asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman X5-A

29.03.2009   13:03

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Zakládám toto téma k užitku všem již současným a jistě i budoucím uživatelům tohoto stroje. A doufám, že se zde budou objevovat příspěvky a potřehy spojené s provozem této 4 kolky. Zdůverného zdroje vím, že se X 5tek mělo již prodat cca 60 kousků...
Zároveň bych zde chtel poděkovat p. Friedlovi od Journeymana za příjemný zákaznický servis a profesionální přístup.
Upozorňuji, že příspěvky mimo problematiku, nebo obsahující vzájemné napadání budou neprodleně odstraněny!!!

Naposledy editováno 12.07.2010 10:49:30

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 69

Odpovědi: Journeyman X5-A

10.06.2009   08:39   #91 Téma: Journeyman X5-A

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

U glada bych byl opatrnej i na světla. Když nejsou dodatečně utěsněný, tak je ve vodě zničíš.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   08:40   #92 Téma: Journeyman X5-A

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:78.110.210.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

I Linhai jde v pohodě do téhle úrovně Akorát se tam nesmím dlouho zdržovat, protože nemám vodotěsný variátor, ale už se na tom pracuje

cca půlka variátoru je ve vodě, Pavelkr může potvrdit

Citace | Odpovědět

10.06.2009   08:41   #93 Téma: Journeyman X5-A

kingcheb kingcheb Město: Cheb
IP:90.176.241.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

marek.sm> s tím manuálem je to pravda, alibismus to je!!!Podle něj zjistíš, že to co vyhrává offroadmaratony vlastně oficiálně může jen na D1 A ještě u JM doporučuji občas točit s navijákem,u mého stroje po cca 1 měsíci nepoužívání po brodění přirezl rotor ke statoru.Jinak můj prodejce mi říkal,že "rozumné brodění" není na škodu,ale je to o údržbě.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   09:05   #94 Téma: Journeyman X5-A

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.167.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

kingcheb> Tak, tak pravidelná údržba je základ. Bohužel většinu věcí v manuálu nenajdeš a musíš být tak trochu kutil a hlavně tě musí bavit pořád dumat co ještě vyčistit, promazat a zkontrolovat. Pokud to uděláš podle uživatelského manuálu (něco jako světla svítí, klakson troubí....) tak to asi brzo přijdou problémy. Nechápu, proč výrobce automaticky nedává třeba na CD servisní manuál, proč se musí dokupovat extra. Já ho koupil asi za 10 dolarů, ale musím říct, že toho nelituju a konečně jsem se něco rozumnýho o kolce dozvěděl.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   09:22   #95 Téma: Journeyman X5-A

pavelkr pavelkr Město: Mladá Boleslav I
IP:88.100.213.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4

kingcheb:tento manuál nemá jen JM ale i ostatní takže neočerňujme tuto značku

Citace | Odpovědět

10.06.2009   09:29   #96 Téma: Journeyman X5-A

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:78.110.210.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

pavelkr>kingcheb:tento manuál nemá jen JM ale i ostatní takže neočerňujme tuto značku


To je pravda, podívej se do vlákna o Polarisu, taky si tam na to někdo stěžoval.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   09:31   #97 Téma: Journeyman X5-A

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.37.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

pavelkr> Omlouvám se, že jsem to nenapsal, ale já píšu o polarisu. Dal jsem to sem protože mi to přijde obecný a platný pro všechny čtyřkolky, včtně glada.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   02:21   #98 Téma: Journeyman X5-A

Drobek-Žižkov Drobek-Žižkov Město: Praha 3-Žižkov
IP:194.228.51.xxx
Offline 0/81

marek.sm> Ahoj všichni!
Co se týká SERVISNÍHO manuálu, já ho získal trochu "jinak". Mám dotaz, pokud bych Vám zaslal tento servisní manuál (v PDF) a Vy jste měl nějakou novější verzi, dohodli bychom se nějak? Rád se budu i finančně podílet. Navíc kdybyjste mi dal zdroj této koupě, asi bych si ho koupil za 10 USD klidně také!

Citace | Odpovědět

16.06.2009   07:27   #99 Téma: Journeyman X5-A

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Drobek-Žižkov> ja Ti ho klidně pošlu samozřejmě zdarma, ale jak píšu nahoře mluvil jsem o polarisu. Konkrétně sportsma 500 2008

Citace | Odpovědět

16.06.2009   08:56   #100 Téma: Journeyman X5-A

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Nějaký manuály jsou tady:
Sportsman 700: http://www.megaupload.com/?d=Y1A3JT0Z
Sportsman 800: http://www.megaupload.com/?d=P0GPA8SD

Na pětistovku bohužel nemám, takže marku kdybys byl ochoten, rád bych jej taky. Díky předem.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   09:10   #102 Téma: Journeyman X5-A

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.212.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

slezak.z> čau poslal jsem Ti zprávu, abych tu už dál nesvinil vlákno polarisem.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   13:38   #103 Téma: Journeyman X5-A

katma katma Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A

Tak jezdíme jak o život zatím bez problémů 280 km ( těsnost atd. ), ale začalo se ozývat takové tlučení na předku při přejezdu i malých překážek npř. obrubníku ne u najetí , ale při sjíždění. Myslíme si že to může být u náhonu na předek při vyrovnávání výkyvů - zasouvání a vysouvání kardanového náhonu, že to jde do sebe moc nadoraz. Máte s tím někdo problém nebo znáte řešení.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   16:36   #104 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

katma>
kardan co jde z motoru do předního difu se nepohybuje kyvně jako např.u aut, chybu hledej v pohyblivých částech přední nápravy - poloosy, zavěšení, řízení tam si myslím nejspíš, např. povolená řídící tyčka. já měl cca kolem 1000km povolený LZ stabilizátor, taky to vydávalo kovově cvakavý zvuk.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   20:29   #105 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

katma> Kovové nárazy při přejezdu nerovností od pravého předního kola. Ve Stránčicích na počkání poštelovali tlumič a lítám dál.

Citace | Odpovědět

17.06.2009   22:00   #106 Téma: Journeyman X5-A

katma katma Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A

Dnes jsme na to asi přišli, tyčka řízení na levé straně naráží do předního diferenciálu. Pokud jedeme na hrbol nic se neděje, ale jakmile hrbol překonáme kola jsou odlehčená a jakoby vystřelí do prázdna a při tom to narazí na sebe. Pokud bychom tlumiče žměkčili nebo ztvrdili asi by to nic nepřineslo ? Jak to tam máte vy. Poznáte to tak, že na diferenciálu vlevo je "označeno" místo nárazu jinou barvou výlisku. NeedToSpeed: Víš co ti s tím tlumičem dělali?

Citace | Odpovědět

20.06.2009   21:58   #107 Téma: Journeyman X5-A

katma katma Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A

Tak dnes jsem byl na projížďce s Fidžim - NF 500 L , chyba je v tlumičích,a to máme příplatkové plynokapalinové a vůbec netlumí. Když npř. nadzvedeme kolku v předu a pustíme na zem skáče jak utržená koza, kdežto NF dopadne a pomalu se zvedne. Zkusili jsme změřit tlak na ventilku a je tam 0. Neskoušeli jsme to nafouknout, abychom nic nezničili ( pojedeme na 1. garančku tento týden). Máte někdo nějaké zkušenosti s těmito tlumiči. Ještě jeden poznatek, X5-A a NF 500 L jsou téměř identické stroje a přesto x5-A má těžší předek.

Citace | Odpovědět

21.06.2009   01:07   #108 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

katama> Nevím, zrovna jsem jel pro záručák a nechal tam bráchu, který je nesledoval... Ale jinak ty tlumiče mám přesně ty samé, kovový zvuk od pžedku. Až pojedeš na garančku, stěžuj si na to, klidně řekni že jsem měl stejný problém a bylo to v nich. Nevím jestli je dofoukli nebo co ale určitě to nebylo nic vážného a spravili to na počkání, teď jsem spokojen

Citace | Odpovědět

21.06.2009   10:54   #109 Téma: Journeyman X5-A

virtual virtual Město: Praha
IP:84.42.138.xxx
Offline 2/247

Jasne, pokud tam neni tlak, nefunguji. Psal jsem to uz v jinem prispevku, podle me je problem v tom, ze ta nadobka je mala a kdyz chces ten tlak zmerit, hned ti utece. Je na to pry nejaky specialni zarizeni.
Jinak ty tlumice funguji znamemu na X5 vyborne.



Naposledy editováno 21.06.2009 10:54:34

Citace | Odpovědět

21.06.2009   15:42   #110 Téma: Journeyman X5-A

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:78.110.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

ministr> A co ty máš vlastně za kolku? Celkem se vyznáš v Gladech, tak že by? By jsi byl takový Leoant přes Glady

Citace | Odpovědět

21.06.2009   16:09   #111 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

NeedToSpeed,katma:

píšte, že ty plyňáky způsobují, že při propružení narážejí o skříň předního difu. To mají teda asi delší chod, ne? Já mám ty klasický tlumiče a nemám problém krom jednoho zadního, kterej cca po prvních 300km vytekl (výměna na záruku,aele o tom jsem už psal) těm předním jsem utáhl předpětí pružiny na max a jde to. když jsem měl na starý MX čezetě 250 zadní plynokapalinový tak jsem je foukal kompresorem a pak pumpičkou na kolo, vim že v tom bylo kolem 7-8At, muselo se to fouknout trochu navíc, aby po sundání manometru když to odfoukne tam byla požadovaná hodnota. Že v nich má KATMA 0At znamená, že buď mu uchází ventilek, nebo mu jde tlak do oleje přez tu pryž. membránu do oleje. Já tenkrát ty plyňáky kontroloval před každým ježděním, zabere to chvilku i s tim dofouknutím. Je to rozhodně jistější než si nabít hubu proto, že ti 4kolka v zatáčce na nerovnosti vyskáče předkem ze stopy a dáš si na kokos. Doporučuju dofouknout alespoň u pumpy na 4 at a sledovat za jak dlouho ti to ujde. Jinak velikost tlaku v nádobkáchje úměrná požadovanému útlumu a je nutno zohlednit zatížení podvozku a jízdní styl.



Naposledy editováno 21.06.2009 16:38:22

Citace | Odpovědět

21.06.2009   16:18   #112 Téma: Journeyman X5-A

virtual virtual Město: Praha
IP:84.42.138.xxx
Offline 2/247

zaks> Bohuzel nemam glada, ale dve 530 mame v rodine, takze na nich mam neco odjezdeno. A k plne spokojenosti. Ale ze bych tomu rozumnel nejak moc, to bych zas nerekl

Citace | Odpovědět

21.06.2009   16:46   #113 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

katma>

Dej sem případně fotky, kde a kterýma plochama ten dif s tlumičem o sebe klepe, jistě by to bylo zajímavé vidět i pro ostatní kluky, dík.

Citace | Odpovědět

21.06.2009   18:42   #114 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

bulda> Bojím se že to nevyfotí. Já nevím dodnes co bouchalo přesně, při stání se s tím mohlo házet sem a tam a necvaklo to a jak jsi se rozjel, bylo zle. Navíc u JM píšou že si ty tlumičé v žádném případě nemáš seřizovat sám, takže bych na to raději nesahal, odbezl jim to tam a oni se s tim v rámci záruky poperou. Já to tak udělal a mám po problémech

Citace | Odpovědět

21.06.2009   20:11   #115 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

NeedToSpeed>

no, je vcelku jasný že rukou nestlačíš odpruženej předek téměř nadoraz aby to kleplo. Jestli chceš jezdit s takovejma hloupostma do Stránčic ta to upřímnou soustrast... ještě, že to máš blízko . jedna věc se seřirovat předpětí pružin, to by taky někdo moh utahovat až by to přetrh na pístnici... ale nevidim nic špatnýho na tom si naštelovat útlum podle svýho gusta. To je běžná uživatelská obsluha, nehledě na to, že píšeš že Ti to poladěj v rámci záruky, takže za dva ročky budeš cvakat za to, že ti někdo 10x foukne pumpičkou do tlumiče? Já tenkrát ty nádobky foukal jinak když se vyměnil olej ( různá hustota), a pak taky trochu záleželo i na okolní teplotě. ale pokud by ty tlumiče držely tlak tak věřim, že by to mohlo bejt ok, ale pokud pojedeš a v půlce vyjížďky ti ujdou tak to je tak jako že na (i) A k těm tlumičům máte manuál, Tam by mělo bejt na kolik to foukat, ne? Samotnýho by mě zajímala hodnota. Možná by k tomu mohl něco napsat Journeyman.

Citace | Odpovědět

21.06.2009   22:20   #116 Téma: Journeyman X5-A

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.36.xxx
Offline 3/1414

Hydropneumatické tlumiče jsme si nechali připravit s hodně tvrdou pružinou, ježto se počítá s nasazením i v těžším terénu. Musí být pořád natlakované, cca 8 atm. Při měření je nutno používat speciální zařízení proti úniku tlaku, nebo tlakovat kompresorem s měřákem. Nebo se našim zákazníkům celkem osvědčil jednoduchý způsob - natlakovat to kompresorem z obi, který stejně víc, jak 8 atm nenafouká a neměřit to. Pokud tlumič ztratí při provozu příliš rychle tlak, tak to při garančce nahlašte a my to samozřejmě vyřešíme.

Citace | Odpovědět

22.06.2009   19:21   #117 Téma: Journeyman X5-A

gladiator530 gladiator530 Město: Hajany
IP:83.208.72.xxx
Offline 1/33
Journeyman Gladiator 530 RX-A

zdar je to peknej stoj

Citace | Odpovědět

22.06.2009   20:38   #118 Téma: Journeyman X5-A

katma katma Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A

JourneyMan> Dnes jsme odvezli na garančku, kde jsme to samozřejmě nahlásili tak uvidíme. Otázka: Kde najdu nebo se dozvím co vše se musí při garančce udělat ?

Citace | Odpovědět

23.06.2009   17:44   #119 Téma: Journeyman X5-A

gsf-bandit gsf-bandit Město: Horní Litvínov
IP:89.102.69.xxx
Offline 0/10
Journeyman Gladiator X5

Zdravim dnes sem odvez glada na první garančku a nechal jsem ho otevřít na plný výkon.Nevíte někdo jaká by mohla být cena a co všechno budou na stroji dělat?

Citace | Odpovědět

23.06.2009   20:09   #120 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

GSF-Bandit>
zdarec, co tak sleduji podle toho co tady kluci píšou tak počítej kolem 2000 - 2500,- Czk. Kam si to dával dělat a kde si ho koupil?
Vyměněj ti oleje v rozvodovkách a motoru + olej. filtr, namažou zadní nápravu, dotáhnou co se povoluje a může být povolený, prostříknou kontaktolem el. spoje, zkontrolujou a vyčistěj vzduch. filtr a otevřou ti ho. Snad jsem na nic zásadního nezapoměl.



Naposledy editováno 23.06.2009 20:13:29

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 69

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce