asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Privesy za ctyrkolky pridat reklamu

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

09.11.2019   16:46   #1441 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Svojza Svojza Město: Javorník
IP:185.246.148.xxx
Offline 10/65
Journeyman Gladiator X450

Acelkovš Provedení Linhai je uplně o ničem radši připlatit na CF moto mnohem víc vydrži co jsem tak četl

Citace | Odpovědět

09.11.2019   16:50   #1442 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:78.99.121.xxx
Offline 0/32

Robert86> k tym valcekom: zmena gramaze neovplyvni prevodovy pomer, ked zmenis z 25 na 16, stane sa to, ze ked sa kolka rozbieha pri 2500rpm tak 25g už valceky tlacia variator von, cize rozbeh je dlhsi a menej akčný, 16g potrebuje viac otáčok aby vyvinuli dostatocnu odstredivu silu na to aby zatlacili na variator a zmenili prevodovy pomer, v praxi to znamena ze pri 2500 otackach mas kratsi prevod, preto spojka zopne skoro okamzite a otacky vyletia na 5000 a az v tedy zacne variator zrychlovat - defacto pri vyzsom vykone motora ! preto je to agresivnejsie ! ale ked ides napr 40-45 tak mas otacky motora 5200, pričom keby si mal 25g valceky tak pri teej rychlosti by motor tocil 4000rpm. Maximalka ovplyvnena nieje, lebo aj 16g pri 6000rpm roztlacia variator naplno a umoznia maximalny prevodovy pomer. Preto necitis rozdiel pri rychlosti nad 70.
lahsie valceky davaju viac zabrat remenu a pohonnej sustave... motoru je to jedno..
Dufam ze som to vysvetlil dostatcne :)
omnoho viac to citit na bezspojkovych variatoroch CVTech (co pouziva cfmoto)



Naposledy editováno 09.11.2019 16:53:16

Citace | Odpovědět

09.11.2019   17:20   #1443 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Robert86 Robert86 Město: Chrudim I
IP:213.226.223.xxx
Offline 2/50

Mano8> Jj vysvetlil si to dobre a pochopil jsem to 😉

Citace | Odpovědět

10.11.2019   14:50   #1444 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:78.99.38.xxx
Offline 0/32

Svojza> Linhaie sú dva - je Linhai 500 (tj L500 s karburatorom) a potom je Linhai 550M co je tá nová dlhá verzia so vstrekom. Pisal som ti 550M.
linhai má v technickom 10,5Kw a cfmoto x450 má 14,5Kw - to su homologizovane hodnoty, realita je iná. Obmedzovač je na kazdej 4kolke po prvu servisku - 500km.
Linhai 550M má 25kw ale az 39Nm,
x450 má 24kw a 32Nm - a ten mensi krutak rapídne cítiť.
ten "obmedzovač" len aby si vedel je na plynovej pake v zadu - je tam skrutka ktora sluzi ako doraz ! vykrutis ju a mas "odblokovanu" ;)

linhai 500 má odstredivu spojku - agresivnejsi odpich, v 550ke pouzili cvtech variator co je na udrzbu lepsie ale ten rozbeh to ovplyvnuje rovnako ako pri x450.

kazivost linhaiov - ja mam linhai 400 a je na nom nabehnute cca 35-50 000km (neviem presne lebo je v nom uz 3ti palubak) popravde linhai má podla mna silnejší rám ako cfmoto x450.

Citace | Odpovědět

10.11.2019   17:57   #1445 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Svojza Svojza Město: Javorník
IP:89.24.34.xxx
Offline 10/65
Journeyman Gladiator X450

Mano8> To byl linhai m550 efi rok 2016 starší verze ten nový dlouhá verze je někde jinde nový model mel Sršeň v autosalonů a dal jí 89%tej starší verzi dal 70% tu starší co jsem měl prostě tvrdé to bylo ale to už jsem psal

Citace | Odpovědět

11.11.2019   12:41   #1446 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:87.197.120.xxx
Offline 0/32

Svojza> M550 kratka je v podstate na 500kovom ráme (kratkom) - ten rám vychádza este zo 400ky,
akurat tam osadili novsi motor so vstrekom,
ja som sedel aj na kratkej (500) a na dlhej (550M) linhaike.
rozdiel je len v dlzke preto sa ti zda ze je to "makksie", inak je system zavesenia uplne rovnaky.
osobne mi viac sedela tá kratka verzia,
ale roziel kratka-dlha je velmi subjektivny, vsetko ma svoje pre a proti, to si clovek uz musi vybrat sam.

pri tomto rozhodovani je vela faktorov, hlavny sú peniaze - pri linhai proste dostanes vacsi vykon za nizsiu sumu - samozrejme s urcitymi kompromismi, inak to ani nejde..



Naposledy editováno 11.11.2019 12:43:07

Citace | Odpovědět

16.11.2019   20:49   #1447 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Svojza Svojza Město: Javorník
IP:185.246.148.xxx
Offline 10/65
Journeyman Gladiator X450

Tak dneska jsem to byl projet trochec a parada spokojenost nadevše a to není otevřena musel jsem trochu upravit zadní kufr (usazení) bo jse mě to tam nevlezlo s opěrkou a madlama ale trochu pasoviny a parada jen bude furt zajebany ze spod ale at už je sněh :)

Citace | Odpovědět

17.11.2019   12:55   #1448 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/970
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Svojza> Tož hlavně do toho kufru nedávej nic těžkého a moc s tím neskákej-jinak ulomíš ty packy ,co drží ten horní rám k hlavnímu!! Je to hodně na páku!

Citace | Odpovědět

17.11.2019   13:12   #1449 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

KubaTa KubaTa Město: Záblatíčko
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/137

JJ,ty objímky na madlech jdou silou posunout dopředu a pak znovu přišroubovat,z kufru jakkoli oddělat tu opěrku a dát to na doraz ke stávající na 4kole,pak přidělat.Nebudeš mít takovej "batoh".Ale hlavně že jsi spokojenej

Citace | Odpovědět

19.11.2019   04:17   #1450 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Svojza Svojza Město: Javorník
IP:199.247.41.xxx
Offline 10/65
Journeyman Gladiator X450

Nene hoši to tam drži jak přibité jsou na každé straně pasoviny a jsou přišrubovane k rámu kufr se ani nehne ale díky

Citace | Odpovědět

19.11.2019   12:25   #1451 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/970
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Svojza> Jojo hochu,ale trošku se sehni a mrkni jak je přichycený ten horní rám k tomu spodnímu ,co je pod plasty!!! Tam žádné pásoviny neuvidíš!!

Citace | Odpovědět

19.11.2019   15:51   #1452 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

KubaTa KubaTa Město: Záblatíčko
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/137

paul44> však si nemůže stěžovat,že jsme mu to neříkali
Svojza-a nemysli že kolka musí jít zrovna panna-orel (kotrmelcem) aby se něco stalo,stačí to někde opřít bokem a je vymalováno,jo a urve to často i pořádnej kus plastu-kapotáže

Citace | Odpovědět

20.11.2019   05:54   #1453 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Svojza Svojza Město: Javorník
IP:185.180.48.xxx
Offline 10/65
Journeyman Gladiator X450

Tož diky mrknu na to a pořeším to
ješte prosím o radu včera jsem vytahl z nadržky jak je vzduchoví filtr tak 3dc oleje mam kolku chvili a nenajel jsem sní vic jak 100 km takže to je tam ještě od předchozího majitele co najel od první garančky 800km četl jsem par stranek dozadu že byl problem asi z nějakým těsněním je to už pořešene? nebo to budu muset dolevat průbežne olej ,a ješte jsem se chtěl zeptat jestli tam stači klasisky olej 10w40 od značky TOTAL nebo mam davat radši ten origo od MOTOREX ??
Diky za info

Citace | Odpovědět

20.11.2019   07:35   #1454 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:87.197.120.xxx
Offline 0/32

Svojza> ja som do linhai 400 pouzival total extreme 10w40 - ziadny problem...
v gladiatore x450 momentalne mam Motul 5100, menim raz ročne cca 2-3000km, teraz to mam pred vymenov a vzľadovo vypadá ako keby som ho tam včera nalial... :)



Naposledy editováno 20.11.2019 07:37:22

Citace | Odpovědět

20.11.2019   12:07   #1455 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/970
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Svojza>Co se týče toho oleje,tak u prvních kusů to dělalo.Řešilo se to ,mám dojem,výměnou nějakého víčka.Dělalo se to v rámci záruky.

Citace | Odpovědět

20.11.2019   12:23   #1456 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:87.197.120.xxx
Offline 0/32

Svojza> paul44> ano, to s tým "fúkaním" oleja do filtra - to je konstrukcna chyba, mám to tiez na x450 - je to riesene tak, že sa montuje také male zariadenie na dekompresnu trubku čo ide z klukovej skrine do filtra - je to taký slimák (v podstate maly cyklón) a prepad ide speť do skrine.
táto mala sranda to grcanie do filtra odstráni na 99%.
Dá sa to riešiť tuším aj mimo záruky lebo na to bola zvolávačka.

Citace | Odpovědět

20.11.2019   13:13   #1457 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Svojza Svojza Město: Javorník
IP:185.246.148.xxx
Offline 10/65
Journeyman Gladiator X450

Díky hoši

Citace | Odpovědět

20.11.2019   19:30   #1458 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Varan Varan Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4

martinur> ahoj, mam rok 2019 a doraz na klapce na 14,5Kw uz tam vubec nemam, mate nekdo podobnou zkusenost? Myslite tedy, ze mam 4kolu otevrenou jiz na 22,5kW? Dekuji



Naposledy editováno 20.11.2019 19:31:29

Citace | Odpovědět

20.11.2019   19:37   #1459 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

KubaTa KubaTa Město: Záblatíčko
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/137

Varan> a máš bílou nebo žlutou RZ?

Citace | Odpovědět

20.11.2019   20:07   #1460 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/32

Varan> tak tych 14,5kw je len papierovych...
zalezi od predajcu ci ti preda uz odomknutu, vyrobca uzamkýna koli homologizacii a zábehu motoru.
a otazka ci ju mas odomknutu: ak ide 90-100 po asfalte tak ano, zamknuta ide cca 60.

Citace | Odpovědět

20.11.2019   20:14   #1461 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Varan Varan Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4

Mano8>

Citace | Odpovědět

20.11.2019   20:15   #1462 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Varan Varan Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4

KubaTa> ahoj, mam bilou SPZ, a jede to kolem 70km/h

Citace | Odpovědět

20.11.2019   20:24   #1463 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/32

Varan> no tak teda presne vies o com hovorime, na klapke to nieje a ten šroubik si asi skusal vybrat typujem - to je doraz plynovej paky.. neviem o tom ze by cfmoto malo speed limiter, ale x450 by po rovnom asfalte mala bez problemov ist 90-95, ja mam dole kopcom maximalku 106
ale ja mam euro2 - 24kw ale to by nemal byt rozdiel..

Citace | Odpovědět

20.11.2019   20:34   #1464 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Varan Varan Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4

Mano8> nevim no, na klapce zarazka neni, doraz plynove packy je vysroubovany a ted koukam do technicaku a je tam psano 19kW

Citace | Odpovědět

20.11.2019   20:42   #1465 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/32

Varan> ... tak kup ecu z aliexpressu za 50e a mas 28kw 😀
co ti poviem.. posrate emisie..



Naposledy editováno 20.11.2019 20:44:15

Citace | Odpovědět

20.11.2019   21:10   #1466 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/970
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Tož chlapi nevím,ale ta rychlost mi cosi neštymuje.Co to tak zkusit měřit dle GPS,páč já s X osmou mám maximálku 99km a nějak se mi nechce věřit že by to dokázalo ji čtyřkilo!

Citace | Odpovědět

20.11.2019   21:19   #1467 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mano8 Mano8 Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/32

paul44> to bude asi tým, že mame rovnaky vario 😂, akurat ze ty ides 100 ked ja len 40

Citace | Odpovědět

03.12.2019   06:21   #1468 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Svojza Svojza Město: Javorník
IP:37.48.21.xxx
Offline 10/65
Journeyman Gladiator X450

Tak první porucha naštěstí nemotorová


Citace | Odpovědět

03.12.2019   13:30   #1469 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Cipísek-Zdenda Cipísek-Zdenda Město: Teplice
IP:62.240.166.xxx
Offline 0/53
Can-Am Outlander 1000R

No, psali ti, že to udrží prd

Citace | Odpovědět

03.12.2019   14:06   #1470 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1358
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Svojza>Nene hoši to tam drži jak přibité jsou na každé straně pasoviny a jsou přišrubovane k rámu kufr se ani nehne ale díky



Kdepak asi udělali soudruzi a Svojza chybu??

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2021 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce