Toto udělají zadní vysazená kola disk 1,75+5,25 (2+5)
disky Douglas Wheel Rattlesnake 12x7 4/110 1,75+5,25
brousí se to jen při opravdu velkém skoku/nerovnosti terénu
vepředu problém neni
Vyjížďka k sousedovi na pokec a cestou malinko úklid sněhu...
Nová tyč řízení sice svařenec kombinace půvoního čínskýho tisícihranu a pořádný kulatiny ale než bude vyrobena kompletní nová tyč to bude stačit.
Tak sem se nechal zalehnout Pštrosem naštěstí mne kamarádi vyprostili a měl jsem jen modřinu na koleni a otlašenej kotník od řídítek. Hůř dopadl Pštros ohnutá tyč řízení nevim proč na takovýhle díly používaj trubky na výrobu slunečníků. Naštěstí dobří známí vyrobí obratem náhradu a pro strýčka příhodu kopii ale z pořádný český kulatiny možná ještě z Poldovky.
Povedla se nám pěkná novoroční vyjížďka nechybělo málo a zůstali jsme v bahýnku všichni
Jen pro jistotu jsem vyndal a zkontroloval svíčku protože jsem dostal pár dotazů na to zda nemám po instalaci K&N Filtru chudou směs. A zda jsem nějak seřizoval karburátor. Karburátor jsem neseřizoval a sem tam si to pravda vystřelí do výfuku ale cca tak jednou za jízdu a to jen někdy.
V porovnání s endurem je to zanedbatelné.
Svíčka je černá na izolátoru a u závitu, tmavě hnědá na "zobáčku" (kontakt blíž pístu), a světle šedá v jiskřišti
Takže bych řekl OK
Samolepka )
Originální vzduchový filtr vymněněn za kvalitní od firmy K&N Filters
Do EMU 700 nebo Hsun 700 pasuje filtr K&N YA-6602
http://kn.ec.cz/
Postup pro čistění KN vzduchových filtrů
1. Prvním krokem by mělo být mechanické očištění filtru, ať už nějakým štětcem nebo mechanickým "vyklepáním" filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, protože by mohlo dojít k poškození struktury filtru.
2. Poté nastříkáme plochu filtru čističem K&N.
Zdůrazňujeme: nikdy nepoužijte na čištění agresivní prostředky (benzín, ředidlo apod), jinak by došlo k nenávratnému zničení filtru!
3. Poté co necháme čistící prostředek 10-15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.
4. Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.
5. Po usušení naneseme na filtr olej - používejte jen olej od firmy K&N, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit. Poté co olej na filtru "zavadne", můžete filtr namontovat zpět do motocyklu.
Poznámka:
Interval údržby se může velmi lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí), po 15tisíc kilometrů při běžném silničním použití.
Výměna sady pneu
nové KINGS TIRE Baja trax za jeté DURO BUFFALO
přední BUFFALO můžu vyhodit najeto 1500km 8 měsíců
zadní 10 měsíců 1800km úbytek vzorku cca 5-7mm
Dnes jsem dokončil přípravu pneu na zimu
mám dvě sady disků a pneu
1. komplet
disky čína origo
pneu nové
KINGS TIRE Baja trax KT-168 25x8-12 a 25x10-12
2. komplet
disky Douglas Wheel Rattlesnake 12x7 4/110 1,75+5,25 a 4+3
pneu přední ITP Mudlite XL 25x8-12 nové
pneu zadní Duro Buffalo 25x10-12 jeté 10 měs.
výška dezénu je srovnávána s pětikorunou
původně na těch čínskejch diskách bylo pneu Wanda P306
z nějakého důvodu se zouvaly z disků no hrůza
jen doufám že to nebylo diskama
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.83s