QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


leos2

Offline

Nick: leos2
Město: Moravské Budějovice
Kraj: Vysočina
Věk: 52 let
ICQ: -
Web: http://http://www.free-style.cz/

Poslední přihlášení: 10.04.2024 Registrace: 13.12.2008

Can-Am Outlander 800R Max XT-P (2013)

Úvodní informace o čtyřkolce:

Můj další Level. Vzduchový podvozek, posilovač řízení , vyhříváni 4 v 1, BeadLocky vyměněny za širší ITP . Zadní mega box Quadrax, čelní štít Can-Am.Jinej otevřenější výfuk.Upravený variátor.Jestli vydrží to co KingQuad tak budu velmi spokojen

Zkušenosti, recenze, popis:

Zkušenosti žádné, je to leštěnka nehorázná , najeto jen 1200 km . Ale dlouho to tak nebude, čeká ji se mnou hodně expedic, má se na co těšit a já snad taky.

Tak jsem malinko pojezdil. Vyhodil jsem úzké BeadLocky nasadil širší ITP. I tak je to ale strašně vratké. Byl jsem zvyklý brát zatáčky driftem i na asfaltu. Tady to nejde, musím hodně přifouknout zadek a předek přitvrdit. Ale to se asi zhorší komfort v terénu. Chválím tvar čelního štítu funguje lépe než na Kingovi, nefouká ani na hlavu i když není vysoký. Vyhřívání na půlku už pálí jak čert, palec nic moc, ostatní výhřevy jsem nezapojoval.
POSILOVAČ ? no nemůžu si zvyknout. Na MAX se to nedá ovládat jde to moc lehce na střed kraje jdou ztuha střed tak akorát. MIN jako by tam nebyl. Podvozek na měkko v terénu je paráda, žádné kopance do řídítek díky posilovači.S kingem se podvozek nedá vůbec srovnat s Polárkou asi na stejno, ale Polárka se tolik nenakláněla.
VÝKON ? neskutečný, brutální, nevyužitelný, první svezení mě to nějak nebralo , ale pak jsem za to vzal a málem jsem se posral. BRZDY? nejlepší oproti Polárce i Kingovi , ale ještě by to malinko chtělo víc.
ŘAZENÍ ? tak to je průser jde to težko, jde to do zubů, nesmí se držet brzda protože kolka potřebuji poskočit , aby to zapadlo. nejlíp šlo řadit na Kingovi.
POHODLÍ? sedadlo řidiče krásně měkké jako na Polárce King má tvrdý prkno. Spolujezdec pohodlí nadbytek až na ty držáky rukou ( oslí uši ) to je hnus fialovej . dal jsem tam Box , abych ten nesmysl schoval. S boxem je to pohodlnější a omladina mi nevypadne do boku.
SVĚTLA? nic moc svítí málo , ale to asi každá co jsem měl.Světelná rampa na noční jízdy nutnost.
Po změně kol na jiné ET se jízdní vlastnosti zlepšily. ale chtělo to i podložky předek +3cm zadek +5 cm těď jsem širokej asi 138 cm a to už je masakr.Jízda je rapidně jiná driftuji i na afaltu, ale předek se dost boří. Takže nechám dát na přední nápravu stabilizátor.
8Okm=56OOot. 9Okm=62OOot. 1OOkm=66OOot. To byly aktuální otáčky v dané rychlosti. Ale dal jsem 25gramů navíc na každé kladívko varia. snížily se otáčky na takové: 80km-5300ot 90km-5800ot 100km-6250ot 120km=7600ot. no nic moc, ale znatelné to je i bez sledování otáček. 120 je tam hned.

výměna ve 100mth Motor.olej 10W40 4T full synt 2,2 L, přední dif. 75W90 0,5L , zadní dif. 75W90 0,3L , převodovka 75W140 0,35 L

Přidán palivový filtr a aktivní držák navigace.Tepelný štít, přídavné světlo dopředu i dozadu.Přidána síťka před chladič, semena z trávy totálně ucpávala chladič.Dodělaný tepelný štít na levou stranu motoru, pravý průhledný.
Dokoupen přední box Quadrax

výměna motor. oleje při 170 MTH 4.100km

výměna ve 195mth 5450 km olej přední dif., zadní dif. převodovka a motor. olej + olej filtr.

montáž tepelného krytu motoru z modelu G2.
Před expedicí do Řecka domontován tepelný štít i na druhou stranu nad variátor .

Po expedicích Albánie,Makedonie , Bulharsko, Řecko a Ukrajina vše ok, až na zlomenou nohu v Makedonii.Výměna motor. oleje + filtr , při 270 mth ( 8000km )

Po expedici Bosna, 336 MTH 10.200 Km výměna motor oleje + filtr, vzduch. filtr, variátor.filtr. výměna oleje přední a zadní dif. výměna oleje v převodovce.

14-ti denní Expedice Albánie 2018 proběhla super, až na jedno ustlání na bok a zlomenej prst na ruce. Najeto 1350 km . Předposlední den výměna palivového čerpadla. Měl jsem naštěstí náhradní. Vůle zatím žádné . Čerpadlo byla první závada na čtyřkolce. V tomto roce dávali čínskou náhražku místo Bosche.

Expedice Rumunsko 8/2018 vše ok bez poruchy.

13300 km 438 MTH výměna motorový olej + filtr vzduch filtr,variátor vyfoukání + filtr šířka řemen 32,5

Expedice Rumunsko, Moldávie, Ukrajina, Podněstří, Gaudázie. 2300km bez problémů, jen dolití 0,5L odpařené vody do chladiče

po expedici výměna motor. oleje + filtr v 15.435 km, 500 mth

10-ti denní Expedice Bosna,Černá Hora,Albánie stav po příjezdu 534mth 16.423 km stále od nova vše původní bez vůlí. jen se uvolnil šroub na plusu u baterky.

Expedice 4 moří Černé - Marmarské - Egejské - Thrácké . 2500 km poprvé porucha odešlo čidlo teploty vody. podvozek stále původní. 18.000 km

Servis v 595 mth, 18.430 km Olej motor + filtr oleje převodovka, přední zadní dif. filtry. připraveno na expedici Albánie 2022 po jedenácté.

Na expedici prasklo zadní rameno zavařeno v horách
po příjezdu 4kolka prodána s nájezdem cca 19,000 km

Fotogalerie:

Uživatelské hodnocení:

Obecné
Čtyřkolku mámOjetý
Pořizovací cena280.000,-
Moje závady
Zatím žádné...
Moje úpravy
Ráfky s velkým ET, rozšiřovací podložky, Variátor +3g, přední stabilizátor, přídavná světla, výhřevy, upravený výfuk, zakrytování podvozku, tepelná bandáž svodů, přední štít, zadní box,
Silné stránky
Výkon, posilovač řízení, vzduchový podvozek, vzhled, pohodlí,
Slabé stránky
Vysoká cena, bez úprav velice vratké a úzké, málo svítí, brzdy pouze všechny.
Motor
Brzdy
8/10
Průběh výkonu
10/10
Přenos vibrací
10/10
Převodovka
5/10
Mechanická hlučnost
8/10
Zvuk
9/10
Spolehlivost
9/10
Spotřeba paliva l/100km10
Variátor
9/10
Spotřeba oleje l/1000km0
Podvozek
Možnost nastavení
10/10
Těsnost tlumičů
10/10
Tuhost rámu
9/10
Typ rámu
G1
Jízda
Cestování
10/10
Terén
10/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
3/10
Ceny servisu
3/10
Servisní síť
1/10
Dostupnost dílů
4/10
Nabídka doplňků
8/10
Servisní intervaly
5/10
Terén
Brodivost
6/10
Výška sedla
10/10
Ochrana motoru
7/10
Cestování
Pohodlí jezdce
10/10
Pohodlí spolujezdce
10/10
Možnosti uchycení zavazadel
9/10
Ochrana jezdce
8/10
Ochrana spolujezdce
8/10
Světla
4/10
Dojezd na nádrždle nálady jezdce...

Hodnocení čtyřkolky (recenze,fotky)

Hodnoceno:15x
Hodnocení jen pro přihlášené

Vyjížďka

Journeyman Gladiator 530 RX-A

Pořád pracuje bez poruchy.

Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září

Journeyman Gladiator X5-A

Za tu dobu udělal spoustu práce.

Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec

Oprava

Čína Delta force 550 4x4

Rozvalený přední diferenciál. Rozlámal se kříž mezi pastorky, dvě hřídelky křížku odstředivou silou vyjely a probrousily víko skříně.Zatím neopraveno....

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Čína Delta force 550 4x4

08/2021 - Přestal pálit 1. válec. Motor demontován, bylo vysypané ložisko na vačkové hřídeli. Šikovný soustružník upravil vačku na jiné (normální) lož...

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Havárie

Linhai ATV 500 4x4

Dnes jsem zasahoval u havárie malotraktoru Kubota řada G, který se převrátil v prudkém kopci. Pomocí navijáku na mojí kolce a za asistence třech chlap...

Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen

Journeyman Gladiator X450

Tak moje uprava nevydržela při druhé vyjíždce mě praskla zadní nosič víc jak 1/2 kufru byla mimo nosič sice kufr držel jak přibitý ale nosič není tak ...

Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec

Montáž doplňku

Can-Am Outlander 1000R

Montáž výfuků od firmy RJWC POWERSPORTS...Fakt pecka zvuk..

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 11. Leden

Journeyman Gladiator X8

Dovolím si pochlubit se nápadem na Glada X8. Třeba někoho inspiruji s podobným dilema. Snažil jsem se sehnat nějaké rozumné držáky na nosič, abych mo...

Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden

Sraz

SMC Jumbo 720 R 4x4

Tak jsme už zjistili odkud jsou ty úlomky v motoru.

Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen

Linhai ATV 500 4x4

"Silvestrovská palačinka": Moje první svezení na úrovni těžšího terénu a kalužích které byly cca 70cm hluboké. No vyzkoušel jsem si to a už nikdy tako...

Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor

Dovolená

Can-Am Outlander 1000

Tak jsem 4kolu převlíkl do nového kabátu :-D

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor

CF Moto Gladiator X850

Albánie - Makedonie 2019

Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen

Údržba

Journeyman Gladiator X8

Výměna oleje v motoru, zadní rozvodovce, předním diferenciálu. Motorex

Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden

Polaris Sportsman X2 800 EFI

Výměna: motorového oleje - PS4, Kapalina přední diff - Demand drive fluid, Převodovkový olej zadní diff - AGL fluid, ADC kapalina - Demand, vzduc...

Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec

Přidat zápis do deníku

Nenechte si ujít





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.73s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce