asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: POLARIS

19.02.2009   15:58

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik

Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 218

Odpovědi: POLARIS

09.06.2009   14:44   #61 Téma: POLARIS

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288

Kabek> Prodloužená verze XP není. Jestli jsi ji viděl tak dej foto.

Citace | Odpovědět

14.06.2009   23:23   #62 Téma: POLARIS

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.146.176.xxx
Offline 4/288

Tak dneska šel můj Polaris poprvé na záda Sice jsem na něm nebyl já (protože nemám rád moc prudký výjezdy a přesně toho jsem se bál, svěřil jsem to odvážnějšímu jezdci). Co jsem chtěl říct je, že originální zadní kufr to vydržel naprosto bez poškození - hodně lidí mi říkalo, že při prvním převrácení bude po něm.

Citace | Odpovědět

15.06.2009   08:40   #63 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.128.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

jiri01> Gratuluju. Mě novýho polarise taky pokřtil jeden odvážnější jezdec.... Ten origo kufr asi vydrží fakt dost. O víkendu jsem koupil jeden bazarovej a podle odřenin na kufru šel určitě taky přes boudu a nikde není naprasklej nebo promáčklej.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   11:44   #64 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.88.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

slezak.z>marek.sm> Zhlídni to a dej vědět, kolik jsi musel dolívat a jak dlouho to leželo na zádech. Zajímá mne to.


Tak jsem byl v sobotu v servisu a z difu moc oleje neubylo, z převodovky nateklo při převrácení jen trochu do airboxu maximálně tak půl deci. Nejvíc asi vyteklo z motoru tou ventilační hadičkou, která vede z nádobky s olejem do airboxu. Až teď, když jsem ji vyndal, tak jsem si všiml, že je par cm od nádobky s olejem rozříznutá. Nevím jaký to má účel, napadá mě snad jen kdyby prudce stoupl tlak v okruhu mazání aby to tudy odfouklo, ale nevím. Každopádně tudy při převrácení hodně oleje vyteče. Je to sice dost vysoko, ale při brodění by tudy mohla natéct i voda do oleje.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   11:54   #65 Téma: POLARIS

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

můžeš dát foto kde to je proříznutý ? Děkuji

Citace | Odpovědět

16.06.2009   12:10   #66 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.242.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Můžu ale až tak za 14 dní, protože teď budu nějakou dobu mimo. Zkus to ale nahmatat, tak cca do 10 cm od toho připojení v horní části nádobky s olejem. Prvně jsem myslel, že se to o něco rozřízlo, při nehodě, tak jsem tu hadičku odpojil a vytáhl. Je to rozříznuté podélně, asi tak 4cm a okolo je to označeno bílou barvou. Dřív to asi bylo pěkně u sebe tak to vůbec nebylo vidět. Ale v sobotu jsem jezdil a jak se ta hadice mele, tak se v tom místě jakoby nalomila a to podélné rozříznutí se rozšklebilo. Takže tudy by určitě voda natekla. Hadici jsem narovnal, tak se to zase spojilo k sobě. Doufám, že tou bílou barvou neznačí v usa kaz v hadici a nenamontovali to tam omylem.



Naposledy editováno 16.06.2009 12:12:14

Citace | Odpovědět

16.06.2009   12:13   #67 Téma: POLARIS

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

mrknu na to snad to mám stejné když mám EFI a X2

Citace | Odpovědět

16.06.2009   12:35   #68 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.242.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Podívej se na to. Hlavně mi uniká smysl. Můžu se Tě ještě zeptat, jestli se u polarise seřizují vůle ventilů a případně po kolika asi mh?

Citace | Odpovědět

16.06.2009   13:37   #69 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

marek.sm> Ten průřez v té hadici jsem tam měl taky. Zhruba 10cm nad olejovou nádobkou tak 4cm dlouhý přesně jak píšeš, včetně označení jinou barvou. Snad zelená+bílá, nevybavuju si přesně. Zalepil jsem to (chemopren + izolačka). Smysl mě uniká.
Ventily by tuším měly mít vůli 0.15 sání a 0.20 výfuk. Ale to je u EFI. Jestli je to u karbecu jinak, to nevím. Mě se po 3/4 roce ani nehnuly. V uživateslké příručce, kde je popsaná údržba všeho možného, není o kontrole ventilů ani zmínky.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   13:45   #70 Téma: POLARIS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

slezak.z> musíš hledat v servisním manuálu... ty uživatelský příručky jsou tak leda k tomu aby ses dozvěděl co všechno nesmíš

Citace | Odpovědět

16.06.2009   14:09   #71 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.217.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

slezak.z> tak jsem se konečně pořádně podíval a našel, že po 100 mh se mají kontrolovat vůle ventilů.
Nevím jestli taky mám tu díru v hadici ucpat nebo se ještě někde pídit k čemu to je. Když ji odpojíš od nádobky s olejem a dáš prst na tu trubičku u nádobky a běží motor tak to buď přisává nebo vyfukuje vzduch teď si nejsem jistej, ale je to cítit. Popisujou to i v manuálu, když měníš olej a odpojíš tu spodní hadici tak to máš ucpat, aby asi nasálo olejové čerpadlo. Tak si říkám, aby když to ucpu tak abych něco nezvrtal. Ale ta hadice stejně vede do airboxu a tam to může volně proudit, tak by se nic stát nemělo, leda by se někde ucpala.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   14:40   #72 Téma: POLARIS

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Chci se zeptat,u strikacky se kontroluji ventily? Mam na mysli 2 valec 800EFI. Neni to nahodou DOHC motor?

Citace | Odpovědět

16.06.2009   16:26   #73 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

No já byl v servisu a byl jsem u opravy difu. Když se to montovalo zpět, tak jsem občas něco přidržel a tak. No a když jsem přidělávali olejovou nádobu, náhodou jsem si toho proříznutí všiml. Tak nad tím i technik bádal a řekl, že je to asi prodřené a zda mě má objednat hadici novou. Takže o tom taky neměl ani páru, že by to tam snad mělo být. Novou jsem samozřejmě nechtěl a zalepil jsem to. Od té doby jsem už něco najezdil a nemám problém. Navíc to vede do airboxu, kde si to klidně může odvětrávat jak potřebuje. Jenže teď se dovím, že to tam mají i ostatní. Tak hergot na co tam ta díra k sakru je? Odvětrávat to může i bez ní a akorát tam tak pustí vodu do oleje při prodění. Nechápu.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   16:37   #74 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.134.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

slezak.z> Nelenil jsem a napsal do polariscz, teď čekám na odpověď. Hlavně je to udělaný dost primitivně a relativně nízko. Všechny ventilační hadičky vedou do airboxu nebo do kapličky pod řidítka. A já si pořád lámal hlavu, kudy že my ten olej vytekl, a v tý hadici díra jak do pr..le.

Citace | Odpovědět

16.06.2009   17:19   #75 Téma: POLARIS

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

díval jsem se na polaris fórum a nic tam není napsaný . mám to napsat já nebo jsi to napsal někam špatně?

Citace | Odpovědět

16.06.2009   17:45   #76 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Leos2> posílal jsem to dneska a trvá chvilku než to zobrazí a odpoví. Zítra to tam snad bude.

Citace | Odpovědět

17.06.2009   14:18   #77 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.252.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Odpověď z polarisu:

Dobrý den, naříznutí ventilační hadici můžete zaslepit, ale konec NEZASLEPOVAT, hadička musí být průchozí, kvůli odvzdušnění motoru a klikové skříně. Většinou se naříznutí provádí u obsahu 800 a 850 z důvodů většich tlaků v motoru. Polariscz

Citace | Odpovědět

17.06.2009   18:17   #78 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

marek.sm> Takže jsem to udělal správně. A jaký jsou tam další podobné zrady? Naříznutí olejové hadice se mě nezdá moc profi řešení. Kdo by to byl čekal u takového supr výrobce, jakým je polaris. Takovému "řešení" bych se moc nedivil snad jen u číny, ale polár a toto? Navíc ty ceny jejich dílů, kde za cenu dvou difů koupíte od jiného výrobce celou čtyřkolu. Brrr

Citace | Odpovědět

17.06.2009   21:36   #79 Téma: POLARIS

krkson krkson Město: Sokolov
IP:89.24.225.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI

čau taky jezdím polárku,závady zatím žádný o kterých by mělo smysl mluvit ale třeba ložiska komplet čína gufera taky,a zaty prachy mě to docela sere tam nemá čína co dělatmám 500efi r.v.08 najeto 2000km

Citace | Odpovědět

17.06.2009   21:36   #80 Téma: POLARIS

krkson krkson Město: Sokolov
IP:89.24.225.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI

čau taky jezdím polárku,závady zatím žádný o kterých by mělo smysl mluvit ale třeba ložiska komplet čína gufera taky,a zaty prachy mě to docela sere tam nemá čína co dělatmám 500efi r.v.08 najeto 2000km

Citace | Odpovědět

17.06.2009   22:56   #81 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Jo čína je dnes všude. Ale není čína jako čína, toho bych se nebál. Pokud to v číně objednává solidní firma a pohlídá si kvalitu tak nemám strach. Oni taky v americe umí vyrobit pěkný šmejdy, kolikrát by se v číně mohli i něčemu přiučit. Ta nařízlá hadice je toho důkazem. Ani se neobtěžujou to dát do manuálu do seznamu věcí co máš kontrolovat.

Citace | Odpovědět

17.06.2009   23:02   #82 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

slezak.z> nasmál jsem se, když jsi psal, že Ti nabízeli v servisu objednání nové hadice. Představ si, že to objednaj, Ty to draze zaplatíš, dostaneš pěkně zabalenou hadici, zalepenou ve fólii a přijdeš domů, rozbalíš to a v hadici zase díra. To je na mrtvici.

Citace | Odpovědět

17.06.2009   23:10   #83 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Už poslední příspěvek, to vyjádření je od českého zástupce polarisu. Už asi 2 x jsem psal techický dotaz přímo výrobci do ameriky, ale ti odmítají na cokoliv odpovídat a jen odkazují na lokálního dealera. Takže přístup k zákazníkovi taky nemají úplně ideální.

Citace | Odpovědět

25.06.2009   21:39   #84 Téma: POLARIS

alupress alupress Město: Liberec VIII - Dolní Hanychov
IP:212.80.83.xxx
Offline 0/13

Dzejar> pokračování: podcenili uchycení kol ťitěrnými kul. čepy. Začínám mít dojem, že jsem se měl přecijenom rozhodnout pro can-am. Můžete mě někdo přesvědčit o tom, že nákup polarisu byla správná volba a že can-am má podobné problémy?

Citace | Odpovědět

25.06.2009   22:14   #85 Téma: POLARIS

alupress alupress Město: Liberec VIII - Dolní Hanychov
IP:212.80.83.xxx
Offline 0/13

Dzejar> U 850xp po 120 mh prasknul řemen. Při výměně prasklý měl zuby jen zevnitř, nový má zuby po obou stranách za cenu 5800,-Kč/ks.Máte někdo vysvětlení? Jinak po 120 mh 2 kulový čepy "vyčvachtaný" a ramena totéž. Myslím, že při pohledu na kul. čepy u can-am, konstruktéři polarisu podcenili uchycení kol ťitěrnými kul. čepy. Začínám mít dojem, že jsem se měl přecijenom rozhodnout pro can-am. Můžete mě někdo přesvědčit o tom, že nákup polarisu byla správná volba a že can-am má podobné problémy? Při nákupu jsem preferoval deklarovanou odolnost a skutečnou 4kolku. S odolností nejsem spokojen, se záběrem všech čtyř při neznatelnén prokluzu zadních ano. Také vám při automat. zapojení předku cvaká v předním diferenciálu?

Citace | Odpovědět

25.06.2009   22:36   #86 Téma: POLARIS

pamus Město: Humpolec
IP:212.71.154.xxx
Offline 15/434
Arctic cat 700 H1 EFI TRV, Polaris Sportsman 800 EFI Touring, Polaris Sportsman XP 850

alupress>Dzejar> U 850xp po 120 mh prasknul řemen. Při výměně prasklý měl zuby jen zevnitř, nový má zuby po obou stranách za cenu 5800,-Kč/ks.Máte někdo vysvětlení? Jinak po 120 mh 2 kulový čepy "vyčvachtaný" a ramena totéž. Myslím, že při pohledu na kul. čepy u can-am, konstruktéři polarisu podcenili uchycení kol ťitěrnými kul. čepy. Začínám mít dojem, že jsem se měl přecijenom rozhodnout pro can-am. Můžete mě někdo přesvědčit o tom, že nákup polarisu byla správná volba a že can-am má podobné problémy? Při nákupu jsem preferoval deklarovanou odolnost a skutečnou 4kolku. S odolností nejsem spokojen, se záběrem všech čtyř při neznatelnén prokluzu zadních ano. Také vám při automat. zapojení předku cvaká v předním diferenciálu?


Nic mi necvaká a kluci co dávají Can Amům zabrat mají větší problémy než my. Pavel.

Citace | Odpovědět

27.06.2009   21:15   #87 Téma: POLARIS

krkson krkson Město: Sokolov
IP:89.24.237.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI

čau.starám se klukům o dvě 850 se servem,obě obutý hned od začátku do 27 ITP.na jedný odešel řemen po 4mt jízda na velkou v mokrém sněhu na plno cca 8min(jízda po poli ve velkém kruhu),čepy řízení měněny po 25mt u obou dnes cca 70mt a vůle na čepech v řádech cca 2 cm(součet na všech 4 čepech).jinak uložení náprav v pohodě.a ještě jeden poznatek 2x došel benzín a 2x odešla svíčka docela pakárna protože je jenom v polárce.kdybych měl dnes doporučit bral bych 550 bez posilovače.KRKSON.

Citace | Odpovědět

27.06.2009   21:32   #88 Téma: POLARIS

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784

krkson>čau.starám se klukům o dvě 850 se servem,obě obutý hned od začátku do 27 ITP.na jedný odešel řemen po 4mt jízda na velkou v mokrém sněhu na plno cca 8min(jízda po poli ve velkém kruhu),čepy řízení měněny po 25mt u obou dnes cca 70mt a vůle na čepech v řádech cca 2 cm(součet na všech 4 čepech).jinak uložení náprav v pohodě.a ještě jeden poznatek 2x došel benzín a 2x odešla svíčka docela pakárna protože je jenom v polárce.kdybych měl dnes doporučit bral bych 550 bez posilovače.KRKSON.


a panáček dává rady počkej za chvilku dám videa jak krotíš polárku

Citace | Odpovědět

27.06.2009   22:57   #89 Téma: POLARIS

Standa09 Standa09 Město: Náměšť na Hané
IP:90.183.9.xxx
Offline 0/137

K...a manžeta ouplně na padrť jak se mi to mhlo stát snad to do Pacova dám dohromady..

Citace | Odpovědět

28.06.2009   08:40   #90 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Polaris asi fakt není dobrá volba. Škoda, že jsem to nevěděl před nákupem. Už jsem řešil asi 7 problémů, a to ho nemám ani rok a nejezdím žádný extrémy. Ve vodě třeba nikdy nebyl víc jak 10 cm.

Náhradní díly jsou příšerně drahý. Aspoň u nás prodejci vyloženě kradou. Díl, který je na ebay za 60 dolarů, tady prodávají za víc jak 7 tisíc. To znamená, že si narazí šestinásobek ceny. Kde jinde má prodejce marži 600%? Na to je i lichva slabý slovo, toto je sprostá zlodějina.

Kdybych před koupí polára věděl to, co vím dnes, nechtěl bych ho. Koupil bych si Suzuku KQ a ušetřil bych nejen peníze, ale i mnoho starostí a problémů.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 218

Novinky





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce