04.02.2013 16:37
Access Motor Tomahawk 400
tom.motorrota
Město: Hlinsko
IP:90.176.156.xxx
Offline 2/6
Zdravím chlapi,
mám čerstvě starší Tomahawk 400 a trochu mě trápí studené straty, tzn že buďto to neumím, nebo je něco špatně.
Při studeném startu to většinou uleju, svíčka je mokrá a pak už není šance. Původní majitel mi říkal že sytič na max 1/3 a co nejdřív stáhnout.
Zjistil jsem že tak 1cm chodu páčky sytiče jde jakoby lehce a pak to má trochu odpor, takže jsem dal kousek za tu polohu kde to zabírá a chytlo to. Když jsem dával míň, nebo víc, většinou jsem to ulil.
Zajímalo by mě jestli je to normální a chce to jenom vychytat jak moc dát sytič a nebo jestli je tam nějaký problém.
Jak startujete Vy ??? Předem dík
Naposledy editováno 04.02.2013 16:37:58
04.02.2013 20:42 #1 Téma: Studený start Tomahawk 400
majo
Město: Kamenica
IP:178.18.74.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750
05.02.2013 08:29 #2 Téma: Studený start Tomahawk 400
tom.motorrota
Město: Hlinsko
IP:90.176.156.xxx
Offline 2/6
florishon> jj karburátor jsme vyčistili, byl tam docela humáč, nádrž vypuštěná, vyčištěná, čerství benzín. Ještě jsme udělali při té příležitosti ventily. S jednoválci nemám žádné zkušenosti, čtyřválce vždy startovali bez problému, dvouválec Aprilia RSV 1000 byl také občas náchylný na nastavení sytiče a občas se ulil a zastávkoval.
05.02.2013 09:01 #3 Téma: Studený start Tomahawk 400
majo
Město: Kamenica
IP:178.18.74.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750
05.02.2013 12:48 #4 Téma: Studený start Tomahawk 400
tom.motorrota
Město: Hlinsko
IP:90.176.156.xxx
Offline 2/6
florishon> Dá se říct že jo, akorát je to o tom že jsem si musel najít vhodnou polohu sytiče... Proto mě zajímalo, jak to mají ostatní se startováním, jestli taky museli laborovat se sytičem a nebo jestli ho tam prostě dají nastartují, stáhnou a hotovo. Chtěl bych vědět zda vv kolce mám nějakej problém a nebo je to běžný.
05.02.2013 15:17 #5 Téma: Studený start Tomahawk 400
majo
Město: Kamenica
IP:95.103.250.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750
05.02.2013 17:33 #6 Téma: Studený start Tomahawk 400
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.165.xxx
Offline 9/1414
prvni studuj a pak se ptej http://www.quadmania...etail/?ft=4493&fid=6
05.02.2013 18:13 #7 Téma: Studený start Tomahawk 400
Bob_Em
Město: Frýdek-Místek
IP:80.82.146.xxx
Offline 0/14
05.02.2013 19:32 #8 Téma: Studený start Tomahawk 400
seva30
Město: Polička-Město
IP:89.111.98.xxx
Offline 10/57
CF Moto Gladiator X1000
06.02.2013 08:35 #9 Téma: Studený start Tomahawk 400
tom.motorrota
Město: Hlinsko
IP:90.176.156.xxx
Offline 2/6
06.02.2013 15:01 #10 Téma: Studený start Tomahawk 400
tom.motorrota
Město: Hlinsko
IP:90.176.156.xxx
Offline 2/6
06.02.2013 17:51 #11 Téma: Studený start Tomahawk 400
Mrakoplaš
Město: Dlouhá Loučka
IP:80.188.18.xxx
Offline 10/122
Access Motor Tomahawk 400
18.03.2013 21:48 #12 Téma: Studený start Tomahawk 400
skvorfi
Město: Benešov
IP:109.81.176.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
Já měl se startama taky problémy. Každou chvíli byla pryč svíčka. Lanko se mi jednou seklo tak, že nešlo hejbat. Rozebral jsem, promazal vazelínkou a přes 2 roky klid.
Startování mi vyřešil Fofr77. Nastavil kolku tak, že chytala studená na ťuknutí a bez toho, abych šáhnul na sytič, nebo na plyn. Přestal jsem ho uplně používat. Když byla kolka hodně teplá, malinko jsem drnknul o plyn a hned naskočila.
Od té doby, co to bylo u Fofra, starty ukázkové a to bez plynu a bez sytiče. Celou tu dobu jsem jel na jednu svíčku (Iridiovka NGK CR8EIX)
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s