asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman X5-A

29.03.2009   13:03

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Zakládám toto téma k užitku všem již současným a jistě i budoucím uživatelům tohoto stroje. A doufám, že se zde budou objevovat příspěvky a potřehy spojené s provozem této 4 kolky. Zdůverného zdroje vím, že se X 5tek mělo již prodat cca 60 kousků...
Zároveň bych zde chtel poděkovat p. Friedlovi od Journeymana za příjemný zákaznický servis a profesionální přístup.
Upozorňuji, že příspěvky mimo problematiku, nebo obsahující vzájemné napadání budou neprodleně odstraněny!!!

Naposledy editováno 12.07.2010 10:49:30

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 69

Odpovědi: Journeyman X5-A

21.05.2009   07:10   #61 Téma: Journeyman X5-A

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Po 3000km stjeté destičky na ruční brzdě, asi jsem mněl vadný kus, ale seřídit se mi ji podařilo pořádně jen jednou a vím, že se to nedělá na lanku, ale štelovacím šroubem v ose brzdy. Problém byl v chodu páčky na třmenu, která se musela přitlačit, aby jí bylo možno otočit. Celá brzda má velký "vakl" a tak se prostě ošoupaly destičky. Celou jsem jí demontoval a budu dělat aretaci ruční brzdy. Jinak účinnost ruční centrální brzdy se dá pěkně vyštelovat. Glad má dobrý brzdy, ale mně osobně vadila nutnost vydávat větší sílu při brzdění a tak jsem namontoval hydraulickou pumpu od nissinu a brzdím teď dvěmi prsty s možností pěkně zaflekovat.

Citace | Odpovědět

22.05.2009   09:09   #62 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

dick>

tím středovým šroubkem se seřizuje i úhel brzdového klíče, když jse se na to podíval tak jsem si vzpoměl jak jsem bráchovi seřizoval brzdy na několika minibajcích, konstrukčně je to identické. mě u Glada vadí, že se nedá seřídit páčka přední brzdy, přez to, že mám velký ruce a dlouhý prsty tak když musim brzdit předek tak po ní musim fakt hrábnout

Citace | Odpovědět

22.05.2009   10:28   #63 Téma: Journeyman X5-A

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Jojo je to jako na minibikách. Ta hydraulika od nissinu má čtyřpolohový nastavování páčky, akorát stojí 4200,-, ale pro mne to byl obrovský rozdíl. Má i brzdový spínač a tak jsem nožní zrušil a mám klid od všech neduhů brzd, mimo parkovačky, ale na tý už pracuju.

Citace | Odpovědět

22.05.2009   11:36   #64 Téma: Journeyman X5-A

maartinek maartinek Město: Praha 4-Kamýk
IP:62.168.26.xxx
Offline 6/203

dick> můžeš prosím poslat odkaz, jakou tu hydrauliku máš? díky.

Citace | Odpovědět

22.05.2009   13:10   #65 Téma: Journeyman X5-A

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Dej si vyhledat spojková pumpa Nissin a najde ti jí. Tu jsem dal vlevo a propojil s rozbočovací kostkou místo nožní brzdy. Brzdím teď dvěmi prsty.

Citace | Odpovědět

23.05.2009   16:59   #66 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

dick>
takže máš brzdy jen na ruce? levá zadek - nissin a pravá předek klasika? mě by ta nožní chyběla.

Citace | Odpovědět

25.05.2009   07:20   #67 Téma: Journeyman X5-A

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

to bulda. Správně píšeš. Nožní mi nechybí, ta na ruce má dostatečnou sílu.

Citace | Odpovědět

03.06.2009   08:01   #68 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Když jedu tak mám pravý motorový víko tak horký, že mi to kroutí chlupy na pravým lýtku , asi to je normální, ale uvažuji nad montáží ventilátorem variátoru pod přední kapotu na přívod vzduchu do variátoru. Chtěl jsem se zeptat těch kdo to mají namontované jestli to má nějaký efekt a smysl. A jaký typ ventilátoru použili. Dík za info.

Citace | Odpovědět

03.06.2009   08:15   #69 Téma: Journeyman X5-A

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:78.110.210.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Stačí tam nalepit takovou hliníkovou folii, která má mezi svými dvěma vrstvami jakousi slabou pěnovku, dává se to i za topení jako izolace.

Citace | Odpovědět

03.06.2009   08:36   #70 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:88.100.175.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Nevím jestli to vyřeší ta fólie.. nedovedu si představit kam ji tady umístit když je to přímo to víko motoru. Jinak mi to taky pěkně hřeje, ale když už to pálí moc, tak si prostědám na chvilku nohu někam jinam

Citace | Odpovědět

03.06.2009   09:10   #71 Téma: Journeyman X5-A

pavelkr pavelkr Město: Mladá Boleslav I
IP:81.25.16.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4

dělá to normálně, tu folii musíš dát zvenku normálně vedle nohy, nevypadá pěkně ale funkční to je hodně

Citace | Odpovědět

03.06.2009   10:58   #72 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

dík, ale ta folie není řešení, tím jen omezíte možnost chlazení motoru - přechod tepla ven přez víko variátoru. Mě zajímá možnost zvýšit průchod vzduchu variátorem pomocí větráku.

NeedToSpeed: taky chvílemi přešlapuju po tom nášlapu

Citace | Odpovědět

03.06.2009   11:39   #73 Téma: Journeyman X5-A

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

možná by bylo lepší dát ten větrák na výfuk z varia aby teplý vzduch šel rychleji ven a studený se nasával podtlakem

Citace | Odpovědět

03.06.2009   18:09   #74 Téma: Journeyman X5-A

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

Ta tepelně-izolační fólie je vcelku dobrej nápad, jen bych ji nedával na kolku, ale lepil bych ji rovnou na boty, tedy pokud neobouváte "Jarmily"

S tím ventilátorem nevím, nevím. Muselo by to být pořádný turbo, aby vario uchladilo na přijatelnou teplotu. Asi něco, jako domácí vysavač, ale tam už se výkon/příkon blíží k 1kW...

Citace | Odpovědět

04.06.2009   09:12   #75 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

prezYdent>
to je právě to, že občas na to skočim v sandálkách a kraťasech a to se pak člověk diví jaký je teplo, leda bych snad tu folii nalípnul přímo na lýtko...

Citace | Odpovědět

04.06.2009   18:07   #76 Téma: Journeyman X5-A

Jerwe Jerwe Město: Písek
IP:62.245.94.xxx
Offline 0/4

Nazdar,neví nekdo jestli se dá už nekde koupit X6-ka a cca za kolik??

Citace | Odpovědět

04.06.2009   21:34   #77 Téma: Journeyman X5-A

Drobek-Žižkov Drobek-Žižkov Město: Praha 3-Žižkov
IP:194.228.51.xxx
Offline 0/81

Jerwe> No, ve vlákně o 530kach někdo psal, dej si poslední stránku tuším. Ale X5 vylezla nedavno, tedy bych moc brzo nečekal...

Citace | Odpovědět

09.06.2009   21:30   #78 Téma: Journeyman X5-A

katma katma Město: Bavorov
IP:81.90.161.xxx
Offline 6/264
Journeyman Gladiator X5 - A

Tak jsme si ho včera přivezli. Jsme v euforii, zatím super.
Dotaz jak hluboko můžeme s tímto strojem do vody. Co víme sání vzduchu do motoru pod sedačkou, ale je tam i "elektrárna" co se stane pokud se tam našplouchá voda ?. Nějaké sání je pod přední kapotou ( asi variátor ) a dalšíje i na levé straně stroje vzadu pod blatníkem ( možná výdech z variátoru ). Kolik jste byli ve vodě a začal problém, nebo kolik bez problému.

Citace | Odpovědět

09.06.2009   21:55   #79 Téma: Journeyman X5-A

pavelkr pavelkr Město: Mladá Boleslav I
IP:81.25.16.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4

v návodu je cca 20cm a tak nebude problém pokud překročíš vždy se něco může přihodit a tak je to u každého stroje v návodu, jinak já jezdím ve vodě cca maximálně ke světlům nebo spíše pod světla, pod kapotou je jak píšeš správně sní variátoru a ústí až vzadu nad kolem, vzduch do motoru je pod sedačkou. Co se týče vody u kabelů problém s tím není pokud nebude ve vodě dlohodobě pak oxidují takže je fajn namazat sprayem kontakty jednou za čas

Citace | Odpovědět

09.06.2009   22:52   #80 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Prodejce tvrdí půlka kol, stupačky...

Citace | Odpovědět

09.06.2009   23:07   #81 Téma: Journeyman X5-A

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

pokud už se rozhodneš brodit tak nevidím zásadní rozdíl mezi půlkou kol a celými koly, protože namočíš brzdy a ložiska stejně. To je ale stejně spotřební materiál takže myslím dokud nenasaješ do motoru je to jedno.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   00:24   #82 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

marek.sm> Řekl bych že ta půlka kol je spíš orientační bod, když ti řeknou po nějaký sání, těžko to budeš kontrolovat, takže vědí že nad úrovní půlky kol už je něco, čím si nejsou jistí jak by vydrželo tak řeknou takhle

Citace | Odpovědět

10.06.2009   01:12   #83 Téma: Journeyman X5-A

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.8.xxx
Offline 3/1414

Brodění 20 cm je snad ve všech návodech světa Polaris, Linhai, Yamaha, E-Ton, Dinli, SMC atd... Výrobce se tím zbavuje odpovědnosti za úrazy a poškození stroje ve vodě.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   07:37   #84 Téma: Journeyman X5-A

pavelkr pavelkr Město: Mladá Boleslav I
IP:81.25.16.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4

no vidíš jak jsem psal všichni mají 20 cm

Citace | Odpovědět

10.06.2009   07:46   #85 Téma: Journeyman X5-A

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

tak to má gladík teda sání dost nízko

Citace | Odpovědět

10.06.2009   08:10   #86 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:195.47.44.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

To neni o sání, jsou tam i jiné části za které už po koupačce nikdo ručit nechce
Ale možná by se hodilo kdyby nám sem z JM napsali, do jaké úrovně "se to dá" pro ty, kterým o záruku nejde.



Naposledy editováno 10.06.2009 08:11:28

Citace | Odpovědět

10.06.2009   08:31   #87 Téma: Journeyman X5-A

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

U 510 tak pod blatníky bez úpravy. První nateče výfukem variátoru, pak sáním variátoru a pak sáním motoru nad úrovní sedačky. Jinak myslím že je to srovnatelné s ostatními kolkami. Po úpravě viz. můj profil.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   08:31   #88 Téma: Journeyman X5-A

kingcheb kingcheb Město: Cheb
IP:90.176.241.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

NeedToSpeed> Zdravím,vlastní poznatky s 530 RX-A bez úprav na brodění, tak můžeš cca celý kola,než si nasaje variátor.To pak musíš hledat ten malej šroubek a vypustit, největší "umění" je tam ten šroubek zas vrátit ,jinak OK

Citace | Odpovědět

10.06.2009   08:33   #89 Téma: Journeyman X5-A

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

To je opravdu umnění, jo a jinak na sání do varia je dole odkalovák, kterým to tam taky teče - dá se zaslepit.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   08:34   #90 Téma: Journeyman X5-A

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.217.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

pod úrovní sání jsou tak max naviják, světla a klakson. Pokud máš OK všechny spoje na hadicích od ventilace z difu, varia, motoru a převodovky tak se podle mě nemůže nic stát. Brodění nijak nevyhledávám, spíš jsem krajinkář, ale mám trasu, kde musím brodem přes řeku kde je vody hodně nad stupačky a žádný problémy nepozoruju. Manuál je z 90% procent úplně k ničemu. Je to jen alibismus výrobce, aby ti na všechno mohl říct nedodržel jste pokyny v manuálu. Podle manuálu bys mohl jezdit tak max za slunečného dne po cestě okolo baráku.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 69

Nenechte si ujít





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.33s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce