asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X 550

19.12.2014   18:40 Journeyman Gladiator X550

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

Tak vzhledem k tomu, že jí mám již asi hodinu doma, tak si dovoluji založit téma k tomuto stroji
Není Can Am, není to Polaris, je to Journeyman Gladiator X 550 !!!!!
Takže se držme tématu a nepišme že je něco jiného, lepšího atd., vím že jsou třeba lepší stroje, ale my jsme si koupili Gladiatora X 550
Toto téma je určeno pro příznivce i majitele zejména čtyřkolek, názory zde prezentované jsou osobními názory i zkušenostmi majitelů Gladiatora X550.
P.s.příspěvky tzv.mimo mísu budu čas od času mazat!!! (zejména diskuze o jiných značkách nebo strojích než X550-od toho jsou jiné témata)
Toť všem na vědomí

rozkresy a fische Gladiatora X 550: http://eshop.journey...y/gladiator/x550/all

Naposledy editováno 24.02.2016 08:33:50

předchozínásledující 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 83

Odpovědi: Journeyman Gladiator X 550

04.05.2015   21:50   #241 Téma: Journeyman Gladiator X 550

caprighia caprighia Město: Praha
IP:37.188.139.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Tady je to pěkně popsané pro ty, co v tom mají trochu zmatek :
http://www.autoznalo...triezavesenikol.html

Citace | Odpovědět

05.05.2015   08:20   #242 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

Thorin- podle mého vidím rozbíhavost,takže hurá na tyčky řízení a seřídit

Citace | Odpovědět

05.05.2015   13:11   #243 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Thorin Thorin Město: Roštění
IP:37.48.33.xxx
Offline 0/42
Journeyman Gladiator X550

Kluci omlouvám se za tu fotku - to byl pokus o umění

Nahraju tady originál ať je to líp vidět

PS: Je nějaký rozdíl mezi sbíhavostí a rozbíhavostí?

Děkuji za rady

Citace | Odpovědět

05.05.2015   13:27   #244 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Thorin Thorin Město: Roštění
IP:37.48.33.xxx
Offline 0/42
Journeyman Gladiator X550

Zkoušel jsem to nafotit aby to bylo vidět co nejlépe ale nevím ....



Citace | Odpovědět

05.05.2015   13:33   #245 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Thorin Thorin Město: Roštění
IP:37.48.33.xxx
Offline 0/42
Journeyman Gladiator X550

caprighia>Tady je to pěkně popsané pro ty, co v tom mají trochu zmatek :
http://www.autoznalo...triezavesenikol.html



Pěkný článek děkuji

Citace | Odpovědět

05.05.2015   13:38   #246 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

nic moc ale nevadí postav kolku na rovný povrch srovnej řídítka a vyfoť její přední část v detailu tak aby foťák byl tak v úrovní navijáku tak aby byla v ose a dalo se z toho poznat viz obrázek pod

myslím že máš velkoou rozbíhavost a díky tomu se pneu hrnou vnější částí a dochází k jejich nesouvislému opotřebení



Naposledy editováno 05.05.2015 13:40:43

Citace | Odpovědět

05.05.2015   13:49   #247 Téma: Journeyman Gladiator X 550

caprighia caprighia Město: Praha
IP:37.188.139.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Hlavně si zjisti, jestli má ten tvůj stroj mít nastavenou sbíhavost či rozbíhavost. Třeba Polárka má rozbíhavost a CA sbíhavost. U Gladoše nevím.

Citace | Odpovědět

17.05.2015   15:30   #248 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Milko Milko Město: Tábor 5
IP:84.244.117.xxx
Offline 0/2

Thorin> Mám stejný problém s kontrolkou oleje. Přestala blikat?

Citace | Odpovědět

31.05.2015   10:39   #249 Téma: Journeyman Gladiator X 550

pajba pajba Město: Zlín
IP:5.104.21.xxx
Offline 1/207

tady to umřelo pište jak vam to jezdí...

Citace | Odpovědět

17.06.2015   09:42   #250 Téma: Journeyman Gladiator X 550

magma magma Město: Myjava
IP:78.41.174.xxx
Offline 1/48

Zdravím.
Mám Gladiator X550 a mám problém so slabou účinnosťou ľavej páčky - zadná brzda. Pri prvej návšteve v servise po 500 km to skúšali nastaviť lepšie, ale bohužiaľ neúspešne. Povedali, že to lepšie nejde. Aj na tomto fóre, ale aj na iných na webe som zistil, že s tým majú problém viacerí majitelia X550-ky. Podľa mňa, je na páčke slabý zdvih, a tým pádom sa lanko potiahne nie dostatočne. Skúšal sa niekto zamyslieť, či by sa nedala použiť páčka z iných koliek, kde má páčka väčší zdvih? Respektíve, aby pri polohe nadoraz dokázala potiahnuť viacej lanka, ako tá originálna. Viacerí z vás majú skúsenosti aj s inými mašinami. Pre mňa je toto prvý stroj. Inak som s ním nadmieru spokojný.
Poradí niekto?
Príp. dá sa to vyriešiť aj inak?
(aby sme neboli náhodou po štyroch rokoch prekvapený na STK)
Maroš

Citace | Odpovědět

17.06.2015   17:57   #251 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

magma> zvykni si, mají to všechny Glady stejně. Je to jen splnění homologace. AC 700 to má třeba na pravé páčce.



Naposledy editováno 17.06.2015 22:52:09

Citace | Odpovědět

17.06.2015   19:25   #252 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Willi3288 Willi3288 Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:46.13.35.xxx
Offline 0/1944
Journeyman Gladiator 510 RX

Kdyby výrobce chtěl, aby to brzdilo dle tvých představ, tak tam nedával lanko, ale hydrauliku. Navíc je to navzájem spojené. Stejně se většinou brzdí přední brzdou (pro svoji účinnost) a zadní slouží jakou nouzovka.

Citace | Odpovědět

17.06.2015   19:31   #253 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Stanley_27 Stanley_27 Město: Worthing BN14
IP:85.207.18.xxx
Offline 1/679
Journeyman Gladiator 510 RX

magma> levou vůbec nepoužívam, brzdim jen přední podle potřeby k tomu přišlápnu nohu. Kdyby tam nebyla tak mi ani nechybí, lanko je prostě na piču

Citace | Odpovědět

18.06.2015   19:56   #254 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Majki Majki Město: Žiar nad Hronom
IP:85.237.234.xxx
Offline 0/78

Ahojte tiež hlásim problém skontrolkou oleja.Začala blikať. A aj s ľavou packou.Nebrzdi to nič.

Citace | Odpovědět

18.06.2015   22:06   #255 Téma: Journeyman Gladiator X 550

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Levou páčkou mačkáš nožní brzdu... Já osobně teda levou páčku používám jen když potřebuju nastartovat a stojím zrovna z levé strany čtyřkolky

Citace | Odpovědět

19.06.2015   11:31   #256 Téma: Journeyman Gladiator X 550

magma magma Město: Myjava
IP:78.41.174.xxx
Offline 1/48

Majki>
Treba pozrieť čo je kontrolka oleja! Tlak oleja je hore pri zobrazení náhonu na zadnú napravu alebo 4x4.
Ak bliká v pravo od ukazovateľa množstva paliva kontrolka tvaru "maznička", tak to nie je kontrolka oleja, ale servisný interval. V servise ho pri prvej kontrole pri 500 km nevymažú. Vraj sa to nedá skôr. Začne to blikať až pri 700 km. Tak je to nastavené od výrobcu.
Odstránenie blikanie je veľmi jednoduché: pri vypnutom kľúči stlačiť obidve tlačítka pod displayom, stále držať stlačené, zapnúť kľúčik, na display sa objaví číslo ktoré bude blikať ( myslím že 702 ). Stále držať stlačené pokiaľ to neprestane blikať. Ak to blikať prestane, tak všetko je ok a už nebude blikať ani kontrolka.
Ale pozor, nezabudnúť na servisné intervaly od predajcu !
M

Citace | Odpovědět

20.06.2015   03:00   #257 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Majki Majki Město: Žiar nad Hronom
IP:195.168.135.xxx
Offline 0/78

magma>
Ano ta maznicka blika.Dnes vyskusam ked vstanem.

Citace | Odpovědět

20.06.2015   15:01   #258 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

magma>Zdravím.
Mám Gladiator X550 a mám problém so slabou účinnosťou ľavej páčky - zadná brzda. Pri prvej návšteve v servise po 500 km to skúšali nastaviť lepšie, ale bohužiaľ neúspešne. Povedali, že to lepšie nejde. Aj na tomto fóre, ale aj na iných na webe som zistil, že s tým majú problém viacerí majitelia X550-ky. Podľa mňa, je na páčke slabý zdvih, a tým pádom sa lanko potiahne nie dostatočne. Skúšal sa niekto zamyslieť, či by sa nedala použiť páčka z iných koliek, kde má páčka väčší zdvih? Respektíve, aby pri polohe nadoraz dokázala potiahnuť viacej lanka, ako tá originálna. Viacerí z vás majú skúsenosti aj s inými mašinami. Pre mňa je toto prvý stroj. Inak som s ním nadmieru spokojný.
Poradí niekto?
Príp. dá sa to vyriešiť aj inak?
(aby sme neboli náhodou po štyroch rokoch prekvapený na STK)
Maroš



jedná se pouze o nouzovou brzdu, která se v běžném jízdním režimu nepoužívá, prioritní je nožní brzda a až na druhém místě pravá páčka na přední kola

Citace | Odpovědět

20.06.2015   18:29   #259 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.41.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Air23> čtyřkolka je všude ve světe nabízena pro invalidní uživatele, kde máte všechno "nahoře". Misto toho abyste přiznali že je to na p.ču tak vymyslíte "nouzová brzda" jako ve vlaku.

Citace | Odpovědět

20.06.2015   18:58   #260 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

nouzová proto, protože až přijdeš o hnáty stejně s ní nezabrzdíš TGB 425 s oběma funkčníma páčkama a nefunkční nožní brzdou bylo něco podobného



Naposledy editováno 20.06.2015 19:01:00

Citace | Odpovědět

20.06.2015   19:21   #261 Téma: Journeyman Gladiator X 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Air23> svezl jsem se už na hodně kolkách, ale TGB 425 měla nejlíp udělaný brzdy ze všech kolek a celkem dobře brzdila. Bylo to taky i tím, že má 4 kotouče. Obě páčky na řídítkách - zvlášť předek a zvlášť zadek, nožní jsem moc nepoužíval, při jízdě jsou mnohem praktičtější páčky. Kdybych si mohl vybrat, tak bych teď na svém polarisu chtěl brzdy z TGB425.

Citace | Odpovědět

21.06.2015   08:55   #262 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

PetrP>Air23> svezl jsem se už na hodně kolkách, ale TGB 425 měla nejlíp udělaný brzdy ze všech kolek a celkem dobře brzdila. Bylo to taky i tím, že má 4 kotouče. Obě páčky na řídítkách - zvlášť předek a zvlášť zadek, nožní jsem moc nepoužíval, při jízdě jsou mnohem praktičtější páčky. Kdybych si mohl vybrat, tak bych teď na svém polarisu chtěl brzdy z TGB425.



s tímhle naprosto souhlasím na TGB 425 jsou podle mě brzdy řešené nejlépe, tedy mě vyhovovaly nejlépe, jen ta nožní......ale tu jsem také vůbec nepoužíval



Naposledy editováno 21.06.2015 08:56:41

Citace | Odpovědět

22.06.2015   17:55   #263 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Thorin Thorin Město: Roštění
IP:88.81.90.xxx
Offline 0/42
Journeyman Gladiator X550

magma>Majki>
Treba pozrieť čo je kontrolka oleja! Tlak oleja je hore pri zobrazení náhonu na zadnú napravu alebo 4x4.
Ak bliká v pravo od ukazovateľa množstva paliva kontrolka tvaru "maznička", tak to nie je kontrolka oleja, ale servisný interval. V servise ho pri prvej kontrole pri 500 km nevymažú. Vraj sa to nedá skôr. Začne to blikať až pri 700 km. Tak je to nastavené od výrobcu.
Odstránenie blikanie je veľmi jednoduché: pri vypnutom kľúči stlačiť obidve tlačítka pod displayom, stále držať stlačené, zapnúť kľúčik, na display sa objaví číslo ktoré bude blikať ( myslím že 702 ). Stále držať stlačené pokiaľ to neprestane blikať. Ak to blikať prestane, tak všetko je ok a už nebude blikať ani kontrolka.
Ale pozor, nezabudnúť na servisné intervaly od predajcu !
M

¨

Tak to je super hned večer to vyzkouším jestli to pomůže

Citace | Odpovědět

22.06.2015   18:18   #264 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Thorin Thorin Město: Roštění
IP:88.81.90.xxx
Offline 0/42
Journeyman Gladiator X550

Zdravím všechny,
mám na mašině najeto 1360km a pomalu se chystám na servisní interval. Kromě toho spojím návštěvu servisu s reklamací již dříve avizovaných problémů s elektrikou/zapínání náhonu na předek + nesouměrného sjíždění předních kol. Kolku mám od dubna tak jsem se jal trochu bilancovat, kolik mě mašina stála navíc od pořizovací ceny, takže za cca 3 měsíce ježdění (spíš 2 protože teď sem 1 měsíc skoro nejezdil):

1.) za benzín cca 6500,-
spotřeba se pohybuje od 11 do 15 lt /100km
2.) 1servisní interval po 500km - cca 3200,- Kč včetně seřízení geometrie
3.) teď mě čeká další interval počítám taky 3000,- Kč (pokud ostatní uznají v rámci záruky)
4.) přední pneu mám z vnější poloviny téměř sjeté takže nové přední pneu za kolik- cca 4000,- ?
(Neměla by pneumatika vydržet aspoň 3x tolik km???? !!! - ano jezdil sem asfalt /off cca 50/50, ale i tak..)
Celkem tedy 16700,- během prvních 1500 km. Není to nějak kurva hodně???

Když to zprůměruju tak mi to vychází asi 5500,-/měsíčně a 11,- Kč na 1 km jízdy. To možná aj kombajn má levnější provoz...

Napiště mi prosím ostatní jaké máte zkušenosti Vy z Vaší X550kou?



Naposledy editováno 22.06.2015 18:23:13

Citace | Odpovědět

22.06.2015   18:39   #265 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Thorin> Benzín neřeš, máš opici ....bla bla.... Tu geometrii jsi si poškodil sám? Pokud né nemůžou nic účtovat a tím pádem ji nezkontrolovali když ti jí prodali. Ta guma by měla cca 6 tisíc najet. Tři litry za servis pětistovky jě poměrně dost. Tak si to přeber.

Citace | Odpovědět

22.06.2015   19:35   #266 Téma: Journeyman Gladiator X 550

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:79.170.254.xxx
Offline 0/1138
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Thorin> Ne ne,tohle není koníček pro chudé,taky mám letos už 2 tisíce a pohled na výpis z učtu mě přivádí v úžas jak se to z něho pěkně kutálí. A to si servis dělám sám. Tak sem si říkal jak dlouho v tom tempu vydržíš.



Naposledy editováno 22.06.2015 19:41:03

Citace | Odpovědět

22.06.2015   19:48   #267 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Thorin Thorin Město: Roštění
IP:88.81.90.xxx
Offline 0/42
Journeyman Gladiator X550

Sobol>Thorin> Benzín neřeš, máš opici ....bla bla.... Tu geometrii jsi si poškodil sám? Pokud né nemůžou nic účtovat a tím pádem ji nezkontrolovali když ti jí prodali. Ta guma by měla cca 6 tisíc najet. Tři litry za servis pětistovky jě poměrně dost. Tak si to přeber.



Benzín neřeším - to je jasné, to je cena za zábavu, ale ten zbytek..... Jinak tu geometrii sem si určitě sám nepoškodil- žádný pařez, ani velký šutr sem nesejmul,žádný skoky, jezdím rozumně a nejsem žádný střelec - je to moje první kolka. Na první garančce sem jim to říkal a oni mi udělali geometrii za myslím 300,-kaček. Ale problém podle mého zůstává dál. V servise mi říkali že prý to víc seřídit nejde.
Tak mě napadá, dalo by se jim prokázat že ty pneu se sjeli takhle blbě a rychle vinou jejich nedostatečného / špatného servisu ??? A mohl bych pak požadovat výměnu na jejich účet? To je asi scifi že?



Naposledy editováno 22.06.2015 19:49:42

Citace | Odpovědět

22.06.2015   19:54   #268 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Thorin Thorin Město: Roštění
IP:88.81.90.xxx
Offline 0/42
Journeyman Gladiator X550

paul44> Thorin> Ne ne,tohle není koníček pro chudé,taky mám letos už 2 tisíce a pohled na výpis z učtu mě přivádí v úžas jak se to z něho pěkně kutálí. A to si servis dělám sám. Tak sem si říkal jak dlouho v tom tempu vydržíš.



Jak pravíš, to už taky poznávám Jinak jsem z ježdění teď asi měsíc vypadnul neměl sem skoro vůbec čas
Ale včera sem si udělal krásnou vyjížďku na krásně namoklých travnatých polních cestách Sem si zablbnul a zadriftoval..

Jinak mi prosím Tě vysvětli jestli těch 3000,- Kaček za garančku je oprávněných?? Co ta mvšecko dělají na gladech? Navíc myslíš že je potřeba dodržovat jejich intervaly po 1000km? Nebo to má smysl jen kvůli neporušení záruky?

Citace | Odpovědět

22.06.2015   20:10   #269 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Tonykar Tonykar Město: Ždánice
IP:178.72.224.xxx
Offline 0/318
CF Moto Gladiator X850

Thorin> Kam jezdíš na servis ,mam X 8 a jezdím nějakých 80 km k Alimu a jsem max. spokojený
Cokoliv jsem potřeboval doposud vyřešit bylo bez problémů vyřešeno..
A myslím, že ty servisní intervaly je lepší dodržet pokud je kolka v záruce..

Citace | Odpovědět

22.06.2015   21:54   #270 Téma: Journeyman Gladiator X 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Thorin> co mají dělat při garančce by mělo být napsáno v nějakém manuálu, co jsi dostal ke kolce. Většinou to bývají oleje, filtr a zbytek je nějaká práce. Množství a cenu tohoto materiálu si můžeš snadno zjistit, takže budeš vědět kolik zbývá na práci.Já jsem byl třeba s TGB asi 3x na garanče. Dle servisní knížky měli mimo jiné 2x kontrolovat ventilové vůle a když jsem si servis začal dělat sám, tak jsem zjistil, že víko ventilů ještě nikdy sundáno nebylo. Ale na druhé straně třeba u TGB (a i jiných kolek) dělat ventily je celkem dost práce - odplastování, demontáž nádrže atd., takže jsem s tím tak trochu i počítal.
S Polarisem jsem se rozhodl to risknout a na garančky vůbec nejezdit. Servis jsem si dělal sám doma v garáži a třeba s výměnou oleje v předním difu jsem se docela natrápil. Abych se dostal k nalévacímu otvoru, musel jsem demontovat naviják. Takže věřím, že by se klidně v servisu na přední dif vykašlali. Obecně si myslím, že poctivá garančka se za těch pár hodin, co je kolka v servisu, nedá udělat.
Takže si myslím, že pokud chceš kolce dát, co je třeba, je dobré si to dělat sám. Může se ti lehce stát, že tvůj mechanik bude jistou činnost opakovaně opomíjet, třeba jen proto, že je s tím trochu víc práce.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 83


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce