asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

01.07.2014   21:28   #931 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

fofrař..... máš osobní zprávu...

Citace | Odpovědět

02.07.2014   20:37   #932 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

dnes jsem přetryskoval karburátor na E85 na to že jsem to počítal a vzal jen jednu volnoběžnou a jednu hlavní jsem to docela trefil... bude potřeba asi jen o 5 větší hlavní trysku a bude to super...

bohužel k mé smůle testovací jízda skončila poměrně brzo a když jsem vyjížděl nečekal jsem že se tak v podvečer pěkně projdu... když mě to na dlažkách za 2 nečekaně podjelo věděl jsem že se něco děje... ještě tak 2 metry a jel bych doslova po 3 kolech.... zadní matka fuč

Citace | Odpovědět

03.07.2014   21:43   #933 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

chtěl bych osvětlit princip toho šroubku co se tady řešil cca 2 stránky.. jak jsem se tak na to díval řek bych že se tím samozřejmě šteluje bohatost. princip je takový že při zavřeným šoupěti je směrem k motoru podtlak a ten právě prochází kolem tohoto šroubku a vede až na začátek karburátoru.. funkce je jednoduchá čím víc je povolená tím více vzduchu projde ale ten vzduch prochází skrz palivo jak v hlavní tak volnoběžný trysce a díky vzdušníku je palivo pěněno.... čím víc povolený šroubek tím víc pěny tím míň paliva.....

otázka je jestli není ale lepší aby to palivo bylo pořádně napěněný aby se lepe rozprašovalo....

Citace | Odpovědět

03.07.2014   21:53   #934 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

A to myslíš, že tou malinkatou dírkou projde dostatek vzduchu, aby motor běžel na volnoběh? :D Čím více ten šroubek povolíš, tím více bude proudit směsi do motoru.

Citace | Odpovědět

03.07.2014   22:00   #935 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

nepsal jsem ani náhodou že tou direčkou to saje vzduch pro volnoběh.... saje to vzduch aby to napěnilo palivo v obou vzdušnících... a podle mě čím víc je povolený tím méně paliva to nasaje. Protože čím víc je povolený tím víc vzdušníkem projde vzduchu tím vic obsahuje nasávané palivo malinkatých bublinek a proto toho paliva nasaje méně...

Citace | Odpovědět

03.07.2014   22:08   #936 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Nemáš tak úplně pravdu, vzduch to saje, ale čím více vzduchu, tím více i paliva. Platí tam přímá úměra. To by pak podle tebe maximum paliva proudilo při téměř utaženém šroubu a toho by nebylo dostatek.

Citace | Odpovědět

05.07.2014   16:10   #937 Téma: Jinling 250 JLA-21B

flasticka1985 flasticka1985 Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.187.xxx
Offline 0/26

Ahoj vsem.poradi mi nekdo?pokud si poridim zadni rozetu 27z jaky bude rozdil v rychlosti o proti originalu?dekuji

Citace | Odpovědět

05.07.2014   17:44   #938 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Tak jsem se konečně dozvěděl od Mulyše info ohledně toho zvýšení výkonu !!

On to tady chtěl původně nahodit,ale prý se tady na to vybodl "nemá náladu se tu donekonečna s někým hádat"

A k tomu výkonu :samozřejmě nepočítejte nějaké extrémní zvýšení výkonu,ale to jak to mám ted podle jeho návodu to bohatě stačí čtyřka pocitově
zabírá "agresívnějš".Rychlost zůstala na stejné úrovni ta se sice nezvýšila,ale záběr čtyřky je razantnější.
Také zvuk se trochu změnil a začlo mi to střílet do výfuku při podřazování ze 4 na 3 jako to začne blafat

Sice ještě menší navýšení výkonu by jistě neškodilo,ale Pánbůh zaplať i za to.

Ani jsem nepočítal,že úprava na zvýšení výkonu jde udělat tak jednoduše za 1/2 hodinky jsem to měl hotový a zvládne to i absolutní antitalent
jako jsem já.
Tohle forum je super bez něj bych dnes jezdil tak leda na kole.

(Prosím hlavně mi nepište o informace to musíte k autorovi)

Citace | Odpovědět

05.07.2014   21:50   #939 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

flasticka1985>Ahoj vsem.poradi mi nekdo?pokud si poridim zadni rozetu 27z jaky bude rozdil v rychlosti o proti originalu?dekuji



prolistuj 5 stran po zpatku (nejlepe celé forum) a konkrétně já jsem to tu psal minimálně 3 krát.. nemam silu to psát stále dokola!

Citace | Odpovědět

06.07.2014   12:48   #940 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Jirshi Jirshi Město: Jarošov nad Nežárkou
IP:178.23.219.xxx
Offline 0/7

Zdravím jinlinkáři,
mám dotaz ohledně chladící kapaliny, aby mi chladicí kapalina nezpůsobila selhání těsnění pod hlavou.
Máte nějakou oblíbenou? Vím, že mi hodně lidí k autu doporučovalo tuto:

http://www.oleje-pem...-d-30c-1l_74567.html

Tak bych potřeboval radu, zda jí mohu použít i na jinlinga. Dík moc za rady. :)

Citace | Odpovědět

06.07.2014   19:36   #941 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Jirshi>
Já dolíval normální, ale dost často. Takže jsem to vše vypucoval a dal destilku. Důležité je chladit, pak se nebude vyvářet a nic si nezničíš. Já si přidělal za asi 37 koru maličký ventilátorek k chladiči a ani v horkách jsem nedolil byť panáka vody . Velký ventilátor se roztočí až po dost dlouhé době stání. Dřívě spínal co chvilenku. A za jízdy se neroztočí nikdy.

Teď jsem se vrátil z dovči v Itálii. Samo jako první hned návštěva prodejen a servisů skútrú a čtyřkol.
Maj tam zajímavé vychytávky. I to mé vstřikování již tam mají hotové a běžně se používá. Bezva věc. Žádné další trysky a pokusy, vše se dá dolaďovat elektronicky.
A další věc a dost krásná a zajímavá byla přídavná převodka. Laborování s kolečky a řetězy patří asi jen nám. Kolka měla 2 řetězy. Primární vedl do převodky a sekundátní pak k náhonu. Byly tedy dalšé další 2 stupně rychlosti. Součástí byl i interní napínák na obyčejný šroubek, ne jako to máme my.
Panely - tedy přístrojové panely na kolky jedna báseň i s kryty. To snad předpovídalo i počasí
Průser byla moje italština a domluva, ale nápadů jsem ošlehl dost.
K ničemu víc mne nepustili. I tak jsem tam vypadal jako idiot.

Citace | Odpovědět

06.07.2014   19:41   #942 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

flasticka1985>
Počítej jako u originálu : jeden zub vepředu navíc, je jako ubrat 4 zuby vzdau a dá ti to tak plus minus 10 km/h navíc. já teď jezdím jen s ubraným zubem vzadu a jezdím tak 90. Víc to nedá. Na plný plyn s max.otáčkami. Co kdo kde inzeruje 105 to je k smíchu. to možná po přidání zubu malého kolečka vepředu..
No a když vyjdeš z tohoto, přepočítej si tedy zuby a jejich poměr i v jiném podání s jiným řetězem a rozetami.

Citace | Odpovědět

06.07.2014   21:14   #943 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

dnes proběhla kompletní úprava výfuku co předtím praskalo ve výfuku při ubrání tak teď to jsou bomby....

Citace | Odpovědět

06.07.2014   22:29   #944 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

stage 1... letos ale už je to dýl

stage 2 dnes

stage 3 dnes



Naposledy editováno 06.07.2014 22:30:07

Citace | Odpovědět

07.07.2014   04:55   #945 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Já zase nejsem zastánce randálu. Ono na kolce se to tak nezdá, ale jak jsem kdysi projížděl letenským tunelem, až mě bolela hlava z toho rachotu. Mě se zdá, že to jede klidněji, když jsem vrátil do výfuku ta dusítka. I když je to volovina. Jde spíš o pocit.
Ale hlavně jsem rozdělal tlumiče a doplnil vatu-tkaninu, kterou výrobce dost šetřil. Výfuky jsou nyní jen teplé, nikoliv rozpálené jako to bylo.
Ale to je věc volby každého.
Odděláním kaťáku musí jít plyny již konečně napřímo. A ten akcelerátor nebudeš oddělávat? Já už ho mám fuč a výkon se mi zvednul. Můj katal. půjde taky ven. To je to první, co mi radili místní kolkaři :D
Ten kaťák šel ven lehce, nebo bylo opět púotřeba násilí ?



Naposledy editováno 07.07.2014 06:02:01

Citace | Odpovědět

07.07.2014   15:02   #946 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

Kat nebo jak jsem tak zkoumal... spíše primární tlumič postup je vidět na fotkách a ven se mu nechtělo tak jsem na to šel vrtákem že ho rozbyju a vrtám vrtám a najednou lup a motal se s vrtačkou tak jsem to vyndal celý...

ten akcelerátor nebo co to vlastně je za bazmek jsem studoval a došel jsem k tomu že je nejspíš kvůli emisím při náhlém zavření šoupěte.. vždy jsem byl zastánce toho že to jak to prská do výfuku při uplném ubrání je díky tomu že se ochudí směs ale je to přesně obráceně já zavři šoupě ale podtlak a setrvačnost vysává palivo z volnoběžné trysky.. ale nemá kde brát vzduch... velice bohatou směs pak stlačí nějak zapálí spíš ne... a jak se vyfoukne ten bazmek tam při ubrání plynu pouští vzduch tím se směs stane shořitelnou a bud tedy chytne od toho že se směs před tím podařilo ve válci nějak zapálit ale neprohořela nebo chytne od toho rozpálenýho primárního tlumiče (ten je plechovej)... a tím vznikne to střílení..

a jinák ten bazmek není zapojenej jinde v sání takže není třeba ho zaslepovat na funkci to vlim mít nemůže jen to že to do výfuku při ubrání pustí vzduch..

Citace | Odpovědět

07.07.2014   22:03   #947 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

dnešní jízda hned při odjezdu od baráku drnčí z motoru při ubrání plynu.. tak doufám že to jsou ložiska

Citace | Odpovědět

08.07.2014   06:11   #948 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

Prosím o radu. Ví někdo hodnoty řetezu u Jinlinga? Chtrěl bych tam dát jiný, nějaký lepší, ale nevím, jak, nebo pod. Díky Daniel delphinee@seznam.cz

Citace | Odpovědět

08.07.2014   06:55   #949 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:37.188.235.xxx
Offline 0/892

To máš podle koleček. Já mám RK 525 s O kroužky. Raději mám dražší ale pevnější. Ty kroužky tam jsou kvůli pružnosti a mazání. Mazu ho RK olejem ve spreji co obsahuje butan. Dostane se tak mazadli všude. Stojí asi 350 kaček.



Naposledy editováno 08.07.2014 06:56:18

Citace | Odpovědět

08.07.2014   20:29   #950 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

[quote]Maxxx>
...ten akcelerátor nebo co to vlastně je za bazmek jsem studoval a došel jsem k tomu že je nejspíš kvůli emisím při náhlém zavření šoupěte.. vždy jsem byl zastánce toho že to jak to prská do výfuku při uplném ubrání je díky tomu že se ochudí směs ale je to přesně obráceně já zavři šoupě ale podtlak a setrvačnost vysává palivo z volnoběžné trysky.. ale nemá kde brát vzduch...

Maxi, to nemyslíš vážně, že?
Podtlak saje právě tolik, na kolik máš nastavený volnoběh. Nejen však palivo, ale bere i vzduch a svíčka současně nepřestává dávat jiskru, spálí to normálně. Ten podtlak je stále stejný, není vyšší, či nižší. To jen motor má více, či méně otáček. Obecně se tomu říká " brzdění motorem". Jakmile tedy ubereš, nebo pustíš plyn zcela, motoru se dává právě směs volnoběhu. Nic víc, nic miň a normálně to prohoří.

Mě to dost střílelo také, je to parádička. Hlavně, když jsem oddělal ta dusítka-tedy "ladění" výfuků. A když si přičtu, že výfuky byly prázdné a rozsypané...naplnil jsem je tkaninou, dostalo to lepší zvuk a to střílení mi zcela zmizelo těma koncovkama ve výfucích.
A musím říct, že co jsem ten akcelerátor vykopal, táhne to teď jako bejk. Před tím jsem to nedostal do otáček. Kdysi jsem to tady psal, že mi ujíždí náklaďák a mohu jet jen za ním v bezvětří. Teď je to naopak. Ale to je každého věc, kdo si to nechá tam a kdo ne.

Citace | Odpovědět

09.07.2014   06:56   #951 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82

motor je ok.. po chvilce poezie zjištěna 1cm pohyb motoru v rámu... dotažení všech spojů držení motoru....... šepot květin

váženě už nevím co si o tom bazbeku mám myslet

Citace | Odpovědět

09.07.2014   08:01   #952 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:37.188.235.xxx
Offline 0/892

Maxxx> nemusíš to hned řezat. Jen zaslepit prirubu a vyzkoušet jak to bude jezdit potom. Ty origo šrouby radši výměn a podívej se na průměru. Já koupil pevnostní s jemným stoupanim a pojistnou matkou kterou jsem ještě přilepil lepidlem třetí třídy. Měl jsem tam o dost menší šrouby. Stejně to budu pridelavat na silent bloky. Odpadne chvění a vibrace a dotahovani.

Citace | Odpovědět

09.07.2014   08:01   #953 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:37.188.235.xxx
Offline 0/892

Maxxx> nemusíš to hned řezat. Jen zaslepit prirubu a vyzkoušet jak to bude jezdit potom. Ty origo šrouby radši výměn a podívej se na průměru. Já koupil pevnostní s jemným stoupanim a pojistnou matkou kterou jsem ještě přilepil lepidlem třetí třídy. Měl jsem tam o dost menší šrouby. Stejně to budu pridelavat na silent bloky. Odpadne chvění a vibrace a dotahovani.

Citace | Odpovědět

10.07.2014   12:11   #954 Téma: Jinling 250 JLA-21B

mononov mononov Město: Slaný
IP:109.80.170.xxx
Offline 0/11

Zdravim kdyz to tu tak ctu tak zajimavy no.Nema cenu se zbytecne hadat.Mame si radit a pomahat ne!A kazdej kdo se snazi pomoct tak toho by si mely vsichni vazit.KDo ti dneska poradi zadarmo
K memu dotazu zrovna mam asi mesic ctyrkolku v oprave pac mi vyhorela eletrika a musela se delat nova a rikal znamej ze ty predchozi majitele ji pekne dojebaly.Takze komplet svarit predni ram,vyfuky atd..Tak snad uz pristi tejden budu jezdit.Tedka co me trapi budem jezdit min ve dvou a chci nejak poresit tu sedacku aby se dala prodlouzit s spolujezdec nesedel na plastu :/
No a znamej mi rekl ze je v haji nejakej rotor nebo tak neco vubec nevim mozna je to jinej nazev ale jsem holka a vubec nevum co myslel :D ale prej to musel objednat az z ciny nevim no...

Citace | Odpovědět

10.07.2014   16:14   #955 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

mononov> Na sedadlo jsem se tu již ptal, nikdo nic neodpověděl.
Já jsem si načrtl takový sklápěcí nástave. Je to v podstaqtě jen nástavec před origo opěrku, který se po sklopení použije jako sedadlo. Taktéž stupačky musím dát nahoru. Menší spolujezdec nedosahne na origoše a když, tak mě tam ty jeho nohy docela překážejí.

Kolik dáš za tu opravu? vyplatí se ti to?
Rotor čeho...startéru ?

Že ti shořela elektrika--to potká každého. Já už to taky dělal celé. Některé kabely jsou slabé, jiné špatně vedené. Navíc přidám pojistkovku, která zcela chybí.
Jinak máš pravdu, ale hádat se to musí, každý má pravdu. Aspoň se v práci s klukama -- jsou to automechanici(jezdím odtahovkou))--zasmějeme nad některýma místníma výplodama. Každý je nejchytřejší, ostatní jsou pitomci. Dokonce i světový výrobci jsou blbci. Tady by se měli od "znalců" poučit

Někdo mi tu slíbil foto jak má řešené ty silentbloky. Docela by mne to zajímalo.

Citace | Odpovědět

10.07.2014   19:13   #956 Téma: Jinling 250 JLA-21B

mirco2209 mirco2209 Město: Snina
IP:91.237.168.xxx
Offline 0/118

fofrař> kde sa dá zohnať ta 27 zubova rozeta na 428 reťaz

Citace | Odpovědět

10.07.2014   21:00   #957 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

toto forum bohužel už nefunguje tak jak forum má

je tady od jisté doby nastaven individualismus a ignorace

je mi to líto, když jsem ho po třech letech co mi jinling stál v garáži pod plachtou našel rozhodl jsem se jinlinga jezdit a upravovat netušil jsem že neuplyne ani 3 měsíce a všechno bude jinak. Dnes mě začal vrtá červ prodat či neprodat.

po dnešní "ne"konzultaci s jistou osobou jsem i když za to svým způsobem nemůže velice rozhořčen a bohužel i když to zde budu pozorovat se "na chvíli" odmlčím.

INDIVIDUAL FOREVER

Citace | Odpovědět

10.07.2014   23:53   #958 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Silentbloky:

Citace | Odpovědět

11.07.2014   05:31   #959 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

mirco2209>fofrař> kde sa dá zohnať ta 27 zubova rozeta na 428 reťaz



Kolego, stačí juknout pár stran nazpět.
Vyrábí a prodává kolega Mulyšhuliš.
Také si u něj můžeš koupit přídavný,trubkový minichladič.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   05:39   #960 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>
Neprodávat.
I když je to hračka (dá se změnit první písmenko na S ), stále se to musí opravovat a předělávat, ale je to frajeřinka na tom lítat. No ne?
Jen se na tom musí vyměnit pár věcí....skoro všechno .
Ti, co používají vyšší rychlosti (převody) ...věřte, že vyztužením rámu opravdu nic nezkazíte.

Kolego Maxi, to jsem nepochopil ta fota s tím karbcem a jeho hrdlem. Je jen mírně vedle, ale co tam vidíš špatně?

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce