25.04.2010 20:55
Access Max 4
Grizzly660
Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009
Po viac ako 75 000 km v teréne chcem ísť aj na asfalt a s manželkou za chrbtom. Malé výlety do 150 km, nie po diaľnici. Vybláznim sa v teréne na Grizzly a tak mi stačí, aby to aj so spolujazdcom išlo aspom tak rýchlo aby ma nepredbiehali Avie a hlavne bolo to spoľahlivé. Cena je približne rovnaká, ktorý stroj je lepší ???
25.04.2010 20:57 #1 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
25.04.2010 21:08 #2 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
25.04.2010 21:16 #3 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
25.04.2010 21:17 #4 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
babynek
Město: Orlová (Město)
IP:62.168.45.xxx
Offline 4/384
Suzuki LT-R 450
25.04.2010 21:23 #5 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
25.04.2010 21:58 #6 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009
ja V I É É M , že existujú lepšie mašiny na dvoch, alebo štyroch kolesách /možno aj na troch/. Ale ja som sa upísal pred 8. rokmi štvorkolkám a chcem iba nahradiť terénne výlety s manželkou za chrbtom, za cestné výlety po cestách II. a III. triedy. Chceme vietor vo vlasoch, chceme sa kochať prírodou a nepotrebujeme k tomu rýchlosť 150 km/hod. A okrem toho bývam na dedine a v okruhu do 20 km mám 2 veľké a 3 malé mestá. Aj na nákupy by sme mohli spolu chodiť. Lepšie ako na aute, lebo kolka veľký nákup neodviezie a tak ma to výjde oveľa lacnejšie, ako keď naládujeme plný kufor minivanu. Aj s tou Aviou som už zmierený, prázdna nás môže predbbehnúť.
O Jumbe je tu toho veľa popísané. Aká je spoľahlivosť Acces Max. 4 ?? Koľko km prejdeme než nás budú musieť dotiahnuť domov ? Aký je servis ? To sú info čo hľadám.
25.04.2010 22:02 #7 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
25.04.2010 22:13 #8 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009
pumix>Grizzly660> no skok z smc(access) na yamahu si dovedu představit... obráceně to vidím jak vyhozené prachy a zklamání... jinak , chceš nějaké info.. origo řemen cca 2000km a byl na sto kousků. ale moje jízda je vždy extrém...
25.04.2010 22:15 #9 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
26.04.2010 07:09 #10 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Xawerius
Město: Libočany
IP:213.192.3.xxx
Offline 3/900
26.04.2010 07:23 #11 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Grizzly 660 : Já nalítal na Maxovi 12.000 km a bylo to v pohodě , je pravda že ten první řemen vydržel málo , ale te´d už se tam dávají silnější řemeny a ty vydrží dlouho, ,jinak jsem řešil jen přerušovač blinkrů, a drobnosti. Ale měl jsem první model 250ccm a ten byl ůdajně lepší méně poruchový než 300ccm Max 4 tady prý zlobí poloosy , nějak to tam mlátí, , já měl tuhou , možná ta tuhá je lepší na silnici. Dával jsem jiný převod na řetěz, aby to jelo rychleji, když dáš silniční pneu a více se nafouknou tak by to jelo o hodně lépe.
26.04.2010 07:44 #12 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
Na cestu vem neco silnejsiho, jestli nechces jit do motorky tak ctyrkolku minimalne 360/400ccm, jinak pro tebe ve dvou bude problem jet 90. Takze bud pockej na noveho Maxe s motorem 360ccm (a jak ja rikam neco do toho budes muset nasypat, pokud nebudes mit stesti na kus tak ti na kazdem taiwanci co chvili neco odejde) nebo koukni po nejakem jetem japonci.
26.04.2010 09:02 #13 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
26.04.2010 11:38 #14 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
26.04.2010 17:19 #15 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.64.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
26.04.2010 17:32 #16 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946
26.04.2010 18:14 #17 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Grizzly660> Přispěju svou zkušeností. Jumbo a myslím že i Max jsou docela rychlý kolky co se týče maximální rychlosti. V terénu nemám problém ve dvou (já 100 a žena 60 Kg) při výjezdech do kopce bez redukce. Mám trošku poladěný vario, dřív to tak nebívalo. Po polňačkách jezdím mezi 70 - 90 Km/h podle tachometru i ve dvou. Příjde mi že právě se zátěží to tahá snad líp než bez. Ale po polních ta rychlost není trvalá (dlouhodobá) a při 90 ti je to vytočený jako blázen. Takže po silnici to moc nevidím jako reálný, co se životnosti týče. Občas jednou za čas jedu po asfaltu tak 20 Km, na tacho trvalích 85 Km/h, ve skutečnosti deset odečti, kamiony mě dojíždějí a co se týče pohodlí tak taky nic moc, ale to se dá změnit pneumatikama. Při dlouhých vzdálenostech touto rychlostí se ti rozsype origo řemen, kterej nevydrží dlouhodobě vysokou teplotu, tet tam mám kevlar a je to v pořádku. Zkrátka na dlouhý cestování po asfaltu rychlostí kolem 80-90 to moc není, 60 - 70 je to v poho, ale všude překážíš. Proto se silnicím dost vyhýbám a užívám si driftování na polňačkách, po kterých se dostanu všude. Navíc pohodlím a zpracováním na který jseš zviklý půjdeš tak o dvě třídy dolů. No jenom rada jak je to na tu silnici vhodný. Ještě si myslím že s rozumnou údržbou je životnost dílů na slušný úrovni. Nebít toho řemene tak 4 tisíce bez dalšího zásahu.
26.04.2010 19:11 #18 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Grizzly660
Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009
xsob> Díky za užitočné info /aj ostatným čo sa vyjadrili k téme/
Prečo Jumbo/Acces max4 ???
1. Sú schválené na cestu s dvomi osobami a majú výkon /v papieroch/ menej ako 15 KW. Stačí vodičák na auto. Nad 15 KW treba vodičák na veľkú moto a ten nemám ani nehodlám získať.
2. Cena zodpovedá približne cene za ktorú môžem predať Grizzly 660. Viac do asfaltu nehodlám investovať.
3. Obe majú kapotáž úžitkových ATV, čo je podstatná podmienka komfortu jazdy /voda, prúdiaci vzduch/, nosiče na batožinu, sedačka /box/ spolujazdca.
4. O týchto dvoch mašinách som v danej kategórii našiel relatívne najviac pozitívnych informácií od majiteľov. Acces ma zaujíma viac, nezávislé zavesenie zadných kolies je pre bezpečnosť jazdy na asfalte hlavne vo dvojici dôležitá vec. Predpokladám aj lepšie- mäkšie odpruženie zadnej nápravy, čo tiež vplýva na komfort jazdy.
Rozhodujúca je však SPOĽAHLIVOSŤ a kvalitný servis.
26.04.2010 19:33 #19 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:78.136.185.xxx
Offline 11/7924
26.04.2010 19:35 #20 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Grizzly660> Na jumbo je servis pod JM, takže tady je skoro všude. Kvalita servisu je jako u aut. Někde super, někde na posrání. Jinak s tou kyvkou si ve dvou v zátočině dovolím hodně! Žádný převracení a odpružení ve dvou je akorát, sám větší díry kopou do zadku. Pro dva je místa habaděj i bez sedačky v boxu. Při větších rychlostech už potom vadí sylný protivítr, záleží co máš na nosičích, já Kufr a ten je jako plachta. Myslím že u obou budeš zhruba na stejno s kvalitou i údržbou. Sám mám zkušenost z Jumbem, maxe občas potkávám na vyjížďkách a co tak poslouchám, tak zhruba stejný prkotiny. U nás má každá kolka na značkách (né žlutývh) v papírech 15 KW, takže na víběr je toho dost.
26.04.2010 20:00 #21 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Grizzly660
Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009
xsob> S tým vodičákom máš pravdu /tú info som zachytil niekde na nete a nenapadlo ma ju preveriť/, pred chvíľou mi jeden štvorkolkár napísal že aj na Slovensku majú všetky ATV na značkách "papierový" výkon do 15 KW, a naviac vraj u štvorkolky je kritériom hmotnosť menšia ako 550 KG a nie výkon motora /vodičák B1/.
To je síce dobrá správa, ale na druhej strane čo môžem kúpiť lepšie, v dobrom stave /jazdené/ do ceny max. 4000 Eur. ??
27.04.2010 14:23 #22 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
AZORKO
Město: Bratislava
IP:95.102.214.xxx
Offline 0/1
27.04.2010 15:55 #23 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.52.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
27.04.2010 17:52 #24 Téma: Acces Max 4 Limited vs. Jumbo 302 - iba na asfalte
Grizzly660
Město: Sereď
IP:213.151.217.xxx
Offline 33/1009
caprighia>Grizzlíku, Grizzlíku, píšeš " 2. Cena zodpovedá približne cene za ktorú môžem predať Grizzly 660. Viac do asfaltu nehodlám investovať. " tak co ti pak zbyde do terénu ? Nech si Grizzlyho a pořiď jednu sadu silničních kol.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s