Text: Matěj Oliva | Autor: Scigacz.pl | Datum: 22.02.2010 | Zobrazeno: 19923×
Konečne nastala chvíle, kdy si systém posilovače řízení našel cestu také ke královské rodině čtyřkolek Suzuki.
493 ccm původem z KQ 450. Zmodernizován byl systém rozvodů – dvě vačkové hřídele jsou zastoupeny jednou. Části, jako jsou převodová skříň, nezávislé zavěšení vpředu i vzadu, brzdy v podobě dvou kotoučů vpředu a utěsněného bubnu zadní osy, pocházejí z největší ATV od Suzuki. Co se týče vzhledu prostředního Kinga, nenalezneme zde žádné přelomové změny. Štíhlá a vkusná světla, velká a prostorná sedačka, hodně exponovaný přední nárazník pokrytý plastovými částmi s měnícím se logem Suzuki – to všechno jsme už viděli u 750-tky. Také rozměry zůstaly ty samé, a rozdíl ve váze těchto dvou ATV představuje pouhých 5 kilogramů.
dami. Dvojité kotouče vpředu a utěsněný buben vzadu dovolují rychle a účinně zkrotit rozvášněného Kinga. Čtyřkolka svojí užitečností na cestách přes mokřiny, bahna, řeky, náspy a jiné podobné překážky směle konkuruje svému staršímu a většímu bratru, dokonce bych si dovolil tvrdit, že získává převahu díky posilovači řízení. Quad je možno řídit téměř malíčkem. Když už jsme u řízení, je třeba připomenout, že japonští projektanti si všimli vady největších quadů z královské rodiny Suzuki, které už při lehkém převrácení obvykle přišly o redflektor na řídítkách, který byl nejvyšším bodem ATV. Faktem je, že KingQuad 500 takové světlo nemá, navíc bylo rozhodnuto o použití vyšších řídítek, které zachytí nárazovou energii při nehodách tohoto druhu.
ní na trh nových modelů KingQuadů vybavených systémem posilovače řízení je velkým krokem firmy Suzuki směrem k vítězství v konkurenčním boji mezi ATV střední třídy. Do této doby se mnoho lidí rozhodlo pro nákup Grizzlíků s ohledem na to, že mají systém EPS. Teď bude určitě boj o prvenství v segmentu pracovních čtyřkolek více vyrovnaný a neústupný. Čím dál větší počet firem, kreré se zabývají výrobou ATV, investuje do rozvoje užitkových strojů, tedy pracovních strojů středního objemu. Musím bohužel zarmoutit ty z vás, kterým KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering padl do oka. Tento stroj se neobjeví v prodeji téměř v žádné evropské zemi. Důvodem pro přijetí tohoto rozhodnutí managementu Suzuki je příliš malý cenový rozdíl mezi novými modely KQ500 i KQ750. Proto se v nejbližší době v salónech objeví pouze model KingQuad 750 AXi 4x4 Power Steering.
Pokračování článku: Technické údaje
31.08.2009, Redakční testy
První fotky studie nové LTZ 400 obletěly svět už v září loňského roku. Již tehdy bylo jasné, že se Quadsport dočkal zása...
01.05.2025, Redakční testy
Dávno neplatí, že pořádná mašina musí přijet z Ameriky. Čínští výrobci nám neustále ukazují, že už to není volba...
20.03.2025, Redakční testy
Čtyřkolka Snarler AT6, vybavená jednoválcovou šestistovkou, byla prvním ATV, s nímž americko-čínská značka Segway vstoup...
20.02.2025, Redakční testy
Kdybych měl vybrat tu čtyřkolku, která mi za řídítky dá co největší pocit sucha a bezpečí, dost pravděpodobně to bude ak...
Loncin Xwolf 1000i V-Twin EPS 4×4: Vlčí smečka si ...
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.24s