asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo

Výsledek vyhledávání ve Fóru

Text: Nick: Kde:

Bylo nalezeno 1698 záznamů.

Výpis výsledků vyhledávání:

Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 18:31:13)

Ja jsem na Ram 300 jeden rok jezdil a bylo to bez problémů, olej netekl ani nic podobného, jen mi pak nějak nestačil výkon.....šířku a výšku si dohledáš v tabulkách, access bude určitě širší, ale, že by RAM byla nějak po

Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 19:03:02)

[quote]Zed>Ja jsem na Ram 300 jeden rok jezdil a bylo to bez problémů, olej netekl ani nic podobného, jen mi pak nějak nestačil výkon.....šířku a výšku si dohledáš v tabulkách, access bude určitě širší, ale, že by RAM by

Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 19:07:50)

[quote]Zed>Ja jsem na Ram 300 jeden rok jezdil a bylo to bez problémů, olej netekl ani nic podobného, jen mi pak nějak nestačil výkon.....šířku a výšku si dohledáš v tabulkách, access bude určitě širší, ale, že by RAM by

Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 19:43:31)

mrtvolka> Access ano .

Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-17 04:27:55)

Jinak Lupíno jezdí RAMku a je s ní nadmíru spokojenej. ZED ji proháněl rok, dával jí kouř a vydržela. na vyjíždce s náma jela RAMka nebo dvě. ACCESS nejel žádnej, tím nechci říct že jsou to špatné stroje ale neznám je a

Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-17 10:39:08)

Na řetěz kašli, i když tam bude o kroužek, nebude nijak valné kvality. Věci, které potencionální zákazník tolik nezkoumá a ani nepozná kvalitu pohledem, výrobce rád očůrává. Navíc výměna řetězu stojí do tisícovky, to spí

Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-17 13:40:01)

Ale prosím tě. Kluci tady měli dunlopky na LTR, LTZ a Raptoru od novoty a ani je nedojeli. Jsou to tuším dvouplátna a celkem měkká směs. Jiné gumy od téhle značky asi nebudou špatné, ale tohle je šit. Jinak o těch gumách

ITP ESSOX CUP - 2. závod (2010-04-17 21:06:27)

KTMatěj> Teď jsi mě utřel. Stydím se a sám z "velké čtyřkolkářské rodiny" vylučuji. Protože nejsem schopný pochopit proč si někdo koupí access. PS: nechceš mi dát BAN?

Díly na Toma (2010-04-19 09:36:54)

HANS.Ltm> tak to mě nenapadlo vyfotit, ale podle seznamu ND Access motor je to součástka Guide holder.

Boty na ATV zkusenosti (2010-04-19 13:49:46)

access marty> odkaz http://www.motoquads.../sortiment/forma/155

duda> tady jsou o kilo levnějc

Acces max (2010-04-21 10:18:29)

Dobře. Malá indicie, Max je až na kola a kapoty stejný jako Tomahawk, to je spolehlivý stroj. Na fóru je toho o Accessech napsáno vše a to několikrát. Trochu Tě nasměruji, zbytek si najdi.

http://www.quadmania.cz/?pag

Acces max (2010-04-21 10:51:14)

Hašan> Spíše si založ vlákno "neduhy Jumba a Access Max". Ikdyž to nemáš v profilu, tak je zřejmé, že vlastníš Jumbo, u kterého nejsi spokojený se spolehlivostí a pokukuješ po Maxovi?

Acces max (2010-04-21 19:23:26)

Hašan> To není vůbec tak zlé s těmi pneu . A jestli se po 8 000 km vysypalo ložisko kyvky, tak se nedivím. Není to japonec. Problémy v "elektrice" mají i značkové kolky, stačí se mrknout do fora.
Jen ty řemeny mohly

Acces max (2010-04-22 19:18:41)

QuincyMax> Mám obavu, že Access Max 5 bude zcela stejný jako Access Max 4, aspoň to uvádí reklama v posledním Quadu. Motor 360 ccm. Cena 99 000 KČ.
Ty jsi měl na mysli asi tento model Accessu:
accessmotor.co">http://www.accessmotor.co

access max4 (2010-04-23 15:39:07)

13000 kilometrů bez závady, potom jsem prodal. Měl jsem sice Access Tomahavk, ale od Maxe je odlišný jen kapotáží a menšími koly.

Životnost strojů/opravy a poruchy (2010-04-23 20:24:15)

Access, najeto 5 300 Km,výměna řetězu za ČZ,čepy řízení a vodní pumpa,ale ta byla mou hrubou vinou,bo jsem nezkontroloval chladič

Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte (2010-04-25 21:08:57)

do terénu gryzzly, na silnici motku... access nebo smc na silnici? budeš zklamaný... přemýšlej o varanu , stromu atd...

Životnost strojů/opravy a poruchy (2010-04-25 21:40:03)

Leos2> slysel jsem na ČZ zatim samou chvalu, pujde tam
jinak Access 300, 300km ostre jizdy (cca 7 mth, co 2mth generalka ), vsechno drzi jak ma (ale puvodnich dilu tam moc nezustalo )
Stacilo po koupi do

Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte (2010-04-25 22:02:31)

Grizzly660> no skok z smc(access) na yamahu si dovedu představit... obráceně to vidím jak vyhozené prachy a zklamání... jinak , chceš nějaké info.. origo řemen cca 2000km a byl na sto kousků. ale moje jízda je vždy extré

Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte (2010-04-25 22:13:25)

[quote]pumix>Grizzly660> no skok z smc(access) na yamahu si dovedu představit... obráceně to vidím jak vyhozené prachy a zklamání... jinak , chceš nějaké info.. origo řemen cca 2000km a byl na sto kousků. ale moje jízda

Zoufalost s Číňany (2010-04-26 10:59:36)

Zazněly tu docela rozumné názory. Pravda je, že čína je opravdu stroj cenově dostupný pro spoustu lidí, ale kolik z nich si umí udělat veškerý ten servis samo? A hlavně kolik s tím počítá při nákupu? Já třeba opravdu jez

Objíždění mola na srazu "pálení čarodějnic" (2010-04-27 19:50:37)

[quote]Cespa>Předhozí 4 kolky., Bashan, tam jsem upravil vše co šlo a výsledek se dostavil, vcuclo mě to mezi Vás-4koláře. Další byl AcceSs Max 250, u nej jsem poznal konfort pracantu, odtunil jsem ho ale .4x4 je

moja je celá mokrá.co stým??? (2010-04-28 08:48:11)

Moje zkušenost s tímž problémem na Access Maxovi:
Pokaždé, když bylo mytí wapkou, někudy tam voda zalezla ( hadicí či kýblem nebyl problém ) a rosilo se a dokonce zlobila i elektronika. Pomohlo rozebrat, vysušit a vyfou

Řemen variátoru (2010-04-30 16:53:35)

jenden> Na access to taky bez problemu jde, ale je to lepsi delat ve dvou, jeden zmackne talir u spojky a druhy prevlece remen pres talir s valeckama.
Ale nejlepsi je gdyz uz to mas kuchle variator poradne vycistit, to

Access Max 5 400 (2010-05-02 17:04:32)

Na quadmanii vyšel test Tom 400, což by Ti mohlo pomoci udělat si nějakou představu o motoru
access-tomahawk-sp400r-12890.html">http://www.quadmania...wk-sp400r-12890.html

Access Max 5 400 (2010-05-04 10:29:47)

PetrP> a to je asi i ten důvod, proč není v nabídce Arcit Cat 550 H1 EFI - přece nebudou konkurovat sami sobě. Mají to rozdělené - nižší třída Access - střední TGB - vyšší AC

tomahawk 300 supermoto??? jak poznám? (2010-05-04 20:19:28)

ja si myslim ze je to přitaženy z venku v zahraniči se access prodava i pod jinymi nazvy.rozdil bude asi hlavně v podvozku.

KLUBOVNA - KROMĚŘÍŽ a okolí (2010-05-05 22:13:31)

Cali > Všechno bude záležet kolik mi rodiče na to přidají . Jsem z normální rodiny, takže žádní zazobanci nejsme. Hned to nebude. Ale pokud mi přidají tak se budu rozhodovat mezi access max4, Jumbo 302 nebo Gamax ax

Tlumiče pro KQ (2010-05-06 20:51:54)

Pit.ris_Drewar> jelikož je access lehčí mašina tak myslím že by ty tlumiče nefungovaly jak mají

Zoufalost s Číňany (2010-05-06 23:03:16)

xsob>Grizzly660> Teť to není rejpání! Ještě jsi si s tou kolkou na silnici nerozmyslel? Pokud jsi zručný opravář tak tě to stejně bude stát kolem 100 tisíc CZ a budeš všude překážet



Nerozmyslel som

prodloužení tlumičů (2010-05-08 13:11:58)

jj super díky. z ltr má to spodní očko asi užší jak origo access nebo jsi ten uchyt origo roztáhl aby se ti tam vešli ty nový uchytky?

polepy (2010-05-09 09:25:45)

na accessa taky prd, jedine me napada udelat sablony a vyrabet si na SMC, Access a jine u nas rozsirene stroje polepy sam

přední nárazník LTR (2010-05-10 13:10:26)

ja bych zase potreboval nejaky z hliniku nebo duralu, access je uz samotny strasne tezky... jenze to je penez

Access Max 5 400 (2010-05-11 21:16:22)

Jezdil jsem na uplně novém stroji. co je dobrý že má přední i zadní brzdu na řidítkách a brzdí velice dobře Řízení a posed se mě zdá upně stejný jako na předešlích modelech. A co se týče jízdy tak taky stejný. Ji

KLUBOVNA - ČESKÉ BUDĚJOVICE (2010-05-12 21:42:10)

Ahoj chlapi, měl bych prosbu, asi před rokem jsem prodal klukovi od vás access warior 450 bílý SPZ 1K6885. Zaplatil, vzal si TP, kolku a dodnes nepřepsal. Smlouvu jsem ztratil, tak kdyby ho náhodou někdo znal, napišt

statne dobijeni (2010-05-13 21:43:12)

asi ano take to tipuji na rele Access ma i tel. linku kde se snazi poradit tam mi rekli ze to muze delat jak rele tak i ty civky ted jde oto aby tam nedelali pokusi a nevymenova oboje jo vymenaru dnes je servis mam ale a

KLUBOVNA - Quad silnicaru (2010-05-14 08:26:06)

http://img692.imageshack.us/img692/1710/warrior450supermotoinde.jpgGhost> Cau, jestli se nemylim, tak je to Cina tohle je MC DREAM - 250CC ?? co znam klulky tak tohle zatim nikdo nema, protoze vetsina jezdima na T

Access Max 5 400 (2010-05-14 11:56:24)

To je divné, pravda, každopádně max 4 stával nový 119.000,- , ale byl v Limited ( rámy, koule, naviják ), tady je cena 99k , když všechny tyto věci dokoupíte ( dle access motor - koule 1690,- , rám - 3900,- a naviják com

VÝMĚNA MOTORU ZA SILNĚJŠÍ (2010-05-15 18:18:56)

NO to si říkam taky, tlumiče, rám vlastně všechno...Ale motor se dá sehnat dobře, teď už jde jenom o to že když bych to nahdou posral, tak už rozebranou 4kolu težko prodám...A pak by vyšlo líp koupit si jinou jak říká 00

VÝMĚNA MOTORU ZA SILNĚJŠÍ (2010-05-15 20:18:44)

Warrior: 14,4 kW / 6500 ot./min. ( 38,5 kW - off road )

access-motor.cz/warrior450limited.htm">http://access-motor.cz/warrior450limited.htm

KLUB-Bavorov,Vodňany a úzký okolí (2010-05-16 11:08:01)

Čau, asi si mě už nepomatujete, ale párkrát sem s vámi byl na vyjížďce (Oldřichov, Hrad, výjezd u Blzeckýho mlejna...) Dejte vědět až někam vyrazíte, chtěl bych udělat nějaký fotky. Na sportce bez předku to asi nebude on

Yamaha Blaster zkušenosti (2010-05-16 13:02:00)

blaster je na nauceni idealni, sam jsem na nem zacinal jede to dost, vic jak muj access, takze odhaduju maximalku tak 110-120 podle zprevodovani
jinak je to 200ccm dvoutakt, vykon tusim 15kW

Yamaha Blaster zkušenosti (2010-05-16 20:48:22)

dobrá 4kolka my je měly celá rodina táta na ní lítal 9let a to bez poruchy sem tam spotřební materiál ale to k tomu patří,jede to podle mě mnohem líp než access i když to třeba nemá zpátečku tk je ohromě lehká a na skoká

VÝMĚNA MOTORU ZA SILNĚJŠÍ (2010-05-16 23:09:55)

nechci to odsuzovat jsem pro každou srandu, ale odpovědnost nese každý sám. mám kámose co narval do káry jínej motor a pak jí roztříknul o někoho a tet jen platí a nemá čas na nic jíného , prostě smůla.
proto jsem u

Access Max 5 400 (2010-05-17 18:41:07)

Podrobnější info a víc fotek Maxíka se 4x4 je na tomto webu:
access-motor.com/atv01-1detail.php?id=78">http://www.access-mo...01-1detail.php?id=78
Přední dif má dokonce s uzávěrkou.

A ještě k té váze Maxe 5 (bez 4x4). Není to dovozcem uváděnách 243k

Offroadmaraton 2010 (2010-05-18 15:05:14)

Bonfire> nééé asi, uvidi co je to access ale to je špatny když už se normální člověk na bednu v maratonech nedostane, kórt do 300, protože bedna je obsazená těma, kdo si mozek dycky nechá v autě

Kolik stojí svaření zadní kyvky?+ střílí do výfuku (2010-05-18 16:52:33)

ten typ co ti poslal je na access, akorát jiná dirá v každé trysce. Já mám tu 132 a je to asi nejlepší nám říkali když sme si pro něj jeli. že už to maj ozkoušený

Silniční čtyřkolky (2010-05-23 12:12:57)

Access marty: Díky mrknu na to, Já právě myslim, že to nemůže jít takhle dolu jen dáním na max. snížení.

Access Max 5 400 (2010-05-25 13:37:08)

Kartkarel> těch 23 kW bych řekl že ten access mít bude, ale tomahawk. Max je o něco těžší tak to pojede mín, ale u tomahawku tomu věřim

předchozínásledující 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 34

Nenechte si ujít





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.52s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce