asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Tomahawk 250 nedrží otáčky

21.03.2019   09:14 Access Motor Tomahawk 250

kappy kappy Město: Vrakuňa
IP:178.40.222.xxx
Offline 1/2

zdravím vás, mám taký problém s mojím tomahawkom 250 po zahriatí na sýtič štvorkolka nedrží otáčky a skape. sviečka nová po desiatich minútach úplne čierna. štvorkolka je po generálke motora a karburátor vyčistený ultrazvukom. ďakujem za každú radu

Naposledy editováno 21.03.2019 18:05:11

Odpovědi: Tomahawk 250 nedrží otáčky

22.03.2019   06:11   #1 Téma: Tomahawk 250 nedrží otáčky

mariodevil mariodevil Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.211.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800

Černá svíčka , moc benzínu.

Citace | Odpovědět

23.03.2019   10:45   #2 Téma: Tomahawk 250 nedrží otáčky

kappy kappy Město: Vrakuňa
IP:194.154.249.xxx
Offline 1/2

Viem len už neviem ako to mám nastaviť

Citace | Odpovědět

23.03.2019   14:35   #3 Téma: Tomahawk 250 nedrží otáčky

mariodevil mariodevil Město: Jablonec nad Nisou
IP:89.176.122.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800

kappy> A nemáš jehlu vysoko? Jinak šroub bohatosti směsi zašroubovat úplně a zkus začít na 1 a 1/2 otáčky, podle potřeby po půl otáčce povolovat.

Citace | Odpovědět

23.03.2019   18:40   #4 Téma: Tomahawk 250 nedrží otáčky

kappy kappy Město: Vrakuňa
IP:188.167.52.xxx
Offline 1/2

Teraz som bol skúsiť nastaviť bohatosť zmesi.
Keď sa zohreje vypnem sitič hneď skape a nenastartuje iba keď zase zapnem sitič. Keď sa ju snažím udržať naštartovanú po vypnuti sitiča má nepravidelny chod motora a strieľa z výfuku a keď pustím plyn skape.

Citace | Odpovědět

24.03.2019   19:58   #5 Téma: Tomahawk 250 nedrží otáčky

Striker123 Striker123 Město: Brno-Žabovřesky
IP:46.135.104.xxx
Offline 2/6

Ahoj jsem tu nový ale myslím že bych ti mohl poradit. Teď jsem dával do kupy toma 400 (go motoru po zadření) a měl jsem úplně stejný problém - svíčka černá, zdechala, nepravidelný volnoběh a střelba do výfuku.. 1. koukni zda máš všechno dobře připojeno (hlavně hadičky) často to dělá EGR ventil pokud ho tam teda máš. 2. koukni zda máš čisté a dobře připojené sání 3. kontrola těsnosti příruby karbecu zda ti nepřisává falešný vzduch 4. kontrola nastavení ventilových vůlí (sací 0,15mm, výfuk 0,15mm) 5. kontrola gumové membrány karburátoru jestli není poškozená (díra, zteřelá atd..) počítám že je karbec perfektně čistej.. 6. pokud je všechno jak má být zkus si pořádně pohrát s tím šroubem bohatosti směsi, nejlépe se to dělá ve dvou, jeden startuje a druhej ladí ten šroub a zkouší přidávat plyn (za tepla samozřejmě). Jinak pokud bys tam měl otevřenej vejfuk nebo třeba jen rouru s drátěnkou tak to chce doladit i trysky v karbecu ale to je vcelku dosti drahá a zdlouhavá záležitost než trefíš ty správné tak ať se daří a napiš jak jsi dopadl

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.07s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce