04.02.2014 13:49 Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
Tweety325
Město: Žďár
IP:93.99.5.xxx
Offline 4/33
Zdravim Vás pánové. Mám dotaz. Jezdím Kingquad 700 a projevuje se mi nějaká závada tím, že při větším přídání začne jakoby vynechávat motor. Přirovnal bych to k omezovači v autě s malou frekvencí. Vypadá to jak když pravidelně vypíná zapalování. Původně to u toho škubnutí vždy i chcíplo a pak nechtělo naskočit. Vyčistil jsem nádrž, nalil nový benzín, profoukl ventilek vedoucí do nádrže, vyčistil vzduchový filtr, vyčistil sítko ve vstřiku, dal novou svíčku a problém stále přetrvával. Potom jsem ještě vyměnil podávací čerpadlo, takže už to nechcípne úplně, ale škube to stále. Při škubnutí někdy vystřelí do výfuku. Čidlo klapky mám nastavené. Zkoušel jsem ho i měnit z kamarádovi KQ750 a beze změny. Jednotka vyměněna za jinou, taktéž bez zlepšení. Problém se projevuje jen při jízdě. Na neutrál jde krásně vytáčet do otáček bez střílení a bez škubání. Neví někdo co s tím ? Děkuji za každou případnou radu či nápad co kde zkontrolovat, proměřit. Začínám bejt nešťastnej
04.02.2014 16:28 #1 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
04.02.2014 17:55 #2 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:37.48.39.xxx
Offline 4/33
04.02.2014 18:30 #3 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.02.2014 18:35 #4 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.02.2014 19:50 #5 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Luboš
Město: Slavičín
IP:5.104.21.xxx
Offline 5/1757
04.02.2014 22:07 #6 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:217.117.216.xxx
Offline 4/33
04.02.2014 22:11 #7 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
04.02.2014 22:18 #8 Téma: Při plném plynu škube KQ700
bouda
Město: Olomouc
IP:178.17.80.xxx
Offline 1/3187
04.02.2014 23:35 #9 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:217.117.216.xxx
Offline 4/33
Tu kompresi mám v plánu Baterku jsem koupil úplně novou a je nabitá. Připojil jsem i multimetr na jízdu, abych věděl co to dělá při tom "vynechání". Při běžícím motoru to nespadne pod 14,1V...ať je zapnutá 4x4, světla, ventilátor,....Při "vynechání" to spadne na cca 12,8V a zase naběhne na 14,1V. Ale je to logický - motor jako by na vteřinu zhasne a přestane dobíjet. Zítra zkusím změřit tlak ve válci a dám vědět. Jaký hodnoty tam mají být ?
Další věc, jak měříte čidlo na šktící klapce ? Našel jsem v manuálu nějakej odpor, ale je prej důležitý i nějaké napětí ? Klapku mám nastavenu na -COO, nicméně někde jsem četl že to není zcela směrodatné
04.02.2014 23:37 #10 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:217.117.216.xxx
Offline 4/33
05.02.2014 09:24 #11 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
05.02.2014 10:24 #12 Téma: Při plném plynu škube KQ700
kyky
Město: Aš
IP:176.12.115.xxx
Offline 0/54
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4, CF Moto Gladiátor 510 RX
05.02.2014 19:13 #13 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:89.102.168.xxx
Offline 4/33
05.02.2014 19:14 #14 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:89.102.168.xxx
Offline 4/33
05.02.2014 19:58 #15 Téma: Při plném plynu škube KQ700
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.15.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Tweety325>Problém po 14ti dnech hledání všeho možného a proměřování veškerých čidel vyřešen. Byl vadný O-kroužek na volnoběžným ventilu uvnitř a nasávalo to opravdu falešný vzduch Takže zítra dostrojit a poprvé od koupě si zajezdit, mám skvělej den :)
05.02.2014 20:32 #16 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
05.02.2014 22:54 #17 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:217.117.216.xxx
Offline 4/33
Na přední straně škrtící klapky je volnoběžnej ventil, kterej přepouští vzduch z místa nad klapkou do místa pod klapkou malym kanálkem v době kdy je klapka zcela zavřená. Na obrázku je to číslo 2 :
http://www.atvsuzuki...quad/vstrikovani.gif
No a to těsnění, které prakticky zabraňuje přívodu falešného vzduchu do tělesa klapky pod tento ventil to dělalo. Je i vidět na obrázku před ventilem vlevo. Nesehnal jsem originál těsněníčko, takže jsem koupil v ložiskárně těsnění které pasovalo průměrem. To zase bylo bohužel příliš nízké, tak jsem tam dal jedno, máznul mírně vazelínkou a přes něj druhé. Nyní to šlape jak švícary :)
05.02.2014 22:56 #18 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:217.117.216.xxx
Offline 4/33
Fidži>Myslíš takovej ten debilní o-kroužek, co když ho sundáš, tak vypiješ půl basy než ho tam zase dostaneš?
06.02.2014 20:37 #19 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
12.02.2014 19:18 #20 Téma: Při plném plynu škube KQ700
Tweety325
Město: Žďár
IP:217.117.216.xxx
Offline 4/33
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s