes víčko nebo by ti taky mohly rupnout hadice, ale pokud ti to tu vodu jen žere, tak bych spíše tipoval na nějaký únik někde a další je to, že by jsi měl problém to nastartovat jak by to bylo studené může být i to že je prasklá hlava do výfukového ventilu tím pádem by ti to nešlo do oleje a ve výfuku by jsi to ani moc nepoznal pokud ti to nesežere během chvilky všechnu vodu, ale pokud ti spíná fukar to znamená, že tam vodu pořád máš poněvadž čidlo na fukar je na chladiči pokud by nebyla voda, tak by ti asi nesepnul.Snížil se ti výkon kolky nebo je pořád ok ??Jinak mi na tom mojim hobu jede taky fukar skoro pořád a nijak to neřeším sem tam doleju vodu a jezdím.No a jestli za hodinu stihneš vyměnit těsnění jak píše Kartkarel tak to je super klidně bych si to teda nechal u něho udělat a zeptal bych se ještě kolik má hodinovou sazbu určitě ne vice ja 400kč/hod takže proč ne za ty prachy klidně výměna těsnění pod hlavou za 400kč když říká že za hodinu to udělá co ty na to Karle ??? no já pokud bych už sundal hlavu, tak bych to udělal pořádně, přerovnat hlavu , udělat ventily, zabrousit sedla, kouknout v jakém stavu jsou vodítka, vyměnit gufera na ventilech a hlavně si ji nechat natlakovat a zjistit jestli není puklá !!
12.12.2010 13:52 #18 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
12.12.2010 15:22 #19 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
Jirka-KTM>
píšu co bych udělal já, abych měl jistotu takové měnění jen těsnění je nanic pokud pán něco ví o motorech, tak si toho více jak polovinu udělá sám pokud né má smůlu a raději do toho nevrtá a nechá to odborníkům.
nehledě na to, že vymění těsnění a taky se mu může stát, že to budou vyhozené prachy což by ho asi dost mrzelo.
13.12.2010 09:44 #20 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
13.12.2010 11:06 #21 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
13.12.2010 11:45 #22 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
Pedros1> no kluci a kolik hlav jste už letos dělali Je to taková kabinetní diskuze, jako co kdyby... Stejně se to musí otevřít, ale i když nemám valné mínění o čínské motorové technice, tak v 5ti tis. Km to nebývá na ventilech žádná hrůza. Můžou se zabrousit, nasadí se těsnění a jede to dál. Chápu, že třeba u auta po 300 tis. Km tohle všechno asi jo... Ale tady na těch jednobuších to bylo dle mé zkušenosti vždy jen lechce fouklé, vždyť kdo třeba po záběhu přetahuje u kolky hlavu??? No ale jak sem psal na začátku, otevře se to a pak se uvidí
13.12.2010 13:56 #23 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Kartkarel> Já loni na podzim KTM 450 (motorka cross). Docela zabíračka, vychozené vodítko ventilu, špatná gufery na ventilech, přebroušení ventilu (jeden musel být dokonce vyměněn), všechna těsnění apod.
I tak to nějakou tisícovku vzalo a to to umím udělat a mám kamaráda motoráře s veškerým vybavením.
Tak mě Karle nezkoušej, ty pacholku
13.12.2010 14:00 #24 Téma: 510rx-a při zátěži vaří, řemen, manžeta
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
Kartkarel> co to plácáš o přetahováni hlavy po záběhu to už se dávno nedělá od té doby co vymysleli momentové klíče a jsou šrouby dotažené s určitým předpětím, ale to je jedno když dám jakýkoli stroj na garančku řeknou že dotahovali hlavu
víš, právě že ty hlavy se nedělaj pořád a když už je dole, tak nikdy není naškodu to udělat pořádně.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s