29.03.2009 13:03
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Zakládám toto téma k užitku všem již současným a jistě i budoucím uživatelům tohoto stroje. A doufám, že se zde budou objevovat příspěvky a potřehy spojené s provozem této 4 kolky. Zdůverného zdroje vím, že se X 5tek mělo již prodat cca 60 kousků...
Zároveň bych zde chtel poděkovat p. Friedlovi od Journeymana za příjemný zákaznický servis a profesionální přístup.
Upozorňuji, že příspěvky mimo problematiku, nebo obsahující vzájemné napadání budou neprodleně odstraněny!!!
Naposledy editováno 12.07.2010 10:49:30
10.06.2009 08:39 #91 Téma: Journeyman X5-A
dick
Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
10.06.2009 08:40 #92 Téma: Journeyman X5-A
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:78.110.210.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
10.06.2009 08:41 #93 Téma: Journeyman X5-A
kingcheb
Město: Cheb
IP:90.176.241.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
marek.sm> s tím manuálem je to pravda, alibismus to je!!!Podle něj zjistíš, že to co vyhrává offroadmaratony vlastně oficiálně může jen na D1 A ještě u JM doporučuji občas točit s navijákem,u mého stroje po cca 1 měsíci nepoužívání po brodění přirezl rotor ke statoru.Jinak můj prodejce mi říkal,že "rozumné brodění" není na škodu,ale je to o údržbě.
10.06.2009 09:05 #94 Téma: Journeyman X5-A
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.167.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
kingcheb> Tak, tak pravidelná údržba je základ. Bohužel většinu věcí v manuálu nenajdeš a musíš být tak trochu kutil a hlavně tě musí bavit pořád dumat co ještě vyčistit, promazat a zkontrolovat. Pokud to uděláš podle uživatelského manuálu (něco jako světla svítí, klakson troubí....) tak to asi brzo přijdou problémy. Nechápu, proč výrobce automaticky nedává třeba na CD servisní manuál, proč se musí dokupovat extra. Já ho koupil asi za 10 dolarů, ale musím říct, že toho nelituju a konečně jsem se něco rozumnýho o kolce dozvěděl.
10.06.2009 09:22 #95 Téma: Journeyman X5-A
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:88.100.213.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
10.06.2009 09:29 #96 Téma: Journeyman X5-A
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:78.110.210.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
10.06.2009 09:31 #97 Téma: Journeyman X5-A
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.37.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
16.06.2009 02:21 #98 Téma: Journeyman X5-A
Drobek-Žižkov
Město: Praha 3-Žižkov
IP:194.228.51.xxx
Offline 0/81
marek.sm> Ahoj všichni!
Co se týká SERVISNÍHO manuálu, já ho získal trochu "jinak". Mám dotaz, pokud bych Vám zaslal tento servisní manuál (v PDF) a Vy jste měl nějakou novější verzi, dohodli bychom se nějak? Rád se budu i finančně podílet. Navíc kdybyjste mi dal zdroj této koupě, asi bych si ho koupil za 10 USD klidně také!
16.06.2009 07:27 #99 Téma: Journeyman X5-A
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
16.06.2009 08:56 #100 Téma: Journeyman X5-A
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Nějaký manuály jsou tady:
Sportsman 700: http://www.megaupload.com/?d=Y1A3JT0Z
Sportsman 800: http://www.megaupload.com/?d=P0GPA8SD
Na pětistovku bohužel nemám, takže marku kdybys byl ochoten, rád bych jej taky. Díky předem.
16.06.2009 09:08 #101 Téma: Journeyman X5-A
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Ještě něco na různý stroje je tu: http://www.maxmekker.com/atv.asp
Yamaha G700: http://subi.pacevt.c...700Servicemanual.pdf
CA Outlander: http://subi.pacevt.c...6OutlanderSeries.pdf
Sůza KQ700: http://subi.pacevt.c...y/KingQuadLTA700.pdf
Něco málo na Glada, ale alespoň v CZ: http://uloz.to/18326...510_manual_czech.pdf
Seznam dílů v en: http://subi.pacevt.c...r-CFmotopartbook.pdf
Kompletní servisní manuál glada: http://subi.pacevt.c...500servicemanual.pdf
Eletrika glada: http://subi.pacevt.c...schema_Gladiator.pdf
Kymco 250: http://subi.pacevt.c...O_MXU250-inglese.zip
Linhai: http://subi.pacevt.c...Linhai-PartsBook.pdf
Linhai: http://subi.pacevt.c...haiServiceManual.pdf
Linhai: http://subi.pacevt.c...rsary_ATV260-300.xls
Linhai: http://uloz.to/11576...vice-manual-2006.pdf
Y Kodi 450: http://www.savefile....597a62f9754809bccca4
16.06.2009 09:10 #102 Téma: Journeyman X5-A
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.212.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
16.06.2009 13:38 #103 Téma: Journeyman X5-A
katma
Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A
Tak jezdíme jak o život zatím bez problémů 280 km ( těsnost atd. ), ale začalo se ozývat takové tlučení na předku při přejezdu i malých překážek npř. obrubníku ne u najetí , ale při sjíždění. Myslíme si že to může být u náhonu na předek při vyrovnávání výkyvů - zasouvání a vysouvání kardanového náhonu, že to jde do sebe moc nadoraz. Máte s tím někdo problém nebo znáte řešení.
16.06.2009 16:36 #104 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
katma>
kardan co jde z motoru do předního difu se nepohybuje kyvně jako např.u aut, chybu hledej v pohyblivých částech přední nápravy - poloosy, zavěšení, řízení tam si myslím nejspíš, např. povolená řídící tyčka. já měl cca kolem 1000km povolený LZ stabilizátor, taky to vydávalo kovově cvakavý zvuk.
16.06.2009 20:29 #105 Téma: Journeyman X5-A
NeedToSpeed
Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI
17.06.2009 22:00 #106 Téma: Journeyman X5-A
katma
Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A
Dnes jsme na to asi přišli, tyčka řízení na levé straně naráží do předního diferenciálu. Pokud jedeme na hrbol nic se neděje, ale jakmile hrbol překonáme kola jsou odlehčená a jakoby vystřelí do prázdna a při tom to narazí na sebe. Pokud bychom tlumiče žměkčili nebo ztvrdili asi by to nic nepřineslo ? Jak to tam máte vy. Poznáte to tak, že na diferenciálu vlevo je "označeno" místo nárazu jinou barvou výlisku. NeedToSpeed: Víš co ti s tím tlumičem dělali?
20.06.2009 21:58 #107 Téma: Journeyman X5-A
katma
Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A
Tak dnes jsem byl na projížďce s Fidžim - NF 500 L , chyba je v tlumičích,a to máme příplatkové plynokapalinové a vůbec netlumí. Když npř. nadzvedeme kolku v předu a pustíme na zem skáče jak utržená koza, kdežto NF dopadne a pomalu se zvedne. Zkusili jsme změřit tlak na ventilku a je tam 0. Neskoušeli jsme to nafouknout, abychom nic nezničili ( pojedeme na 1. garančku tento týden). Máte někdo nějaké zkušenosti s těmito tlumiči. Ještě jeden poznatek, X5-A a NF 500 L jsou téměř identické stroje a přesto x5-A má těžší předek.
21.06.2009 01:07 #108 Téma: Journeyman X5-A
NeedToSpeed
Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI
katama> Nevím, zrovna jsem jel pro záručák a nechal tam bráchu, který je nesledoval... Ale jinak ty tlumiče mám přesně ty samé, kovový zvuk od pžedku. Až pojedeš na garančku, stěžuj si na to, klidně řekni že jsem měl stejný problém a bylo to v nich. Nevím jestli je dofoukli nebo co ale určitě to nebylo nic vážného a spravili to na počkání, teď jsem spokojen
21.06.2009 10:54 #109 Téma: Journeyman X5-A
virtual
Město: Praha
IP:84.42.138.xxx
Offline 2/247
Jasne, pokud tam neni tlak, nefunguji. Psal jsem to uz v jinem prispevku, podle me je problem v tom, ze ta nadobka je mala a kdyz chces ten tlak zmerit, hned ti utece. Je na to pry nejaky specialni zarizeni.
Jinak ty tlumice funguji znamemu na X5 vyborne.
21.06.2009 15:42 #110 Téma: Journeyman X5-A
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:78.110.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
21.06.2009 16:09 #111 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
NeedToSpeed,katma:
píšte, že ty plyňáky způsobují, že při propružení narážejí o skříň předního difu. To mají teda asi delší chod, ne? Já mám ty klasický tlumiče a nemám problém krom jednoho zadního, kterej cca po prvních 300km vytekl (výměna na záruku,aele o tom jsem už psal) těm předním jsem utáhl předpětí pružiny na max a jde to. když jsem měl na starý MX čezetě 250 zadní plynokapalinový tak jsem je foukal kompresorem a pak pumpičkou na kolo, vim že v tom bylo kolem 7-8At, muselo se to fouknout trochu navíc, aby po sundání manometru když to odfoukne tam byla požadovaná hodnota. Že v nich má KATMA 0At znamená, že buď mu uchází ventilek, nebo mu jde tlak do oleje přez tu pryž. membránu do oleje. Já tenkrát ty plyňáky kontroloval před každým ježděním, zabere to chvilku i s tim dofouknutím. Je to rozhodně jistější než si nabít hubu proto, že ti 4kolka v zatáčce na nerovnosti vyskáče předkem ze stopy a dáš si na kokos. Doporučuju dofouknout alespoň u pumpy na 4 at a sledovat za jak dlouho ti to ujde. Jinak velikost tlaku v nádobkáchje úměrná požadovanému útlumu a je nutno zohlednit zatížení podvozku a jízdní styl.
21.06.2009 16:46 #113 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
21.06.2009 18:42 #114 Téma: Journeyman X5-A
NeedToSpeed
Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI
bulda> Bojím se že to nevyfotí. Já nevím dodnes co bouchalo přesně, při stání se s tím mohlo házet sem a tam a necvaklo to a jak jsi se rozjel, bylo zle. Navíc u JM píšou že si ty tlumičé v žádném případě nemáš seřizovat sám, takže bych na to raději nesahal, odbezl jim to tam a oni se s tim v rámci záruky poperou. Já to tak udělal a mám po problémech
21.06.2009 20:11 #115 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
NeedToSpeed>
no, je vcelku jasný že rukou nestlačíš odpruženej předek téměř nadoraz aby to kleplo. Jestli chceš jezdit s takovejma hloupostma do Stránčic ta to upřímnou soustrast... ještě, že to máš blízko . jedna věc se seřirovat předpětí pružin, to by taky někdo moh utahovat až by to přetrh na pístnici... ale nevidim nic špatnýho na tom si naštelovat útlum podle svýho gusta. To je běžná uživatelská obsluha, nehledě na to, že píšeš že Ti to poladěj v rámci záruky, takže za dva ročky budeš cvakat za to, že ti někdo 10x foukne pumpičkou do tlumiče? Já tenkrát ty nádobky foukal jinak když se vyměnil olej ( různá hustota), a pak taky trochu záleželo i na okolní teplotě. ale pokud by ty tlumiče držely tlak tak věřim, že by to mohlo bejt ok, ale pokud pojedeš a v půlce vyjížďky ti ujdou tak to je tak jako že na (i) A k těm tlumičům máte manuál, Tam by mělo bejt na kolik to foukat, ne? Samotnýho by mě zajímala hodnota. Možná by k tomu mohl něco napsat Journeyman.
21.06.2009 22:20 #116 Téma: Journeyman X5-A
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.36.xxx
Offline 3/1414
Hydropneumatické tlumiče jsme si nechali připravit s hodně tvrdou pružinou, ježto se počítá s nasazením i v těžším terénu. Musí být pořád natlakované, cca 8 atm. Při měření je nutno používat speciální zařízení proti úniku tlaku, nebo tlakovat kompresorem s měřákem. Nebo se našim zákazníkům celkem osvědčil jednoduchý způsob - natlakovat to kompresorem z obi, který stejně víc, jak 8 atm nenafouká a neměřit to. Pokud tlumič ztratí při provozu příliš rychle tlak, tak to při garančce nahlašte a my to samozřejmě vyřešíme.
22.06.2009 19:21 #117 Téma: Journeyman X5-A
gladiator530
Město: Hajany
IP:83.208.72.xxx
Offline 1/33
Journeyman Gladiator 530 RX-A
22.06.2009 20:38 #118 Téma: Journeyman X5-A
katma
Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A
23.06.2009 17:44 #119 Téma: Journeyman X5-A
gsf-bandit
Město: Horní Litvínov
IP:89.102.69.xxx
Offline 0/10
Journeyman Gladiator X5
23.06.2009 20:09 #120 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
GSF-Bandit>
zdarec, co tak sleduji podle toho co tady kluci píšou tak počítej kolem 2000 - 2500,- Czk. Kam si to dával dělat a kde si ho koupil?
Vyměněj ti oleje v rozvodovkách a motoru + olej. filtr, namažou zadní nápravu, dotáhnou co se povoluje a může být povolený, prostříknou kontaktolem el. spoje, zkontrolujou a vyčistěj vzduch. filtr a otevřou ti ho. Snad jsem na nic zásadního nezapoměl.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s