26.01.2013 14:31
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
tommy
Město: Dolní Lutyně
IP:91.103.166.xxx
Offline 9/32
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Zdravim, chci se zeptat jestli má někdo stejnou zkušenost nebo pocit, že KQ750 nemá dostatečnou sílu ve vyšším sněhu, zdá se mi jako by ztratil výkon nebo ho vůbec neměl při plném plynu ve sněhu cca 20 cm. Po dnešní vyjížďce s kolegou co má Arctica 1000 a po projetí jeho stroje, jež rval jak urvaný z řetězů se mi opravdu zdá jako by můj motor na KQ něměl dostatečný výkon. Právě proto se ptám jestli to tak má být, že vy vyšších otáčkach na H stroj tahá tak max na 50% nebo mám něco s kolkou. Díky za reakce.
28.01.2013 19:06 #31 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
montecristo
Město: Most
IP:77.237.147.xxx
Offline 1/2482
Goes 520 Max, Linhai Hytrack 310 4x4
inkomink>Zdravím , jen přileju olej do ohně. Co se týče xsoba, potřeboval jsem dvakrát poradit a on mi pokaždé poradil, za darmo!!! A co se týče varia tak jsem se s ním taky dost natrápil než jsem mohl jiné linhae předjíždět do kopce na H, zatím co oni musí řadit L. A to co jsem vybádal si také nechávám pro sebe.
Toť můj názor.
28.01.2013 19:39 #32 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
inkomink
Město: Mariánské Lázně
IP:90.176.221.xxx
Offline 2/1083
Linhai Tornado 300
28.01.2013 20:27 #33 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
28.01.2013 22:11 #34 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
Tesák
Město: Chomutov 4
IP:90.180.249.xxx
Offline 3/1593
28.01.2013 22:14 #35 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
Bahňák
Město: Swords
IP:212.67.82.xxx
Offline 2/7130
29.01.2013 09:13 #36 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
florishon> bohužel s tebou musím nesouhlasit. Ač se to nezdá King má naměřený nepatrně větší krouťák nežli Brute Force ovšem Kawa má hodně ostrý a uječený variátor a v tom je ten rozdíl! King je nesmírně kultivovaný ! je to jediná 4kolka na trhu s variem kde si jedeš na pohodu v nízkých otáčkách a motor i vario je v klidu. Je to ovšem také o povaze, ten kdo chce ostrost tak si určitě vybere Kawu.
29.01.2013 09:13 #37 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
florishon> bohužel s tebou musím nesouhlasit. Ač se to nezdá King má naměřený nepatrně větší krouťák nežli Brute Force ovšem Kawa má hodně ostrý a uječený variátor a v tom je ten rozdíl! King je nesmírně kultivovaný ! je to jediná 4kolka na trhu s variem kde si jedeš na pohodu v nízkých otáčkách a motor i vario je v klidu. Je to ovšem také o povaze, ten kdo chce ostrost tak si určitě vybere Kawu.
29.01.2013 10:02 #38 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
majo
Město: Kamenica
IP:95.103.250.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750
brďa> v parametroch oboch motorov nemam prehlad akurat ze kawa ma 50komi ale uz len z toho hladiska to berem ze je to dvojvlec. kazdy kto porovnal jednobuch a dvojbuch moze povedat ze dvojbuch aj ked s nizsim vykonom nestraca tolko co jednobuch. dba hrnky su dva hrnky. suza je nadherny a dobry stroj aj ja som nadnou uvazoval ale motor je motor. 2 je viac ako 1
29.01.2013 10:41 #39 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
xsob
Město: Hostěradice
IP:46.167.212.xxx
Offline 2/7928
29.01.2013 12:00 #40 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:78.156.141.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
brďa>florishon> bohužel s tebou musím nesouhlasit. Ač se to nezdá King má naměřený nepatrně větší krouťák nežli Brute Force ovšem Kawa má hodně ostrý a uječený variátor a v tom je ten rozdíl! King je nesmírně kultivovaný ! je to jediná 4kolka na trhu s variem kde si jedeš na pohodu v nízkých otáčkách a motor i vario je v klidu. Je to ovšem také o povaze, ten kdo chce ostrost tak si určitě vybere Kawu.
29.01.2013 14:58 #41 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
já jezdím ve sněhu nad 20cm výhradně na L ale také dost klame že právě King má tak nízké otáčky ale záběr je stále dostatečný i na H , jen motor jakoby skomíral ale neskomírá výkonově jen akusticky, právě ostré varia jako Kawa a i Can-am drží stále motor ve vysokých otáčkách a pak se to jeví že jede podstatně lépe, je to jen klam. Ten výkon je nadprůměrný 51koní a max. kroutící moment 58 Nm již při 4500ot/min , to prosím neumí žádný jiný 1.válcový motor, tomu věřte kamarádi ! Kawa má udávaný krouták 60.7 Nm ale až při 5000ot/min. Takže oba dva stroje mají zabijácké motory! je to vše zakleté ve variech jak už popisoval xsob.
29.01.2013 18:40 #42 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.233.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
brďa - absolutní souhlas, pořád nechápu kde lidi berou přesvědčení, že dvouválec musí jet lépe než jednoválec - zvláště pokud jde o průběh krouťáku. Tam fyzika jasně mluví ve prospěch jednoválce. Tedy pokud je optimálně sladěné vario s motorem, je to celkem fuk, jaký je průběh Mk (vario by mělo udržet otáčky ve správné výši). Polárka to má opačně - otáčky víceméně drží vario nad 4800 - 5000 a to i při lehtání plynu po rovince na asfaltě. Výhoda v terénu, nevýhoda na silnici.
29.01.2013 19:10 #43 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
brďa> Ono je to spíš tím, že zvolil max obsah co jednoválcovej motor dlouhodobě snáší a aby nebyl moc velkej průmer válce (životnost motoru), zvolil delší zdvih a menší vrtání. To pak je charaktericý tím že je míň točivej motor s výkonem a krouťákem v menších otáčkách a k tomu nastavený vario pro správnej průběh otáček.
Třeba Jumbo má podobně jako medvěd 700 menší obsah z krátkým zdvihem aby to mělo požadovanej výkon a Ňm je tím pádem točivej. 52 koní/6550 otáček a 57 Ňm/5500 otáček. Když není vario v pořádku tak efekt dušení je znatelnej dost.
29.01.2013 19:53 #44 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.
Milda72
Město: Strakonice
IP:178.255.168.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario
[quote]xsob>brďa> Ono je to spíš tím, že zvolil max obsah co jednoválcovej motor dlouhodobě snáší a aby nebyl moc velkej průmer válce (životnost motoru), zvolil delší zdvih a menší vrtání. To pak je charaktericý tím že je míň točivej motor s výkonem a krouťákem v menších otáčkách a k tomu nastavený vario pro správnej průběh otáček.
Přesně řečeno Je to asi jako srovnání Jawa 250 a ČZ 250. Obsahy motoru cca stejné ale krouťáky posazené díky vrtání někde jinde. Jawa šla krásně odspodu a ČZ díky vrtání "do čtverce" šla v jiných točkách. To vše se samozřejmě projevilo v životnosti motoru a především u ČZ ložiska na klice po výmněně zvonila už po dalších cca 500km znova.
Zajímala by mě ta úprava varia,a je mi jasné že by to nebylo zadarmo a s tím i počítám. Ale nechtělo by se mě kolku někam vozit. Bylo by jiné řešení?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s