 
    
     
    
    
     
    
    
         
    
    
                        kojot
 Město: Záryby
                        
                            Město: Záryby
                              IP:85.70.198.xxx
                            Offline 2/113
 Honda XL 650V Transalp
                                            
                    
Ahoj mám dotaz na vás majitele a uživatele těchto strojů, protože registruji, že i mezi vámi jsou lidé co už obměnili nějaký ten stroj.Jaká je podle vašich poznatků životnost pracovních ATV strojů o obsahu 450 - 600ccm a 600 - 1000ccm. Jde mi o nějakou tu malou statistiku, jestli je stroj jen na cca 10 000km a pak jde na celkovou generálku, nebo má někdo nájezd 2.000 km a pak opravuje variátor, a do toho už dvakrát vyměnil pneumatiky.??Nebo najel za 4 sezony po lese a v pracovním nasazení 40.000km a nemá kromě prasklého lanka a běžné údržby problém a tahá vozík a má pluh, trhá pařezy..... a ted pujde zas do té samé značky a objemu, a nebo ještě počítá že dalších 20.000 najede?? Nějaké informace od sevisů již mám, ale zajímalo by mě to i z pohledu druhé strany. Takže sem s informacemi...Např:
Značka: Yamaha Grizzly
Objem: 600
Najeto/kolik času: 2000/ 8 měsíců(rok je nová)
Závady: Prasklá těsnící prachovka na kloubu + výměna kloubu, jinak nic
Běžná údržba: Výměna oleje motor/rozvodovka/ vzduchový filtr
Pneu: 50%
Využití:Pracovní nástroj, víkendové výlety, výhradně mimo asflat
Spotřeba L/100km: 8-11
Obměna stroje: nemám výhrad, koupil bych ji zas  
07.03.2009 12:01 #31 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        tagy
 Město: Moravské Budějovice
                        
                            Město: Moravské Budějovice
                              IP:84.42.255.xxx
                            Offline 7/159
 
                             
               
                    
shineray 200 STII
RV konec 2007
nabehano nevim - nesel mi od zacatku tachac - jsem ho spalil pak jsem dal tachac z horaka. typuju neco kolem 1500km
natahuju retez, mazu, dotahuju sroubky
zatim se mi jen vysypaly loziska v ulozeni zadni osy - mozna moje chyba
parkrat jsem pichnul, retez uz je docela vytahanej 
jizda vetsinou polni a lesni cesty, asfalt, sem tam nejaka ricka, jezdim do lomu a parkrat na krosovou trat ale nejak tam neblbnu spis jen tak projizdim 
07.03.2009 17:00 #32 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        pirda
 Město: Děčín I-Děčín
                        
                            Město: Děčín I-Děčín
                              IP:217.77.165.xxx
                            Offline 9/8173
 Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
                             
               
                    
13.03.2009 07:57 #33 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        kojot
 Město: Záryby
                        
                            Město: Záryby
                              IP:85.70.198.xxx
                            Offline 2/113
 Honda XL 650V Transalp
                             
               
                    
13.03.2009 18:53 #34 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        leos2
 Město: Moravské Budějovice
                        
                            Město: Moravské Budějovice
                              IP:80.79.24.xxx
                            Offline 44/2795
 Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
                             
               
                    
07.04.2009 14:11 #35 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        jiri01
 Město: Kolín
                        
                            Město: Kolín
                              IP:88.100.251.xxx
                            Offline 4/288
 
                             
               
                    
Značka: Journeyman (Linhai) Sino 260 4x4
Objem: 258
Najeto/kolik času: 1800 km / 80 mth / 12 měsíců
Závady: vysypanej napínák rozvoďáku (na záruku), levé ložisko variátoru asi 3x + bylo nutno dořešit po svým, uhnilý kabely
Běžná údržba: servisky, destičky každých 300 km, věčně mazání, dotahování. Pasujou tam destičky polaris, ty držely jako nový 700 km
Pneu: 80%, sjely se jen na zmrzlým povrchu v zimě
Využití: víkendové výlety, 90% mimo asflat, brodění, topení, bahno  prostě peklo
 prostě peklo
Spotřeba L/100km: odhad 5-7 l
Obměna stroje: už je pryč a jdu pro Polarise
Pozor těžko se to prodává 
Je třeba počítat že je to čína, žádná kvalita, ale motor je co se týká spolehlivosti v pohodě. Když se zalepí do bahna tak nemá občas sílu ani roztočit kola. 
07.04.2009 14:41 #36 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        zmizík_zaks
 Město: Bezno
                        
                            Město: Bezno
                              IP:78.110.208.xxx
                            Offline 5/6226
 Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
                             
               
                    
07.04.2009 14:42 #37 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        pavlos11
 Město: Brno-Město
                        
                            Město: Brno-Město
                              IP:89.190.44.xxx
                            Offline 14/1995
 
                             
               
                    
26.10.2009 22:25 #38 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        kojot
 Město: Záryby
                        
                            Město: Záryby
                              IP:78.80.26.xxx
                            Offline 2/113
 Honda XL 650V Transalp
                             
               
                    
26.10.2009 22:51 #39 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Řezňa-
 Město: Třinec (Staré Město)
                        
                            Město: Třinec (Staré Město)
                              IP:81.200.48.xxx
                            Offline 26/2889
 Linhai 200 LH
                             
               
                    
Tak zase sem něco hodím. Stále Linhai LH200. Starý dva roky, najeto téměř 4000km, 410mth. Měněny kulové čepy, jednnou zadní destičky, řemen variátoru praskl mou vinou, koupen nový za 500kč. Pneu totálně KO, palivoměr blbne, spínač zařazené rychlosti, vule vtom tisícihranu co jde z motoru na kardan, vybité ložiska v kardanu ale jen málo, vybité uchycení zadní osy, odstraněny ruzné zbytečné hadičky, tedka zase měněny desky, válečky variátoru byli KO tak se budou měnit. No ted si nevzpomenu ale jak budu mít víc času předělám to. Jinak s kolkou se vubec nemazlím, jede hodně na plný plyn, skoky, drifty, brody, tahání přívěsu, převrácení a všechno zvládá bravurně.
26.10.2009 22:51 #40 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        pštros
 Město: Tisová
                        
                            Město: Tisová
                              IP:85.160.5.xxx
                            Offline 3/509
 EMU Alltrack 700 Vario
                             
               
                    
27.10.2009 06:43 #41 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Petzl
 Město: Údolí
                        
                            Město: Údolí
                              IP:80.188.62.xxx
                            Offline 1/551
 Yamaha Grizzly 700
                             
               
                    
Značka: Yamaha Grizzly
Objem: 660
Najeto/kolik času:8500km/390hod
Závady:Žádné,pouze jedna zadní prachovka kterou jsem samozřejmě rozerval sám.
Běžná údržba:Oleje všechny,2ks zadních ložisek,Zatím tam mám i origo brzd. destičky...
Pneu: 50%
Využití:Pracovní,50%asfalt-50%polňačky
Spotřeba L/100km: 8-12ltr
Pneu měním po 4000tis bajlajvoko 
27.10.2009 07:44 #42 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        axik750
 Město: Líně
                        
                            Město: Líně
                              IP:194.228.248.xxx
                            Offline 0/312
 Suzuki  LT-A 75O King Quad 4x4
                             
               
                    
Značka: KQ750AXI
Objem:750
Najeto/kolik času: cca 1500km/hodně málo
Závady: nic-občas to divně klepne při startu
Běžna ůdržba:filtry,oleje ,promazání
Pneu:přezuto na 26"+al(staré by něco ještě snesli)
Spotřeba:10-12L/100km
Poznímka: dost dobrej a spolehlivej stroj na kterým je jakýkoli tuning a ůpravy krokem zpět  
  
 
27.10.2009 11:40 #43 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        leos2
 Město: Moravské Budějovice
                        
                            Město: Moravské Budějovice
                              IP:80.79.24.xxx
                            Offline 44/2795
 Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
                             
               
                    
Až budu mít na Polárce najeto 10.000 km tak budu měnit čepy na ramenech zadní nápravy .I když je mažu tak tam začíná vůle zatím to nemá na nic vliv , ale příští rok budou vyměněny.
 U Accessa Max 250 jsem měl najeto o hodně více a čepy na ramenech byly bez sebemenší vůle a to proto že tam jsou jehličková ložiska a u Polarisa jen Kluzná, toto nechápu vzhledem k ceně.Ještě že jsem nekoupil Polárku za plnou cenu jinak by mě z toho asi mr..o 
 Zajímavé je že klouby předních spodníc ramen která odchází hodně brzo nemají žádnou vůli.
Polaris váží sice o 170 Kg více než Access , ale i tak si myslím že by to mělo vydržet víc. 
27.10.2009 16:55 #44 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        kojot
 Město: Záryby
                        
                            Město: Záryby
                              IP:85.70.198.xxx
                            Offline 2/113
 Honda XL 650V Transalp
                             
               
                    
Leos2> A budeš je měnit proč? Protože to tvrdí manuál, nebo víš že jsou načatá? Jsou v háji všechny nebo jen jedno? Tady kolega co jezdí Sportsmana má na něm přes 18 tis (jezdí s ním v lese je myslivec a dřevorubec) a tahá za tím neuvěřitelný baga stromů na tom krom polámaných blatníků neměnil ještě nic.
27.10.2009 19:56 #45 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        leos2
 Město: Moravské Budějovice
                        
                            Město: Moravské Budějovice
                              IP:80.79.24.xxx
                            Offline 44/2795
 Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
                             
               
                    
30.10.2009 19:29 #46 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        pirda
 Město: Děčín I-Děčín
                        
                            Město: Děčín I-Děčín
                              IP:217.77.165.xxx
                            Offline 9/8173
 Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
                             
               
                    
Ahoj.Tak mám od května KQ750.Manželkce jsem nechal Kymco MXU300.Kymco má dneska najeto 12000km.,,Bez závad,,pouze výměny olejů a řemenu.KQ:750má najeto 5000km.Jedu na gar.prohl.-výměna řemenu,náplně a prohlídka vůlí,sřízení ventilů a nevím co ještě.Rozdíl?Kymco -servis je tak na deseti procentech ceny oproti KQ750.Jinak jsem spokojen.
16.12.2009 08:27 #47 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        kojot
 Město: Záryby
                        
                            Město: Záryby
                              IP:85.70.198.xxx
                            Offline 2/113
 Honda XL 650V Transalp
                             
               
                    
16.12.2009 19:50 #48 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        tompolar
 Město: Blížkovice
                        
                            Město: Blížkovice
                              IP:88.102.87.xxx
                            Offline 1/72
 Polaris Sportsman 800 EFI
                             
               
                    
16.12.2009 20:38 #49 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        tomram
 Město: Volduchy
                        
                            Město: Volduchy
                              IP:90.178.49.xxx
                            Offline 0/282
 SMC Ram 300
                             
               
                    
04.02.2010 22:48 #50 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        alesmoto
 Město: Rakovník I
                        
                            Město: Rakovník I
                              IP:78.136.159.xxx
                            Offline 0/41
 
                             
               
                    
23.04.2010 17:39 #51 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Bonfire
 Město: Rychvald
                        
                            Město: Rychvald
                              IP:147.229.218.xxx
                            Offline 3/286
 Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
                             
               
                    
23.04.2010 18:04 #52 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        leos2
 Město: Moravské Budějovice
                        
                            Město: Moravské Budějovice
                              IP:85.71.12.xxx
                            Offline 44/2795
 Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
                             
               
                    
23.04.2010 18:21 #53 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        xsob
 Město: Hostěradice
                        
                            Město: Hostěradice
                              IP:89.235.19.xxx
                            Offline 2/7928
 
                             
               
                    
Smc Jumbo 302 - při 2 tisících řemen, zadní desky, teť 3.800 Km jinak nic. Dnes sem se díval brzy budou přední desky. Pláště vzadu 18 mm, ve předu 20 mm.
Údržba snad každých 200 Km - čištění, mazání (čepy, uložení, konektory), prvních 500Km jsem vše podotahoval a vychytal pár much, jinak jen jezdím (zábava a práce). 
23.04.2010 20:17 #54 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        myslivecek
 Město: Lednice
                        
                            Město: Lednice
                              IP:160.218.160.xxx
                            Offline 3/98
 Yamaha Grizzly 660
                             
               
                    
23.04.2010 20:24 #55 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        starydingo
 Město: Modřice
                        
                            Město: Modřice
                              IP:81.19.14.xxx
                            Offline 1/3777
 Access Tomahawk 300
                             
               
                    
25.04.2010 21:40 #56 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Bonfire
 Město: Rychvald
                        
                            Město: Rychvald
                              IP:81.91.214.xxx
                            Offline 3/286
 Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
                             
               
                    
Leos2> slysel jsem na ČZ zatim samou chvalu, pujde tam  
 
jinak Access 300, 300km ostre jizdy (cca 7 mth, co 2mth generalka  ), vsechno drzi jak ma (ale puvodnich dilu tam moc nezustalo
 ), vsechno drzi jak ma (ale puvodnich dilu tam moc nezustalo  )
 )
Stacilo po koupi do toho vrazit dily za dalsich 30 000 a je to se serii nesrovnatelne  
 
25.04.2010 22:07 #57 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Dědek-Pepino
 Město: Baška
                        
                            Město: Baška
                              IP:90.176.43.xxx
                            Offline 1/127
 Access Motor Max 5 400
                             
               
                    
po včerejšku 9452 brzdove desky origo zadek budu měnit .7200 jsem měnil remen valečky retězovku pouzdra v kyvce ložiska gufera na zadni napravě gumy nepočitam dejte si pozor na prodejce obědnate si rozměr pneu apošlou vam uplně jine origo 22*10*10 ve skutečnosti proti originalu o 5 cm menši 22*8*10 o 10 cm menši zbavuji se toho co nikdo nechce a jeste to nejde vratit jinak kymco je dobry stroj jen by mohl byt o cosi delši
25.04.2010 22:28 #58 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Kartkarel
 Město: Tišnov
                        
                            Město: Tišnov
                              IP:90.177.40.xxx
                            Offline 14/3924
 Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
                             
               
                    
Can Am Outlander 400 H.O. - najeto 13.000 Km, původně jako pracovní kolka na farmě, běžná údržba, orezlé hlavy šroubů na podvozku, poškrábané kapotáže, variátor původní. Ve 12.400 Km byla vržena do víru Offroad maratonu mezi pohárové pětistovky. První závod jela tak ja byla - nosiče, ojeté gumy - 2. místo (to tankování sem fakt nemusel dělat), na druhý závod se sundali nosiče, svařil se otevřený "laďák" (teda přidal decibely, výkon ne...) a přišly na to ostřejší pneu.... V Sedlčanech jsme ale po necelých dvou hodinách odstoupili, šlo to přes boudu a do uraženého vodoznaku na nádrži napadal bordel a už to nechtělo jet... Přesto vše to stačilo na 6. místo, zatím jsme celkově druzí. Připomínám, že to má 1280 MTh!!! Chcete ještě někdo větší důkaz o výdrži, spolehlivosti a výkonu???
Jo a nejvíce co sem kdy měl byl Outlander 400 Max, najeto 16.500 mil - to je 26.565 Km - v pohodě jela a startovala, udělala se na ní oprava předních tlumičů (už klepaly), vyměnily se 2 manžety na poloosách no a byl trochu slyšet variátor - vychozená pouzdra va kladívkách. Furt ale v pohodě kdykoliv jela a žádná čínská pětistovka tomu nestačila!!!  
  
  
 
25.04.2010 22:52 #59 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Michall
 Město: Ústí nad Orlicí 1
                        
                            Město: Ústí nad Orlicí 1
                              IP:188.95.127.xxx
                            Offline 12/2712
 Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
                             
               
                    
26.04.2010 23:21 #60 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy
                        Kartkarel
 Město: Tišnov
                        
                            Město: Tišnov
                              IP:90.177.40.xxx
                            Offline 14/3924
 Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
                             
               
                    
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
 Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.30s