26.01.2010 18:27
Polaris Sportsman XP 850 EPS
milosc
Město: Dalovice
IP:90.178.45.xxx
Offline 1/22
Nazdárek. Nedával jste někdo na Polaris 850 EPS pneumatiky od ITP XTR rozměr
předek 27/9/14 zadek 27/11/14
jsou potřeba rozšiřovací podložky nebo nějaké úpravy?
Díky za odpovědi Milos
26.01.2010 20:10 #1 Téma: Výměna pneumatik
Dawoš
Město: Damnov
IP:88.146.206.xxx
Offline 22/1896
Tak to nevim ale Krkson daval 30¨ a jenom dopredu daval podlozky http://www.quadmania...uzivatel/?muid=27564
29.01.2010 17:09 #4 Téma: Výměna pneumatik
GROSPA
Město: Nymburk
IP:88.102.159.xxx
Offline 0/8
Polaris Sportsman XP 550
04.02.2010 08:35 #7 Téma: Výměna pneumatik
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
čaute kdyby někdo chtěl 27 mám tu 2 nové
http://www.quadmania...10-buffalo.3000.html
04.02.2010 15:19 #8 Téma: Výměna pneumatik
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
04.02.2010 15:26 #9 Téma: Výměna pneumatik
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
06.02.2010 10:19 #10 Téma: Výměna pneumatik
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:85.207.18.xxx
Offline 4/306
Vyměnil jsem ještě nesjetý Kenda B.C. K299 v rozměru 25x8-12 a 25x10-12 za tentýž rozměr, ale 6ti plátna DURO P.G. . Rozměr tabulkově stejný, ale ve skutečnosti jsou DURO širší a podstatně těžší. Na zadku vypadají jako "11". Nemám nikde podložky, vpředu na vnitřní straně zbyla mezera mezi pláštěm a táhlem řízení cca 3-4mm. Leoš mojím rozhodnutím (25") "opovrhuje", ale mně je to fuk
. Odzkouším to na sněhu a dám vědět, zajímá-li to někoho...
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.45s