Víkend se synem na Hamrů na Jezeře. Počasí nic moc ale užili jsme si to. Tam porce začlo zlobit chlazení (pumpa)
Tak jsme už zjistili odkud jsou ty úlomky v motoru.
Další konstrukční perla. Výměna brzdových desek na ruční brzdě není možný bez hrubého zásahu. Je to nedemontovatelny. Nebo cely novy kompletní brzdič, cca 2500kc.
Při výměně křížů se taky objevili perličky co se týče konstrukce stroje. Kardany nejdou demontovat cely. Na kolce se musí sundat kříže,horší to bude asi při montáži nových.
Po potížích s chlazením výměna čidla ventilátoru (nepomohlo). Problém s vodní pumpou.Příčina (spadli řetízek).Výměna kolečka,řetízku a termostat. Nutný stahovak magneta.
Výměna válečků,ložisek včetně jednosměrné.
Oprava vypáleného kabelu
Původní plastový spodní kryt dosloužil. Udělali jsme novy z 8 plastu.
Tradiční výjezd do Polska s Pohodarema.Klasicky hodně bláta, ale jinak na pohodu.Problémy s přehříváním a defekty jsou běžné.
Zatím poslední úprava. Vytažení chladiče a sání+ sání a výdech variátoru. Ne proto ze bych byl jaký brodic,ale chladič se často zanesl a několikrát jsem vařil. A snorchly ze moje Jumbo začalo prskat jen vodu vidělo. Při malém průjezdu vodou jsem nikdy nevěděl jestli tam nezustanu.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.73s