Text: Matěj Oliva | Foto: Matěj Oliva | Datum: 28.01.2021 | Zobrazeno: 8902×
Testovat Kayo jsme se rozhodli na statku, kde se navíc staví. Prostoru pro práci je tu spousta a my si půjčujeme starý vlek za auto. Startuju jednoválec, a ten s tichým brumláním čeká na svou šanci. Převodovka jde i na nové čtyřkolce hladce a já s trochou strachu z výkonu přidávám plyn. Čtyřkolka se překvapivě energicky dává do pohybu a i s vozíkem se žene kupředu. Mimochodem, díky "traktorové" homologaci nemusíte mít na Kayu přilbu. Pokud ale budete se čtyřkolkou jezdit rychleji nebo v těžším terénu, důrazně ji doporučujeme. Faktem ale je, že třeba při převážení sena po louce moc velká šance na nehodu není.
Takže už víme, že se stokilovým vlekem nemá Kayo problém. Zkusíme ho tedy naložit. Pár cihel, pár kusů betonu, něco dřeva. No a světe div se, čtyřkolka má pořád dost energie a těch zpřevodovaných 10 Nm, které motor dává, si s váhou celkem v pohodě poradí. Zkusili jsme zapřáhnout i velký valník za traktor do předního tažného. No a po rozhoupání si i s ním malá čtyřkolka poradila. Zadní náhon ale rozhodně není pro takovou kratochvíli ideální.
Pokračování článku: Zábava, Závěr
19.03.2024, Redakční testy
Původně americká, dnes už čínská, značka Segway se svými čtyřkolkami vtrhla do světa rázným krokem. Její Snarler AT6...
20.02.2024, Redakční testy
Litrový dvouválcový Blade už je v nabídce TGB nějaký ten pátek, a protože to je slušná mašina, není třeba nic zásadně mě...
03.01.2024, Redakční testy
Když vynecháme kratší jednomístnou verzi, máme díky tomuhle testu za sebou svezení na všech provedeních čtyřkolky Snarle...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.75s