asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Zvýšení výkonu

15.01.2010   23:20 Access Tomahawk 300

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

Zdravim, koukam ze je tady docela dost majitelu Tomahawku, chtel jsem se vas poptat jake mate tipy na zvyseni vykonu? Ja mam v planu sportovni zapalovani, jiny vyfuk, lehci valecky.. na co se jeste kouknout?
Diky za tipy!

předchozí 1 | 2 | 3 | 4

Odpovědi: Zvýšení výkonu

21.06.2010   10:44   #91 Téma: Zvýšení výkonu

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

skvorfi>Ahoj všichni.

Pořídil jsem si Access Tomahawk 400 Limited. Úplně mi jde hlava kolem. Píšete tu, jakou maximálku má váš stroj, většinou Tom 300, nebo 200.
Já u Toma 400 mám laděnej výfuk, lepší svíčku, lehčí válečky, jiné trysky (vše děláno v servise) a maximálka je cca 98 km v hodině a to se mi povedlo jednou z prudkého kopce... Jinak většinou 90 - 95 km/h. Na rozjezd se mi zdá celkem OK (nemám však srovnání s jinými stroji). Můžu se zeptat, jaké kolečko na řetězu máte v předu, když vám to takhle jede? Já tam mám 13 zubů...
Nejsem žádnej odborník, veškeré zásahy provádí servis, tak že bych rád věděl, jak to děláte....

Díky moc.



dej 14 zubů já to udělal a jel mi Acc max 250 ccm 97km/hod při Tvém výkonu to v terénu nepoznáš a pojede rychleji

Citace | Odpovědět

21.06.2010   10:49   #92 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:195.47.10.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Kartkarel> Mám najeto cca 2000 km. Úpravy jsem začal řešit, až když bylo najeto cca 1000 km. Jasně, že to není o rychlosti na silnici. Jen jsem to zkoušel a když čtu, že z 250ky ždímou přes 100 km/h, tak jsem z toho byl trochu vyvalený...

Citace | Odpovědět

21.06.2010   10:51   #93 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:195.47.10.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Leos2> OK, díky za tip. 1 zub navíc prý udělá na maximálce cca 15 km/h. Jen se bojím toho, aby to pak mělo stejný odpich, aby se šlo točit na místě i na suché trávě, atd...

Citace | Odpovědět

21.06.2010   11:40   #94 Téma: Zvýšení výkonu

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

skvorfi> Kašli na rychlost, stejně ti pak ubyde vzorek na zadku a spadneš s rychlostí dolů.
To že někdo jede o 5 Km rychleji může taky znamenat že nemá uši a z kopce to přetočí na sračky a pak třeba najdeš vlákno o praklý ojnici atd. Kašli na detaily a upřednostni sýlu oproti 10 Km za hodinu

Citace | Odpovědět

21.06.2010   14:07   #95 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:212.65.229.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

xsob> JJ, to je pravda. I když, za pokus nic nedám. Asi zkusím těch 14 zubů, víc jich už dávat nebudu. Stejně mi přijde, že lítat s tim 120 km/h je vo život...



Naposledy editováno 21.06.2010 14:08:51

Citace | Odpovědět

21.06.2010   14:11   #96 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

skvorfi> A rozetu máš original ? Já na třikile mam předni kolečko 15ku a stejný upravy jak ty, maximálka je teď taky okolo 90 km/h, a od spodu do letí pěkně, to točení se na suché trávě atd. jde uplně v pohodě

Citace | Odpovědět

21.06.2010   14:45   #97 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:212.65.229.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Cita29> Nic jsem s rozetou nedělal. V předu mám ale kolečko s 13ti zuby. Ale radši je ještě jednou spočítám... Ale je to tak na 99%.

Citace | Odpovědět

21.06.2010   15:03   #98 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

Na třístovky se dává originál 17 zubů a po vyladění ten odpich nebyl špatnej, je to sice znát, ale na rovinkách je to lepší. A to 4kilo musí jet ještě líp



Naposledy editováno 21.06.2010 15:03:48

Citace | Odpovědět

21.06.2010   16:38   #99 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:212.65.229.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Cita29> Tak že tedy, kolik zubů dopředu na to 4kilo doporučujete?
A ještě jedna věc - jaké máte válečky ve variatoru? Spíš lehčí, nebo těžší? Mně je měnili za lehčí, než tam v originále byly (nevím ale přesně, kolik gramů). Měl by být rozdíl v tom, že to jde rychleji do otáček, víc to točí a samozřejmě asi vyšší spotřeba... Když jezdim po silnici, průměrná rychlost cca 70 km/h, spotřeba cca 8,5 litru. S těžšími válečky to bude asi plynuleji zrychlovat a motor nebude tolik točit, jestli jsem to dobře pochopil...
Nejezdím žádný extrémní terén, jen polňačky, lesní cesty a silnici... Nevím tedy, jaké válečky a kolečko optimálně...

Citace | Odpovědět

21.06.2010   19:31   #100 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

Válečky mám lehčí, a podle toho co říkáš, dal bych tam tak 15-16 kolečko

Citace | Odpovědět

21.06.2010   20:22   #101 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Cita29> OK, díky za typ. Zkusím tam tedy těch 15 zubů a uvidím.
A ještě dotaz - výměna předního kolečka na řetězu - co to obnáší? Je to složité, nebo brnkačka?
Ještě jednou všem za typy a rady.

Citace | Odpovědět

21.06.2010   20:22   #102 Téma: Zvýšení výkonu

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

skvorfi>Cita29> Tak že tedy, kolik zubů dopředu na to 4kilo doporučujete?
A ještě jedna věc - jaké máte válečky ve variatoru? Spíš lehčí, nebo těžší? Mně je měnili za lehčí, než tam v originále byly (nevím ale přesně, kolik gramů). Měl by být rozdíl v tom, že to jde rychleji do otáček, víc to točí a samozřejmě asi vyšší spotřeba... Když jezdim po silnici, průměrná rychlost cca 70 km/h, spotřeba cca 8,5 litru. S těžšími válečky to bude asi plynuleji zrychlovat a motor nebude tolik točit, jestli jsem to dobře pochopil...
Nejezdím žádný extrémní terén, jen polňačky, lesní cesty a silnici... Nevím tedy, jaké válečky a kolečko optimálně...



kldyž nejezdíš žádný extrém tak proč jsi dával lehčí válečky, tkhle toi to bude držet pořád vysoký otáčky a úplně zbytečně. Podle mě nemá cenu na silném 400 ccm laborovat s hmotností válečků.
Pokud nepořešíš kontrastní pružiny v odstředivé spojce, nevyměníš CDI nevyměníš výfuk atd... tak je toto zbytečné. Ječíto jak skůtr 50 ccm přitom už to má plný výkon při nižších otáčkách.
na normální Tvé ježdění to je blbost vrať to jak to bylo .
dej tam o zub víc a uvidíš sám takhle ti nikdo neporadí kolik zubů když to bude málo tak kup o dva zuby je to za pár korun

Citace | Odpovědět

21.06.2010   22:39   #103 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Leos2>skvorfi>Cita29> Tak že tedy, kolik zubů dopředu na to 4kilo doporučujete?
A ještě jedna věc - jaké máte válečky ve variatoru? Spíš lehčí, nebo těžší? Mně je měnili za lehčí, než tam v originále byly (nevím ale přesně, kolik gramů). Měl by být rozdíl v tom, že to jde rychleji do otáček, víc to točí a samozřejmě asi vyšší spotřeba... Když jezdim po silnici, průměrná rychlost cca 70 km/h, spotřeba cca 8,5 litru. S těžšími válečky to bude asi plynuleji zrychlovat a motor nebude tolik točit, jestli jsem to dobře pochopil...
Nejezdím žádný extrémní terén, jen polňačky, lesní cesty a silnici... Nevím tedy, jaké válečky a kolečko optimálně...

kldyž nejezdíš žádný extrém tak proč jsi dával lehčí válečky, tkhle toi to bude držet pořád vysoký otáčky a úplně zbytečně. Podle mě nemá cenu na silném 400 ccm laborovat s hmotností válečků.
Pokud nepořešíš kontrastní pružiny v odstředivé spojce, nevyměníš CDI nevyměníš výfuk atd... tak je toto zbytečné. Ječíto jak skůtr 50 ccm přitom už to má plný výkon při nižších otáčkách.
na normální Tvé ježdění to je blbost vrať to jak to bylo .
dej tam o zub víc a uvidíš sám takhle ti nikdo neporadí kolik zubů když to bude málo tak kup o dva zuby je to za pár korun



Dík za info.
Ale mám limitovanou edici, tedy sportovní CDI tam je. Laděný výfuk už je tam taky... Ale jak říkám, žádný extrém nejezdím.
Jo a poradíte někdo, jak těžké jsou origo válečky u Toma 400???



Naposledy editováno 21.06.2010 23:38:16

Citace | Odpovědět

22.06.2010   08:13   #104 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

Kouknu se, vím že u 300 jsou obyč 23g



Naposledy editováno 22.06.2010 08:13:16

Citace | Odpovědět

22.06.2010   09:10   #105 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:212.65.229.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Cita29>Kouknu se, vím že u 300 jsou obyč 23g



Ahoj.

Díky moc.

Citace | Odpovědět

22.06.2010   11:16   #106 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

Bohužel, nenašel jsem, zkus napsat do accessu a oni ti to určo řeknou

Citace | Odpovědět

22.06.2010   13:38   #107 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:212.65.229.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Cita29>Bohužel, nenašel jsem, zkus napsat do accessu a oni ti to určo řeknou



Díky za snahu. Psal jsem jim ráno, tak uvidím. Zatím však nic. Ale přímo v ACCESSu prodávaji válečky 20 - 29g. Nevím, co tím myslí, ale to bude ono. U jiných je tam specifická gramáž. Teď mám prý 14g, tak že zkusím dát 18g, případně opravdu origo, tedy přes 20g...
Ale asi až pojedu na servis, sám to asi nevyměním...

Citace | Odpovědět

22.06.2010   13:40   #108 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

Nejdřív se s nimi zkus poradit, nejlíp ti poradí oni co a jak bude pro tebe nejlepší

Citace | Odpovědět

22.06.2010   21:50   #109 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Tak by to mělo být tak, že origo Tomahawk 400 má válečky 23g a přední rozetu 17 zubů...



Naposledy editováno 23.08.2010 23:58:05

Citace | Odpovědět

23.06.2010   01:10   #110 Téma: Zvýšení výkonu

fofr77 fofr77 Město: Loděnice
IP:86.49.86.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250

skvorfi> 13ti zub jezdim na trati jínak 15ku, 13tka je hodně přetáčivá a 17ti zub nedávej tahá to zuby ve skříni.
nejvodnější je 15ti zub a válečky? záleží co chceš rychlost, sílu nebo zlatý střet.
lechké = síla, těžké = rychlost a pak záleží i kolik vážíš to je foor

Citace | Odpovědět

23.06.2010   09:32   #111 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:212.65.229.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

fofr77>
Díky za info a radu.
Vážím necelých 80 kg. Samozřejmě, že chci jak rychlost, tak sílu, jako každej. Dám asi ten střed, tedy myslím válečky 20g. Jezdím většinou silnici, polní cesty, posekané louky a lesní cesty. Žádný extrém, nebo závody. Tedy když na tom nejedu do Prahy, to je pak celkem prdel, v těch zácpách, to mě baví víc, než jezdit po polních cestách.

Díky.



Naposledy editováno 23.08.2010 23:57:18

Citace | Odpovědět

23.06.2010   12:46   #112 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

To zvládneš, odšroubuješ ten kryt kolečka, pak tam je plíšek který ho jistí, ten taky sundáš, pak stačí sundat řetěz, vyměnit kolečko, dát plíšek, nasadit řetěz, kryt a mužeš jet. Válečky radči zavez do servisu Nám se je podařilo vyměnit, ale nepodařilo se nám sundat ty věci v kterých jsou, jsme to museli vízt aby to povolili pistolí.

Citace | Odpovědět

23.06.2010   15:46   #113 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Cita29>
Díky za info.



Naposledy editováno 23.08.2010 23:56:39

Citace | Odpovědět

23.06.2010   18:34   #114 Téma: Zvýšení výkonu

Cita29 Cita29 Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450

Není zač, když jsme dali místo 17ky 15ku tak to bylo dost poznat

Citace | Odpovědět

24.06.2010   10:28   #115 Téma: Zvýšení výkonu

fofr77 fofr77 Město: Loděnice
IP:86.49.86.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250

skvorfi> a nebo přijed, máš to kousek
http://www.mapy.cz/#...464@y=135611392@z=10

Citace | Odpovědět

24.06.2010   10:52   #116 Téma: Zvýšení výkonu

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:212.65.229.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

fofr77>

JJ, do Loděnice je to opravdu kousek, jen co je pravda. Každopádně by bylo dobrý sehnat někoho na ježdění - nejlíp na Benešovsku...



Naposledy editováno 23.08.2010 23:56:14

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozí 1 | 2 | 3 | 4

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce