Text: Ollie Roučková , TZ | Foto: TZ | Zdroj: Motocykl Roku | Datum: 08.02.2013 | Zobrazeno: 6123×
Zapojte se do volby Motocyklu roku 2013 v ČR, vyhrajte motocykl Honda CBR500R a vyberte si jeden ze strojů k testování. Svaz dovozců automobilů vyhlašuje 17. ročník soutěže Motocykl roku 2013 v České republice.

dvouválec s válci do "V" vybavený americkým vstřikováním Delphi a systémem výplachu spalin Barricade, kovaná durálová ramena Dat (volitelně), nitrogenové stavitelné tlumiče DNM (volitelně) a třeba i modulární koncepce sedaček Multicargo. S tříletou zárukou na stroj a doživotní na rám je tato čtyřkolka velkým hráčem v boji s konkurenty. Další informace o modelu naleznete ZDE.
objemem 750 cm3 se zvýšeným točivým momentem. Pro rok 2013 byl vylepšen podvozek pro lepší ovladatelnost a několik drobností. Dvouválcový moderní V motor poskytuje 50 koní a bezmála 60 newtonmeterů, samozřejmostí jsou v této kategorii všechny elektronické vymoženosti jako vypínání pohonu čtyř kol tlačítkem, či ovládání navijáku. Další informace o modelu naleznete ZDE.
Sportsman s motorem 850 cm3 přidáno na výkonu. V modelovém roce 2013 se zvýšení výkonu týká všech čtyřkolek ze skupiny "pracovních" a sportovních modelů. V této skupině se o slovo hlásí právě novinka Scrambler XP 850, který se vedle základního provedení vyrábí také v limitované edici. V této čtyřkolce se skrývají nejpodstatnější parametry a to rychlost a trakce. Takové parametry s pohonem všech kol zaručí sportovním jezdcům neomezený průjezd. Další informace o modelu naleznete ZDE.
užitkových čtyřkolek s volantem se rychle rozmáhá, Journeyman samozřejmě nespí a připravil pro rok 2013 svůj největší model se zmíněným dvouválcovým agregátem. Stroj má tradiční korbu, pohon 4x4, uzávěrku diferenciálu, počítá se se sněžnými pásy, které ATV přemění ve sněžného muže, jenž se nezalekne žádného povrchu ani kopce. Další informace o modelu naleznete ZDE.
však klam uvádí na pravou míru. Mule 4010 je side-by-side jak se sluší a patří, má korbu, pohon na všechna kola a uzávěrku diferenciálu. S pásy si poradí skvěle, pak je i v závějích v prostupnosti nedostižná. Diesel je úsporný a má velký krouticí moment, což se pro automatickou převodovku i určení stroje hodí. Celkem pojme 740 kg, na přání homologovaná s SPZ. Další informace o modelu naleznete ZDE.
která samozřejmě umí také pracovat, ale spíše je postavena na víkendová řádění v lomech a uzavřených tratích. Model je tak trošku třídou sám o sobě. Nejvyšší výkon 88 HP, zadní nezávislé zavěšení 3-Link s nejvyšším zdvihem v kategorii 35,6 cm a extrémně nízké těžiště dělají ze stroje velice zábavnou hračku. Tato unikátní kombinace výkonu, podvozku a obratnosti je v současné době to nejextrémnější a nejlepší řešení. Další informace o modelu naleznete ZDE.07.02.2025, Představujeme
Jakmile jednou prochladnete, už se za jízdy těžko zahřejete, tohle zná každý čtyřkolkář. Což o to, na tělo pomůže přidat...
27.01.2025, Představujeme
A když se sype sníh a mrzne, měli byste začít sypat i vy. Samozřejmě posypovou sůl nebo písek. Pokud vás čeká delší úsek...
31.01.2024, Představujeme
Čtyřkolky jsou sice prostorově velké jako malá auta (no, hodně malá), ale když vyrážíte na výlet, nebo i za prací do les...
Loncin Xwolf 1000i V-Twin EPS 4×4: Vlčí smečka si ...
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.35s