QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Access DRR - Závodění pro nejmenší

Text: Matěj Oliva | Foto: ASP Group | Datum: 22.03.2010 | Zobrazeno: 6227×

Access DRR - Závodění pro nejmenší Čím dál více se na závodní tratě začíná drát kategorie dětí. S tím samozřejmě přichází potřeba kvalitních strojů, protože co si budeme povídat, čínské 110 už dávno nejsou tím nejlepším, na čem mohou děti jezdit. Zajímavou alternativou je Access DRR v několika kubaturách.


Protože v redakci jsme už z takových strojů vyrostli (ne že by DRR dospělého chlapa neuvezlo, ale není to ono), nechali jsme je v rukou jejich jezdců z ASP Group racing teamu, kteří už tyhlo dvoutakty nějaký ten pátek krotí a mají je pořádně v ruce. V minulé sezoně tento stroj vyhrál i Offroad Maraton, což může také něco naznačit.Testování probíhalo na zasněžené trati, kde nebyla nouze o douhé drifty a čtyřkolkářský potěr se evidentně bavil. Aby ne, DRR je opravdu zajímavý stroj, který na závodech v USA sbírá jeden úspěch za druhým.

Access DRR 50

DRR je v nabídce hned v několika verzích. Tou základní je model DRR 50, s klasickým podvozkem, který je určený především pro rekreační jízdu a osvojení základů jízdy na čtyřkolce. Je vybaven odolnými plasty, slušným podvozkem s jednoduchými předními rameny podobnými systému McPherson. Ramena i kyvná vidlice jsou ocelové a na rozetě a brzdovém kotouči nechybí spodní kryt. Pohání ho kapalinou chlazená dvoutaktní padesátka se základním výkonem 3,9 kW, což se s konkurenčními čtyřtakty nedá srovnávat. Čtyřkolka je navíc vybavená variátorem, takže si mladý jezdec nemusí lámat hlavu s řazením. Jednoduchý dvoutakt navíc není problém dále ladit pomocí dílů, kterých je na trhu opravdu požehnaně.

Access DRR 100

Pokud ale míříte rovnou závodním směrem, bude nejjednodušší investovat o pár tisícovek víc do modelu DRR 100. Ten už má vepředu klasické zavěšení na dvojitých A ramenech. Také podstatně narostlo do šířky, což je vidět na první pohled, a samozřejmě i při svezení vyazuje čtyřkolka podstatně lepší stabilitu. No a k tomu nejduležitějšímu. Motor je dvoutaktní stovka, u které je výkon bohužel utajen, ale dokážete určitě sami odhadnout, co dokáže ostrý dvoutakt. Motor je vybaven přímým sáním vyvedeným na levé straně čtyřkolky. Výkonu motoru je samozřejmě přizpůsobeno i naladění variátoru. No a pokud ani to nestačí, není problém dokoupit komponenty renomovaných amerických značek, jako jsou tlumiče FOX, ramena, kola ITP, atd. Vše vyrobené přímo pro DRR.

Závěr

Pomalu přichází doba, kdy i nejmenší začínají trénovat a připravovat se na velké závody, stejně jako je tomu v motokrosu už řadu let. Naštěstí reagují i výrobci. Access je velice zajímavou alternativou k nepoměrně dražším japonským a americkým strojům s nižšími servisními náklady a možností dalších úprav na závody.

Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 1.00 Známkováno: 1x

Katalog čtyřkolek - kompletní informace o modelu

Access Motor DRR 100»

Další články sekce Access Motor

Access Shade 650 LT EPS Xtreme: Extrémní poměr cena/výkon?

22.03.2021, Redakční testy
Název Xtreme nevypovídá o šílených výkonech a rychlostech, absurdním objemu nebo nepřekonatelné přepravní kapacitě či ta...

Access Motor SHADE EXTREME 850i LT EPS: Pracant dvou tváří

12.03.2020, Redakční testy
Do rukou se nám dostala vlajková loď značky Access, tedy model Shade Extreme 850i LT EPS 4x4 v prodloužené verzi. I navz...

Access Max 650i Forest 4x4

12.06.2015, Redakční testy
Tentokrát jsme pod zadek dostali kapalinou chlazený jednoválec o objemu 650 ccm, celým názvem MAX 650i Forest 4x4. Hodně...

Nejnovější články o Čtyřkolkách

Goes G400S

14.09.2016, Redakční testy
Vyzkoušeli jsme Goes 400S v poměrně pozoruhodném provedení. Tato sportka je standartně dodávána ve sportovní výbavě; od...

Goes G300S

16.08.2016, Redakční testy
Značka Goes přidala do nabídky dvě sportovně koncipované čtyřkolky pro opravdový sportovní zážitek. Čtyřkolka Goes 400S ...

Yamaha Raptor 700

03.12.2015, Redakční testy
Po celá léta byl nejprodávanější model od Yamahy Raptor 700 poháněn silným a spolehlivým kapalinou chlazeným motorem o o...


Nepřehlédněte

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2022 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.05s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce