leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
V Itálii byl proveden test otevřených helem (jet)
nejlepší Grex J2
nejhorší Shark RSJ
nebezpečné : AGV , Airoh , Caberg
http://www.altroconsumo.it/caschimoto/
Naposledy editováno 19.02.2010 12:29:23
20.02.2010 11:39 #31 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:94.112.35.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
20.02.2010 12:09 #32 Téma: Nebezpečné helmy
pštros
Město: Tisová
IP:85.160.56.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
KTMatěj> s tebou souhlasim, ale když tu čtu malá váha = sračka
předpokládám že pokud kupuju helmu tak má atest jako základ
a pokud je to známá značka tak dle ceny se pak dostanu i k nějaké vyšší úrovni bezpečnosti
nebo při zachování bezpečnosti k nižší váze
nebo k lepší kombinací obou vlastností
rozhodně nesouhlasim s tím že když jí zmáčknu poznám jestli je bezpečná
20.02.2010 12:37 #33 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:94.112.35.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
pštros> Přesně tak, navíc materiály se chovají jinak v tlaku a v nárazu a pružný materiál nutně neznamená, že se rozbije při nárazu. Jinak přilba se při pádu má rozbít, je na jedno použití, pohltí náraz. Bohužel u nás se opět šetří a tak jsou vidět na okruhu odřné přilby a nikdo to neřeší.
20.02.2010 12:52 #34 Téma: Nebezpečné helmy
Řezňa-
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH
Hele já jezdím přilbu z lidlu, nějak B-sqare nebo jak se to píše a jde to docela ale není to nic moc. Rodiče mají na motorku vyklápěčky AGV Long Way a docela luxus si myslím. http://obleceni---pr...gv-longway-mono.html
21.02.2010 09:28 #35 Téma: Nebezpečné helmy
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
21.02.2010 16:46 #36 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:94.112.35.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
21.02.2010 17:08 #37 Téma: Nebezpečné helmy
speedycars
Město: Trnava
IP:91.127.67.xxx
Offline 1/115
TGB Blade 550
Řezňa-> tie agv longway teda nie je ziaden luxus. prilba, ktora nema ani super polstrovanie, ani super zapinanie, dokonca tesnenie na plexi nema gumennym britom ale obycajnou penou, ktora sa omacka, a vobec netesni, podfukuje. lacna, nicim zaujimava vyklapacka navyse bez slnecnych okuliarov
21.02.2010 17:15 #38 Téma: Nebezpečné helmy
tempest
Město: Kroměříž
IP:88.100.235.xxx
Offline 8/351
Tady jsou nějaké testy. Hlavně silniční.
http://sharp.direct.gov.uk/
22.02.2010 11:18 #39 Téma: Nebezpečné helmy
Bonfire
Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
22.02.2010 12:02 #40 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:62.77.78.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
22.02.2010 12:11 #41 Téma: Nebezpečné helmy
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
KTMatěj> Problém životnosti se týká především termoplastových přileb. Materiál skořepiny "věkem" přilby křehne. To platí i pro většinu plexi. Stačí potom malý náraz a přilba se doslova rozpadne.
Jako minimální bezpečnou dobu používání termoplastové přilby uváděly německé testy v Motorradu průměrně 2 roky.
22.02.2010 13:29 #43 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:62.77.78.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
22.02.2010 13:29 #44 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:62.77.78.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
22.02.2010 17:02 #45 Téma: Nebezpečné helmy
quadrofoglio
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:217.117.213.xxx
Offline 1/243
Já mám tuhle http://sharp.direct....arch/details/?id=126 myslíte že je vhodná na kolku?
22.02.2010 17:50 #46 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:94.112.35.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
23.02.2010 19:22 #47 Téma: Nebezpečné helmy
quadrofoglio
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:217.117.213.xxx
Offline 1/243
23.02.2010 23:13 #48 Téma: Nebezpečné helmy
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.178.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
Matěj ty si asi fakt Matěj- vypsal jesem dvě helmy u nichž jsem uvedl přímo jak to je s jejich slavnou bezpečností- Marushin celokarbonová 850g váha = shit, totální propad, a jen blb si dá tuto sračku na škopek, http://www.marushin....enduro-prilby/rs-mx/ tahle se mě zlomola v rukou- chtěl bych tě vidět jak sní jebneš tlamou o strom , a nebo si klovneš do hrazdy na krosce když třeba přetahneš skok.
Airoh Stealth to samé jen o něco víc musíš upadnout.
Tím sem myslel že ne zrovna levné helmy jsou bezpečné -mrkni kolik stojí.
A co se hpmologace pro USA týká, mám dotaz já na tebe- kdes na to došel že jsou benevoletnější? ty máš kontakt na někoho kdo na trhu v USA prodává a přímo vyrábí helmy? Ne ? ale já ANO, a když vím že Shoei pro ameriku je těžší tak , Fly Formula taky, a jiné helmy jsou pro celý svět stejně těžké protože je znařší vyrábět jednu verzi než dvě.
A co se váhy týká- ano lehčí=lepší ale chce ji trošku omaknout - a první dojem byť jen hmatový ti napoví co je to lehká ale zároveň bytelná helma.
TAkže závěr je zvolit si cenu co unesu, a nejlepší poměr váhy a pevnosti v mém cenovém rozsahu.
A bacha - když číňan dokáže dostat na SPZ ty pojebané bugyny které ani nejsou vidět v zrcátku auta a pitbiky, tak si nemysli že se nedá zhomologovat i mrdka helma
23.02.2010 23:53 #49 Téma: Nebezpečné helmy
pštros
Město: Tisová
IP:85.160.58.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
24.02.2010 07:48 #50 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:62.77.78.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
24.02.2010 07:51 #51 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:62.77.78.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
viki999> První odstavec- nesouhalsím s tebou, víc k tomu nemá smysl psát.
Druhý odstavec - tuto informaci mám mimé jiné od importéra jedné z renomovaných značek, který se potýká s šedým dovozem přileb z USA.
Jinak souhlasím s tím, že homologaci dostane ledacos, ale bavíme se tu doufám o slušných značkách jako je Arai, shoei, marushin, lazer, ls2, airoh...
24.02.2010 12:33 #52 Téma: Nebezpečné helmy
speedycars
Město: Trnava
IP:95.103.32.xxx
Offline 1/115
TGB Blade 550
KTMatěj> homologizacia v dnesnej dobe nic nevravi, homologovany znamena, ze nema ostre rohy, ze z toho neopadava farba v krabici a pod. a navyse, vzorka, ktora ide na homologizaciu vobec nemusi suhlasit s tym ,co sa nasledne predava. Homologizacia este nic nezarucuje. Toto sa tyka hlavne vyrobkov z pralesa a podobnych destinacii.
Renomovane firmy si na to davaju pozor, pretoze im to moze poskodit meno - globalne. nevravim ,ze vsetky renomovane firmy maju vsetky vyrobky na 100%, ale obvykle to tak plati.
24.02.2010 13:16 #53 Téma: Nebezpečné helmy
pštros
Město: Tisová
IP:194.228.236.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
Pokud by neexistovala homologace nebylo by čím rozlišit co je ještě s určitou mírou bezpečné a co už ne. Homologace neznámkuje co je lepší a horší nastavuje dělítko mezi tohle už ne a co ano.
Bez homologace by stačilo si vydlabat meloun a vrazit si ho na hlavu.
(speedycars> meloun homologaci nedostane ani když nemá ostrý hrany)
Dle mého si také renomované značky nedovolí vyrábět něco co by jim pošodilo jméno.
24.02.2010 13:54 #54 Téma: Nebezpečné helmy
speedycars
Město: Trnava
IP:95.103.32.xxx
Offline 1/115
TGB Blade 550
24.02.2010 16:28 #55 Téma: Nebezpečné helmy
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
Používám už rok a půl tuhle:
Je to šedej dovoz. Dokud budou mít ofi. zástupci marže co mají a mákup třeba v US se vyplatí, tak není co řešit.
Co jezdci v m.s.? Asi mají jinou helmu pro závody v Evropě a jinou např. pro Japonsko. Už vidím japončíka jak uznale pokyvuje hlavou nad "E" v kroužku. Není náhodou důležitější štítek "FIM". Taky je tam štítek Snell M2005
co znamená tohle?:
1. A rider must wear a helmet at all times when riding on a
track or course. Helmets must be of the full-face or fullcoverage
type. In contests of speed, all riders must utilize
a shatterproof face shield or shatterproof goggles. The helmet must conform to one of the following recognized standards and have a label affixed certifying its approval:
USA: Snell M2005, M2010 or DOT FMVSS 218
Europe: Regulation ECE 22-04, ECE 22-05 P’
UK: BSI 6658 Type A
Japan: JIS T 8133:2
Any of the FIM SFI approved certifications.
Helma musí splňovat jeden z následujících standartů a připevněný štítek potvrzující jeho schválení
Tady je to celý: http://blog.revzilla...ation-and-rules.html
24.02.2010 19:02 #56 Téma: Nebezpečné helmy
KTMatěj
Město: Kladno
IP:94.112.35.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
FIGURA> Zrovna arai je zářný příklad.
Výtažek z článku: Podobnou úvahu lze aplikovat i na prodejní síť. Na internetu můžete najít Araiky i o pětinu levnější než v prodejní síti českého oficiálního distributora, společnosti A Spirit,a.s. Odvrácenou stranou mince nabídky „šedých“ prodejců je ovšem fakt, že v drtivé většině jde o modely určené pro zámořské trhy, které postrádají evropskou homologaci ECE 22-05. To vám v případě nehody může přinést dost nepříjemná jednání s pojišťovnou, navíc nákup po internetu bez důkladného vyzkoušení je sám o sobě sázkou do loterie.
Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že důkladnou diskuzi s prodejcem a zkoušení různých variant lícnic nic nenahradí. Když jsem si před pár lety v Y-Shopu „u nás“ na Vrbovce kupoval svoji první Araiku, prodavači se mi věnovali skoro hodinu a vyzkoušel jsem asi 10 kombinací, než jsme přišli na optimální složení tloušťky lícnic, výstelky a velikosti skořepiny (Arai vychází ze základních tří velikostí skořepiny). Výměnu optimálních lícnic při prodeji nové přilby vám oficiální prodejce udělá zdarma.
http://www.motorkari...ntum-2010-14423.html
Takže tady máš vysvětlení, jinak závodní tratě jsou dle mě trochu něco jiného, yt do toho netahej, ale v dnešní době, kdy se každej z utonehody snaží vytřískat maximum je dost o hubu mít přilbu bez platné homologace.
24.02.2010 19:33 #57 Téma: Nebezpečné helmy
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
1. Viděl jsem dost helem s našitým štítkem evropské homologace "e", které bych se bál použít i jeko škopek na bobování.
2. Článek psal prodejce s novinářem. Přesně tohoto prodejce jsem měl na mysli.
3. FIM neuznává žádné éčko, ale co se týče Evropy tak jen ECE.
4. ECE, Snell, BSI a JIS jsou u FIM rovnocenné homologace uznávané na celém světě.
5. V mojí helmě je štítek Snell a štítek JIS. Mohli jich tam dát určitě víc, ale to bych si musel koupit větší velikost, aby bylo místo
6. Závody do toho neplést? Proč? Asi škopek na mopeda s éčkem musí být kvalitnější než přilba pro závody na celém světě ????!!!!!
7. I když si s přilbou objednám zbývající 2 lícnice a 2 výstelky, jsem pořád s cenou jinde. To je ale ve většině případů zbytečný. To už nusí být celkem atyp kebule aby se musel upravovat vnitřek.
8. Nikde jsem se nedočetl, jaké konkrétní parametry nesplňuje SNELL vůči ECE. Éčko mě nezajímá, protože hodně helem co ho mají našité, ECE nesplňuje ani náhodou
Ať už si přilbu koupíte kdekoliv, všem ji doporučuju. Pohodlí a v některých případech i bezpečnost je jinde než u většiny ostatních helem
24.02.2010 19:36 #58 Téma: Nebezpečné helmy
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
stačí tato na kolku? http://www.motohavrd...COX%20MONO%20K%20sil
24.02.2010 19:40 #59 Téma: Nebezpečné helmy
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
24.02.2010 19:43 #60 Téma: Nebezpečné helmy
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:92.43.26.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.30s