19.08.2010 21:38
Polaris Sportsman X2 500 EFI
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Ahoj chlapi někdo z Vás tady psal jak se dá seřídit variátor, nastavení podložkami , aby byly oba talíře variátoru v jedné rovině.
Mě jde těžko řadit a někdy má snahu sama jet na volnoběh , je to tím že se variátor sám rozhodil z osy . Děkuji
Naposledy editováno 24.08.2010 08:07:09
08.01.2012 14:01 #61 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
Kuna
Město: České Velenice
IP:90.177.205.xxx
Offline 0/53
Polaris Sportsman 800 EFI
08.01.2012 14:11 #62 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Kuna> Možná někdo nebude souhlasit, ale já to zhruba každých 1.000 km rozeberu, teda sundám dekl varia a na tom předním talíři vazelínou v spreji prostříknu kladívka, jejich uložení a vše co se tam pohybuje. Jemne to prostříknu aby to nešlo na sucho a zatím mám natom něco přes 5.000 km a je jako nový, bez známek opotřebení...
Ale jak píšu, je to múj názor a nikomu ho nenutím ani nepotřebuju aby mi tu někdo psal něco proti. Dík
17.01.2012 21:09 #63 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
JirkaATV
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.251.xxx
Offline 0/3
17.01.2012 21:40 #64 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
manas76
Město: Skalica
IP:213.81.220.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
17.01.2012 21:58 #65 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
18.01.2012 08:02 #66 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
tytyty
Město: Bříství
IP:93.99.128.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
JirkaATV>Mám taky problémek. Když nechám běžet volnoběh, začne to skákat kupředu. když to zabrzdím, začne chcípat a celá se třese. Variator jsem ještě nedělal, můžete někdo poradit čím začít?Díky
18.01.2012 09:17 #67 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
Taky jsem to už řešil, ale nebylo to tak hrozný. Pojíždělo to jen na L a na R, ale nijak dramaticky. Byl to utržený spodní silentblok motoru. Po výměně se to trochu zlepšilo, ale ještě bylo potřeba odebrat jednu podložku, která je pod zadním talířem varia u převodovky a pak ještě přidat podložku pod horní silentblok motoru. Tím se talíře zase dostaly do správné polohy a už je klid.
S volnoběžkou jsem problém neměl. Ale jestli ti to dělá tak moc, že když zmáčkneš brzdu začne motor chcípat, bude to spíš tou volnoběžkou. To zjistíš jednoduše - popíšu pro moje 500 X2. Sundáš levej nášlap a kryt varia. Shodíš řemen - stačí zatáhnout ho silou nahoru a pak převlíct ven přes zadní talíř varia u převodovky. Pak mezi předními talíři u motoru najdeš ložisko a to se musí jedním směrem volně točit a druhým směrem bude "zablokovaný" - bude točit celou osou. Pak by bylo v pořádku. Ale pokud bude zablokovaný na obě strany, je vadný a musí se vyměnit. Pokud naopak pude na obě strany volně, tak buď nemá tvoje kolka EBS (brždění motorem) nebo je to ložisko sice taky vadný, ale není to asi takovej průšvich a nemělo by mít na svědomí to popojíždění. Akorát nefunguje EBS ale s tím se dá nějak žít.
18.01.2012 10:18 #68 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
manas76
Město: Skalica
IP:213.81.220.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
18.01.2012 20:44 #69 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
JirkaATV
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.251.xxx
Offline 0/3
Pánové! Díky za rady, jak bude trocha času, pusím se do ní. Dnes jsem jí stratnul, tak chvíli se chovala normmálně, ale po 5 minutách to zase začlo, navíc když zařadím R a pak chci jet znovu dopředu, nechce to přeskočit. Ale to je možná jen přituhlým lankem. Jinak mám číňana GS Moon sport 300 (260 ccm), nebo se to udává pod názvem Xingyue xyst 260. Celkově spolehlivost tohoto stroje stojí za.......ale nějak se s tím zatím peru a doufám, že i tentokráte zvítězím .
23.01.2012 22:53 #70 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
Kuna
Město: České Velenice
IP:90.177.205.xxx
Offline 0/53
Polaris Sportsman 800 EFI
24.01.2012 08:20 #71 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
marek.sm
Město: Praha
IP:46.135.224.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
24.01.2012 08:25 #72 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
24.01.2012 11:33 #73 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
Kuna
Město: České Velenice
IP:90.177.205.xxx
Offline 0/53
Polaris Sportsman 800 EFI
ta 260tka se prodává asi pod pěti názvama,tak je docela problém sehnat to co člověk potřebuje.studený to na sytič nastartuje a vrčí pokud nevypne sytič,pak zdechne a tak pořád dokola.vyčistil jsem nádrž,vyměnil hadičky,svíčka a cívka ok.asi to bude ta membrána v karburátoru,ale prej nejde samostatně koupit.zkoušel někdo karbec třeba MZ 250??........zlatej Polaris
18.04.2012 19:59 #74 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
JirkaATV
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.251.xxx
Offline 0/3
Tak jsem konečne z5 i s funční 4kolkou! Takže ten problém, kdy to samo na volnoběh jelo dopředu, byla odstředivá rozjedová spojka, na jednom segmentu se uthla pružinka, takže ho nemělo co vracet do rozepnuté polohy. bohužel se to urthlo z těla segmentu a nejde to opravit, takže nová celá spojka!!
I tak všem díky za rady!
18.04.2012 20:36 #75 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
04.06.2012 18:27 #76 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
wejwasser
Město: Nížkov
IP:85.70.251.xxx
Offline 0/15
Journeyman Gladiator X8, Polaris Sportsman X2 800 EFI
04.06.2012 19:22 #77 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
06.06.2012 23:00 #78 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
wejwasser
Město: Nížkov
IP:85.70.251.xxx
Offline 0/15
Journeyman Gladiator X8, Polaris Sportsman X2 800 EFI
08.06.2012 08:19 #79 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:89.233.144.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
Kuna>.studený to na sytič nastartuje a vrčí pokud nevypne sytič,pak zdechne a tak pořád dokola.vyčistil jsem nádrž,vyměnil hadičky,svíčka a cívka ok.asi to bude ta membrána v karburátoru,ale prej nejde samostatně koupit.
Zkus se obrátit sem: http://www.quadmania.cz/uzivatel/?uid=8135527.01.2014 08:15 #80 Téma: POLARIS - seřízení - oprava - variátoru
Romco64
Město: Turie
IP:83.168.142.xxx
Offline 2/8
zdravim,
akurat tiez riesim nastavovanie prednych tanierov variatora na 800-ke
to volnobezne lozisko (EBS) co je v strede variatora, ma byt uplne na presno a nema sa hybat po oske variatora? mne sa to posuva po oske priblizne 1,5mm.
neviem ci to tak ma byt alebo mam zhanat nove.
dik za rady.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.39s