asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

25.04.2010   20:55 Access Max 4

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009

Po viac ako 75 000 km v teréne chcem ísť aj na asfalt a s manželkou za chrbtom. Malé výlety do 150 km, nie po diaľnici. Vybláznim sa v teréne na Grizzly a tak mi stačí, aby to aj so spolujazdcom išlo aspom tak rýchlo aby ma nepredbiehali Avie a hlavne bolo to spoľahlivé. Cena je približne rovnaká, ktorý stroj je lepší ???

Odpovědi: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

25.04.2010   20:57   #1 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Pro dva je to moc slabý , avia Tě předjede určitě, mírnej kopeček a jedeš jak šnek.

Citace | Odpovědět

25.04.2010   21:08   #2 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

do terénu gryzzly, na silnici motku... access nebo smc na silnici? budeš zklamaný... přemýšlej o varanu , stromu atd...

Citace | Odpovědět

25.04.2010   21:16   #3 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Can-Am Spyker , já nad ním přemýšlím

Citace | Odpovědět

25.04.2010   21:17   #4 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

babynek babynek Město: Orlová (Město)
IP:62.168.45.xxx
Offline 4/384
Suzuki LT-R 450

pumix> presne tak na teren mam kolku a na cestu motku. koukni na nejake cestovni endura.

Citace | Odpovědět

25.04.2010   21:23   #5 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

babynek> hlavně za cenu accesse nebo smc přídíš varadero které je bude dalších investic. a avii můžeš zamávat, po 150km na cesťáku budeš v naprosté pohodě , nákladově i litrová honda bude za hubičku...

Citace | Odpovědět

25.04.2010   21:58   #6 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

ja V I É É M , že existujú lepšie mašiny na dvoch, alebo štyroch kolesách /možno aj na troch/. Ale ja som sa upísal pred 8. rokmi štvorkolkám a chcem iba nahradiť terénne výlety s manželkou za chrbtom, za cestné výlety po cestách II. a III. triedy. Chceme vietor vo vlasoch, chceme sa kochať prírodou a nepotrebujeme k tomu rýchlosť 150 km/hod. A okrem toho bývam na dedine a v okruhu do 20 km mám 2 veľké a 3 malé mestá. Aj na nákupy by sme mohli spolu chodiť. Lepšie ako na aute, lebo kolka veľký nákup neodviezie a tak ma to výjde oveľa lacnejšie, ako keď naládujeme plný kufor minivanu. Aj s tou Aviou som už zmierený, prázdna nás môže predbbehnúť.
O Jumbe je tu toho veľa popísané. Aká je spoľahlivosť Acces Max. 4 ?? Koľko km prejdeme než nás budú musieť dotiahnuť domov ? Aký je servis ? To sú info čo hľadám.



Naposledy editováno 25.04.2010 22:02:01

Citace | Odpovědět

25.04.2010   22:02   #7 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

Grizzly660> no skok z smc(access) na yamahu si dovedu představit... obráceně to vidím jak vyhozené prachy a zklamání... jinak , chceš nějaké info.. origo řemen cca 2000km a byl na sto kousků. ale moje jízda je vždy extrém...



Naposledy editováno 25.04.2010 22:05:23

Citace | Odpovědět

25.04.2010   22:13   #8 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

pumix>Grizzly660> no skok z smc(access) na yamahu si dovedu představit... obráceně to vidím jak vyhozené prachy a zklamání... jinak , chceš nějaké info.. origo řemen cca 2000km a byl na sto kousků. ale moje jízda je vždy extrém...



Ale ja nechcem prejsť s Grizzly na Acces. Grizzly bude fungovať ďalej tak ako doteraz iba v teréne. Asfalt bude iba doplnok na nákupy a drobné výlety. "origo řemen" 2000 km na ktorom stroji ??? /na Grizzly 660 24 000 km/.



Naposledy editováno 25.04.2010 22:15:35

Citace | Odpovědět

25.04.2010   22:15   #9 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

Grizzly660> to je jako mít mercedes a pořídit dacii

Citace | Odpovědět

26.04.2010   07:09   #10 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:213.192.3.xxx
Offline 3/900

kamarád má maxe4 a řemen mu vydržel přes osm tisíc... je to spolehlivý stroj s nějakýma mouchama, ale jeho to vždy dovezlo domů v pohodě

Citace | Odpovědět

26.04.2010   07:23   #11 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Grizzly 660 : Já nalítal na Maxovi 12.000 km a bylo to v pohodě , je pravda že ten první řemen vydržel málo , ale te´d už se tam dávají silnější řemeny a ty vydrží dlouho, ,jinak jsem řešil jen přerušovač blinkrů, a drobnosti. Ale měl jsem první model 250ccm a ten byl ůdajně lepší méně poruchový než 300ccm Max 4 tady prý zlobí poloosy , nějak to tam mlátí, , já měl tuhou , možná ta tuhá je lepší na silnici. Dával jsem jiný převod na řetěz, aby to jelo rychleji, když dáš silniční pneu a více se nafouknou tak by to jelo o hodně lépe.

Citace | Odpovědět

26.04.2010   07:44   #12 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

Na cestu vem neco silnejsiho, jestli nechces jit do motorky tak ctyrkolku minimalne 360/400ccm, jinak pro tebe ve dvou bude problem jet 90. Takze bud pockej na noveho Maxe s motorem 360ccm (a jak ja rikam neco do toho budes muset nasypat, pokud nebudes mit stesti na kus tak ti na kazdem taiwanci co chvili neco odejde) nebo koukni po nejakem jetem japonci.

Citace | Odpovědět

26.04.2010   09:02   #13 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946

Bonfire> Co to meleš?

Citace | Odpovědět

26.04.2010   11:38   #14 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Hašan Hašan Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300

26.04.2010   17:19   #15 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

fanda9 fanda9 Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.64.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4

Corte! Ty chytáš na první... .Jinak já bych koupil druhou sadu komplet kol se silnič.pneu

Citace | Odpovědět

26.04.2010   17:32   #16 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946

fanda9> Nechytám na první... jen podobné fundované prohlášení mě nutí k podobné otázce.

Citace | Odpovědět

26.04.2010   18:14   #17 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Grizzly660> Přispěju svou zkušeností. Jumbo a myslím že i Max jsou docela rychlý kolky co se týče maximální rychlosti. V terénu nemám problém ve dvou (já 100 a žena 60 Kg) při výjezdech do kopce bez redukce. Mám trošku poladěný vario, dřív to tak nebívalo. Po polňačkách jezdím mezi 70 - 90 Km/h podle tachometru i ve dvou. Příjde mi že právě se zátěží to tahá snad líp než bez. Ale po polních ta rychlost není trvalá (dlouhodobá) a při 90 ti je to vytočený jako blázen. Takže po silnici to moc nevidím jako reálný, co se životnosti týče. Občas jednou za čas jedu po asfaltu tak 20 Km, na tacho trvalích 85 Km/h, ve skutečnosti deset odečti, kamiony mě dojíždějí a co se týče pohodlí tak taky nic moc, ale to se dá změnit pneumatikama. Při dlouhých vzdálenostech touto rychlostí se ti rozsype origo řemen, kterej nevydrží dlouhodobě vysokou teplotu, tet tam mám kevlar a je to v pořádku. Zkrátka na dlouhý cestování po asfaltu rychlostí kolem 80-90 to moc není, 60 - 70 je to v poho, ale všude překážíš. Proto se silnicím dost vyhýbám a užívám si driftování na polňačkách, po kterých se dostanu všude. Navíc pohodlím a zpracováním na který jseš zviklý půjdeš tak o dvě třídy dolů. No jenom rada jak je to na tu silnici vhodný. Ještě si myslím že s rozumnou údržbou je životnost dílů na slušný úrovni. Nebít toho řemene tak 4 tisíce bez dalšího zásahu.

Citace | Odpovědět

26.04.2010   19:11   #18 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009

xsob> Díky za užitočné info /aj ostatným čo sa vyjadrili k téme/

Prečo Jumbo/Acces max4 ???

1. Sú schválené na cestu s dvomi osobami a majú výkon /v papieroch/ menej ako 15 KW. Stačí vodičák na auto. Nad 15 KW treba vodičák na veľkú moto a ten nemám ani nehodlám získať.
2. Cena zodpovedá približne cene za ktorú môžem predať Grizzly 660. Viac do asfaltu nehodlám investovať.
3. Obe majú kapotáž úžitkových ATV, čo je podstatná podmienka komfortu jazdy /voda, prúdiaci vzduch/, nosiče na batožinu, sedačka /box/ spolujazdca.
4. O týchto dvoch mašinách som v danej kategórii našiel relatívne najviac pozitívnych informácií od majiteľov. Acces ma zaujíma viac, nezávislé zavesenie zadných kolies je pre bezpečnosť jazdy na asfalte hlavne vo dvojici dôležitá vec. Predpokladám aj lepšie- mäkšie odpruženie zadnej nápravy, čo tiež vplýva na komfort jazdy.

Rozhodujúca je však SPOĽAHLIVOSŤ a kvalitný servis.

Citace | Odpovědět

26.04.2010   19:33   #19 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:78.136.185.xxx
Offline 11/7924

Grizzly660> ,,Acces ma zaujíma viac, nezávislé zavesenie zadných kolies je pre bezpečnosť jazdy na asfalte hlavne vo dvojici dôležitá vec.,,

i když má nezávislé zavěšení pořád se to chová jako JUMBO.je to pořád jako s pevnou osou

Citace | Odpovědět

26.04.2010   19:35   #20 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Grizzly660> Na jumbo je servis pod JM, takže tady je skoro všude. Kvalita servisu je jako u aut. Někde super, někde na posrání. Jinak s tou kyvkou si ve dvou v zátočině dovolím hodně! Žádný převracení a odpružení ve dvou je akorát, sám větší díry kopou do zadku. Pro dva je místa habaděj i bez sedačky v boxu. Při větších rychlostech už potom vadí sylný protivítr, záleží co máš na nosičích, já Kufr a ten je jako plachta. Myslím že u obou budeš zhruba na stejno s kvalitou i údržbou. Sám mám zkušenost z Jumbem, maxe občas potkávám na vyjížďkách a co tak poslouchám, tak zhruba stejný prkotiny. U nás má každá kolka na značkách (né žlutývh) v papírech 15 KW, takže na víběr je toho dost.

Citace | Odpovědět

26.04.2010   20:00   #21 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009

xsob> S tým vodičákom máš pravdu /tú info som zachytil niekde na nete a nenapadlo ma ju preveriť/, pred chvíľou mi jeden štvorkolkár napísal že aj na Slovensku majú všetky ATV na značkách "papierový" výkon do 15 KW, a naviac vraj u štvorkolky je kritériom hmotnosť menšia ako 550 KG a nie výkon motora /vodičák B1/.

To je síce dobrá správa, ale na druhej strane čo môžem kúpiť lepšie, v dobrom stave /jazdené/ do ceny max. 4000 Eur. ??

Citace | Odpovědět

27.04.2010   14:23   #22 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

AZORKO AZORKO Město: Bratislava
IP:95.102.214.xxx
Offline 0/1

Praveze ta tuha zadna kyvka je v zakrutach prima, v najhorsom pripade zakrutu predriftujes.

Citace | Odpovědět

27.04.2010   15:55   #23 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.52.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Grizzlíku, Grizzlíku, píšeš " 2. Cena zodpovedá približne cene za ktorú môžem predať Grizzly 660. Viac do asfaltu nehodlám investovať. " tak co ti pak zbyde do terénu ? Nech si Grizzlyho a pořiď jednu sadu silničních kol.

Citace | Odpovědět

27.04.2010   17:52   #24 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009

caprighia>Grizzlíku, Grizzlíku, píšeš " 2. Cena zodpovedá približne cene za ktorú môžem predať Grizzly 660. Viac do asfaltu nehodlám investovať. " tak co ti pak zbyde do terénu ? Nech si Grizzlyho a pořiď jednu sadu silničních kol.



Ale veď ja už tretí rok jazdím iba na Grizzly 700 !!! Odkedy som dal na Grizzly 660 urobiť GO motora, behá na ňom iba môj syn /dcéra/ s priškrteným plynom a mám obavy aby si nevyrobili nejaký pruser.



Naposledy editováno 27.04.2010 17:53:12

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce