asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: šustění variatoru

27.03.2012   19:46 Access Motor Tomahawk 300

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

Zdravím

Dal jsem ted do kupy variátor na Tomahawkovi, výkon je super jede jak píchlý čuně ale zdá se mi příliš hlučný a maximalka je jen okolo 70 Km/h ta rychlost mě tolik netrápí ale šustění mě děsí.. nevíte někdo co to muže být??

Děkuji za odpověď. Pavel.

předchozí 1 | 2 | 3 | 4

Odpovědi: šustění variatoru

28.04.2012   18:44   #91 Téma: šustění variatoru

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

xsob>Gargamel> Zaprvé je vazelina v zadní řemenici, ale to není až tak podstatný. Na předku (variátor) suchým teflonem trubičku varia, prostor válečků a vazelinkou vnitřní díru trubičky, aby pak jěště někdy šla sundat. Když víš kolik a co přesně tam dát tak vario chodí líp než nový, nelepí se prach a variátor jako celek se daleko míň opotřebovává. U velkýho varia je to řešený jinak a není to tak náročný na údržbu.



U nás opravené, lepší než nové

Citace | Odpovědět

28.04.2012   18:46   #92 Téma: šustění variatoru

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> Sem rád že jezdíš

Citace | Odpovědět

28.04.2012   18:47   #93 Téma: šustění variatoru

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

xsob> Taky tě zdravím, kamaráde , koukám je to tu pořád stejný

Citace | Odpovědět

28.04.2012   18:53   #94 Téma: šustění variatoru

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> To je, asi nějakej sport

Citace | Odpovědět

28.04.2012   18:56   #95 Téma: šustění variatoru

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

xsob> Hynku, vím dopředu odpověď, ale přesto: přijedeš na Quadparádu5 ????

Citace | Odpovědět

28.04.2012   19:04   #96 Téma: šustění variatoru

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> Asi víš zprávně. Časivě to nedám ani omylem. Letos navíc vynechám i všechny pro mě tradiční akce včatně rely

Citace | Odpovědět

28.04.2012   19:06   #97 Téma: šustění variatoru

slovacek.milos slovacek.milos Město: Strážnice
IP:89.24.242.xxx
Offline 1/151

xsob> pokud na to deš moc vědecky tak třeba ani nic nespravíš zkus se stím někdy nesrat a pochopíš zas něco jiného ale jinak se nezlob je to síla, ale fubguje to

není dobré pro variátory co tahají jen prašný luft

Citace | Odpovědět

01.05.2012   16:35   #98 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

xsob>Gargamel> Zaprvé je vazelina v zadní řemenici, ale to není až tak podstatný. Na předku (variátor) suchým teflonem trubičku varia, prostor válečků a vazelinkou vnitřní díru trubičky, aby pak jěště někdy šla sundat. Když víš kolik a co přesně tam dát tak vario chodí líp než nový, nelepí se prach a variátor jako celek se daleko míň opotřebovává. U velkýho varia je to řešený jinak a není to tak náročný na údržbu.

To zní odborně diky .. jen sem si to přečet pozdě

valečky jsem vyměnil a na pytel zas 65 km/hod

Citace | Odpovědět

01.05.2012   17:52   #99 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

Neznáte někoho z Východních Čech kdo by to měl v malíčku a sešteloval mi to?
samozřejmě nic nechci zadarmo...

Citace | Odpovědět

01.05.2012   20:03   #100 Téma: šustění variatoru

Chrousťák Chrousťák Město: Trutnov
IP:90.179.243.xxx
Offline 0/176
TGB Target 525 4x4 Sniper

pazout78>Neznáte někoho z Východních Čech kdo by to měl v malíčku a sešteloval mi to?
samozřejmě nic nechci zadarmo...



Kolik byla maximálka a kolik gramů měly válečky, než ti to začlo blbnout a potom jsi dělal ty svoje úpravy.......? Teď tam máš 21g válečky....?

Citace | Odpovědět

01.05.2012   20:46   #101 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

pred tím to jelo tech 85 jak má... úpravy žádný nedělám pouze opravy

Citace | Odpovědět

01.05.2012   21:48   #102 Téma: šustění variatoru

Chrousťák Chrousťák Město: Trutnov
IP:90.179.243.xxx
Offline 0/176
TGB Target 525 4x4 Sniper

si říkal, že sis objenal nový válečky ne....? nechal si tam tedy ty, s kterýma ti to jelo 85km/h a vyměnil jsi akorát řemen....?

Citace | Odpovědět

01.05.2012   22:09   #103 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

jo ty nový jsem tam šoupnul dnes v naději že tím se to vyřeší a ono nee válečkama to nebude vyděl bych to na to namazáni jak před tím psal (xsob)

Citace | Odpovědět

01.05.2012   23:58   #104 Téma: šustění variatoru

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

pazout78> Origo válečky jsou 23g. Dávají se lehčí až k 19g pro větší počáteční záběr spojky a vária a to díky dosažení vyšších otáček motoru a tím výkonu, právě při záběru spojky a vária v rozjezdu.
!!! na maximálku to nemá vliv !!!
Spíš by bylo zajímavé vědět, co jsi tam dal za řemen (a v jakém stavu jsou řemenice).
Je třeba dávat tam ten nový typ řemenu 846 x 24,1 x 10 a né ten starý 845 x 22.5 x 10, minimální přípustná tloušťka řemene je 22mm! (čím užší/sjetější a vytahanější řemen, tím nižší rychlost )



Naposledy editováno 02.05.2012 22:39:35

Citace | Odpovědět

02.05.2012   20:06   #105 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

hele spodní řemenice variátoru má cca 1cm od konce vychozenou prohlubeň ale minimální, to by snad měl řemen přefrčet.. ale dnes mi přišel mail z ASP. group že prej jestli není ve variátoru omezovač???? to slyším poprvé.. nevíte nekdo co a kde by to bylo

Citace | Odpovědět

02.05.2012   20:13   #106 Téma: šustění variatoru

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

pazout78> je to malej kroužek na té trubičce ale pochybuji že by jsi ho tam dával když tam před tím asi nebyl néééééééé jinak by to nejelo normálně mě připadá že bud jezdíš na 1 neboli redukci zda-li to má a nebo ti kecá tacho

Citace | Odpovědět

02.05.2012   20:53   #107 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

tak to jsem ale debil myslel jsem že D = redukce ... zrejmě je na čase proštudovat návod k použití
Zaroven se omlouvám všem zučasněným za mojí neskutečnou blbost

.... tak a ted to přijde.. dejte se do toho

Citace | Odpovědět

02.05.2012   20:57   #108 Téma: šustění variatoru

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

pazout78> Tak a ted si bud děláš znova prdel a nebo jsi fakt hnupem Atje to jak chce tak jsi frajer že jsi se přiznal A hurá jezdííííííttt

Citace | Odpovědět

02.05.2012   21:16   #109 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

Frajer? ted zrovna si tak nepřipadám to je ale z ostudy kabát!!!

teď abych se vymazal z QUADmánie

Citace | Odpovědět

02.05.2012   21:18   #110 Téma: šustění variatoru

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

pazout78> ale hovno jsou horší věci jen pro upřesnění N neutral a R je zpátečka D jako dopředu a 1 redukce

Citace | Odpovědět

02.05.2012   21:22   #111 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

Nevím kolik, ale myslím že dost lidí jsem ted pobavil
a ne že to Gargameli budeš vyprávět v hospodě k pobavení!!

Citace | Odpovědět

02.05.2012   21:27   #112 Téma: šustění variatoru

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

pazout78>Nevím kolik, ale myslím že dost lidí jsem ted pobavil
a ne že to Gargameli budeš vyprávět v hospodě k pobavení!!

no koupíš pivo a nikomu to neřeknu alespon vidíš jak je to vario jednoduchý a že tam nejde fakt nic zkurvit pokud teda nejsi uplně levej to jsou pak následky katastrofální

Citace | Odpovědět

02.05.2012   21:31   #113 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624

Určitě bych tě nekdy rád pozval na piváka.. ale jedno pivo by ty tvoje rady nevyvážilo

Citace | Odpovědět

15.05.2013   20:09   #114 Téma: šustění variatoru

Dustoff Dustoff Město: Příbram II
IP:109.80.137.xxx
Offline 3/24

Zdravíčko,

chci se zeptat, jak to dopadlo s tím karterem? ten Ti zavařili, vyfrézovali a jezdíš dál? Mě se teď totiž stalo to samé.. jedu a najednou žádný tah a otáčky nahoře.. sundal jsem dekl vyria a koukám že se čvachtá v oleji.. Po sundání varia jsme zjistil, že je vydřený karter a simering už tam ani nebyl.. Kluk co to měl předemnou si měnil řemen sám a to byl asi problém, nejspíš to nějka špatné poskládal a vydřel se ten karter.. Bojím se, že když se to zavaří a vyfrézuje, aby to nedělalo neplechu.. Co myslíte???

Citace | Odpovědět

28.06.2013   06:40   #115 Téma: šustění variatoru

pazout78 pazout78 Město: Dublin
IP:80.250.14.xxx
Offline 4/2624

hele mě to vyvařili a vybrousili v servise Motosixta (u Dvora Králové) a drželo to fest po roce jsem to prodal a věřím že drží dál..

Citace | Odpovědět

08.08.2015   20:00   #116 Téma: šustění variatoru

Majkl01 Majkl01 Město: Čáslav-Nové Město
IP:37.221.241.xxx
Offline 1/7

Ahoj všem, mám takový problém s variátorem na Access tomahawk 300 ltd.
Už když jsem čtyřkolku koupil, tak variátor nebyl uplně OK, mám lehce prasklý karter, ale zatím to ničemu nevadí, spíš je vydřené uložení pro simering, což už problém je, ale o to mi teď nejde (simering zamáznu tmelem na motory a v pohodě to drží a ve variátoru je sucho). Dále je už dojebaná hřídel klikovky, nicméně před rokem jsem to dal do kupy a najel jsem skoro 3000km bez problému až do teďka.
Teď mi ale opět netekl motorový olej do variátoru a příčinou bylo poškození simeringu (poškodil ho kroužek, který ho má chránit)
Není mi jasných pár věcí, jelikož již při prvním rozebrání byla jak hřídel tak uložení přední řemenice ve stavu, kdy není možné určit jako to vypadalo, když to bylo nové.

1. Kluzné pouzdro, které se nasouvá na hřídel se má na hřídeli točit, nebo tu trubičku natvrdo stáhnu hnací řemenící? Nyní to mám takto, když přišroubuju hnací řemenici, trubička se na hřídeli otáččí a to nevím zda je v pořádku...
2. Kroužek označený na fotce mi vydřel drážku do segmentu (růžice) a nevím proč...



Variátor fungoval dobře téměř 3000km, čtyřkolka šla dobře za plynem, i rychlost byla 85-90 km/h
Variátor se ani jinak složit nedá, nevím proč má snahu růžice vydírat drážku do toho kroužku, který má chránit simering.Při jízdě se přeci zadní řemenice stahuje k přední, tudíž nevím kdy dochází k tomu vydírání.
Když to dám do servisu, automaticky mi budou chtít vymenit celý karter a nejspíš i hřídel klikovky, což bude i s prací možná polovina ceny celé čtyřkolky...Nevíte kde může být problém? Na co si dát pozor, popřípadě proč se toto děje?
Díky moc Majkl.

Citace | Odpovědět

11.08.2015   20:19   #117 Téma: šustění variatoru

Majkl01 Majkl01 Město: Čáslav-Nové Město
IP:37.221.241.xxx
Offline 1/7

Majkl01>





Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozí 1 | 2 | 3 | 4

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce