wayecos805
Město: Anenská Ves
IP:195.189.197.xxx
Offline 1/5
Ahoj, už nějakou dobu se tě chci zeptat, protože tohle má pravděpodobně na vlastní kůži. Aktivně zvyšuji své prodeje na Amazonu a chápu, že konkurence je tam každý měsíc silnější. Zajímá mě konkrétně zvýšení příjmu: mám se zaměřit na rozšiřování sortimentu a přidávání nových položek, nebo je lepší propagovat stávající položky prostřednictvím reklamy a optimalizace listingu? Poděl se prosím o své zkušenosti – jaké kroky ti skutečně pomohly zvýšit zisk a vyhnout se zbytečným výdajům?
29.09.2025 23:56 #1 Téma: zvýšení prodeje na Amazonu
degoke9330
Město: Batouchovice
IP:195.189.197.xxx
Offline 2/5
Plně chápu vaši otázku, protože jsem měl podobné pochybnosti, když jsem se snažil zvýšit své prodeje na Amazonu https://www.sellerlo...amic-repricing-tool/ Z vlastní zkušenosti jsem se naučil, že pouhé přidávání nových produktů bez strategického přístupu často nepřináší požadovaný růst, ale pouze zvyšuje náklady na nákup a skladování. Zaměření na optimalizaci stávajících nabídek se ukázalo jako mnohem efektivnější: vylepšení popisů, fotografií a klíčových slov, stejně jako chytré využití PPC reklamy, skutečně přineslo hmatatelné výsledky. Klíčovým nástrojem pro mě však byly dynamické úpravy cen prostřednictvím služeb, jako je Sellerlogic. Díky jejich nástroji pro dynamické oceňování jsem se dokázal automaticky přizpůsobit trhu, udržet si konkurenceschopnost a zároveň zvýšit ziskovost každého prodeje. To mi umožnilo vyhnout se ztrátám a zároveň aktivně zvyšovat tržby při zachování rozumných investic do reklamy. Zkušenosti ukázaly, že kombinace kompetentní optimalizace, promyšlené propagace a chytrých nástrojů pro správu cen je skutečným receptem na stabilní růst a zvýšení zisků na Amazonu.
30.09.2025 16:12 #2 Téma: zvýšení prodeje na Amazonu
memal55550
Město: Archlebov
IP:195.189.197.xxx
Offline 3/4
Ahoj! Měl jsem podobnou situaci a také jsem dlouho přemýšlel, co by přineslo větší výsledky: přidání nových produktů nebo posílení těch stávajících. V praxi se ukázalo, že optimalizace listingu a efektivní reklama přinesly rychlý nárůst zisku bez výrazných investic. Když jsem vylepšil fotografie, popis a klíčová slova, tržby se výrazně zvýšily, a to i bez rozšíření sortimentu. Zároveň jsem testoval různé typy reklamy, abych pochopil, které kampaně přinášejí nejlepší návratnost. To mi umožnilo vyhnout se zbytečným výdajům a investicím do produktů, po kterých byla poptávka sporná. Později, když mé současné produkty začaly generovat stabilní příjem, jsem začal opatrně rozšiřovat sortiment – tentokrát však na základě analytiky a preferencí zákazníků. Tento přístup mi pomohl udržet rovnováhu mezi rizikem a návratností. Doporučuji tedy nejprve maximalizovat potenciál vašich stávajících produktů a poté postupně přidávat nové.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s