QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Polaris představil adrenalinovou side-by-side RZR Trail S 1000

Text: Honza Zajíček | Foto: Polaris | Datum: 15.01.2021 | Zobrazeno: 679×

Polaris představil adrenalinovou side-by-side RZR Trail S 1000 Litrový motor, bezmála 32 cm světlé výšky, šířka 152,4 centimetrů a moderní výbava dělá z novinky amerického výrobce Polaris velmi zábavné nářadí. A o to tu jde v první řadě, tady se totiž s pracovním nasazením vůbec nepočítá.


Ono to prozrazuje už zařazení do modelové řady RZR, která je čistě adrenalinová. Kdo by chtěl něco univerzálnějšího, má tu modely General, čistě pracovní jsou pak side-by-side z řady Ranger. Pro dnešek ale necháme práci pro někoho jiného a půjdeme se bavit. Adrenalinem nabitá řada RZR nabízí hned několik litrových modelů, které se na první pohled liší hlavně velikostí a odpružením. Nejdrsnější, nejnašlapanější a v terénu nejschopnější je RZR Pro XP s šířkou 162,6 centimetrů, rozvorem 244 centimetrů, 50centimetrovými zdvihy a také suchou hmotností 810 kilogramů. Tohle už je hodně velká hračka, na kterou potřebujete dost prostoru. Novinka RZR Trail S 1000 je pak na opačném spektru, protože jde o nejkompaktnější litrové RZR v nabídce. A upřímně, to se do našich luhů a hájů, kde nemáme rozlehlé planiny ani pouště, docela hodí.

Když začneme s těmi rozměry, tak novinka má na šířku o 10 čísel méně, rozvor má hodnotu 201 centimetrů a celá „sajda“ váží pouhých 651 kilogramů pohotovostní hmotnosti. S tím nebude mít litrový motor moc práce a vzhledem ke kompaktním rozměrům půjde určitě o takového živého ďáblíka, se kterým bude radost se motat i mezi stromy. I když je ale nejdrobnějším litrem, není ochuzený o nic z potřebné výbavy. Nechybí přední LED světlomety, elektronický posilovač řízení, modernizovaný interiér s lepšími sedadly a volantem (obojí nastavitelné) a s novou přístrojovou deskou.

Zajímavější je ale určitě výbava hardwarová. 27palcové osmivrstvé pneumatiky GBC Dirt Commander jsou obuté na hliníkových ráfcích, vše vedou nastavitelné tlumiče Walker Evans Needle Shocks se zdvihy 31,1 centimetru vpředu a 33,5 centimetrů vzadu. Výsledkem je světlá výška bez pár milimetrů 32 centimetrů. Dobrou průchodnost terénem zajistí také rychle připojitelný systém pohonu všech kol True On-Demand AWD nebo systém brždění motorem EBS. Při řádění v terénu potěší také spojka s delší výdrží a odolnější řemen. Novinka bude dostupná v homologacích T1a, T1b, a EU, vše v barevném provedení Polaris Blue.



Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 1.00 Známkováno: 1x

Katalog čtyřkolek - kompletní informace o modelu

Polaris RZR-S»

Další články k modelu RZR-S

Novinky Polaris 2011

04.08.2010, Novinky
Zatímco japonská produkce pod tlakem hospodářské krize omezila vývoj na minimum, za velkou louží se inovovalo „ostošest“...

Další články sekce Polaris

Polaris představuje novou generaci ATV Sportsman

17.08.2020, Novinky
Nová generace řady Sportsman se vyznačuje moderním, výrazným designem a několika vylepšeními a novými prvky, přičemž si ...

Polaris slaví 65 let modely Sportsman 570

24.07.2019, Novinky
Ať už při rekreačním využití, při práci, či při lovu, terénní čtyřkolky Polaris Sportsman splní všechny úkoly, které jso...

První Sportsman XP 1000 v ČR

15.12.2016, Novinky
NOVÝ Sportsman XP® 1000: Díky motoru ProStar™Twin EFI o výkonu 90 HP jde o nejsilnějšího Sportsmana všech dob. První kus...


Novinky





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2021 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.41s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce