QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Holandský CRQF

Text: Ollie Roučková | Foto: CRQF | Datum: 10.11.2014 | Zobrazeno: 6351×

Holandský CRQF Hledáte připravený Quad? Tak je tu pro vás dobrá zpráva. Holandská firma do oběhu vysílá nabušené náčiní přímo pro MX závody. CRQF je postaven s použitím nejlepších materiálů a dílů od Hondy - závoďák váží 158 kilo. Novým majitelům tak CRQF přináší komplexní závodní nářadí, které využívá osvědčené technologie.


Stavby na klíč známe v podobě W- Tec:

Zkušená společnost se sídlem v Nizozemsku se specializuje na vývoj a výrobu technických řešení pro motocyklové a 4kolkové přestavby. Továrna má 16 kvalifikovaných zaměstnanců, high-tech zařízení a inovační technologie, a vyrábí ty nejzajímavější stavby, které se na závodištích prohánějí. Do světa 4kolek se tak vlila příchuť W-Tec technologie, která novým majitelům přináší komplexní návrhy dle vlastních parametrů: kola, vidlice, brzdy, tlumiče, tlumič řízení, zadní závěsný systém, řídítka, ráfky, motory, brzdné páčky, barvy plastů, heft nebo rychlopal.
Je to jako když si jdete vybrat automobil - každý si nadiktuje, co jen si přeje a výrobce toto přání vyplní. Modifikace zajišťují vyšší úroveň bezpečnosti, kvalitnější jízdní vlastnosti a stabilitu potřebnou pro závodění. Historie 4kolek W -Tec není sice příliš bohatá (sahá teprve od roku 2006), ale zkušenosti se sajdkárami, podle kterých je tento speciálek navržen, měly něco do sebe. Speciální sériovka nemá nic zbytečného, nikde není nic navíc, nikde se nechytá žádné bahno, a to, co se se chytne, rychle propadne.
Výrobní kapacita s ohledem na počet zaměstnanců, pobíhajících po ploše 3 600 m2 činí asi 5 kusů za týden. Dealerská síť zahrnuje Evropu, USA a Japonsko.
  • W-Tec představení:
http://www.quadmania.cz/detail-clanku/marian-klic-mladsi-a-w-tec-13416.html

CRQF - ergonomické a extrémně lehké šasi:

Pro svojí stavbu používají čtyřtaktní motor z krosky 2015 CRF 450, Goldspeed, Roll Design, Dominator, Renthal, TRX podsedlovku, TRX těhlice/přední náboje/ přední brzdy. Podvozek je postaven za použití těch nejlepších materiálů: chrommolybdenová ocel, ze stejného materiálu je i kyvka a přední nárazník. Podvozek je postaven na Kayabech, případně za příplatek na Riegerech.


Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: Známkováno: x

Další články sekce Honda

Matka rodu: Honda ATC90

13.10.2022, Představujeme
Kdybyste začátkem roku 1968 navštívili v továrně Honda oddělení vývoje a otevřeli dveře kanceláře Osamy Takeuchiho, uvi...

Honda Pioneer 500

22.05.2014, Představujeme
Honda představila nejnovější přírůstek Pioneer 500, který otevírá modelovou řadu UTV. Pioneer 500 je poháněn 475 ccm čty...

První Honda z USA na trati

18.04.2014, Představujeme
Poněkud nekonvenční Honda. Stroj, který v našich končinách zaznamenal pomalé vytěsnávání, ve světě doznává takové závodn...


Nenechte si ujít





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.69s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce