asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

26.08.2010   11:22 Access Max 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Zdravim, jen se chci podelit o své zkusenosti a závady, treba nekomu pomuzou, které jsem měl na Maxovi 4 a snad se mi je ted jiz podarilo odstranit, nekteré jsem jiz zde psal problem s karburatorem a cukanim - nakonec po delsim zjistovani jsem zjistil ze problem je uplne nekde jinde.
Max najeto cca 1800km, posledních cca 200 ujetych km, mi prislo že ztrací výkon, nejede, nejprve jsem vše přiřazoval špatně seřízenému karburatoru, ale poté jsem měl dvě projiždky, kdy se mi najednou zacala stracet max rychlost - po rovine 65km - 70km, ale to uz byla nouze. Pri rozjezdech se tom rozjizdel az nekde v 3tis-4tis /ot. ,ale na to jsem nejak moc nebral zretel. Poté jsem jednou jel do vetsiho kopce, kdy najednou mi zacal jit z motoru zvuk ( kov na kov ), ale zas to nebylo nejak moc hlasite, jen tak obcas takove zacinkani. Domu to dojelo, laboroval jsem, a zjistil ze to jde jako z variatoru, rozebral, bral jsem za obe "remenice", ty byly jak privareny. Plech co kreje rucni tahani ve variatoru byl lehce obrousen,ale neprisel jsem nato proc. Tak jsem zadekloval j jel projet, zvuk se nachvili vytratil ale po par km zase prisel a ted uz trochu hlucnejsi. Proto jsem rozhodil cely variator. A zjištění ??! - miska u motoru, která roztací remen a která je nasazena na tisicihranu hridele, byla total !!! Bez zubu !!! sem tam nejaky zub byl , tak proto to obas jelo. Hned jsem vse vzal a jel do zebraku, tam meli vse skladem ( miska, rucni roztaceci trn, prit. talirek valecku, remen , voditka , matice ) - celkem 3.500,- Kč ( ovšem nejdraší řemen 1990,- ), tak že cena dílu celkem přijatelná, zalezí co to vydrzi. Když jsem se ptal jak je možné že se takhle protocí tisicihran, tak rikali, ze mozny tovarní kaz, nebo se mohl kousnout remen ( který jsem mel po bližší kontrole troch natrhly ), a ten pak silou utrhl tu misku a ta se protocila.
Poté s radostí prijedu dom, chci vse dat dohromady a zjistím že váleček, který je mezi miskami, je nejak dlouhý ( pritom original ), kdyz jsem ves nekolikrat kontroloval a jinak to tam dat neslo, tak stale valecek dost velkou casti prekrýval ozubenou cast hrídele motoru a poté se tam blbe vesla miska pro remen s roztacecim rucnim trnem, drzelo to jen na male casti tisicihranu. ( Tak to bylo tedy pred defektem ). Proto jsem vzal valecek a o cca 2-3 mm jsem ho zkratil. ( slo to velmi blbe je z tvrde oceli ). Poté vše sedlo naprosto krasne. Nasadil jsem remen, který mimochodem má zase jine oznacení než minuly a zadekloval. Kdyz jsem mel vse uz tak rozebrane tak jsem koukl i na karburator, kde me docela zarazilo, jestě jsem nevidel, kdyz jsem rozebral horni vicko, vyndal jsem membranu i s jehlou, chtel jsem kouknout jak je nastavena a prvni zarazení - jehla byla plastová a její vyska nejde nastavit ! je pevne namontovana a je na pruzince , tudiz nejaka samonastavitelná ?!? Poté jsem rovnou odstranil i EGR, kdy jsem se chtěl zeptat kdo z Vas ho odstranil jak jste resili toto - z EGRu jde hadice do sani a do casti mezi karbec a hlavu ( spolecne s jeste jednou hadickou od karbecu ( zrejme palivo ), kdyz jsem EGR odstranil tak kdyz toto usti kde hadicka byla ucpu , tak motor chcípne, kdyz necham tak jdem krasne. To je nejake prisavani vzduchu, nebo potlak ?! Chci na to dat maly flitrik a bude to !
Jinak poté jsem nastartoval motor jde krasne, je po zvuku kov na kov, a po zarazeni rychlosti se krasne jiz rozjizdi pri 2500tis /ot. Co se tyce rychlosti a jizdy, tak jsem nemel moznost jeste to poradne projet, snad dneska.
Díky a snad to nekomu pomuze...

pro orientaci prikladam foto.


Odpovědi: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

25.01.2011   19:42   #31 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

HEJCIkan HEJCIkan Město: Křenice
IP:90.181.43.xxx
Offline 2/10
Access Tomahawk 250

tady mi zbyla hadička která nevím kam patři

Citace | Odpovědět

25.01.2011   19:45   #32 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

HEJCIkan HEJCIkan Město: Křenice
IP:90.181.43.xxx
Offline 2/10
Access Tomahawk 250

mám možnos tam dát i saní co má dvě trubičky.

Citace | Odpovědět

25.01.2011   23:25   #33 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Hrdla-Max Hrdla-Max Město: Písková Lhota
IP:92.43.26.xxx
Offline 0/6

HEJCIkan> Na tuhle věc s tim valečkem na variatoru jsem přišel už před vice než rokem,najeto jsem měl asi 4500km,a v servisu se otom nechtěli se mnou vubec bavit,že to je origo od výrobce a že to je v pořádku.Tak jsem zrušil ruční startování,dal upravenou matku a je klid.Jinak je to výrobní vada,čili nedokonalost. Hrdla-Max.

Citace | Odpovědět

26.01.2011   00:24   #34 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

HEJCIkan HEJCIkan Město: Křenice
IP:90.181.43.xxx
Offline 2/10
Access Tomahawk 250

Hrdla-Max- asi ses spletl já tu řešil jiný problem:)

Citace | Odpovědět

26.01.2011   00:27   #35 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

HEJCIkan HEJCIkan Město: Křenice
IP:90.181.43.xxx
Offline 2/10
Access Tomahawk 250

fofr77 mi poradil
jednoduchý postup, 1- zaslepit ve filtru boxu, 2- podtlak od saní také zaslepit, 3- odšroubuj egr nebo ho tam nech.

Citace | Odpovědět

26.01.2011   18:44   #36 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Hrdla-Max>HEJCIkan> Na tuhle věc s tim valečkem na variatoru jsem přišel už před vice než rokem,najeto jsem měl asi 4500km,a v servisu se otom nechtěli se mnou vubec bavit,že to je origo od výrobce a že to je v pořádku.Tak jsem zrušil ruční startování,dal upravenou matku a je klid.Jinak je to výrobní vada,čili nedokonalost. Hrdla-Max.

Ahoj.
Můžu se prosím zeptat, o čem přesně je řeč? Jestli si přišel na nějaký zlepšovák, nenechávej si to pro sebe a ven s tím, od toho ta fóra přeci jsou.

Citace | Odpovědět

26.01.2011   18:45   #37 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

HEJCIkan> Fofr77 je borec a ten samý případ se tu na fóru řešil už několikrát. Je to tu někde i s fotkama, řešil jsem to taky. Vlastně všechno zaslepit a egr ven.

Citace | Odpovědět

26.01.2011   18:48   #38 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Může mi někdo, prosím, popsat, jak přesně funguje redukce u Accessů? Poloha "1" řadící páky.

Citace | Odpovědět

26.01.2011   19:08   #39 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

cespa cespa Město: Praha
IP:109.80.47.xxx
Offline 20/170
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

martinur> podle rad z zebráku: radeji redukci nepouzivat, nebot redukcni kolecko v prevodovce je ulozeno na ose,co drzi na karteru prevodovky jen na jedne strane a tim pádem se rádo z karteru vylamuje.
Ovsem se taky zminovali i o tom,že do ceske republiky vyrábejí zesilene kartery prevodovky. bavili jsme se o motoru z maxe 250.

Citace | Odpovědět

26.01.2011   19:23   #40 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

martinur> normálně, jako u jiné kolky - jiný převod. Někdo tu psal něco o zablokování variátoru v "lehkém" převodu, ale to tak není (aspoň ne u toho Maxe, na kterém jsem najel 3600 km)

Citace | Odpovědět

26.01.2011   19:37   #41 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

cespa> podle mě to tak není, konstrukce převodovky je naprosto standardní, kolo se vkládá jen u zpátečky (a tam se mně to zdá dle rozkresu dílů zavěšené jen z jedné strany). Nicméně převodovku jsem zevnitř neviděl, možná se ozve Fofr77 a osvětlí nám to. Nicméně na redukci jsem toho najel (i naskákal) dost bez trablů. Na starém accessáckém fóru bylo pár případů prasklé skříně, ale většinou to bylo v souvislosti se skákáním a špatnou prácí plynem před dopadem (velká změna otáček a rázy v převodovce)

Citace | Odpovědět

26.01.2011   20:05   #42 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

LeonKrkon> Díky za odpovědi, kolovalo hodně protichůdných info a na Accessu jsem nikdy na redukci nejel.
Našel jsem video, kde jsou cvakající poloosy Maxe. Ten zvuk je drsný.

Citace | Odpovědět

26.01.2011   21:15   #43 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

NovasP1 NovasP1 Město: Krhovice
IP:193.165.148.xxx
Offline 0/89
Yamaha Grizzly 700

Martine, toto už je opravdu extrém. I když kamera ten zvuk trošku zkresluje připadá mi takovej cinkavej. Nám to cvakalo hlubším zvukem, ale nikdy při jízdě dopředu. Vetšinou na zpátečku a nejvíc v plném rejdu. Jako základ to stačí "jen" promazat a byl částečne klid.

Citace | Odpovědět

27.01.2011   10:03   #44 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

cespa cespa Město: Praha
IP:62.168.26.xxx
Offline 20/170
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

LeonKrkon>cespa> podle mě to tak není, konstrukce převodovky je naprosto standardní, kolo se vkládá jen u zpátečky (a tam se mně to zdá dle rozkresu dílů zavěšené jen z jedné strany). Nicméně převodovku jsem zevnitř neviděl, možná se ozve Fofr77 a osvětlí nám to. Nicméně na redukci jsem toho najel (i naskákal) dost bez trablů. Na starém accessáckém fóru bylo pár případů prasklé skříně, ale většinou to bylo v souvislosti se skákáním a špatnou prácí plynem před dopadem (velká změna otáček a rázy v převodovce)

vycházel jsem z informací,co mi řekli na krámě v Žebráku. Na maxoví jsem najel něco přez 3000km a to bez jakýchkoliv starostí a oprav, během toho jsem dost často tahal vozík s kameny,hlínou a vším co je potřebné ke stavbě chaty.

Citace | Odpovědět

27.01.2011   11:45   #45 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

cespa> souhlas, i mně dělal Max jenom radost

Citace | Odpovědět

27.01.2011   11:50   #46 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Hrdla-Max Hrdla-Max Město: Písková Lhota
IP:92.43.26.xxx
Offline 0/6

Hrdla-Max. Mam najeto na Maxovi přes 10 000km,a to cvakání poloos je stále stejné.I když tam nacpeš moc vazeliny,prostě to cvakání tam je.Duvod jsem nezjistil,ačkoliv jsem to měl několikrát rozebrané.

Citace | Odpovědět

27.01.2011   11:52   #47 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

Hrdla-Max> Při jakých rychlostech to cvaká? Mění se intenzita cvakání při přidávání a ubírání plynu?

Citace | Odpovědět

27.01.2011   12:00   #48 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Hrdla-Max Hrdla-Max Město: Písková Lhota
IP:92.43.26.xxx
Offline 0/6

Hlavně při pomalé jízdě,a při zatáčení.

Citace | Odpovědět

08.09.2011   20:59   #49 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

p.Gouda p.Gouda Město: Sedlec
IP:90.182.52.xxx
Offline 9/54

klucí poradte mi chci měnit oleje kolik litříku a jaky? díky

Citace | Odpovědět

11.09.2011   15:26   #50 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.207.18.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

p.Gouda> Na výměnu padne cca 1,5 litru. Já chci udělat kolce dobře a snažím se jí dopřávat. Tedy měním každých 1000 km (olej v motoru, v převodovce 1x ročně před sezonou) a dávám MOTUL 5100 Ester 4T 10W/50. Jinak v servisu dávali Motorex 10W/40. Ale je to zhruba za stejnou cenu, ten Motul ale hodně vychvalujou a já jsem spokojený.
Zkus ho koupit třeba tady, beru 4l balení: http://www.oleje.cz/...how_prod.php?id=1234



Naposledy editováno 11.09.2011 15:28:02

Citace | Odpovědět

11.09.2011   21:35   #51 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

p.Gouda p.Gouda Město: Sedlec
IP:90.182.52.xxx
Offline 9/54

skvorfi> díky moc za radu a ještě se zeptám jáky do převodovky a kolik díky moc

Citace | Odpovědět

12.09.2011   08:43   #52 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:88.102.167.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

p.Gouda> Do převodovky tenhle:
http://www.aspshop.c...-oil-hypoid-80w90-1l
nebo tenhle:
http://www.aspshop.c...m-gear-oil-80w90-/1l

Ale kolik se ho tam vejde, ti nepovím. Kup si 2 litry a je to tutovka

Citace | Odpovědět

16.09.2011   00:14   #53 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

fofr77 fofr77 Město: Loděnice
IP:94.112.35.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250

p.Gouda> motor 1.6l. t4 10w40-50 po 1000km
převodovka 0.8l. hipoidní 80w90 výměna podle ježdění.
vzd.filtr každou chvylku třeba i po 1mh. na trati

Citace | Odpovědět

16.09.2011   09:22   #54 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:88.102.167.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

fofr77>

Citace | Odpovědět

16.09.2011   17:19   #55 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

p.Gouda p.Gouda Město: Sedlec
IP:90.182.52.xxx
Offline 9/54

fofr77> ty jo díky moc

Citace | Odpovědět

17.09.2011   00:02   #56 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

fofr77 fofr77 Město: Loděnice
IP:94.112.35.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250

není zzzzzzzzzzzzzzzzaččč

Citace | Odpovědět

03.05.2019   17:05   #57 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

PhantomPaja PhantomPaja Město: Pohorská Ves
IP:46.13.27.xxx
Offline 0/2

Pedros22> Ahoj, řeším stejný problém s variátorem, vyměním vše nové, jen mě zajímá - roztáčecí talíř je "na tvrdo" a druhá půlka variátoru je "na volno" nebo je to celé dotažené roztáčecím talířem a pak se na ose volně netočí.Díky.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Nenechte si ujít





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.31s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce