27.03.2018 16:07
Access Motor Tomahawk 300
Marthinezz
Město: Zbraslav
IP:80.95.103.xxx
Offline 1/2
Access Tomahawk 300
Ahoj vsem 4kolkarum. Mam takovy problem. Zacalo to tim, ze pri startovani netocil ani starter. Postupne vymena starteru a volnobezky. Nyni starter motorem toci dobre, ale spatne chyta. pres manualni startovani chytne vetsinou na jeden tah. A dalsi problem je, ze vubec nejde za plynem, pri pridani plynu to zdechne. Nejde se s tim ani rozjet a kolisaji otacky volnobehu. Svicka je cerna jak bota. Cistil jsem karbec, podtlakovy ventil pod narzi ok. Priruba a mezikus mezi karbecem a valcem jsou nove a elektrika se sda taky ok
Predem vsem dekuji za nejake napady
27.03.2018 17:49 #1 Téma: Tom nejde za plynem
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
28.03.2018 13:11 #2 Téma: Tom nejde za plynem
Marthinezz
Město: Zbraslav
IP:80.95.103.xxx
Offline 1/2
Access Tomahawk 300
29.05.2018 23:17 #3 Téma: Tom nejde za plynem
maris97
Město: Jeseník
IP:194.228.13.xxx
Offline 1/5
Access Motor Tomahawk 300
Marthinezz> pokud nejde za plynem, a svicka je cerna, je moc bohata směs na volnobezne otacky. zespoda karbecu blize k valci je uprostred sroubek, dotahni ho do konce a vysroubuj o 1.5-2 otacky. Nech chvolu klapat, pridej plyn, pokud bude bila, sroubuj dal treba o dalsi 1-2otacky a porad to opakuj. Az bude svicka tmave cihlova je smes spravna, kdyz bude trochu tmavsi je to v norme. Ale pokud je moc cerna, podpaluji se ventili, krouzky se zapikaji a neni to dobre. Bila zas jde moc vzduchu- propaluje se pist.
30.05.2018 21:16 #5 Téma: Tom nejde za plynem
maris97
Město: Jeseník
IP:194.228.13.xxx
Offline 1/5
Access Motor Tomahawk 300
Sobol> Hodně kamaráde . A tím, že tady radíš na fórku, k tomuto tématu, bys to vědět měl. Že volnoběžná dávka směsi má vliv na akceleraci až do půl plynu při rozjezdu. Od poloviny plynu dál už je to čistě věc jehly, podtlakové membrány v karbecu, nežádoucího vzduchu okolo, plovákové komory a jiného. K tomu co jsem psal výše, jsem zapomněl toto dodat. Chtěl jsem se zeptat jestli ji má černou z jízdy nebo to zkoušel jen na ten volnoběh. Toť vše
05.06.2018 21:38 #7 Téma: Tom nejde za plynem
Janny4848
Město: Brdy
IP:37.188.236.xxx
Offline 1/634
Arctic Cat 650 TRV 4x4
Sobol>maris97> No tak to jsem teda objevil Ameriku. Ještě prosím tu o té bohaté směsy a podpalenyvh ventilech.
06.06.2018 22:52 #9 Téma: Tom nejde za plynem
Janny4848
Město: Brdy
IP:37.188.236.xxx
Offline 1/634
Arctic Cat 650 TRV 4x4
16.06.2018 20:01 #10 Téma: Tom nejde za plynem
maris97
Město: Jeseník
IP:194.228.13.xxx
Offline 1/5
Access Motor Tomahawk 300
Janny4848>
Jsem rád, že se mě někdo zastal
To ale není podstatné, řešíme skutečný problém. Nemá to být ani bohaté ani chudé. Svíčka má být prostě tmavě cihlová a zdar. A pokud to je bohaté, tak u 4t prostě problém > připečené pístní kroužky, zakarbonizované podpálené ventily ( znamená únik tlaku při kompresi ) apod.. A ano, při dlouhodobém používání samozřejmě, ne při 5 kilometrech. Samozřejmě, že když kroužky tak aji palice a válec pudou srát, ohledně rychlého zahřívání, možná i přehřívání se nebudu ani bavit..
Chvíli jsem hledal, protože mám taky problém s výkonem. cituji ''Pokud je směs bohatá a obsahuje hodně benzínu, dochází k poškozování svíček a zároveň se v důsledku smývání olejového filmu nadměrně opotřebuje válec. Motor má slabší výkon, vynechává a “koktá” (tzv. čtyřtaktování). A navíc stoupne spotřeba. Bohatou směs lze poznat podle svíčky. Pokud je svíčka černá a obalená karbonem a sazemi, ve směsi je příliš mnoho benzínu.
Chudá směs tedy logicky obsahuje méně benzínu, než by měla. Na to si dávejte velký pozor. Motor je sice výkonnější, ale v důsledku nízkého obsahu benzínu dochází k přehřívání válce a výsledkem bývá přidřený píst. Chudou směs signalizuje “chcípání” motoru při delší jízdě na plný plyn. I v tomto případě se můžete přesvědčit prohlédnutím stavu svíčky. Je-li bílá a opálená, směs je s největším pravděpodobností chudá.''
25.06.2018 10:59 #11 Téma: Tom nejde za plynem
maris97
Město: Jeseník
IP:37.188.182.xxx
Offline 1/5
Access Motor Tomahawk 300
Hele servis je nejlepší. Sice zaplatíš, ale nemusíš se ptát a ve výsledku dokonce aji ušetříš, protože nebudeš zkoušet ale borci už budou vědět. Mám stejný problém a dělal jsem na tom kdeco. Od nových trysek, těsnění až po ty příruby ke karbecu. Nakonec sem se nasral a odvrzl to do servisu, kde ty accessy dělají. Borci říkali, že mají bohaté zkušenosti se svíčkama NGK a vždycky problém. Taky to může být špatným benzínem popř.voda v benzínu. Nakonec z něj vypadlo že u těhle mašin prostě ten karbec odejde. Ať už je tam dírka v membráně(nesehnatelné včetně jehly) tak prasklý blok toho karbecu.. za plynem mi jede, jen když se ohřeje. Kdybys ale přišel na to, proč to nejde za plynem i za studena, tak dej vědět ;)
25.06.2018 12:00 #12 Téma: Tom nejde za plynem
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:46.135.81.xxx
Offline 0/2839
maris97> Na to jak jsi zde odborně popsal tak se divím ze jsi na to nepřišel a odborníci ze servisu to taky jen na něco svedli
Většina acesu skončila z vyhudlanym motorem ( vydrenym valcem, zabouchyny ventily až po uložení kliky ) z důvodu “ otevřeného výfuku. Nikdo včetně zastoupeni to neřešil, proste k tomu jen dávali výfuky a trisky nikdo neřešil. Těch karbecu jsem preladoval min 15. U většiny už bylo pozdě. Od nová to jezdilo chudý. Ze to má díru od volnobehu taky nikdo moc neřešil. Hlavně ze to má pěkné zvuk. Origo výfuk má tuším i rádoby Egr. Někde sem to viděl jen odpojenej podtlak a vono to nechce moc jet.
05.07.2018 19:46 #13 Téma: Tom nejde za plynem
Marthinezz
Město: Zbraslav
IP:80.95.103.xxx
Offline 1/2
Access Tomahawk 300
ten sroubek ze spodu karbecu jsem zkousel, pri volnobehu zadna zmena i kdyz ho uplne utahnu nebo povolim. Napadlo me tesneni pod hlavou a pad valcem, dal jsem nove, ale ted nevim jak seridit rozvody. Zkusil jsem to dle navodu a po nastaveni vule ventilu a naslednem protoceni motoru, jsou vule uplne jinak. predem vsem dik za nejaky tip
05.07.2022 00:04 #14 Téma: Tom nejde za plynem
Radoslav
Město: Brno-Bohunice
IP:185.140.114.xxx
Offline 0/2
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s