asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

19.08.2010   21:38 Polaris Sportsman X2 500 EFI

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Ahoj chlapi někdo z Vás tady psal jak se dá seřídit variátor, nastavení podložkami , aby byly oba talíře variátoru v jedné rovině.
Mě jde těžko řadit a někdy má snahu sama jet na volnoběh , je to tím že se variátor sám rozhodil z osy . Děkuji

Naposledy editováno 24.08.2010 08:07:09

Odpovědi: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

19.08.2010   21:47   #1 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Mně to dělá to co popisuješ ale jen na sytič, kdy jsou zvýšené otáčky. Jak klesnou tak to přestane.

Citace | Odpovědět

19.08.2010   21:47   #2 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Mal som tento istý problém, musíš dať dole zadný tanier variátora, mal som pod ním dve podložky, dáš preč buď jednu, alebo obidve, podľa potreby. Koľko treba ubrať uvidíš podľa toho, keď pozrieš pri naštartovanej kolke a odkrytom variátore na remeň v prednom tanieri, nemal by sa ho dotýkať ani z jednej strany, má byť rovno v strede, naozaj sa potom ľahšie radia rýchlosti ... S predným tanierom nenarobíš nič, lebo ten sa štelovať nedá, iba zadný...



Naposledy editováno 19.08.2010 21:48:36

Citace | Odpovědět

19.08.2010   21:50   #3 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

SUper to je ono MAŇAS jak se sundá ten zadní talíř ?

Citace | Odpovědět

19.08.2010   21:54   #4 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Leos2> uplne jednoducho, v strede povolíš 14ku šrúb, a talíř je iba na tisíchranu, tak jde dolu skoro sám a úplne bez násilí, zadní talíř stačí pridržet rukou, pri povolování toho šroubu, není třeba žádný stahovák, ten je potrebný len na predný.

Citace | Odpovědět

20.08.2010   12:54   #5 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Tak jsem to udělal , já jsem akorát potřeboval podložku přidat cca 1mm , teď to řadí už dobře,

dávám fotky kdyby to někdo dělal. Každého to jednou čeká , variátor si sedá , trochu se sjíždí a proto je potřeba to někdy nastavit.


tento šroub vytočit


to jsou ty podložky ,buď přidat nebo ubrat podle potřeby.



Naposledy editováno 20.08.2010 12:56:22

Citace | Odpovědět

20.08.2010   15:40   #6 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

martin2 martin2 Město: Kadaň
IP:92.243.197.xxx
Offline 0/1

Zdarec hoši .
Podle popisu závady jsi natom stejně jako jsem byl já na X2.
Servis u Baštýře vše odstranil ,bylo to ložisko na variátoru neví sice které ale je to už v cajku.
V zimě jsem prorazil kryt v potoce a nabral jsem vodu tak se domnívám že jsem tomu tímto pomohl.

Citace | Odpovědět

21.08.2010   16:40   #7 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

Petrs Petrs Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:89.190.64.xxx
Offline 4/306

martin2>Zdarec hoši .
Podle popisu závady jsi natom stejně jako jsem byl já na X2.
Servis u Baštýře vše odstranil ,bylo to ložisko na variátoru neví sice které ale je to už v cajku.
V zimě jsem prorazil kryt v potoce a nabral jsem vodu tak se domnívám že jsem tomu tímto pomohl.



Mně ložisko také měnil po 10.000km. Doufám, že měl důvod a né proto, že ho to baví . Podložky jsem řešit zatím nemusel.



Naposledy editováno 21.08.2010 16:40:57

Citace | Odpovědět

21.08.2010   17:14   #8 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Já už seřizoval 2x. Poprvé jsem odstranil jednu podložku. Přesně jako ty leoši. Pak se to ale asi po měsíci zase zhoršilo a nechtěl jsem odtsranit i tu druhou (poslední), tak jsem na horním pravém silentbloku motoru přidal podložku a už je to docela dlouho OK.

Citace | Odpovědět

21.08.2010   19:08   #9 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Max500>Já už seřizoval 2x. Poprvé jsem odstranil jednu podložku. Přesně jako ty leoši. Pak se to ale asi po měsíci zase zhoršilo a nechtěl jsem odtsranit i tu druhou (poslední), tak jsem na horním pravém silentbloku motoru přidal podložku a už je to docela dlouho OK.



nechápu kam jsi dal tu podložku na ten horní silenblok . ( já jsem podložku přidával mám tam už 3)

Citace | Odpovědět

21.08.2010   20:52   #10 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Mě se to jevilo, jakoby se přední část (motor) zasouval dovnitř 4kolky. Takže nejdřív jsem vzadu ubral podložku pod zadním talířem varia u převodovky, aby se i zadní talíř "zasunul" dovnitř. A když se zase časem motor jakoby zasunul dovnitř (nebo jak to lip napsat), tak jsem mu dal nahoru zprava pod šroub k silentbloku podložku navíc a tím jsem motor jakoby vysunul ven (doleva). Je to už tak půl roku OK. Nevím, zda jsem to napsal srozumitelně, tak to kdyžtak nafotím.

Citace | Odpovědět

22.08.2010   15:45   #11 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Chlapi kdo má doma --- STAHOVÁK NA VARIÁTOR --- ? potřebuji sundat přední část , abych se dostal k válečkům jsou už po smrti .
nebo poraďte jaký je tam závit já bych si ho vyrobil . Závit je moc hluboko není vidět a nejde nijak změřit.

Citace | Odpovědět

22.08.2010   19:47   #12 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Leos2> není origoš, ale mám

ale rozebrat ten přední talíř variátoru neni asi až tak jednoduché . . . já sem si zlomil 125 sverák a variátor sa ani nepohel, nedokážu ho skrátka rozšroubovat . . .

Teď sem ve stadiu kdy přemýšlím co s tým . . .



Naposledy editováno 22.08.2010 19:50:13

Citace | Odpovědět

22.08.2010   20:18   #13 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Asi ho máš nějakej zarezlej z brodění

Mělo by to jít takto jednoduše:

Citace | Odpovědět

22.08.2010   20:43   #14 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Chlapi vy mě nechápete já ho nemůžu sundat ze čtyřkolky potřebuji ten stahovací šroub



ten šroub je vidět v čase 3m 40 s



Naposledy editováno 22.08.2010 20:47:30

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:22   #15 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Leos2> Jak poznas, ze jsou valecky variatoru po smrti? Co to ma delat, kdyz jsou K.O.?

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:32   #16 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

já Te chápu Leoši, mám ten stahovací šroub co potřebuješ, jenomže i když jsem ho stáhnul dolu z motoru, teď ho nemúžu rozdelat ...

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:42   #17 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Podíval sem sa na to prvé video, a to co rozdelal on to mám taky, to neni problém, ale tam sa dostaneš len k tým kladívkám, nevím, jak to ináč nazvat, tam klasické válečky nenajdeš, ale něco jako válečky je jinde, a to musíš rozebrat ešte ten zbytek se kterým on nic nedelal ... Je to sešroubované, poistené umelohmotnou matkou, ta jde dolú v pohode, ale dál ani ň ...



Naposledy editováno 22.08.2010 21:43:07

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:46   #18 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

pro JK-Honzíik takhle to vypadá

1 - odstředivý kolík vychozený v čepu je kouslý u jedné strany a Variátor se neroztáhne až ke kraji č.3
2 - Vychozený váleček

detail :



Naposledy editováno 22.08.2010 21:46:31

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:50   #19 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

manas76>Podíval sem sa na to prvé video, a to co rozdelal on to mám taky, to neni problém, ale tam sa dostaneš len k tým kladívkám, nevím, jak to ináč nazvat, tam klasické válečky nenajdeš, ale něco jako válečky je jinde, a to musíš rozebrat ešte ten zbytek se kterým on nic nedelal ... Je to sešroubované, poistené umelohmotnou matkou, ta jde dolú v pohode, ale dál ani ň ...



No a jak mám rozhodit ty dva talíře potřebuji se dostat na ty válečky .To co rozebral on to jsem rozebral taky na 4kolce. já potřebuji vyndat čepy a v tom mi vadí ten trojhran .

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:50   #20 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Krásné foto, jenomže k tomu válečku na spodnejší fotce se nedostaneš, pokud celý ten kus nerozšroubuješ ... je to ten magnéziový kus a je našroubovaný na ocelovém středu ... když jsem ho povoloval dvoma púlmetrovými tyčemi, praskl sverák 125 cm zn. YORK ... Tento stejný problém řeším momentálne i já ... Nevím či to mám skusit nahřát, nebo co s tím . . .

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:55   #21 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

Matyss Matyss Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring

Co blbneš nic nenahřívej, na youtube najdi videa je jich tam dost. Leosi poslal jsem ti ty rozměry. Průměr závitu je 19,05 mm, stoupání S-1,5875 mm tzn. S-je 16závitů na 1palec/25,4mm/

Citace | Odpovědět

22.08.2010   21:59   #22 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Matyss> Tak poraď jak rozebrat ten přední talíř variátoru ?

Citace | Odpovědět

22.08.2010   22:03   #23 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

manas76>Matyss> Tak poraď jak rozebrat ten přední talíř variátoru ?



Já myslel že když se to stáhne z 4kolky takže jdou ty dva talíře odsebe , abych se dostal k válečkům.

ale na videu jsem si všiml že jemu to taky nešlo vyměnil jen ty odstředivá kladivka a čepy.
Ale jak ty válečky to fakt nevím , máš je taky už špatný ?

Citace | Odpovědět

22.08.2010   22:10   #24 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Myslím, že né až tak špatné jak ty, soudím podle tvých fotek, ale už jsou chycené ... I když jsem to sundal z kolky pomocí toho stahováku co sháníš, a sdelal ten kryt se šesti šrouby, pod tým je na prostřední ose umelohmotná matka, ta šla taky lehce dolú, ale potom je tam ten vzdálenejší talíř, myslím dál od motoru, teda venkovní a na něm je takový trojuhelníkový tvar a ten je našroubovaný na ocelovém středu celého systému, a to mi nejde nijak povolit ... A rezavé to neni, je to krásne čisté. Nepomáhá ani WDčko ani hrubá síla.

Citace | Odpovědět

22.08.2010   22:10   #25 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

Matyss Matyss Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring

Max500>Asi ho máš nějakej zarezlej z brodění

Mělo by to jít takto jednoduše:



A podle tohohle videa to nejde?

Citace | Odpovědět

22.08.2010   22:11   #26 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Leos2>manas76>Matyss> Tak poraď jak rozebrat ten přední talíř variátoru ?

Já myslel že když se to stáhne z 4kolky takže jdou ty dva talíře odsebe , abych se dostal k válečkům.

ale na videu jsem si všiml že jemu to taky nešlo vyměnil jen ty odstředivá kladivka a čepy.
Ale jak ty válečky to fakt nevím , máš je taky už špatný ?



A ty dva přední talíře od sebe nejdou, teda v podstate ano, ale jen do jisté míry, potom tam vadí ta část ve které jsou ty válečky ...

Citace | Odpovědět

22.08.2010   22:13   #27 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

Matyss Matyss Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring

22.08.2010   22:13   #28 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Matyss> To co je na videu rozebere každý de...l, ale aby jsi vyměnil ty válečky, musíš toho rozebrat ješte víc a to na videu neni

Skrátka potrebuješ od sebe dostat ty dve části medzi kterými jezdí Řemen ...



Naposledy editováno 22.08.2010 22:15:45

Citace | Odpovědět

22.08.2010   22:22   #29 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Matyss>Něco najdete taky tady.
http://imageevent.co...d=sggcugp352.zebra_s

33

Matyss jsi blízko
tady to je už odsebe ten trojhran

Citace | Odpovědět

22.08.2010   22:23   #30 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Jo, vevnitřku je závit, ale ten mi nejde povolit ...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.41s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce