asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Chiptuning KingQuada 750

04.11.2009   10:36 Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

MatriX MatriX Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Nazdar,

zajimalo by mne, zda mate nekdo zkusenosti s necim takovym?

http://cgi.ebay.com/...fPartsQ5fAccessories

Ta cena i pripadne garantovane navyseni vykonu se mi zda prilis uzazne na to aby to byla pravda. Na druhou stranu prodejce ma na Ebay 100% pozitivni feedback, coz se zase tak casto nevidi a mohlo by to svedcit o tom, ze to skutecne funguje.

Otazka navyseni vykonu je jedna vec, neco jineho je, zda to vydrzi variator pripadne cele sasi.

Odpovědi: Chiptuning KingQuada 750

04.11.2009   10:42   #1 Téma: Chiptuning KingQuada 750

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.84.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Jestli je ebay tak si rozklikni feedback a napiš přímo těm lidem co to od něj koupili, jakou s tím mají zkušenost.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   10:48   #2 Téma: Chiptuning KingQuada 750

quad-usa Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450

Pěkná kravina. Čip nikdy nedá 35koní navíc. U LTR je čip cherry bomb, který spolu s úpravou sání, otevřeným víkem airboxu a odšpuntováním výfuku dá 7koní. To jo. Ale 35 je blbost. Pokud chceš upravit výkon jakékoliv kolky se vstřikem, tak prvně udělej úpravu na sání (třeba KN filtr), pak dej otevřenej výfuk. Ve finále si můžeš trochu pohrát s úpravou směsi přidáním čipu. Ale rozhodně doporučuju EFI jednotky typu PowerCommander apod. Takovýto čip za 30dolarů s parametry, které jsou tam udány je nesmysl.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   12:45   #3 Téma: Chiptuning KingQuada 750

kingcheb kingcheb Město: Cheb
IP:90.176.241.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Ještě se dá zvýšit výkon tak, že zajdeš na registr(dopravku) a poprosíš je aby ti zapsali to TP opravdový výkon a né těch 15 kw.
Ne opravdu až se svezeš, zjistíš že KQ jede super,od spodu.Můj názor je,že kdyby to bylo lepší pro poměr výkonu,životnosti motoru atd.,tak by to určitě výrobce dělal už v sérii.



Naposledy editováno 04.11.2009 12:45:52

Citace | Odpovědět

04.11.2009   13:09   #4 Téma: Chiptuning KingQuada 750

MatriX MatriX Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

quad-usa> Jak rikam, nezdalo se mi to,vypada to az moc neuveritelne. Ale i tak mne zajima, zda nekdo nekdy na KQ nejaky chiptuning zkousel.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   13:14   #5 Téma: Chiptuning KingQuada 750

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

napiš jim,ať ti vyfotí tu krabičku otevřenou.určitě jste viděli,co se prodávalo u nás pro koncernové TDI.byl to tzv. flashbox a vnitřek tý krabičky byl vyplněn lepidlem z pislole,aby tam ty drátky držely.ja bych se na to vys..l.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   13:17   #6 Téma: Chiptuning KingQuada 750

dick dick Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Z motoru BMW M3 umí amíci dostat 1600koní, ale kolik závodu s tím odjedou nevím. Si myslím, že je lepší soustředit se na zlepšení průjezdnosti, stability, pohodlí,...

Citace | Odpovědět

04.11.2009   13:29   #7 Téma: Chiptuning KingQuada 750

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

dick> tam je ovšem potřeba víc než jen filtr, výfuk a čip

Citace | Odpovědět

04.11.2009   14:00   #8 Téma: Chiptuning KingQuada 750

dick dick Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Xawerius- já to bral jen jako příklad. Yeti se pohyhije taky od 81 do 125kW a asi bez většího následku na trvanlivost. Jen je otázkou kam až jde jaký motor upravovat. Mněl jsem taky období, kdy jsem upravoval Audi 2,2T, ale ty časy jsou fuč.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   14:02   #9 Téma: Chiptuning KingQuada 750

dick dick Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Jo a dnes bych třeba řešil spíš samosvorný diferenciál než zvýšení výkonu o 20koní.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   14:22   #10 Téma: Chiptuning KingQuada 750

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

Jak píšou kluci nade mnou. K čemu ti bude čtyřkolka s cca 90 kobylama? V terénu to nepřeneseš na zem a na silnici to do zatáčky víc než to jede teď taky nepošleš.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   15:19   #11 Téma: Chiptuning KingQuada 750

TeSi5 TeSi5 Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700

Chlapi, mám na Vás otázečku. Na Grizzly 700 (stříkačka) máme KN filtr. Teď mi má přijít z USA výfuk Two Brothers. Nebude čtyřkolka nadávat bez commanderu (HMF Optimizer, Two Brothers Juice Box, Power Commander, ...), nebo si s tím stříkačka poradí? Díky.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   15:29   #12 Téma: Chiptuning KingQuada 750

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

TeSi5> mno nevim jakej je rozdil v tech vyfukach. Množství vzduchu si řídící jednotka pohlídá, ale pokud vím tak tam není nic co by počítalo s průchodností výfuku.
Myslim si, že bordel by to dělat nemělo, ale určitě by nějaká přídavná řídící jednotka byla lepší.

(Ale na tu tvou leštěnku to stejně neni potřeba )

Citace | Odpovědět

04.11.2009   16:06   #13 Téma: Chiptuning KingQuada 750

MatriX MatriX Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

KQ.M> Abych se mohl honit s Renegadama

Citace | Odpovědět

04.11.2009   16:17   #14 Téma: Chiptuning KingQuada 750

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

MatriX> Jestli se honíte na silnici, tak na to jsou asi lepší motorky nebo auta.
A někde v terénu je celkem fuk, jestli máš 50 nebo 65 koní. Mnohem důležitější jsou gumy a vůbec komplet podvozek. Aspoň myslim.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   16:23   #15 Téma: Chiptuning KingQuada 750

MatriX MatriX Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

KQ.M> Ne vážně. Je pravda,že na KQ jsem ještě nejel.Povozil jsem se dost na Renegadovi 800X - totální úlet.Zkoušel jsem mimo jiné TGB Blade 525 polazený na 43k a hodně nic moc. Řekl bych,že můj Tomahawk má lepši akceleraci. Takže mám trošku obavu,že i kdyz Blade je o něco těžší než KQ, a KQ má o 7k více,tak to asi zase raketa jako Renegade nebude.

Citace | Odpovědět

04.11.2009   17:54   #16 Téma: Chiptuning KingQuada 750

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

MatriX> Což to nebude...

Citace | Odpovědět

04.11.2009   18:49   #17 Téma: Chiptuning KingQuada 750

Dorton Město: Praha 9-Vysočany
IP:212.80.67.xxx
Offline 1/42

Už jsem to objednal a zaplatil..... takže vydržte a dám vám vědět jestli to vůbec přišlo a jestli to vůbec funguje.... Objednal jsem to na Polarise 800

Citace | Odpovědět

04.11.2009   23:19   #18 Téma: Chiptuning KingQuada 750

Lobo Lobo Město: Praha 8-Bohnice
IP:78.102.43.xxx
Offline 0/1
Suzuki GSF 600S Bandit

funguje to na jednoduchym principu, naklady na vyrobu(jeste lepsiho) jsou cca 30kc..
uvnitr je pouze par odporu.
Napojuje se to bud na iat(tenhle pripad) nebo na baro cidlo.
Princip je ten samej jako kdyz jedete nekde v horach kde je chladno, nebo treba po velkym desti, kdy je ve vzduchu vice molekul o2. Tim padem se vzduchu do motoru dostane za stejnych podminek (jako WOT, zatizeni) vice coz ovlivni nepatrne afr ve spalovacim prostoru. Proto to po desti jede lip nez treba za horka a dusna (kdy je logicky techto molekul ve vzduchu min).
Tohle dela to samy, iat je zkratka pro intake air temperature (teplota nasavaneho vzduchu), napoji se to mezi cidlo a jednotku kterou to osidi zpusobem ze je venku vice zima.

Naklady na odpory cca 8kc..
Co se tyka toho lepsiho za 30kc tak staci kdyz si koupite potenciometr a odpor s velkym rozsahem. Pak jde i afr mirne regulovat a ne napevno nastavit jako timhle.
Zisk? krom subjektivniho pocitu ze to lip jede je tam skutecne urcity narust, konkretne kolem 2%.

Hold lidska blbost nezna mezi

Citace | Odpovědět

05.11.2009   08:33   #19 Téma: Chiptuning KingQuada 750

quad-usa Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450

Tak, tak. Takovýhle serepatičky jsou fakt vyhozený peníze. Pokud se dělají úpravy sání, výfuku a motoru tak jedině powercommander. Jediný levný chip je zmiňovaný yoshimura cherrybomb (a jemu obdobné od jiných výrobců) pro Suzuki LTR450. Po zapojení přepne na jinou mapu v řídící jednotce a tím se spolu s úpravami zvedne výkon. I když uvnitř je taky jen nějaká levná elektronická součástka. Výrobní cena bude taky tak 30Kč. Teď se začal dělat powercommander5 od dynojetu, který se umí za jízdy přizpůsobovat daným podmínkám. Netřeba ladit na motorové brzdě - pecka. Ale je k mání až na nové mašiny některé 2009, 2010. Powercommander je jediný smysluplný "čip", pokud chce někdo ladit výkon do maxima a na ťip-ťop.
Výhodou je, že na netu je ke stažení dostatek map od výrobce nebo jiných uživatelů, kteří již nějaké ladění absolovovali. Stačí stáhnout tu pravou, nahrát do jednotky a je hotovo.

Citace | Odpovědět

05.11.2009   20:18   #20 Téma: Chiptuning KingQuada 750

axik750 axik750 Město: Líně
IP:77.48.109.xxx
Offline 0/312
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Mám tuninkovou řídící jednotku na KQ s funkcí 2 palivovích map.A to byla poslední investice do tuningu motoru.Poznat to je jak už jsem tu někde psal,ale žádnej šlágr to není.Jsou praktičtější věci např. dobrý pneu,oplechovanej spodek,lepší tlumiče.Jen dumám co to do mě vjelo,že jsem koupil tu jednotku,když jsem se nikdy nedostal na strop s výkonem.A tak opět napíšu:Jakékoli zlepšení stroje(motoru) KQ je krokem zpět.

Citace | Odpovědět

06.11.2009   21:49   #21 Téma: Chiptuning KingQuada 750

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

souhlasím s axíkem,za ty love to nestojí,nainstaloval jsem powercomander,,vyhodil hafo peněz,a zase odmontoval a prodal,ten výkon zass až tak moc nenarostl

Citace | Odpovědět

18.12.2009   12:40   #22 Téma: Chiptuning KingQuada 750

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:213.129.155.xxx
Offline 1/451

Taky jsme dávali na Kinga power comander a jen vyhozený prachy !!!!
Jedinej možnej tuning na Kinga je od kanadské VDI !!!!!
Original mozek Suzuki nelze oklamat, ale VDI mají svůj mozek a mění se celý počítač!
Celá sranda tkví v tom že origo mozek je tak naprogramovaný aby se na 700ccm nikdo nezabil a je tam záměrně upravený bod zážehu asi o 2stupně dříve, pak King neakceleruje , nemá žádnou odezvu na polohu škrtící klapky, motor víc žere a hřeje se , trápí se chudák !!! je pěkně přiškrcen. když se dá mozek VDI, nastavíš aktuální mapy, vše se změní!!! máš potom jinou 4kolku. Je to jen pro zkušené jezdce

koukněte se klucí na VDI stránky a čtěte poznatky majitelů a pak nebudete chápat!

Malá poznámka! Před Kingem jsem měl Linhai300 a do 20metrů akceleroval rychleji než King!!!

Citace | Odpovědět

18.12.2009   12:53   #23 Téma: Chiptuning KingQuada 750

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.72.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

brďa> Taky je potřeba brát v úvahu, že je to pracovní kolka, takže priorita je točivý moment při nízkých otáčkách a dlouhá životnost motoru a ne max výkon. Nejde mít všechno dohromady.

Citace | Odpovědět

18.12.2009   19:33   #24 Téma: Chiptuning KingQuada 750

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

brďa>........
Malá poznámka! Před Kingem jsem měl Linhai300 a do 20metrů akceleroval rychleji než King!!!


Toho Linhaje chci koupit.



Naposledy editováno 18.12.2009 19:34:04

Citace | Odpovědět

18.12.2009   20:34   #25 Téma: Chiptuning KingQuada 750

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.178.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

Klůuci mě teďkonc dojde věcička do spojky ,je to ta sranda co pomáhá rozpírat spojkové pakny a určuje strmost chodu těch zadních talířů variátoru+ pružina.

Popis výrobce je skvělý a feedback(ohlasy kupujících ) taky- kolka i se 14 kolama a největší možnou gumou akceleruje jako na standardních dunlopech na 12, a odezva na brnknuti je senzačně rychlá, a eliminuje to cukavé rozjezdy po brždění smykem kdy to divně zapíská= že je to podle meě tísíckrát lepší než honit koně na úkor motoru,- to samé máte na kole lepší dat jiná převod v kopci než tři dny žrat anabolika a vyjet ho na standardni převod- sice to vyjedete ale pak se taky můžete hezky zasrat z těch bobulek

Jak to tam montnu hodim poznatky- změřím si teď čas 0-90km/h , na zadní to zvedám pomocí trhnutí řídítek atd, po instalaci se to uvidí.

Citace | Odpovědět

19.12.2009   12:40   #26 Téma: Chiptuning KingQuada 750

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:213.129.155.xxx
Offline 1/451

marek.sm> to je pravda a právě je paradox že kduž koupíš VDI jednotku tak teprve motoru pomůžeš, protože pak bude mít vše co potřebuje!!! Správný předstih a optimální množství paliva!Není to žádný tuning otáčkami.Paradox je , že si koupíš 700cm a máš to přiškrcený aby se na tom mladý nezkušený američan hned nezabil! Je snad každému jasné že 700 by musela trhat asfalt když za ní vezmeš!

U karbecu žádné omezení nemůžou udělat, taky jsou karbecové Kawy mnohem pružnější.

Ale ten kdo má Kinga nemůže prostě očekávat nějakou akceleraci a jízdu po zadních s prdelí v sedle.

NEJDE TO !!! KING NEJEDE!!!!

Citace | Odpovědět

19.12.2009   15:18   #27 Téma: Chiptuning KingQuada 750

tempest tempest Město: Kroměříž
IP:88.100.235.xxx
Offline 8/351

Na benzin bez turba nemá vůbec cenu samotný čip dávat. Nárust výkonu je malý.

Citace | Odpovědět

19.12.2009   18:22   #28 Téma: Chiptuning KingQuada 750

pavlos12 pavlos12 Město: Radostice
IP:89.190.44.xxx
Offline 4/469

to já sem si koupil minulej rok c.d.i který má navýšit 10% výkonu ale když jsem to zapojil tak to nejelo startér se točil o 100šest ale ne a ne chytnout byla to dobrá věc za 700kč



Naposledy editováno 19.12.2009 18:22:54

Citace | Odpovědět

19.12.2009   18:47   #29 Téma: Chiptuning KingQuada 750

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

brďa>.....Ale ten kdo má Kinga nemůže prostě očekávat nějakou akceleraci a jízdu po zadních s prdelí v sedle.
NEJDE TO !!! KING NEJEDE!!!!



Vždyť říkám, já chci toho Linháje...

Citace | Odpovědět

19.12.2009   18:57   #30 Téma: Chiptuning KingQuada 750

mirolinek mirolinek Město: Český Těšín
IP:80.82.146.xxx
Offline 5/433
SMC Jumbo 720 R 4x4, Kawasaki KVF 750 4x4, Access Motor Warrior 450

KQ.M> hele koukam že máš hondu 700 xx jak to jezdí s tím nezavyslím zadkem na užitkáči jsem stim jezdil ale na sportce bych se trochu bál tomáš střikačku seděl jsem natom v praze na výstavě a hodně dobré

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.45s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce