asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 ... 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

24.01.2018   18:36   #1081 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:62.197.209.xxx
Offline 16/142

Ludek55> Ano súhlasím..

Mám x450 predlženú verziu + eps [L7e]

Tak ja som si túto štvorkolku nevyberal, kedže mám na zarobenie toľkých peňazí nízky vek
"Všeho-všudy som s ňou spokojný, ale zopár "problmikov" tu bolo

Tak hned prvý problem bola chyba na mojej strane, kedze som kupoval kolku ešte s EURO 2 normamou, ale do konca roku som "nemal čas" ju prihlásit, a "zobudil som sa" az na rok, ked uz platila norma EURO 4. Cakal ma docela dlhý a relatívne drahý proces o to, aby sa kolka prihlásila do tzv "dopredajovej databázy" aby som ju mohol prihlásit... situáciu mi velice ulachčil marketingový manažer JourneyMan-u Eduard Šlampa, ktorý mi vo veci velmi pomohol, a zodpovedal všetky moje otázky.. Hold celá táto sranda stála 300 €

Co sa závad kolky týka:

Mal som problem s vypadávaním Terennej redukcie [L prevodu]. Pri zaradení [aj napriek tomu, ze na "displeji" ukazalo, ze mám zaradene Lko, po pridaní plynu nehorázny rachot, jak keby som "niečo pokazil" - no nič prijemne

- Opravene na prvej garančke, trebalo "zoradit prevody"

Dalej som mal obrovský problem s "cinkaním" štvorkolky. "Kedy kolvek" niečo v štvorkolke začalo velmi silno cinkat, tak silno, ze ma z toho rozbolela hlava... Niekedy t cinkalo pár sekúnd, inokedy aj celý výjazd

- Takmer opravene na garančke, neviem čo opravili (nejak ma to vtedy nezaujímalo), ale redukovali ten cinkajúci zvuk, a znízili aj výskit.. sem tam niečo cinkne, ale neprekáza mi to

"Nespokojnost s palivometrom" - vec ktorá nieje asi opravitelná, no proste ten palivo meter na displayi mi príde velice nepresne spravený... Ked mám plno viem, ze mám 15, ale bohuzial ked mám 1 paličko (čo by podla mna malo signalizovat, ze najvyšší čas natankovat) a ono do tej nadrze nenapcham viac jak 5L.. No proste treba zo sebou nosit 5L bandasku a na palilivometer nepozerať...

Ináč som s kolkou spokojný



Naposledy editováno 24.01.2018 18:40:15

Citace | Odpovědět

24.01.2018   20:23   #1082 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.195.xxx
Offline 4/3072

Kolegové, piště sem, prosím, reálné postřehy. Psát, že proběhla oprava řazení je zavádějící. Ve skutečnosti proběhlo jednoduché seřízení mechanizmu řazení, které s převodovkou nemělo nic společného. Palivoměr je nepřesný, je to dáno tvarem palivové nádrže a okamžitou plohou stroje. Zcela běžné u motorek a čtyřkolek. Kanystr 5l s sebou na delší vyjížďky vozím také . To cinkání může způsobovat mechanizmus táhel řazení, velmi jednoduše se dá eliminovat obyčejnou gumičkou instalovanou na spoje táhel. Problémy s geometrií absolutně nemám.

Citace | Odpovědět

24.01.2018   22:20   #1083 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Ludek55 Ludek55 Město: Choratice
IP:31.30.89.xxx
Offline 1/3
CF Moto Gladiator X850

Zdravím chlapci, děkuji za informace, kterých není nikdy dost. Můj stroj už je v Ústí, snad v pátek vyzvednu a začnu sbírat vlastní zkušenosti, doufám jen ty nejpříjemnější. Luděk

Citace | Odpovědět

25.01.2018   15:06   #1084 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Michalc10 Michalc10 Město: Nesluša
IP:178.143.104.xxx
Offline 0/20



viem že to tu posielam 2krat ale chcel by som sa konečne dozvediet čo to je

Citace | Odpovědět

25.01.2018   18:28   #1085 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:89.190.88.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Michalc10> Držák diferáku?

Citace | Odpovědět

25.01.2018   19:24   #1086 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Michalc10 Michalc10 Město: Nesluša
IP:178.143.104.xxx
Offline 0/20

Číro> Koľko to bude stáť v servise a bude to búchanie v riaditkach ma s tým niečo spoločné viem že sú to sprosté otázky
Len sa chcem uistit

Citace | Odpovědět

25.01.2018   19:35   #1087 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:89.190.88.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Michalc10> Co to bude stát netuším.To už nemáš v záruce?Vypadá to jako odšroubovaný.Vrať to na místo a přišroubuj.

Citace | Odpovědět

25.01.2018   20:03   #1088 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Michalc10 Michalc10 Město: Nesluša
IP:178.143.104.xxx
Offline 0/20

Číro> no oni sú tie skrutky urvate ono to držalo len na dif

Citace | Odpovědět

26.01.2018   15:25   #1089 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ALEX-A108 ALEX-A108 Město: Kuchařovice
IP:193.165.96.xxx
Offline 3/238

Michalc10> Hele ty utržený šroby odřízni a odvrtej dej nový a ze zadu je bodni....pokud ta možnost de.

Citace | Odpovědět

29.01.2018   18:55   #1090 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Gorky6 Gorky6 Město: Vimperk
IP:46.135.23.xxx
Offline 0/10
Journeyman Gladiator X450

Čus pánové mám dotaz skrz přídavná svetla. Jestli mám vše ok. Na zadek sem dal 2x18w led viz foto. Předek čekám na 1x168w a plus vyhřívání gripu. Má otázka zní můžu tímto něco po.... 😂 Nebo to bez problemu zvladne. Zapojení je každý okruh zvlášť zadek +- baterie relé ovladač připojen rychlospojkou plusem na tlumena světla ve predu přes jejich pojistku a kostra z vypínače prostě na rámu předek připojen stelne. Samozřejmě se jen tak nestane aby běželo všechno soucasne jen zřídka.

Citace | Odpovědět

29.01.2018   22:34   #1091 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Janny4848 Janny4848 Město: Brdy
IP:37.188.230.xxx
Offline 1/634
Arctic Cat 650 TRV 4x4

Gorky6> Když to všechno zapneš, včetně hlavních světel, budeš to cucat už z baterky...

Citace | Odpovědět

30.01.2018   08:43   #1092 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

Gorky6> Podle mě ti max může odejít pojistka. Otázkou je, zda to alternátor zvládne napájet, aby si po 2 hodinách jízdy v noci nevycucal baterku. To se dá ale poměrně snadno zjistit.

Já bych si to změřil následovně =>
Vzal bych měřák (volt metr) a připojil ho na baterku. První bych změřil napětí při vypnuté stroji. Pak bych nastartoval, vše zapnul a koukal, co se děje s volty. Buď budou pomalu klesat nebo pomalu stoupat.

Pokud stoupají, tak cajk. Pokud klesají, tak bych zkusil lehce přidat plyn (vyšší otáčky = vyšší výkon alternátoru). Pokud pak budou volty lehce stoupat, tak bych to neřešil. Páč stát na místě stejně nebudeš, vždycky někam jedeš.

Ovšem pokud ani po přidání plynu by ty volty klesaly, tak bych se zamyslel nad tím, zda to tvé osvětlení raději vyměnit za slabší...

P.S.: Osobně tipuju, že to alternátor utáhne, vzhledem k tomu, že to musí utáhnout i naviják a ten umí vzít dooost ampérů...

Pak dej vědět. Určitě by to zajímalo i ostatní

Pepík

Citace | Odpovědět

30.01.2018   10:47   #1093 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

Mám další postřeh! asi jsem zjistil původ smradu z motoru jakoby když se pálí guma-plast, no smrad který běžně není u značkových čtyřkolek. Večer jsem se nějak nechtěně podíval na koleno výfuku a ehjhle, rozpálené do ruda, UPOZORŇUJI že pouze na volnoběh, samozřejmě při čtvrt plynu už jde do oranžova, mám verzi T3b takže omezení výkonu, může mi někdo potvrdit také tento jev kdo má verzi x450t3b??? nyní už se nedivím že mi to tak strašně žere, z výfuku šlehají plameny, je to záměrně nastavený špatný předstih který řídí sama FI jednotka, výrobce takto dosáhne pěkného omezení výkonu aby to nejelo a žralo jako tank. Asi si to nechám otevřít snad bude změna k lepšímu. Máte někdo již zkušenost s otevřením zda vede cesta k lepšímu či ne?

Citace | Odpovědět

30.01.2018   17:35   #1094 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.195.xxx
Offline 4/3072

brďa> Zajeď co nejdříve na diagnostiku.

Citace | Odpovědět

30.01.2018   17:46   #1095 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

když jsem tady někde psal,že otevření kolky není je o tom zvýšit maximálku,ale že to výrazně"odlehčí" motoru,včetně uplně jiné palivové mapy(přehráním,výměnou ŘJ-dle verze)-tak jste se tomu tlemily...
A ještě jednou,ač je to psáno mnohokrát- u T3b nemáš omezený výkon!!!Výkon je od začátku plný,ale máš omezenou maximálku na 60km/h!!!
U L7 homologace máš omezen výkon,ale jede to kolik chceš(v rámci toho omezeného výkonu).Bud jak bud máš něco špatně a koukáním na to,nebo psaním sem se to nevyřeší-SERVIS!

Citace | Odpovědět

30.01.2018   19:30   #1096 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Sumec Sumec Město: Petřvald
IP:193.179.111.xxx
Offline 0/4

Mám T3b a servisák mi několikrát opakoval,že otevřením se v žádném případě nezvýší výkon,pouze pojedu bez omezovače.Několikrát mi zopakoval že na výkonu nic nepoznám.

Citace | Odpovědět

30.01.2018   20:24   #1097 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:89.190.88.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

brďa> Kolínko do ruda je naprosto běžná věc,otevření výkonu na tom nic nezmění.Podívej se na jiné čtyřkolky,uvidíš to samé.

Citace | Odpovědět

31.01.2018   00:14   #1098 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

jj běžně si od toho zapaluji cigára fungovalo to u všech kolek co jsem měl

Citace | Odpovědět

31.01.2018   05:37   #1099 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ALEX-A108 ALEX-A108 Město: Kuchařovice
IP:37.188.129.xxx
Offline 3/238

Červené koleno má každá pokud stojí a nechladí se jízdou,nic jinýho v tom není

Citace | Odpovědět

31.01.2018   22:05   #1100 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

ALEX-A108> Děkuji za postřehy, no já mám ještě Hondu a tam může běžet motor celý den a výfuk se nikdy nerozpálí, no ale pokud je to u CF MOTO normální tak mě to uklidnilo. Časem zajedu na kontrolu map zda tam je vše správně nastaveno. Jen pro informaci, majitelé Suzuki Kingquad v USA si stěžovali na neustálé přehřívání motoru a velmi častého spínání sahary, jedna kanadská firma VDI vymyslela řídící jednotku (náhrada za OEM mozek) a majitelé kteří ho zakoupili se již s přehříváním nikdy nesetkali a sahara nikdy nesepnula!!!! dokonce spoustu najitelů myslelo že mají větrák rozbitý.
Navíc se zvýšil výkon od spodních otáček a snížila spotřeba o 15%. Příčinou bylo záměrně výrobcem nastavený předstih zápalu aby se motor trápil a moc nejel ve spodních a středních otáčkách.

Citace | Odpovědět

01.02.2018   07:10   #1101 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

brďa> Aby jsi tomu dobře rozuměl,to není normální jen u CFMoto,ale u všech. No a že by v Suzuki někdo schválně nastavoval motor tak aby nejel,je opravdu velké scifi.

Citace | Odpovědět

01.02.2018   21:17   #1102 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

Číro> jako sci-fi to zní ale je to opravdu tak!!! čti americká fora o VDI zázraku a uzříš hořkou pravdu jak je to s výrobci ATV a jejich čarování s omezením výkonu. Ale to už jsme mimo toto téma a tak bych otočil list

Citace | Odpovědět

10.02.2018   07:02   #1103 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

coxy coxy Město: Marcelová
IP:87.244.196.xxx
Offline 0/21
CF Moto Gladiator X520

Ma niekto prosim servisny manual v cestine alebo v slovencine?

Citace | Odpovědět

10.02.2018   11:01   #1104 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

v.d.k v.d.k Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:80.250.14.xxx
Offline 0/35
Journeyman Gladiator X450

sejco>coxy> Pošli mi email pobede poslem



...chlapi nehrajte si tady na vlastním písečku a vložte serv. manuál mezi ostatní .....

Citace | Odpovědět

11.02.2018   14:13   #1105 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

v.d.k v.d.k Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:80.250.14.xxx
Offline 0/35
Journeyman Gladiator X450

brďa>v.d.k> servisní manuál o více než 500 stranách jsem někde objevil volně ke stažení v PDF
mrkni na google tam to najdeš



...to já taky,dával jsem ho tady na stránky,ale asi ti uniklo,že coxy ho shání v češtině nebo slovenštině ....

Citace | Odpovědět

14.02.2018   00:24   #1106 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:37.58.6.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Mne to na garancke ponukli ze ci to chcem prerobit. Asi to nebolo ani zlozite.

Citace | Odpovědět

17.02.2018   17:26   #1107 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

Ahoj, dnes som si vsimol, ze mam zrejme nieco s displejom, co uz nezmizne. Toto uz asi nezmizne, co? Neviete, cim to moze byt, aby som predisiel dalsiemu poskodeniu? Neviem, ci tomu ublizili nejak silne mrazy, alebo len nejaky vadny kus.



Naposledy editováno 17.02.2018 17:27:51

Citace | Odpovědět

17.02.2018   17:35   #1108 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ALEX-A108 ALEX-A108 Město: Kuchařovice
IP:193.165.96.xxx
Offline 3/238

Nemáš náhodou na displeji ochranou folii?

Citace | Odpovědět

17.02.2018   17:51   #1109 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

Mam, ale toto je niekde vnutri displeja. Mozes si vsimnut, ze ta folia nedolieha uplne ku kraju displeja, a tie "riasy" su hned odkraja

Citace | Odpovědět

17.02.2018   18:52   #1110 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

mariodevil mariodevil Město: Jablonec nad Nisou
IP:89.176.158.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800

marphy> Oxidace, bude to už jen horší.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 ... 53

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce