QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


SYM Quad Raider 600

Text: Matěj Oliva | Foto: Jarda Ducháček | Datum: 18.03.2009 | Zobrazeno: 17372×

SYM Quad Raider 600 Na milánském veletrhu byly představeny tři nové modely značky SYM, která se dosud zabývala především výrobou skútrů. Jakmile čtyřkolky v ČR prošly náročným homologačním procesem, vydali jsme se na Vysočinu otestovat, jak obstojí v tvrdé konkurenci.


SYM je jedna z nejstarších asijských továren a její historie sahá až do padesátých let minulého století. Společnost se sídlem na Tchaj-wanu má letité zkušenosti s výrobou skútrů a jejich pohonných jednotek. ATV se tedy jeví jako další logický krok ve výrobním programu. 


Design

Taky vám tahle čtyřkolka něco připomíná? Zda se jednalo o spolupráci s Yamahou, nebo ne, se mi nepodařilo u importéra zjistit, ale lze předpokládat, že taková podoba není dílem náhody.
Celkově čtyřkolka vypadá povedeně a funkčně. Nehledejme tu žádné speciality. Dva kulaté světlomety s trochu zamračenými plasty okolo, před nimi ochranný rám doplněný černým plastem, nějakou ránu zepředu tedy čtyřkolka snese. Čiré blinkry umístěné ve spodní části masky jsou o něco víc na ráně, ale pořád dost zasunuté za rámem.
Zadní části dominuje jednoduché světlo v prostřední části, po jehož stranách jsou blinkry a odrazky. Přes obojí přesahuje zadní nosič, takže i při problému s couváním je slušná šance, že vše zůstane v pořádku.
Všechna světla i blinkry jsou ovládány standartními přepínači. Na pravé straně pak najdeme přepínač 4x4 s klasickou pojistkou a uzávěrkou, na přední straně řídítek je trochu zvláštně umístěna parkovací brzda - bohužel ještě žádný výrobce nevymyslel systém, který by zabránil novinářům v odjezdu se zataženou brzdou. Na levé rukojeti jsou klasické ovladače, páčka sytiče (jedná se o karburátorový motor) a odblokování výkonu pro zpětný chod.
Palubní deska je celá digitální a ukazuje všechny údaje včetně hodin, tripu, celkových kilometrů, otáček, aktuální rychlosti a všech důležitých kontrolek.
Za zmínku ještě stojí designově velice povedená litá kola, která bych však do terénu raději vyměnil za plechové disky, přeci jen nikdo je v bahně stejně neuvidí a číštění není jednoduchá záležitost.

Pokračování článku: Ergonomie, jízda, závěr


Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: Známkováno: x

Katalog čtyřkolek - kompletní informace o modelu

SYM Quad Raider 600»

Další články sekce SYM

SYM Quad Lander 300S

02.06.2009, Redakční testy
Nejzábavnější zimní svezení, a přitom s pouhou třístovkou bez náhonu na všechna čtyři kola? Taky mi to zpětně připadá ne...

Nejnovější články o Čtyřkolkách

Tchajwanská včelka: TGB Blade 600i SE LT 4x4

02.03.2018, Redakční testy
Šestistovková „čepel“ je nástupcem populárního Blade 550, sportovně užitkového pilného pracanta, který si nechal dost lí...

První jízda: CF Moto Gladiator X850

29.01.2018, Redakční testy
Víc v nabídce CF Mota už není. Pět let plnila roli jedničky populární X8, která se nyní dočkala nástupce. Tím je Gladiat...

CF Moto Gladiator X520: sňatek z rozumu

27.07.2017, Redakční testy
Gladiator X450 dostal dvojče. Není to jednovaječné dvojče, ale ani dvojvaječné, takže asi něco mezi. Takže něco mezi Dvo...




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2019 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.67s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce