11.07.2011 15:25
Access Motor Max 4
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
Zdravím,
tak jsem můj Max 4 přechválil a po 12500 km po silnici se začíná dosti sypat, takže je třeba upgradovat....
EXISTUJE NĚKDE NA SVĚTĚ ČTYŘKOLKA, KTERÁ BY VYDRŽELA PROVOZNÍ ZATÍŽENÍ, ODPOVÍDAJÍCÍ ZHRUBA SKÚTRU, NESTÁLA BY RAKETU A NESYPALA SE KAŽDÝCH PÁR NEDĚL ???
12.07.2011 16:03 #31 Téma: Tak po tisící prvý...
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.249.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
12.07.2011 21:25 #32 Téma: Tak po tisící prvý...
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.71.22.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
12.07.2011 22:17 #33 Téma: Tak po tisící prvý...
Pedros22
Město: Rakovník II
IP:46.29.226.xxx
Offline 6/94
PetrP> Tak na tohle musim oponovat, nevim jak si k takovému závěru přišel že je to na silnici ta nejhorší volba... To je jako bych napsal že pro čtykolku je největší zlo jezdit v bahně, protože bahno a voda nateče do elektriky a do variátoru apod a kolka se tim rozesere...
Podle mě je to vždy o tom jak se k tomu kdo chová, pak samozřejmě okolnosti, trochu štěsí a životnosti apod. Uvědome si, že je dneska všechno dělaný horkou jehlou vietnam, taiwan, ( převážní vyrobci kolek ), kdy tady jejich výrobky motorů a dalších součástek se nemůžou nikdy vyrovnat starým českým Strakonicím, Jawa-ČZ motory a motorky, který vždycky jely i když vypadaly že už nikdy nepojedou =) . Na druhou stranu jak xsob psal, tak ty motory v kolkách převážně točí 6-8 tisíc otáček a dá se říct že skoro permanentně, neviděl jsem kolku ( krom naftovy kocky ), která by jela treba 70-80km a tocila pritom 4tis. otáček , tak že kolka jede vlastně pořád na doraz. Můj trochu osobní názor, když byl boom čtyřkolek tak se to prostě nějak začalo vyrábět aby to jelo, aby to vypadalo, ale nikdo nevěděl co to vydrží ...
12.07.2011 22:25 #34 Téma: Tak po tisící prvý...
Cali
Město: Kroměříž
IP:89.24.4.xxx
Offline 5/15301
12.07.2011 22:54 #35 Téma: Tak po tisící prvý...
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
13.07.2011 06:24 #36 Téma: Tak po tisící prvý...
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Pedros22> Myslel jsem to tak, že čtyřkolka je vlastně takovej hybrid mezi autem a motorkou, ale ne moc podařený. Jízdní vlastnosti na silnici nic moc, v zatáčkách se s tím pereš, cestovní rychlost jak skútr 50 ccm, ale provozní náklady jako velké SUV. Rychle mizí obutí, servisy a výměny náplní každých pár km, vysoká spotřeba paliva... Pokud chceš kolku na silniční výlety a třeba ježdění do práce, tak za stejné peníze a mnohdy i nižší pořídíš auto, které má několikanásobně vyšší užitnou hodnotu a mnohem nižší náklady. Když si vezmu, kolik se v ČR už prodalo čtyřkolek, tak jak je možný, že jich na silnici potkávám tak žalostně málo?
A k tomu točení motoru - vzpomínám si, jak jsem kdysi jezdil na Simsonu, pořád plný plyn, maximální otáčky a v tomto tempu vydržel v podstatě bez údržby několik desítek tisíc km
13.07.2011 08:03 #37 Téma: Tak po tisící prvý...
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
PetrP> Konečně rozumný názor .
Porovnávat skutr a čtyřkolku není moc vhodné.
Mnoho lidí nahrazuje čtyřkolkou, z různých důvodů, motocykl nebo skutr. A jezdí často po silnicích.
Pak se diví, že mají najeto spoustu kilometrů.
Myslím, že ani "silniční" čtyřkolka to nevytrhne. Já jezdím po silnici jen, když se potřebuji dostat do terénu.
13.07.2011 08:16 #38 Téma: Tak po tisící prvý...
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
martinur> Nelze než souhlasit, ale...
Jak je možné, že ATV (tedy vozidlo do každého terénu !!!), které by mělo vydržet v podstatě COKOLIV (!!!) nevydží ani to, co podělaná Babeta ??? To má stejnou logiku, jako kdyby se traktor kazil proto, že neořeš pole, ale převážíš s ním náklad po silnici...
13.07.2011 08:23 #39 Téma: Tak po tisící prvý...
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
marek.sm>Hašan> Ty závady co jsi popsal bych neviděl jako fatální. Mi ukaž koníček kterej nežere čas a peníze.
13.07.2011 08:41 #40 Téma: Tak po tisící prvý...
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
13.07.2011 08:48 #41 Téma: Tak po tisící prvý...
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Hašan> 24000,- říkáš to je skoro repasovaný , co jsi na tom měnil.
12000km je bez závad docela dost.
Kamarád měl 7300km a oprava:
celý nový startér
vnitřní řetěz na čerpadlo
volnoběžka startování + kolo (+ těsnění bloku motoru)
vyhození cukyčnůry a daní místo ní kryt
výměna ložisek v zadní nápravě + guffera
výměna ložiska přední pravé kolo
kontrola variároru a spojky
výměna oleje v motoru a převodovce
-------------------------------------------
Vše za cenu 13000,-Kč oprava proběhla v ASP Group Žebrák
13.07.2011 08:53 #42 Téma: Tak po tisící prvý...
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
Hašan> Dáváš dobré argumenty.
Problém vidím v tom, že čtyřkolek se obecně vyrobí v porovnání s motocykly relativně málo a z toho plyne jejich vyšší cena.
Na "kochačku" chodím do přírody pěšky nebo na kole. Na čtyřkolce jezdím hlavně kvůli jízdě v terénu.
Za rok najedu relativně málo km, ale pokud bych najel 5 000 až 10 000 km ročně jako mnozí kolegové z QM, tak kupuji raději motorku.
Čtyřkolka je a dlouho ještě bude cosi výjimečného.
13.07.2011 10:09 #43 Téma: Tak po tisící prvý...
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.109.xxx
Offline 33/1009
Pedros22>PetrP>.. Uvědome si, že je dneska všechno dělaný horkou jehlou vietnam, taiwan, ( převážní vyrobci kolek ), kdy tady jejich výrobky motorů a dalších součástek se nemůžou nikdy vyrovnat starým českým Strakonicím, Jawa-ČZ motory a motorky, který vždycky jely i když vypadaly že už nikdy nepojedou =)
13.07.2011 11:01 #44 Téma: Tak po tisící prvý...
jardin
Město: Nový Jičín
IP:62.209.230.xxx
Offline 0/130
Porovnávat čtyřkolku s motorkou je určitě zavádějící. Přiznejte si, že se skůtrem by jste např. do 50cm louže nejeli, ale se čtyřkolkou tám vlítnete razdva. To samé platí pro bahno. A užitná hodnota je taky někde úplně jinde. Vždyť kolik nás s ní běžně tahá dřevo a na vozíku má naloženo i tunu (a někteří borci i víc ).
13.07.2011 11:34 #45 Téma: Tak po tisící prvý...
prestige007
Město: Brno-Město
IP:85.162.141.xxx
Offline 6/915
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
13.07.2011 11:38 #46 Téma: Tak po tisící prvý...
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
jardin> Jenže tady se mluví o silničním použití čtyřkolky a na silnicích se půl metru bahna nebo vody zase tak běžně nevyskytuje. A tunu dříví za kolkou bez rizika ztráty řidičáku nelze po veřejných komunikacích taky vézt. Jen jsem chtěl říct, že pokud jedu z bodu A do bodu B a musím jet po silnici, tak kolka je úplně poslední motorový samohyb, který bych zvolil. Já jsem si koupil kolku kvůli případnému pracovnímu využití a také kvůli občasným projížďkám v terénu a jízdu po silnici beru jako nutné zlo a nemám z ní žádný požitek.
13.07.2011 11:43 #47 Téma: Tak po tisící prvý...
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.251.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
13.07.2011 11:46 #48 Téma: Tak po tisící prvý...
Lupíno
Město: Čestlice
IP:193.86.226.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
13.07.2011 11:48 #49 Téma: Tak po tisící prvý...
Lupíno
Město: Čestlice
IP:193.86.226.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
Když jsem kupoval první čtyřkolku tak jsem se pídil co a jak. Plno lidí mi řeklo, že to pobralo nejhorší vlastnosti motorky a auta. Bylo mi řečeno jestli jsi někdy jezdil na motorce tak se to snaž z hlavy vymazat, tohle je prostě něco jiného.
Je pravda, že čtyřkolky jsou v módě. Plno lidí si ji koupí a po 6 měsících nebo roce zjistí že to není to pravé co od ní čekali a pošlou ji do světa.
V podstatě majitelé čtyřkolek se dělí na tři části.
První skupina jsou závodníci. Prostě lidi co koupěj čtyřkolku a zalíbí se jim závody. Naložej kolku na vlek a šup na trénink nebo závod.
Druhá skupina je pro které je kolka pomocník při práci.
A poslední skupina jsou lidé co si kolku koupili vysloveně pro zábavu. Po práci šup na ní, první kopec nebo louže a je o zábavu postaráno.Nebo na ní drhnou asfalt.
A samozřejmě vzájemné kombinace.
A zapomněl jsem na lidi, co jim dvě kola něco vzali a s pomocí čtyřkolky mají část zpět.
Ale vraťme se k původní myšlence tohohle vlákna, kolka nemůže nahradit skútr, ani moto ani auto.
Prostě na to není stavěná.
13.07.2011 11:51 #50 Téma: Tak po tisící prvý...
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
13.07.2011 11:53 #51 Téma: Tak po tisící prvý...
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
13.07.2011 12:12 #52 Téma: Tak po tisící prvý...
Charlie03
Město: Libušín
IP:85.70.156.xxx
Offline 5/239
Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800, Honda TRX 700 XX, Yamaha YFM 700 Raptor, Access Motor Warrior 450, Access Motor Tomahawk 300
teď řeším, že si koupím access warrior 450. Chci starši bo se mi nechce dát tolik za nový a kolem 90 se dají pořídit docela zajímavě. Mám jednoho co má najeto cca 4400km a to nevím jestli už není moc.....co vy na to? Měl jsem tomahawk a neměl jsem žádný problém. Bral bych Hondu (bo mám motorku a ta je bez investic) ale chci SPZ a nedat tolik peněz
13.07.2011 12:27 #53 Téma: Tak po tisící prvý...
prestige007
Město: Brno-Město
IP:85.162.141.xxx
Offline 6/915
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
13.07.2011 12:34 #54 Téma: Tak po tisící prvý...
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
13.07.2011 12:36 #55 Téma: Tak po tisící prvý...
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
Charlie03>teď řeším, že si koupím access warrior 450. Chci starši bo se mi nechce dát tolik za nový a kolem 90 se dají pořídit docela zajímavě. Mám jednoho co má najeto cca 4400km a to nevím jestli už není moc.....co vy na to? Měl jsem tomahawk a neměl jsem žádný problém. Bral bych Hondu (bo mám motorku a ta je bez investic) ale chci SPZ a nedat tolik peněz
13.07.2011 12:56 #56 Téma: Tak po tisící prvý...
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
Hašan> Možná se mnou nebudete mnozí souhlasit, ale zapomíná se na důležitou problematiku VIBRACÍ, o které se prakticky nemluví. Japonci se touto problematikou zabývají u motocyklů, tak předpokládám že i u 4kolek.
Ostatní výrobci nevím ...
Vibrace mohou poškodit vše od uchycení motoru v rámu až po elektroinstalaci, atd.
Při jízdě po silnici jezdí čtyřkolka zpravidla na vysoké otáčky, často více či méně konstantní vysokou rychlostí (to škodí některým typům variátorového řemene).
Terénní vzorek pneumatik také hraje svoji roli. Velkou roli hrají i rotující hmoty.
13.07.2011 13:22 #57 Téma: Tak po tisící prvý...
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
13.07.2011 13:35 #58 Téma: Tak po tisící prvý...
prestige007
Město: Brno-Město
IP:85.162.141.xxx
Offline 6/915
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
13.07.2011 14:02 #59 Téma: Tak po tisící prvý...
abeco
Město: Brno-Bystrc
IP:90.181.107.xxx
Offline 1/733
Čtyřkolky byly vymysleny pro farmáře na práci, ne na ježdění do práce (samozdřejmě ne sportky, ale ty taky jsou hlavně pro sportovní účely). Jakákoliv čtyřkolka se na silnici chová špatně a dokonce souhlasím s Martinurem - trpí. Už jenom to, kolik lidí už se rozbilo tím, že vylítli se svojí kolkou ze silnice
13.07.2011 14:33 #60 Téma: Tak po tisící prvý...
Cali
Město: Kroměříž
IP:109.183.81.xxx
Offline 5/15301
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.76s