19.09.2009 17:53
Shineray XY250STIXE
blackline
Město: Slušovice
IP:82.99.148.xxx
Offline 3/3
Aprilia RX 125
Zdarec nevite nekdo co se leje za olej do Shinerayky XY250STIXE? Neco hustsiho at to vymezi vule A jestli je tam nekde olejovy filtr, marne sem se ho snazil najit Ikdyz Hondy 125 4T taky delaj bez fitru ...
20.03.2011 21:52 #31 Téma: Olej + filtr?
Milda72
Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario
Aligator-max>Milda72>Tak schválně,tři druhy oleje: 10W40 API SJ/CF nebo 10W40 API SL/CF nebo 10W40 API SG/CF.Který z vás je lepší.Výrobce řešit nebudu protože je to absolutně bezpředmětné !!!!!! Oleje musí splňovat danou normu která je stanovená bez ohledu na to která značka je dodává na pult.
SM
20.03.2011 21:53 #32 Téma: Olej + filtr?
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
21.03.2011 06:18 #34 Téma: Olej + filtr?
Milda72
Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario
Baheňák> Ale no tak,co to je za hloupou otázku? Jistej si můžeš být tím že výrobce olejů nakupují aditiva od stejného dodavatele. A všichni výrobci olejů budou tvrdit že mají to nejlepší kteří ti ostatní nemají.
Je to asi to samé jako když například nejmenovaný přední výrobce traktorů propagoval že ve svých strojích používá s tisíci nej nej nej pro něj vyrobenou vstřikovací soustavu Bosch.Prezentoval to pomalu tak že si ji sám vyrábí.Ale to že tu samou od Bosche používá dalších dvacet konkurenčních traktorů,to už pochopitelně propagovat nemohl.Tomu se říká REKLAMA víš? A mám pocit že ty jsi reklamou trochu víc odkojený.
Ale jak jsi se ptal jestli jsem si 100% jistý- to si jako spotřebitel konkrétně v kvalitě oleje asi těžko ověříš.A nebo tě to bude stát nemalý peníz.Pro mě je třeba měřítko že jsem na tento olej před 17 lety najel(než jsem ji prodal)na své tehdejší Škodě 105 S nějakých 180 000km bez šahnutí na motor(krom pravidelné údržby)
A tím jsem si 100% jistý.To je pro mě měřítko. A ne jen krásná reklama.Takže asi tak
21.03.2011 19:13 #35 Téma: Olej + filtr?
4kolka
Město: Čelákovice
IP:89.176.241.xxx
Offline 7/108
Milda72>Baheňák> Ale no tak,co to je za hloupou otázku? Jistej si můžeš být tím že výrobce olejů nakupují aditiva od stejného dodavatele. A všichni výrobci olejů budou tvrdit že mají to nejlepší kteří ti ostatní nemají.
Je to asi to samé jako když například nejmenovaný přední výrobce traktorů propagoval že ve svých strojích používá s tisíci nej nej nej pro něj vyrobenou vstřikovací soustavu Bosch.Prezentoval to pomalu tak že si ji sám vyrábí.Ale to že tu samou od Bosche používá dalších dvacet konkurenčních traktorů,to už pochopitelně propagovat nemohl.Tomu se říká REKLAMA víš? A mám pocit že ty jsi reklamou trochu víc odkojený.
Ale jak jsi se ptal jestli jsem si 100% jistý- to si jako spotřebitel konkrétně v kvalitě oleje asi těžko ověříš.A nebo tě to bude stát nemalý peníz.Pro mě je třeba měřítko že jsem na tento olej před 17 lety najel(než jsem ji prodal)na své tehdejší Škodě 105 S nějakých 180 000km bez šahnutí na motor(krom pravidelné údržby)
A tím jsem si 100% jistý.To je pro mě měřítko. A ne jen krásná reklama.Takže asi tak
21.03.2011 20:11 #36 Téma: Olej + filtr?
Milda72
Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario
4kolka> Jakýkoliv olej 10W40 který splňuje specifikaci :ACEA A3/B3 , API SL/CF . A je nad slunko jasné že třeba Shell nebo Castrol bude o hodně dražší než třeba Paramo nebo i Total.
Já osobně dávám TOTAL QUARTZ 7000 10W-40.Je zvláště vhodný pro přeplňované a víceventilové motory,lze použít i v nejnáročnějších provozních podmínkách (rychlý dálniční provoz, intenzivní městský provoz) v každém ročním období. A nechá se na netu sehnat 5l za cca 500 Kč. Mám teď na kolce cca 5000km a od výměny do výměny nedolévám ani kapku.
24.03.2011 18:48 #37 Téma: Olej + filtr?
4kolka
Město: Čelákovice
IP:89.176.241.xxx
Offline 7/108
chlapi poraď te mi,už minulé léto jsem při jízdě kolem 70km/h začala kolka dusit,cukat,vždy když jsem zvolnil tak se to zklidnilo,tak jsem myslel,že je to zaškrcený vzduchovým filtrem,on tam není filtr,ale nějaká buničina spíš chlupatý hadřík tak jsem ho vyndal a dalo se říct že dobrý,ale po chvilku jsem zjistil že mi zkrz to filtrovací ústrojí stříká olej,vždy jsem tam měl nakapáno každé ráno a měl jsem celou zadní vidlici přímo politou od oleje , dneska jsem jí projel a zkusil jsem tam tu buničinu vrátit a olej sice nestříkal,ale zase toho oleje bude plný filtr a myslím si,že to tak asi být určitě nemá??a za druhé pořádmi to cuká při cca 67km/hdá se to nějak odstranit nebo je to někde přiškrcený,prostě to nemá asi ten správný tah řekněte mi nějaké fígle
dík
24.03.2011 19:14 #38 Téma: Olej + filtr?
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Obsah: 250cc
Výkon: 12,5 kW (17 PS) /7750 rpm
Chlazení: Vzduchem
Kompresní poměr: 9.0: 1
Max. kroutící moment: 15Nm / 5500ot.
Startování: CDI, elektrické
Kapacita nádrže: 11 litrů
Převod: řetězem
Převodovka: Manuál. 4 rychlosti + zpátečka
Olej 1 litr
Max.rychlost: 70 km/h
Suchá váha: 158 kg
Max.zatížení: 327 kg
Přední brzdy: 2x hydr.kotouče
Zadní brzda: 1x hydr. kotouč+parkovací
Baterie: 12V, 7Ah
Úhel náklonu >20°
Přední kola: 21×7-10
Zadní kola: 19×9.5-10
Rozvor: 1160mm
Rozměry: 1690x1110x1130mm
Výška sedadla: 830mm
Max.počet osob: 2
Zámek: řídítek
24.03.2011 19:16 #39 Téma: Olej + filtr?
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
24.03.2011 19:18 #40 Téma: Olej + filtr?
4kolka
Město: Čelákovice
IP:89.176.241.xxx
Offline 7/108
[quote]Aligator-max>Obsah: 250cc
Výkon: 12,5 kW (17 PS) /7750 rpm
Chlazení: Vzduchem
Kompresní poměr: 9.0: 1
Max. kroutící moment: 15Nm / 5500ot.
Startování: CDI, elektrické
Kapacita nádrže: 11 litrů
Převod: řetězem
Převodovka: Manuál. 4 rychlosti + zpátečka
Olej 1 litr
Max.rychlost: 70 km/h
Suchá váha: 158 kg
Max.zatížení: 327 kg
Přední brzdy: 2x hydr.kotouče
Zadní brzda: 1x hydr. kotouč+parkovací
Baterie: 12V, 7Ah
Úhel náklonu >20°
Přední kola: 21×7-10
Zadní kola: 19×9.5-10
Rozvor: 1160mm
Rozměry: 1690x1110x1130mm
Výška sedadla: 830mm
Max.počet osob: 2
Zámek: řídítek[/quote,ale neporadil si mi co s tím olejem co se to děje,jinak manuál ke kolce mám doma taky
24.03.2011 19:21 #42 Téma: Olej + filtr?
4kolka
Město: Čelákovice
IP:89.176.241.xxx
Offline 7/108
[quote]4kolka>Aligator-max>Obsah: 250cc
Výkon: 12,5 kW (17 PS) /7750 rpm
Chlazení: Vzduchem
Kompresní poměr: 9.0: 1
Max. kroutící moment: 15Nm / 5500ot.
Startování: CDI, elektrické
Kapacita nádrže: 11 litrů
Převod: řetězem
Převodovka: Manuál. 4 rychlosti + zpátečka
Olej 1 litr
Max.rychlost: 70 km/h
Suchá váha: 158 kg
Max.zatížení: 327 kg
Přední brzdy: 2x hydr.kotouče
Zadní brzda: 1x hydr. kotouč+parkovací
Baterie: 12V, 7Ah
Úhel náklonu >20°
Přední kola: 21×7-10
Zadní kola: 19×9.5-10
Rozvor: 1160mm
Rozměry: 1690x1110x1130mm
Výška sedadla: 830mm
Max.počet osob: 2
Zámek: řídítek[/
24.03.2011 19:23 #43 Téma: Olej + filtr?
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
4kolka> Poradil jsem to co vím jinak nevím jak šimrej funguje nemáš třeba něco přicpané když ti to tlačí olej do filtru ? a to že jsi v air boxu nic neměl jsi docela zariskoval pokud jsi tak jezdil tak počítěj že je velké procento pravděpodobnosti že sis poškodil motor bordelem co prošel navolno až až
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s