Foto: kmracing.cz | Zdroj: kmracing.cz | Datum: 04.01.2012 | Zobrazeno: 2559×
 Neuznání protestu Josefa Macháčka a jeho odstoupení ze soutěže čtyřkolek na Rallye Dakar bere stáj KM Racing jako realitu. Pětinásobný dakarský šampion zůstane pravděpodobně zbytek soutěže s týmem a bude pomáhat jako mechanik.
                Neuznání protestu Josefa Macháčka a jeho odstoupení ze soutěže čtyřkolek na Rallye Dakar bere stáj KM Racing jako realitu. Pětinásobný dakarský šampion zůstane pravděpodobně zbytek soutěže s týmem a bude pomáhat jako mechanik. 
 stáje a takto doputuje až do cílové Limy. „Umíme se s takovou situací rychle srovnat a žádnou zášť necítíme. Ta by nám ostatně k ničemu nebyla platná. Musíme myslet dopředu, i když složení komisařů při přejímkách dakarské rallye zůstane do budoucnosti nejspíš stejné,“ konstatoval organizační manažer Martin Pabiška. Týmový boss Martin Macík jednoznačně souhlasil s Macháčkovým rozhodnutím nepokračovat v jízdě mimo oficiální soutěž. „Zdravotní riziko bylo vysoké a motivace žádná. Pořadatelé bohužel takto zúžili kategorii čtyřkolek a vymetli cestičku na vrchol jen pro vyvolené,“ prohlásil Macík.
stáje a takto doputuje až do cílové Limy. „Umíme se s takovou situací rychle srovnat a žádnou zášť necítíme. Ta by nám ostatně k ničemu nebyla platná. Musíme myslet dopředu, i když složení komisařů při přejímkách dakarské rallye zůstane do budoucnosti nejspíš stejné,“ konstatoval organizační manažer Martin Pabiška. Týmový boss Martin Macík jednoznačně souhlasil s Macháčkovým rozhodnutím nepokračovat v jízdě mimo oficiální soutěž. „Zdravotní riziko bylo vysoké a motivace žádná. Pořadatelé bohužel takto zúžili kategorii čtyřkolek a vymetli cestičku na vrchol jen pro vyvolené,“ prohlásil Macík. Své zkušenosti s jihoamerickým Dakarem má také člen KM Racingu Martin Plechatý, který na čtyřkolce startoval v nejnáročnějším motoristickém maratonu po Machusově boku v předchozích dvou ročnících. „Jako nováček jsem v roce 2010 s společně Francouzem Declerckem upozorňoval, že se Marcos Patronelli nechával na přejezdech vozit dodávkou, ale nic se z toho nevyvodilo. Loni jsem byl svědkem dalších incidentů, kdy se nepostupovalo podle předpisů, ale všechno zůstalo bez odezvy. Protesty proti Patronellimu dávali dokonce někteří Argentinci, protože třeba do rychlostní zkoušky startoval mezi auty. Za co by se jinak všem udělovaly tresty, se někomu tolerovalo. Když to člověk vidí, tak ztrácí chuť do závodění. To je pak boj asi jako proti větrným mlýnům,“ vyprávěl Plechatý, který se ani při jedné ze svých dakarských účastí nedostal do cíle.
Své zkušenosti s jihoamerickým Dakarem má také člen KM Racingu Martin Plechatý, který na čtyřkolce startoval v nejnáročnějším motoristickém maratonu po Machusově boku v předchozích dvou ročnících. „Jako nováček jsem v roce 2010 s společně Francouzem Declerckem upozorňoval, že se Marcos Patronelli nechával na přejezdech vozit dodávkou, ale nic se z toho nevyvodilo. Loni jsem byl svědkem dalších incidentů, kdy se nepostupovalo podle předpisů, ale všechno zůstalo bez odezvy. Protesty proti Patronellimu dávali dokonce někteří Argentinci, protože třeba do rychlostní zkoušky startoval mezi auty. Za co by se jinak všem udělovaly tresty, se někomu tolerovalo. Když to člověk vidí, tak ztrácí chuť do závodění. To je pak boj asi jako proti větrným mlýnům,“ vyprávěl Plechatý, který se ani při jedné ze svých dakarských účastí nedostal do cíle.24.10.2025, Novinky
Americký offroadový gigant Polaris oznámil své novinky a vylepšení pro modelový ročník 2026. Pracovalo se na všech model...
03.10.2025, Novinky
Novinky značky GOES TERROX 500 a GOES TERROX 1000. To bylo představno na probíhajícím celoevropském novinářském testován...
03.02.2025, Novinky
Pásy Camso jsou celoroční pásy vysoké kvality, které má ve své nabídce pro Českou a Slovenskou republiku společnost ASP ...
                            Loncin Xwolf 1000i V-Twin EPS 4×4: Vlčí smečka si ...
                            Loncin Xwolf 1000i V-Twin EPS 4×4: Vlčí smečka si ...
                            Goes Terrox 500: Levný pracant s prověřenou technikou
                            Goes Terrox 500: Levný pracant s prověřenou technikou
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s