asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Kolka "na věky"

10.01.2010   10:30

fanisko fanisko Město: Halenkovice
IP:217.112.171.xxx
Offline 1/40

Zdravím všechny nadšence!!!Přestěhovali jsme se na vesnici s větším pozemkem, který je v kopci a budu potřebovat pracovní kolku(na dřevo,vyvážení švestek atd)Samozřejmě taky na zábavu-počítám 30% práce/70%zábava.Rozhodl jsem se, že prodám silnici a koupím kolku.Vzhledem k tomu, že počítám s tím že kolku nechci měnit po dvou třech letech,ale chci ji mít "na věky", výběr padl na SUZUKI KING QUAD 750 nový stroj(urvu si od huby a udělám si radost )Prosím o vaše zkušenostmi podpořené názory jestli jsem vybral dobře a KING je "na věky"!?Předem dík všem

Odpovědi: Kolka "na věky"

14.01.2010   21:14   #121 Téma: Kolka "na věky"

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Xawerius> nejel ale ruky jsou v pohodě i s obyč variantou a jak jsem psal už před tím místo EPS raději vybavím kolku doplňky
Hotovo konec a šmidra vydra

Citace | Odpovědět

14.01.2010   21:21   #122 Téma: Kolka "na věky"

danyquad danyquad Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT

Xawerius>danyquad>Xawerius> co vím ale tak posilovač u Grizzly a potažmo i teď u KQ nefunguje od nuly, ale až od cca 5 km/h, takže na na místě po otočení řídítek ne, až v pohybu.....to funguje u nových Polarisů a asi Can Amů.
Posilovač je dobrej, to nepopírám, ale je to další věc která se může pokálet a oprava či výměna není zrovna levná....tak to víš špatně grizzly s EPS mám, takže vím kdy zabírá a kde ne

aligator: v čem máš lepší kontrolu nad kolkou? je to jiné než v autě kde nemáš vůbec cit v řízení



nemáš pravdu...měl jsem to navíc in natura možnost vyzkoušet u prodejce na Polarisu XP850 kde po nastartování okamžitě posilovač účinkoval a současně u Grizzly kdy po nastarování nic a fungoval až se kolka rozjela...KQ s EPS funguje na stejném principu.
Nějaký technik by asi oba principy asi vysvětlil



Naposledy editováno 14.01.2010 21:22:37

Citace | Odpovědět

14.01.2010   21:40   #123 Téma: Kolka "na věky"

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:89.103.1.xxx
Offline 3/900

danyquad> dobře uznávám, že u polarisu a u can-amu to neznám, ale Grizzly mám doma...
stojim na místě s vypnutým motorem jde to ztuha, zapnu klíček jde to ztuha a svítí kontrolka EPS, nastartuju naskočí posilovač a jde to o moc snáž (není to jako u polára, že můžeš točit jen prstama, protože posilovač není tak silný), ale FUNGUJE UŽ PO NASTARTOVÁNÍ
můj táta "jack" ti to může potvrdit jestli sem zavítá



Naposledy editováno 14.01.2010 21:40:55

Citace | Odpovědět

14.01.2010   22:02   #124 Téma: Kolka "na věky"

danyquad danyquad Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT

Xawerius> ok..u těch Polárek to jde fakt jedním prstem a nevím nevím jestli je to nějaká výhoda když potřebuješ opravdu do ruk odezvu z profilu terénu ,
u Yamahy mi to přišlo účinný až jsem se pohnul z místa...nejsem ale technik abych si to nějak vysvětlil.
Tím neříkám, že to nefunguje dobře.
Já to jen od počátku hodnotil z mého pohledu kdy většinu času trávím v bahně a vodě a pro mě je posilovač jen další docela drahá věc na opravu či výměnu.

Citace | Odpovědět

14.01.2010   22:52   #125 Téma: Kolka "na věky"

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

danyquad> taky to tak vidím

Citace | Odpovědět

15.01.2010   00:37   #126 Téma: Kolka "na věky"

prestige007 prestige007 Město: Brno-Město
IP:85.160.76.xxx
Offline 6/915
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

EPS je konkrétně u Polárky velice nebezpečná věc! Při větších rychlostech může jakákoliv maličkost a drbnutí do řízení rozpohybovat kolku nekontrolovatelně na všechny strany a při takové citlivosti s tím prostě nic neuděláte. Všichni dobře víme, že kolka není auto.
Přece jenom je klasické "pevnější" řízení lepší pro vedení stopy a i řidič má tak mnohem lepší kontrolu nad strojem.
U KQ nebo Grizzlyny je řízení už tak citlivé i bez EPS.

Citace | Odpovědět

15.01.2010   07:03   #127 Téma: Kolka "na věky"

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:89.103.1.xxx
Offline 3/900

prestige007> s polarisem jsem nejel ale díky posilovači stačí držet řidítka rovně a je to

Citace | Odpovědět

15.01.2010   07:33   #128 Téma: Kolka "na věky"

vlam vlam Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:213.29.69.xxx
Offline 0/128

Souhlasím s Xaveriusem a přesně jak napsal, stačí držet řídítka a žádná maličkost nebo drbnutí do řízení tě nerozhodí, protože to prostě díky EPS udržíš úplně v pohodičce rovně. Měl jsem možnost se svézt (Y700) a za mne 1 s hvězdičkou. Žádnou "nečitelnost" terénu jsem nepozoroval a to to bylo na rozježděné a umrzlé polní cestě v rychlosti kolem 60 km/h. Udělat tohle s mým Gladiátorem, tak mi to vyrazí řídítka z ruky a letím po držce. Za mne EPS super věc, ale chápu i to že se někdo rád nadře a potom mu může vadit.

Citace | Odpovědět

15.01.2010   15:57   #129 Téma: Kolka "na věky"

-Rastaman- -Rastaman- Město: Havířov (Město)
IP:89.29.63.xxx
Offline 9/588
Can-am Outlander 400 XT, Yamaha Grizzly 450, Yamaha Grizzly 700

U CanAmu modelového roku 2010 teď montujou hodně vymakaný posilovač řízení (DPS). V základu má dvě nastavení.
První nastavení je na trial, bahnění aj. kdy posilovaš zabírá hodně velkou silou a funguje od nulové rychlosti, a druhé nastavení je na jízdu po silnicích a jízdy ve vyšších rychlostech kdy se účinek posilovače rapidně sníží a tím máte vyšší kontrolu nad 4kolkou ve vysokých rychlostech. Ale pokud si ještě zajedete do servisu CanAm tak vám tam ještě načipujou třetí nastavení posilovače speciálně na pásy APACHE.
Tak mi to přímo řekl technik z CanAmu v Praze.

Grizzly s EPS doma máme a je pravda že když jsem na ní jezdil asi hodinu a půl jen po cestě, tak se mi zdálo že při rychlostech 60-70km/h už 4kolka dost "plavala". Ale stejně po cestě skoro nejezdím a tohle byl jen výjímečný případ.



Naposledy editováno 15.01.2010 15:58:06

Citace | Odpovědět

15.01.2010   22:36   #130 Téma: Kolka "na věky"

prestige007 prestige007 Město: Brno-Město
IP:85.160.82.xxx
Offline 6/915
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

vlam: Přečti si, co napsal Rastaman. Mluvím tu o větších rychlostech 60 a výšší. Pevnější řízení, je zkrátka jistější a lépe vede stopu. Jakmile začneš plavat, to snadné manévrování Tě může parádně rozhodit...

Citace | Odpovědět

15.01.2010   22:38   #131 Téma: Kolka "na věky"

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

prestige007> JJ a víme že KQ jede přes 60

Citace | Odpovědět

15.01.2010   22:39   #132 Téma: Kolka "na věky"

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

kolka na věky je mýtus...

Citace | Odpovědět

15.01.2010   22:44   #133 Téma: Kolka "na věky"

axik750 axik750 Město: Líně
IP:77.48.109.xxx
Offline 0/312
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

pumix> každá kolka je na věky,ale musíš ji mít v garage jen na čumendu.

Citace | Odpovědět

15.01.2010   22:45   #134 Téma: Kolka "na věky"

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

pumix> jestli sis to tady četl tak víš že je to nadsazeno a řeší še tu koupě KQ

Citace | Odpovědět

15.01.2010   22:47   #135 Téma: Kolka "na věky"

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

Aligator-max> KQ JE MOJE DALŠÍ KOLKA...na věky

Citace | Odpovědět

15.01.2010   22:51   #136 Téma: Kolka "na věky"

axik750 axik750 Město: Líně
IP:77.48.109.xxx
Offline 0/312
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

pumix> no to je řeč

Citace | Odpovědět

16.01.2010   08:20   #137 Téma: Kolka "na věky"

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:89.103.41.xxx
Offline 3/900

prestige007>
naprosto pohodlně se s tim jede i 90 km/h po takové polňačce a stačí jen držet řidítka rovně, nemusíš s nima šmidlat jak tatar aby sis kolku rozhodil...
ten posilovač perfektně pracuje od nuly až do maximálky... osobně bych za model bez EPS neměnil

Citace | Odpovědět

16.01.2010   08:26   #138 Téma: Kolka "na věky"

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Xawerius> kdo má posilovač tak už by kolku bez posilovače nechtěl, kdo ho nemá ( třeba jà) tak říká, že se bez něj klidně obejde a není potřeba. Takže něco na tom posilovači asi bude.

Citace | Odpovědět

16.01.2010   08:28   #139 Téma: Kolka "na věky"

Režizer Režizer Město: Liberec XXIII - Doubí
IP:90.178.89.xxx
Offline 3/598
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4, CF Moto 530 RX

Xawerius> a co kdyz potrebujes objet nebo necemu se vyhnout pri vetsi rychlosti??
nevim stalo se mi tak v 60 kmh ze v ceste byl celkem velkej sutr dal sem to jen tak tak,mit tam posilovac ....

Citace | Odpovědět

16.01.2010   08:44   #140 Téma: Kolka "na věky"

hurtak74 hurtak74 Město: Jablonec nad Nisou
IP:78.136.182.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Myslím,že posilovač je dobrá věc.Oni ti výrobci nebudou hloupí a vědí proč ho tam dávájí.Bál bych se ale,že na řízení vše dřive odejde.Někdy je na řidítka potřeba vyvinout velká síla a člověk to zkusí jinak,třeba popojede,ale ten posilovač s tím prostě hne a součásti řízeni jsou v tu chvíli mnohem víc namáhané.

Citace | Odpovědět

16.01.2010   09:59   #141 Téma: Kolka "na věky"

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:89.103.41.xxx
Offline 3/900

Režizer> tak za řidítka neškubneš, ale prostě se tomu vyhneš... nevim jakou máte představu o jízdě s posilovačem... že když trochu zatáhneš za levej grip tak že ti posilovač otočí řidítkama úplně doleva? posilovač je tam proto abys mohl i s težkou čtyrkolkou otočit řidítkama jako kdyby měla dejme tomu o 70kg míň, nemá to ostřejší převod řízení nic...

to je jako když někdo nechce stříkačku, protože se může rozbít

hrtak74> když budeš potřebovat zabrat za řidítka tak za ně zabereš... navíc to co utočíš s posilovačem utočíš i bez něj, alespoň v prípadě grizzly... jen se s posilovačem tak nenadřeš a můžeš v klídku držet řidítka rovně i tam kde bys normálně třepal rukama jak při epileptickym záchvatu

Citace | Odpovědět

16.01.2010   19:11   #142 Téma: Kolka "na věky"

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Já dnes najel cca 160 km bez pos. a pohoda

Citace | Odpovědět

16.01.2010   19:59   #143 Téma: Kolka "na věky"

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757

mě přijde, že bych spíš potřeboval tlumič než posilovač, řízení na Grizzly jde hodně lehko

Citace | Odpovědět

16.01.2010   20:10   #144 Téma: Kolka "na věky"

Saimon Saimon Město: Hodonín
IP:85.13.108.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250

Luboš> Mně by bodnul taky ten tlumič

Citace | Odpovědět

16.01.2010   20:17   #145 Téma: Kolka "na věky"

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757

Gabin už si ho pořídil a jenom chrochtá, po sezoně to vyhodnotíme

Citace | Odpovědět

17.01.2010   15:26   #146 Téma: Kolka "na věky"

vlam vlam Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:213.192.18.xxx
Offline 0/128

Luboš>mě přijde, že bych spíš potřeboval tlumič než posilovač, řízení na Grizzly jde hodně lehko


Je fakt, že oproti Gladiátorovi jde u GR 660 řízení o hodně lehčejš (alespoň co jsem měl možnost posoudit), stejně tak u KQ, přesto hlasuji pro EPS.

Citace | Odpovědět

17.01.2010   22:57   #147 Téma: Kolka "na věky"

fanisko fanisko Město: Halenkovice
IP:217.112.171.xxx
Offline 1/40

18.01.2010   00:50   #148 Téma: Kolka "na věky"

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:217.75.217.xxx
Offline 3/900

podle mě by si měl každý vyzkoušet jízdu s EPS a bez EPS před koupí kolky a to aspoň 50 km... ale bohužel takovouhle možnost má málokdo...

já se přiznám, původně jsem chtěl taky be EPS, ale u toho mého prodejce jsem se informoval a s EPS za 219.900 a bez EPS by mi ji dovezl za 215.000 mno tak bylo jasné, že jsem prostě sáhnul po verzi s posilovačem a vážně nelituju... dnes jsem jezdil dvě hodiny a soustředil jsem se na to jak ten posilovač funguje a jak mi rozevlává kolku ve větších rychlostech na zasněženejch cestách a na rozježděnejch umrzlejch placech... a nic jako rozevlávání kolky jsem nepociťoval... možná jsem zaujatej

Citace | Odpovědět

08.03.2010   21:05   #149 Téma: Kolka "na věky"

Fidži Fidži Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Jak se u KQ řadí předek, musí se zastavit a zařadit nebo je to do nějaký rychlosti??? a ještě najde se tu někdo, kdo sedlal jak KQ, tak polárku 800 a může tyhle dvě mašinky porovnat, jaký jsou pro a proti, ovladatelnost, rychlost, spotřeba (axi/efi) atd. dík a žádný posilovače, o těch už jsem si tady přečetl dost a bolej mě z toho oči

Citace | Odpovědět

08.03.2010   21:11   #150 Téma: Kolka "na věky"

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

Fidži> Někdo tady říká, že se dá přiřadit za jízdy, nevim, českej manuál asi nikdo nemá.. Ale já to nikdy nezkoušel, měl jsem o kolku strach, vždy jsem zastavil a myslim, že se to vyplatí. Můžu porovnávat se Sportsmanem 850, ale to asi nechceš.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.24s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce