asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

26.01.2013   14:31 Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

tommy tommy Město: Dolní Lutyně
IP:91.103.166.xxx
Offline 9/32
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Zdravim, chci se zeptat jestli má někdo stejnou zkušenost nebo pocit, že KQ750 nemá dostatečnou sílu ve vyšším sněhu, zdá se mi jako by ztratil výkon nebo ho vůbec neměl při plném plynu ve sněhu cca 20 cm. Po dnešní vyjížďce s kolegou co má Arctica 1000 a po projetí jeho stroje, jež rval jak urvaný z řetězů se mi opravdu zdá jako by můj motor na KQ něměl dostatečný výkon. Právě proto se ptám jestli to tak má být, že vy vyšších otáčkach na H stroj tahá tak max na 50% nebo mám něco s kolkou. Díky za reakce.

Odpovědi: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

28.01.2013   19:06   #31 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

montecristo montecristo Město: Most
IP:77.237.147.xxx
Offline 1/2482
Goes 520 Max, Linhai Hytrack 310 4x4

inkomink>Zdravím , jen přileju olej do ohně. Co se týče xsoba, potřeboval jsem dvakrát poradit a on mi pokaždé poradil, za darmo!!! A co se týče varia tak jsem se s ním taky dost natrápil než jsem mohl jiné linhae předjíždět do kopce na H, zatím co oni musí řadit L. A to co jsem vybádal si také nechávám pro sebe.

Toť můj názor.


Ty si taky kouzelník jak Xsob

Citace | Odpovědět

28.01.2013   19:39   #32 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

inkomink inkomink Město: Mariánské Lázně
IP:90.176.221.xxx
Offline 2/1083
Linhai Tornado 300

montecristo> Jo jo, taky znám motůrek linhaie z paměti, Asi osumkrát rozborka zborka.

Citace | Odpovědět

28.01.2013   20:27   #33 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

tak mě to nedalo a šel sem to opět testnout- máme cca 25-30 cm sněhu na poli za barákem-lán jak kráva, a dal sem kawě zakouřit a poznat co je plný kotel (měl jsem štuple v uších abych neplakal lítostí )

Maximálka je v takovém terénu 75kmH ale průměr se na délce 2km cca 65

Citace | Odpovědět

28.01.2013   22:11   #34 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

Tesák Tesák Město: Chomutov 4
IP:90.180.249.xxx
Offline 3/1593

xsob je jeden z pašáku na tomhle foru

Citace | Odpovědět

28.01.2013   22:14   #35 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:212.67.82.xxx
Offline 2/7130

Tesák> spíš tlučhubou vic ukecanýho chlapa jsem neviděl

Citace | Odpovědět

29.01.2013   09:13   #36 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

florishon> bohužel s tebou musím nesouhlasit. Ač se to nezdá King má naměřený nepatrně větší krouťák nežli Brute Force ovšem Kawa má hodně ostrý a uječený variátor a v tom je ten rozdíl! King je nesmírně kultivovaný ! je to jediná 4kolka na trhu s variem kde si jedeš na pohodu v nízkých otáčkách a motor i vario je v klidu. Je to ovšem také o povaze, ten kdo chce ostrost tak si určitě vybere Kawu.

Citace | Odpovědět

29.01.2013   09:13   #37 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

florishon> bohužel s tebou musím nesouhlasit. Ač se to nezdá King má naměřený nepatrně větší krouťák nežli Brute Force ovšem Kawa má hodně ostrý a uječený variátor a v tom je ten rozdíl! King je nesmírně kultivovaný ! je to jediná 4kolka na trhu s variem kde si jedeš na pohodu v nízkých otáčkách a motor i vario je v klidu. Je to ovšem také o povaze, ten kdo chce ostrost tak si určitě vybere Kawu.

Citace | Odpovědět

29.01.2013   10:02   #38 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

majo majo Město: Kamenica
IP:95.103.250.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750

brďa> v parametroch oboch motorov nemam prehlad akurat ze kawa ma 50komi ale uz len z toho hladiska to berem ze je to dvojvlec. kazdy kto porovnal jednobuch a dvojbuch moze povedat ze dvojbuch aj ked s nizsim vykonom nestraca tolko co jednobuch. dba hrnky su dva hrnky. suza je nadherny a dobry stroj aj ja som nadnou uvazoval ale motor je motor. 2 je viac ako 1

Citace | Odpovědět

29.01.2013   10:41   #39 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:46.167.212.xxx
Offline 2/7928

Bahňák>Tesák> spíš tlučhubou vic ukecanýho chlapa jsem neviděl



sem rád že máme na sebe podobnej názor

Citace | Odpovědět

29.01.2013   12:00   #40 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:78.156.141.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

brďa>florishon> bohužel s tebou musím nesouhlasit. Ač se to nezdá King má naměřený nepatrně větší krouťák nežli Brute Force ovšem Kawa má hodně ostrý a uječený variátor a v tom je ten rozdíl! King je nesmírně kultivovaný ! je to jediná 4kolka na trhu s variem kde si jedeš na pohodu v nízkých otáčkách a motor i vario je v klidu. Je to ovšem také o povaze, ten kdo chce ostrost tak si určitě vybere Kawu.



Ano můžu potvrdit King jede po běžné cestě na velice nízké otáčky jen si brouká je to příjemné i na poslech , ostatní mají dle mě zbytečně vysoké otáčky. Opak v bahně a ve sněhu to chybí , ale na L se to trochu eliminuje spotřeba o 5 litrů méně ale u mě vítězí.



Naposledy editováno 29.01.2013 16:44:42

Citace | Odpovědět

29.01.2013   14:58   #41 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

já jezdím ve sněhu nad 20cm výhradně na L ale také dost klame že právě King má tak nízké otáčky ale záběr je stále dostatečný i na H , jen motor jakoby skomíral ale neskomírá výkonově jen akusticky, právě ostré varia jako Kawa a i Can-am drží stále motor ve vysokých otáčkách a pak se to jeví že jede podstatně lépe, je to jen klam. Ten výkon je nadprůměrný 51koní a max. kroutící moment 58 Nm již při 4500ot/min , to prosím neumí žádný jiný 1.válcový motor, tomu věřte kamarádi ! Kawa má udávaný krouták 60.7 Nm ale až při 5000ot/min. Takže oba dva stroje mají zabijácké motory! je to vše zakleté ve variech jak už popisoval xsob.

Citace | Odpovědět

29.01.2013   18:40   #42 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

caprighia caprighia Město: Praha
IP:37.188.233.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

brďa - absolutní souhlas, pořád nechápu kde lidi berou přesvědčení, že dvouválec musí jet lépe než jednoválec - zvláště pokud jde o průběh krouťáku. Tam fyzika jasně mluví ve prospěch jednoválce. Tedy pokud je optimálně sladěné vario s motorem, je to celkem fuk, jaký je průběh Mk (vario by mělo udržet otáčky ve správné výši). Polárka to má opačně - otáčky víceméně drží vario nad 4800 - 5000 a to i při lehtání plynu po rovince na asfaltě. Výhoda v terénu, nevýhoda na silnici.

Citace | Odpovědět

29.01.2013   19:10   #43 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

brďa> Ono je to spíš tím, že zvolil max obsah co jednoválcovej motor dlouhodobě snáší a aby nebyl moc velkej průmer válce (životnost motoru), zvolil delší zdvih a menší vrtání. To pak je charaktericý tím že je míň točivej motor s výkonem a krouťákem v menších otáčkách a k tomu nastavený vario pro správnej průběh otáček.

Třeba Jumbo má podobně jako medvěd 700 menší obsah z krátkým zdvihem aby to mělo požadovanej výkon a Ňm je tím pádem točivej. 52 koní/6550 otáček a 57 Ňm/5500 otáček. Když není vario v pořádku tak efekt dušení je znatelnej dost.

Citace | Odpovědět

29.01.2013   19:53   #44 Téma: Zdá se mi že má KQ přidušený motor.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:178.255.168.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

[quote]xsob>brďa> Ono je to spíš tím, že zvolil max obsah co jednoválcovej motor dlouhodobě snáší a aby nebyl moc velkej průmer válce (životnost motoru), zvolil delší zdvih a menší vrtání. To pak je charaktericý tím že je míň točivej motor s výkonem a krouťákem v menších otáčkách a k tomu nastavený vario pro správnej průběh otáček.

Přesně řečeno Je to asi jako srovnání Jawa 250 a ČZ 250. Obsahy motoru cca stejné ale krouťáky posazené díky vrtání někde jinde. Jawa šla krásně odspodu a ČZ díky vrtání "do čtverce" šla v jiných točkách. To vše se samozřejmě projevilo v životnosti motoru a především u ČZ ložiska na klice po výmněně zvonila už po dalších cca 500km znova.

Zajímala by mě ta úprava varia,a je mi jasné že by to nebylo zadarmo a s tím i počítám. Ale nechtělo by se mě kolku někam vozit. Bylo by jiné řešení?

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce