Bylo nalezeno 1698 záznamů.
Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 18:31:13)
Ja jsem na Ram 300 jeden rok jezdil a bylo to bez problémů, olej netekl ani nic podobného, jen mi pak nějak nestačil výkon.....šířku a výšku si dohledáš v tabulkách, access bude určitě širší, ale, že by RAM byla nějak po
Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 19:03:02)
[quote]Zed>Ja jsem na Ram 300 jeden rok jezdil a bylo to bez problémů, olej netekl ani nic podobného, jen mi pak nějak nestačil výkon.....šířku a výšku si dohledáš v tabulkách, access bude určitě širší, ale, že by RAM by
Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 19:07:50)
[quote]Zed>Ja jsem na Ram 300 jeden rok jezdil a bylo to bez problémů, olej netekl ani nic podobného, jen mi pak nějak nestačil výkon.....šířku a výšku si dohledáš v tabulkách, access bude určitě širší, ale, že by RAM by
Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-16 19:43:31)
mrtvolka> Access ano .
Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-17 04:27:55)
Jinak Lupíno jezdí RAMku a je s ní nadmíru spokojenej. ZED ji proháněl rok, dával jí kouř a vydržela. na vyjíždce s náma jela RAMka nebo dvě. ACCESS nejel žádnej, tím nechci říct že jsou to špatné stroje ale neznám je a
Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-17 10:39:08)
Na řetěz kašli, i když tam bude o kroužek, nebude nijak valné kvality. Věci, které potencionální zákazník tolik nezkoumá a ani nepozná kvalitu pohledem, výrobce rád očůrává. Navíc výměna řetězu stojí do tisícovky, to spí
Čtyřkolka pro slečnu (2010-04-17 13:40:01)
Ale prosím tě. Kluci tady měli dunlopky na LTR, LTZ a Raptoru od novoty a ani je nedojeli. Jsou to tuším dvouplátna a celkem měkká směs. Jiné gumy od téhle značky asi nebudou špatné, ale tohle je šit. Jinak o těch gumách
ITP ESSOX CUP - 2. závod (2010-04-17 21:06:27)
KTMatěj> Teď jsi mě utřel. Stydím se a sám z "velké čtyřkolkářské rodiny" vylučuji. Protože nejsem schopný pochopit proč si někdo koupí access. PS: nechceš mi dát BAN?
Díly na Toma (2010-04-19 09:36:54)
HANS.Ltm> tak to mě nenapadlo vyfotit, ale podle seznamu ND Access motor je to součástka Guide holder.
Díly na Toma (2010-04-19 09:42:07)
Tady odkaz na ND access-motor.cz/nahr_dily.htm">http://www.access-motor.cz/nahr_dily.htm
Boty na ATV zkusenosti (2010-04-19 13:49:46)
access marty> odkaz http://www.motoquads.../sortiment/forma/155
duda> tady jsou o kilo levnějc
Acces max (2010-04-21 10:18:29)
Dobře. Malá indicie, Max je až na kola a kapoty stejný jako Tomahawk, to je spolehlivý stroj. Na fóru je toho o Accessech napsáno vše a to několikrát. Trochu Tě nasměruji, zbytek si najdi.
http://www.quadmania.cz/?pag
Acces max (2010-04-21 10:51:14)
Hašan> Spíše si založ vlákno "neduhy Jumba a Access Max". Ikdyž to nemáš v profilu, tak je zřejmé, že vlastníš Jumbo, u kterého nejsi spokojený se spolehlivostí a pokukuješ po Maxovi?
Acces max (2010-04-21 19:23:26)
Hašan> To není vůbec tak zlé s těmi pneu . A jestli se po 8 000 km vysypalo ložisko kyvky, tak se nedivím. Není to japonec. Problémy v "elektrice" mají i značkové kolky, stačí se mrknout do fora.
Jen ty řemeny mohly
Acces max (2010-04-22 19:18:41)
QuincyMax> Mám obavu, že Access Max 5 bude zcela stejný jako Access Max 4, aspoň to uvádí reklama v posledním Quadu. Motor 360 ccm. Cena 99 000 KČ.
Ty jsi měl na mysli asi tento model Accessu:
accessmotor.co">http://www.accessmotor.co
access max4 (2010-04-23 15:39:07)
13000 kilometrů bez závady, potom jsem prodal. Měl jsem sice Access Tomahavk, ale od Maxe je odlišný jen kapotáží a menšími koly.
Životnost strojů/opravy a poruchy (2010-04-23 20:24:15)
Access, najeto 5 300 Km,výměna řetězu za ČZ,čepy řízení a vodní pumpa,ale ta byla mou hrubou vinou,bo jsem nezkontroloval chladič
Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte (2010-04-25 21:08:57)
do terénu gryzzly, na silnici motku... access nebo smc na silnici? budeš zklamaný... přemýšlej o varanu , stromu atd...
Životnost strojů/opravy a poruchy (2010-04-25 21:40:03)
Leos2> slysel jsem na ČZ zatim samou chvalu, pujde tam
jinak Access 300, 300km ostre jizdy (cca 7 mth, co 2mth generalka ), vsechno drzi jak ma (ale puvodnich dilu tam moc nezustalo
)
Stacilo po koupi do
Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte (2010-04-25 22:02:31)
Grizzly660> no skok z smc(access) na yamahu si dovedu představit... obráceně to vidím jak vyhozené prachy a zklamání... jinak , chceš nějaké info.. origo řemen cca 2000km a byl na sto kousků. ale moje jízda je vždy extré
Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte (2010-04-25 22:13:25)
[quote]pumix>Grizzly660> no skok z smc(access) na yamahu si dovedu představit... obráceně to vidím jak vyhozené prachy a zklamání... jinak , chceš nějaké info.. origo řemen cca 2000km a byl na sto kousků. ale moje jízda
Zoufalost s Číňany (2010-04-26 10:59:36)
Zazněly tu docela rozumné názory. Pravda je, že čína je opravdu stroj cenově dostupný pro spoustu lidí, ale kolik z nich si umí udělat veškerý ten servis samo? A hlavně kolik s tím počítá při nákupu? Já třeba opravdu jez
Objíždění mola na srazu "pálení čarodějnic" (2010-04-27 19:50:37)
[quote]Cespa>Předhozí 4 kolky., Bashan, tam jsem upravil vše co šlo a výsledek se dostavil, vcuclo mě to mezi Vás-4koláře. Další byl AcceSs Max 250, u nej jsem poznal konfort pracantu, odtunil jsem ho ale .4x4 je
moja je celá mokrá.co stým??? (2010-04-28 08:48:11)
Moje zkušenost s tímž problémem na Access Maxovi:
Pokaždé, když bylo mytí wapkou, někudy tam voda zalezla ( hadicí či kýblem nebyl problém ) a rosilo se a dokonce zlobila i elektronika. Pomohlo rozebrat, vysušit a vyfou
Řemen variátoru (2010-04-30 16:53:35)
jenden> Na access to taky bez problemu jde, ale je to lepsi delat ve dvou, jeden zmackne talir u spojky a druhy prevlece remen pres talir s valeckama.
Ale nejlepsi je gdyz uz to mas kuchle variator poradne vycistit, to
Access Max 5 400 (2010-05-02 17:04:32)
Na quadmanii vyšel test Tom 400, což by Ti mohlo pomoci udělat si nějakou představu o motoru
access-tomahawk-sp400r-12890.html">http://www.quadmania...wk-sp400r-12890.html
Access Max 5 400 (2010-05-04 10:29:47)
PetrP> a to je asi i ten důvod, proč není v nabídce Arcit Cat 550 H1 EFI - přece nebudou konkurovat sami sobě. Mají to rozdělené - nižší třída Access - střední TGB - vyšší AC
tomahawk 300 supermoto??? jak poznám? (2010-05-04 20:19:28)
ja si myslim ze je to přitaženy z venku v zahraniči se access prodava i pod jinymi nazvy.rozdil bude asi hlavně v podvozku.
KLUBOVNA - KROMĚŘÍŽ a okolí (2010-05-05 22:13:31)
Cali > Všechno bude záležet kolik mi rodiče na to přidají . Jsem z normální rodiny, takže žádní zazobanci nejsme. Hned to nebude. Ale pokud mi přidají tak se budu rozhodovat mezi access max4, Jumbo 302 nebo Gamax ax
Tlumiče pro KQ (2010-05-06 20:51:54)
Pit.ris_Drewar> jelikož je access lehčí mašina tak myslím že by ty tlumiče nefungovaly jak mají
Zoufalost s Číňany (2010-05-06 23:03:16)
xsob>Grizzly660> Teť to není rejpání! Ještě jsi si s tou kolkou na silnici nerozmyslel? Pokud jsi zručný opravář tak tě to stejně bude stát kolem 100 tisíc CZ a budeš všude překážet
prodloužení tlumičů (2010-05-08 13:11:58)
jj super díky. z ltr má to spodní očko asi užší jak origo access nebo jsi ten uchyt origo roztáhl aby se ti tam vešli ty nový uchytky?
polepy (2010-05-09 09:25:45)
na accessa taky prd, jedine me napada udelat sablony a vyrabet si na SMC, Access a jine u nas rozsirene stroje polepy sam
přední nárazník LTR (2010-05-10 13:10:26)
ja bych zase potreboval nejaky z hliniku nebo duralu, access je uz samotny strasne tezky... jenze to je penez
Access Max 5 400 (2010-05-11 21:16:22)
Jezdil jsem na uplně novém stroji. co je dobrý že má přední i zadní brzdu na řidítkách a brzdí velice dobře
Řízení a posed se mě zdá upně stejný jako na předešlích modelech. A co se týče jízdy tak taky stejný. Ji
KLUBOVNA - ČESKÉ BUDĚJOVICE (2010-05-12 21:42:10)
Ahoj chlapi, měl bych prosbu, asi před rokem jsem prodal klukovi od vás access warior 450 bílý SPZ 1K6885. Zaplatil, vzal si TP, kolku a dodnes nepřepsal. Smlouvu jsem ztratil, tak kdyby ho náhodou někdo znal, napišt
statne dobijeni (2010-05-13 21:43:12)
asi ano take to tipuji na rele Access ma i tel. linku kde se snazi poradit tam mi rekli ze to muze delat jak rele tak i ty civky ted jde oto aby tam nedelali pokusi a nevymenova oboje jo vymenaru dnes je servis mam ale a
KLUBOVNA - Quad silnicaru (2010-05-14 08:26:06)
http://img692.imageshack.us/img692/1710/warrior450supermotoinde.jpgGhost> Cau, jestli se nemylim, tak je to Cina tohle je MC DREAM - 250CC ?? co znam klulky tak tohle zatim nikdo nema, protoze vetsina jezdima na T
Access Max 5 400 (2010-05-14 11:56:24)
To je divné, pravda, každopádně max 4 stával nový 119.000,- , ale byl v Limited ( rámy, koule, naviják ), tady je cena 99k , když všechny tyto věci dokoupíte ( dle access motor - koule 1690,- , rám - 3900,- a naviják com
VÝMĚNA MOTORU ZA SILNĚJŠÍ (2010-05-15 18:18:56)
NO to si říkam taky, tlumiče, rám vlastně všechno...Ale motor se dá sehnat dobře, teď už jde jenom o to že když bych to nahdou posral, tak už rozebranou 4kolu težko prodám...A pak by vyšlo líp koupit si jinou jak říká 00
VÝMĚNA MOTORU ZA SILNĚJŠÍ (2010-05-15 20:18:44)
Warrior: 14,4 kW / 6500 ot./min. ( 38,5 kW - off road )
access-motor.cz/warrior450limited.htm">http://access-motor.cz/warrior450limited.htm
KLUB-Bavorov,Vodňany a úzký okolí (2010-05-16 11:08:01)
Čau, asi si mě už nepomatujete, ale párkrát sem s vámi byl na vyjížďce (Oldřichov, Hrad, výjezd u Blzeckýho mlejna...) Dejte vědět až někam vyrazíte, chtěl bych udělat nějaký fotky. Na sportce bez předku to asi nebude on
Yamaha Blaster zkušenosti (2010-05-16 13:02:00)
blaster je na nauceni idealni, sam jsem na nem zacinal jede to dost, vic jak muj access, takze odhaduju maximalku tak 110-120 podle zprevodovani
jinak je to 200ccm dvoutakt, vykon tusim 15kW
Yamaha Blaster zkušenosti (2010-05-16 20:48:22)
dobrá 4kolka my je měly celá rodina táta na ní lítal 9let a to bez poruchy sem tam spotřební materiál ale to k tomu patří,jede to podle mě mnohem líp než access i když to třeba nemá zpátečku tk je ohromě lehká a na skoká
VÝMĚNA MOTORU ZA SILNĚJŠÍ (2010-05-16 23:09:55)
nechci to odsuzovat jsem pro každou srandu, ale odpovědnost nese každý sám. mám kámose co narval do káry jínej motor a pak jí roztříknul o někoho a tet jen platí a nemá čas na nic jíného , prostě smůla.
proto jsem u
Access Max 5 400 (2010-05-17 18:41:07)
Podrobnější info a víc fotek Maxíka se 4x4 je na tomto webu:
access-motor.com/atv01-1detail.php?id=78">http://www.access-mo...01-1detail.php?id=78
Přední dif má dokonce s uzávěrkou.
A ještě k té váze Maxe 5 (bez 4x4). Není to dovozcem uváděnách 243k
Offroadmaraton 2010 (2010-05-18 15:05:14)
Bonfire> nééé asi, uvidi co je to access ale to je špatny když už se normální člověk na bednu v maratonech nedostane, kórt do 300, protože bedna je obsazená těma, kdo si mozek dycky nechá v autě
Kolik stojí svaření zadní kyvky?+ střílí do výfuku (2010-05-18 16:52:33)
ten typ co ti poslal je na access, akorát jiná dirá v každé trysce. Já mám tu 132 a je to asi nejlepší nám říkali když sme si pro něj jeli. že už to maj ozkoušený
Silniční čtyřkolky (2010-05-23 12:12:57)
Access marty: Díky mrknu na to, Já právě myslim, že to nemůže jít takhle dolu jen dáním na max. snížení.
Access Max 5 400 (2010-05-25 13:37:08)
Kartkarel> těch 23 kW bych řekl že ten access mít bude, ale tomahawk. Max je o něco těžší tak to pojede mín, ale u tomahawku tomu věřim
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.52s